Nog even de laatste post van het vorige topic.quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:44 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nou, dat clusterdynamietpakketje uit de oorspronkelijke trailer zou er inderdaad wel bij mogen...
V.
Ik hoop het ook, anders kan ik weer helemaal op nieuw beginnen. Nuja, nog niet zo'n hoog level (net lvl 20 en de rest hangt nog rond de 10 maar toch.quote:
Ik vind het wel leuk, hoewel de omgevingen nogal repetitief over kunnen komen. Gewoon in melee met een Blademaster of Guardian rondrossen is toch wel het leukste heb ik gemerktquote:Op woensdag 11 juni 2008 13:49 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Hellgate ligt bij mij al een maand of twee in de verpakking.
Is het wat?
Plantronics .90 is dacht ik wel goed. En Logitech heeft ook zo'n gamerheadset, met grote oorschelpen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:50 schreef Quore166V6 het volgende:
Ow ja, iemand nog goede tips voor een pc headset. Is voor teamspeak in games als Battlefield 2!
Zo iets?quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:25 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ik zoek nog een leuk wireless bluetooth toetsenbord met bluetooth dongle. Iemand?
Scherp +2quote:
Hehe, dat klinkt goedquote:Op woensdag 11 juni 2008 20:45 schreef Cheiron het volgende:
Hmm.. binnenkort komt mn nieuwe tv. Zit een beetje in dubio of ik mn oude als computermonitor ga gebruiken.
Hmm.. beneden lekker in 1080 pessen over mn htpc
Omdat mn beamer 1024*768 doet en een takkeherrie maakt.quote:Op donderdag 12 juni 2008 01:24 schreef Whooz het volgende:
[..]
Hehe, dat klinkt goedwaarom niet meteen linken aan een beamer?
Baggergayme.quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:40 schreef Gamer_V het volgende:
Oeh, penny arcade en de regen slikker van duisternis staat op steam.
Al even geleden dat ik dat speelde.quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:43 schreef Elegy het volgende:
Oh, voor diegenen die Hellgate: London spelen (dat zijn er, buiten mijzelf dan, nogal weinig vrees ik) Als ik over een paar weken een nieuw systeem in elkaar schroef met Vista (ik heb nu XP) kan ik dan gewoon inloggen op de MP modus en dan doorspelen? Of zijn mijn chars vastgelegd op mijn eigen pc?
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:53 schreef Elegy het volgende:
http://www.dumdeedum.com/stalker.html
De meest briljante STALKER review ever. (maar ik ben het er niet mee eens)
Zelf heb ik Race Driver Grid uitgespeeld en dankzij mijn Radeon HD4870 eindelijk eens kunnen genieten van Crysis op High.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:43 schreef Cheiron het volgende:
Whehe.
Overigens in de afgelopen maand Mass Effect en Bioshock uitgespeeld. Het was een mooie pc-gaming maand
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:46 schreef Gamer_V het volgende:
Ik heb trouwens eindelijk een wikipagina aangemaakt voor de OP, aangezien we sinds deel 3 geen OP meer hadden.
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/PC
Zolang je nog goed kan verdedigen kom je een heel eind.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:51 schreef Cheiron het volgende:
Moet overigens nog steeds het laatste level van Assassins Creed spelen. Ben alleen een beetje bang dat na 3 maanden de game niet aangeraakt te hebben ik de controls helemaal kwijt ben en eerst een uur aan het zoeken ben hoe het ook al weer werkte.
Die 4870 is een erg sexy kaartje trouwens!
Het is voor mij ook wat makkelijker omdat ik nog thuis woon, dus ik kan mijn geld er wat makkelijker aan uit geven. En zolang dat nog kan profiteer ik ervan.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:56 schreef Frollo het volgende:
Pff, wat doen jullie allemaal nieuwe spellen zeg!
Ik speel het liefst budgettitels. Lekker goedkoop en ik loop niet zo snel tegen de grenzen van m'n hardware aan.
Toch zijn er natuurlijk ook wel games die ik vrijwel direct na de release en dus voor de volle prijs heb gekocht, waaronder Warcraft III, Warcraft III: TFT, KotOR en Dragonshard.
Mja, dat is idd wel een nadeel: ik mis alle hypes. Als ik eens enthousiast ergens over ben, heeft de rest van de wereld het 2 jaar geleden al gespeeld.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:03 schreef Cheiron het volgende:
Echte must-haves (het liefst eerst een demo gespeeld..) koop ik direct bij de launch. Dan zit je nog lekker in de hype
Ik heb gemerkt dat ik toch best een graphics hoer ben.. dus oude games speel ik zelden nog.
Ook dat en ik bestel veel via GCShop. Scheelt ook altijd weer wat geld. Zo'n Nederlander ben ik dan ook wel weer.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:03 schreef Cheiron het volgende:
Echte must-haves (het liefst eerst een demo gespeeld..) koop ik direct bij de launch. Dan zit je nog lekker in de hype
Ik heb gemerkt dat ik toch best een graphics hoer ben.. dus oude games speel ik zelden nog.
Koop gewoon een 360 controller met wireless PC-usb-360-ongle. Lekkere controller, draadloos, en relatief goedkoop.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:05 schreef disjfa het volgende:
Heb laatst viva pinata gekocht
Kan gewoon alleen metMS gamepad gespeeld worden. Heb 3 gamepads in huis liggen en dan moet ik met tobo en muis gaan klooien waar uik geen zin meer in heb
En met de games for windows games zo uitgebreid als die 3 spelletjes en 100 FPSsen heb ik eigenlijk geen zin om een pad te halen.
Ja, en nummer 4quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:28 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Koop gewoon een 360 controller met wireless PC-usb-360-ongle. Lekkere controller, draadloos, en relatief goedkoop.
Wordt MS nog beloond voor die ranzige tactiek ook!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:28 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Koop gewoon een 360 controller met wireless PC-usb-360-ongle. Lekkere controller, draadloos, en relatief goedkoop.
Hij bevalt mij ten opzichte van mijn HD2900XT erg goed. Fan is een stuk stiller en ik kan logischerwijs meer details aansmijten (drop met AA aan is ook een stuk minder). Van Crysis mocht ik met mijn 2900XT niet eens op 1680×1050 gamen en nu kan het wel.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:39 schreef SpankmasterC het volgende:
Hoe bevalt die 4870? Ik was van plan om ook te upgraden, maar ik denk dat ik toch ga wachten op de refresh dit najaar, zit een beetje krap qua geld en mn crossfire setupje houdt het voorlopig nog wel ff uit...
Het weinige geheugen van die setup zal daar een behoorlijke rol in spelen. Veel huidige spellen hebben op (very) high al gauw 512 MB nodig. En de 4870X2 is een leuk beestje.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:24 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik heb nu een crossfire X1950 Pro 256 MB, dus zeker in niet-geoptimaliseerde games begint die setup een beetje traag te worden... DIe 4870x2 is echt een monsterkaart inderdaad, ik ga denk ik eind van het jaar als die refresh er ook is maar eens even serieus kijken welke kaart me het beste lijkt
Ach, ééns in de vijf jaar mag je wel eens een upgrade doenquote:Manufacturer: Vortex Industries
Processor: Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E8400 @ 3.00GHz (2 CPUs), ~3.0GHz
Memory: 8190MB RAM
Hard Drive: 1500 GB
Video Card: ATI Radeon HD 4870
Monitor: SyncMaster T220/T220G,SyncMaster Magic T220/T220G(Digital)
Sound Card: Speakers (Creative SB Audigy 2 ZS (WDM))
Speakers/Headphones: Logitech Z-4
Keyboard: Logitech G-15
Mouse: Logitech MX-510
Mouse Surface: Steelpad QCK Medium
Operating System: Windows Vista™ Home Premium (6.0, Build 6000) (6000.vista_gdr.071023-1545)
Motherboard: Gigabyte X48-DS5
Computer Case: Cooler Master Stacker 831
Mijn vorige machine was bijna vijf jaar oud en ik vond het tijd voor wat nieuws + vakantiegeld enzoquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:06 schreef disjfa het volgende:
Maar had je nog een reden zo`n patsbak te kopen of had je gewoon teveel geld over
Tessalator wordt pas verplicht vanaf DX11 als het goed is. En net systeem Elegy.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:08 schreef SpankmasterC het volgende:
Dat nvperfhud lijkt me echt superhandig, ik bedoel: grafiekjes en statistiekjes
Die MS shit klinkt ook sjiek hendig trouwensOeh, nu het toch over 360-shit gaat, er zit een tesselator in de 360 right? Wordt er dan ook op de Radeons gebruik gemaakt van de ingebakken tesselator die er sinds de HD2xxx in zit? Of wordt daar niet specifiek voor geoptimaliseerd? En is er verder nog iets van waar van het gerucht dat ATi een voordeel zou hebben bij cross-platform games omdat ze nu eenmaal de Xenos hebben ontworpen?
Weet ik. Daarom moest ik dus lachen om dat 'Manufacturer: Vortex Industries'. Ik wist niet dat je dat kon aanpassen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:43 schreef Elegy het volgende:
@ Frollo: Ja, ik gebruik die naam soms als nickname. En het klinkt wel stoer
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:46 schreef Frollo het volgende:
[..]
Weet ik. Daarom moest ik dus lachen om dat 'Manufacturer: Vortex Industries'. Ik wist niet dat je dat kon aanpassen.
Ik dacht meer aanquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:51 schreef Elegy het volgende:
[..]Dus bij jou binnenkort: Frollo Industries/Enterprises/Ltd/Corporation/iets-interessants?
quote:Manufacturer: de kaboutertjes
Als je een mini-itx computertje hebt zou dat kunnen jaquote:
Wij doen niets kaart-specifieks, behalve wat basic CAPS-checks. Dus de driver moet er maar voor zorgen dat de nieuwe kaart-features worden gebruikt waar het nut heeft.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:33 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Tessalator wordt pas verplicht vanaf DX11 als het goed is. En net systeem Elegy.
Hoe duur kostte je PCtje in totaal dan? En zelf in elkaar gemaakt?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:57 schreef Elegy het volgende:
[..]
Als je een mini-itx computertje hebt zou dat kunnen ja
Anders doe je "Frollo's Fabricageslaven"
Overigens, kan je ook wat oudere 32-bit programma's goed draaien op Vista 64-bit en zijn de drivers van bijvoorbeeld Creative een beetje goed op orde? Anders ga ik ook eens een keer overwegen om de 64-bits variant aan te vragen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:05 schreef Elegy het volgende:
Nee klopt, ik heb 8gb aan DDR2 Geil Black Dragon...met ledjes in de ogen![]()
En inderdaad, zie "Waar ik mee speel" in sigEn 8gb, ach, waarom niet, zo duur was het niet en ik draai Vista Home Premium 64bit
Rest van de specs:
[..]
Ach, ééns in de vijf jaar mag je wel eens een upgrade doen
Aan te vragen?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:06 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Overigens, kan je ook wat oudere 32-bit programma's goed draaien op Vista 64-bit en zijn de drivers van bijvoorbeeld Creative een beetje goed op orde? Anders ga ik ook eens een keer overwegen om de 64-bits variant aan te vragen.
Ik ben zo'n gek geweest die vorig jaar de retail-versie heeft gekocht.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:22 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Aan te vragen?
Alleen als je een hele dure Windows hebt gekocht(meer dan 2 keer de oem prijs)kun je later de 64bit opvragen als je de 32bit hebt.
Dat heel veel niet op Vista(64bit)draait is enorm overdreven.
Ik draai dan wel 32bit het enige wat niet draaide was postal, zelfs Carmageddon deed het nog gewoon.
Bij 64bit kun je geen 16 bit applicaties meer draaien meen ik.
In ieder geval is het overratedje kunt altijd terug maar als je van xp komt kan je inmiddels beter de 64bit versie nemen.
Dat je dat nog niet hebt gedaan joh. Je hebt toch minstens Dual Xeon nodig en 16GiB voor internetquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:48 schreef Wisheh het volgende:
Mag ik hier ook mijn niet game pc niet zetten?Word weer tijd voor een nieuwe eigenlijk...
Gigabyte P35-DS3R
C2D E8400 @ 4,02 Ghz per core.
8 Gb Crucial Ballistix @ 800 Mhz
2x Raptor 80 Gb @ Raid 0 (boot raid schijf)
5x Samsung 500 Gb (data opslag)
Nvidia 8600GT
Silverstone TJ-05 Case
2x Acer 17" (dual screen opstelling)
Gebruik mijn pc voornamelijk voor interneten VMware en wat video bewerking. Zit er nu dus alleen aan te denken om naar Xeon cpu's over te stappen en een server mobo voor meer geheugen.
Game isquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:42 schreef Cheiron het volgende:
Baal trouwens wel enorm dat Force Unleashed niet wordt aangekondigd voor de PC.. zou ook een mustbuy zijn
Lees: VMware vriendquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:35 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Dat je dat nog niet hebt gedaan joh. Je hebt toch minstens Dual Xeon nodig en 16GiB voor internet
Ja precies, grotendeels hobby maar ook me werk heeft er mee te maken.quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:21 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Ok Je draait een server-kluster op je PC tussen het browsen door?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |