Poeh dat kan aan veel dingetjes liggen.quote:Op zaterdag 1 november 2008 15:14 schreef rakotto het volgende:
Ik heb last met Far Cry 2 dat het gewoon heel erg lang duurt om te laden. 3 min om te laden ofzo.. En wanneer ik ingame zit hapert alles... Geen frameskip, maar meer lag. Heb alles wel op low staan maar alsnog, heb wel steeds 40 tot 50 fps maar ja =\ CPU komt op 80% en schommelt steeds naar 100%.. Aan mijn specs zou het niet moeten liggen vind ik...
E6300 Core 2 duo 1.8 ghz
2GB RAM
Winxp Prof SP2
8500GT 512 MB (Standaard geklockte versie, verglijkbaar met 8600GT)
Heb op C: partitie nog maar 1GB vrij ongeveer en op D: waar de game geinstalleerd is heb ik nog maar 4GB over... Volgens mij heeft het niet echt veel met cache te maken of wel soms?
Absoluut geen spyware en corrupt regkeys, daar ben ik wel zeker van.quote:Op zaterdag 1 november 2008 15:23 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Poeh dat kan aan veel dingetjes liggen.
Misschien dat je veel spyware op je pctje hebt staan of veel zooi in de registry ofzo. Je kan proberen dat spul te verwijderen. Wat je PC ook wel sneller maakt is om je partities te defragmenteren.
Je videokaart is kut, en je CPU is niet al te hoog.quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:12 schreef rakotto het volgende:
[..]
Absoluut geen spyware en corrupt regkeys, daar ben ik wel zeker van.
Mwaaaah als ie al alles op laag heeft staan zou ie tog met die build wel soepel moeten lopenquote:Op zaterdag 1 november 2008 18:10 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Je videokaart is kut, en je CPU is niet al te hoog.
Dit is het minimum:quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:12 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Mwaaaah als ie al alles op laag heeft staan zou ie tog met die build wel soepel moeten lopen
Meh, ik heb er anders geen moeite mee als in de Map editor zit te prutsen en in in-game mode zit. De processor zou ietsjes meer genoeg moeten zijn dan de 3,2ghz, (1.8*2=3.6quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:10 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Je videokaart is kut, en je CPU is niet al te hoog.
Dead Space hanteert het ook... maar daar is het zelfs essentieel, schijnt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:36 schreef Catch_me het volgende:
Sowieso dat hele stoere gedoe van Treyarch dat je in WaW ledematen van je vijanden kan afknallen...cool zeg, dat hebben we nou nog nooit eerder gezien.
BiA:HHquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:36 schreef Catch_me het volgende:
Sowieso dat hele stoere gedoe van Treyarch dat je in WaW ledematen van je vijanden kan afknallen...cool zeg, dat hebben we nou nog nooit eerder gezien.
Wat wil je d'rvoor hebben, V?quote:Op maandag 3 november 2008 10:08 schreef Verbal het volgende:
Ik heb een paar weken geleden World in Conflict gekocht. Zou een RTS-light zijn, en om die reden dacht ik dat ik het maar eens moest proberen. Maar het interesseert me allemaal geen flikker... dus kan ik het nou weer in V&A proberen te slijten
V.
WiC is gewoon een vet spel. Punt.quote:Op maandag 3 november 2008 10:08 schreef Verbal het volgende:
Ik heb een paar weken geleden World in Conflict gekocht. Zou een RTS-light zijn, en om die reden dacht ik dat ik het maar eens moest proberen. Maar het interesseert me allemaal geen flikker... dus kan ik het nou weer in V&A proberen te slijten
V.
Dat zal best, lieve E., maar ik ben gewoon geen RTS-mens, hoe light en gebrek-aan-resource-building het ook is.quote:
Nou vooruit, het is je vergeven. Ik ben ook geen rts'er, maar WiC sleept me wel lekker mee, gewoon actie. En ballistische wapensquote:Op maandag 3 november 2008 10:34 schreef Verbal het volgende:
[..]
Dat zal best, lieve E., maar ik ben gewoon geen RTS-mens, hoe light en gebrek-aan-resource-building het ook is.
Het ligt helemaal aan mij.
V.
Je zou bijna zeggen dat EA de pr had moeten doen. Bijna dan hèquote:Op maandag 3 november 2008 11:11 schreef Catch_me het volgende:
WiC![]()
Jammer dat dat spel nooit de hype heeft gehad die het verdiende, het is echt een van de betere RTS games. Speel het al sinds de beta en ben het nog steeds niet zatHet is ook een van de weinige spellen die DX10 wel goed weet te gebruiken zonder je frames te halveren
![]()
EA kan er nog een puntje aan zuigen met het cartoony RA3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |