quote:Op woensdag 11 juni 2008 08:59 schreef Meddo het volgende:
whehe, woordgrapje
"al kreeg ik haar schoonzus er bij cabeau"
![]()
![]()
Nee, daar krijgt hij een lamme arm vanquote:
inderdaad heerlijke jetsers, hmmm.quote:
Volendam = inteeltquote:Op woensdag 11 juni 2008 09:54 schreef danos het volgende:
de volendamse intelligentie (=palingdomheid) druipt er van af, dat hoofd is echt niet best...
quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Volendam = inteelt
Eigenlijk is Jan de vader van Monique en is Monique de zus van de 3 j's waarvan 1 J. dan weer homosexueel seropositief is met Jan Keizer en Wim Jonk.
DOe als deze persoon, bekijk het van de positieve kant !quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:25 schreef Sigmund666 het volgende:
Ik bedenk me nu net eventjes dat die wangzakken nut hebben. Als je in haar mond klaarkomt, verzuipt ze tenminste niet in je vocht
quote:Op woensdag 11 juni 2008 09:52 schreef padlarf het volgende:
[..]
Nee, daar krijgt hij een lamme arm van![]()
Verder moet TS niet zeuren, ik zou hem er gewoon ff in hangen!
Nou, ik vind Yolanthe toch wel een stuk mooierquote:Op woensdag 11 juni 2008 09:36 schreef Blistering het volgende:
En tsja, wie heb je nu liever? Yolanthe is nu ook niet bepaald charming;
[ afbeelding ]
De fotograaf tegen Monique:quote:
*mee eensch isquote:Op woensdag 11 juni 2008 12:46 schreef TheThirdMark het volgende:
Ze is gewoon paalbaar.
Klaar slotje!
er zit een deuk in haar tietquote:
Dat is een deuk in je monitor. Moet je er even van achter uitdrukken.quote:
"We doen je een korset aan waardoor je buik nog enigszins slank lijkt en je hangtieten omhoog worden geduwd. Verder moet je je armen in een ongemakkelijke positie houden, zodat de vetkwabben van je armen niet zichtbaar zijn. Je benen in een ongemakkelijke positie zodat het niet opvalt dat je een veel te dikke reet hebt. We maken de foto van schuin boven zodat je onderkin er niet op komt. Verder moet je haar een groot deel van je acnehoofd bedekken."quote:
Anders lees je het topic even door.quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:08 schreef Sapstengel het volgende:
Ik had ruzie met haar toen ik 12 was. Ze was toen ze jong was al enorm arrogant en onuitstaanbaar.
Oja, heeft iemand toevallig de link naar die enorm gephotoshopte picca uit de FHM ofzo?
Plaats dan even een plaatje, dan weet ik welke je wel zoekt.quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:19 schreef Sapstengel het volgende:
Dat is de verkeerde.
Deze?quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:08 schreef Sapstengel het volgende:
Oja, heeft iemand toevallig de link naar die enorm gephotoshopte picca uit de FHM ofzo?
Photoshop FTW!quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:30 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Deze?
[ afbeelding ]
Haar rechterbil is pleite.
Garpigquote:Op woensdag 11 juni 2008 14:52 schreef Sigmund666 het volgende:
Ze is echt hilarisch inteelt. Net als haar broer. Maar ja, Volendam ook. Hoofdstad van:
Viswijven
Vislippen
Aangebrande jongeren
Vurige cafés
De Havenzangers
BZN [Binnen Zonder Nichten]
en natuurlijk ADHD [Alle dagen aan de hard drugs ]
Bovendien zijn varkentjes wel gewend om in de stront te wroeten.quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:28 schreef mighty_myte het volgende:
ik zou haar wel op z'n russisch willen nemen,
maar dan wel met mijn aars op haar gezicht zodat ze mijn kont kan likken en ik haar hoofd niet hoef te zien.
quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:17 schreef Rotonde het volgende:
[..]
"We doen je een korset aan waardoor je buik nog enigszins slank lijkt en je hangtieten omhoog worden geduwd. Verder moet je je armen in een ongemakkelijke positie houden, zodat de vetkwabben van je armen niet zichtbaar zijn. Je benen in een ongemakkelijke positie zodat het niet opvalt dat je een veel te dikke reet hebt. We maken de foto van schuin boven zodat je onderkin er niet op komt. Verder moet je haar een groot deel van je acnehoofd bedekken."
En dat allemaal vóórdat er gephotoshopt wordt...
Beetje aangebrand van zijn opmerking?quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Garpig
Alleen die 3e gaat te ver. Ik hoop dat jou zoiets overkomt, kijken of je nog't.
Doen ze dat niet bij iedereen die model staat?.....quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:17 schreef Rotonde het volgende:
[..]
"We doen je een korset aan waardoor je buik nog enigszins slank lijkt en je hangtieten omhoog worden geduwd. Verder moet je je armen in een ongemakkelijke positie houden, zodat de vetkwabben van je armen niet zichtbaar zijn. Je benen in een ongemakkelijke positie zodat het niet opvalt dat je een veel te dikke reet hebt. We maken de foto van schuin boven zodat je onderkin er niet op komt. Verder moet je haar een groot deel van je acnehoofd bedekken."
Alleen bij dikke wijven die wat vlees moet verbergen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:48 schreef MotionalFB het volgende:
[..]
Doen ze dat niet bij iedereen die model staat?.....
Die avond hebben ze zijn DJ-skills letterlijk afgebrand.quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:46 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Beetje aangebrand van zijn opmerking?
Fok! op z'n bestquote:Op woensdag 11 juni 2008 15:46 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Neusje dicht en tsjakka!quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:37 schreef Adidah het volgende:
Stelletje zeikerds. Hebben jullie dan niet geleerd dat je ook lelijke wijven moet neuken als je voor de maatschappij bent.
quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:07 schreef Sigmund666 het volgende:
Kan ik er wat aan doen dat ze toen Disco Inferno van the Tramps moesten draaien?
organiseer een benefietconcert!quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Garpig
Alleen die 3e gaat te ver. Ik hoop dat jou zoiets overkomt, kijken of je nog't.
Daar zit wat inquote:Op woensdag 11 juni 2008 15:47 schreef Tuvai.net het volgende:
Gewoon een gezonde Hollandse meid. Alle posters die hier praatjes hebben over Monique Smit, laat staan Yolanthe Cabau van Kasbergen, pics van jullie vriendinnen posten. Zo niet, grote smoel houden.
quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:46 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 juni 2008 08:59 schreef Meddo het volgende:
whehe, woordgrapje
"al kreeg ik haar schoonzus er bij cabeau"
![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 juni 2008 09:52 schreef padlarf het volgende:
[..]
Nee, daar krijgt hij een lamme arm van![]()
Verder moet TS niet zeuren, ik zou hem er gewoon ff in hangen!
quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Volendam = inteelt
Eigenlijk is Jan de vader van Monique en is Monique de zus van de 3 j's waarvan 1 J. dan weer homosexueel seropositief is met Jan Keizer en Wim Jonk.
quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:25 schreef Sigmund666 het volgende:
Ik bedenk me nu net eventjes dat die wangzakken nut hebben. Als je in haar mond klaarkomt, verzuipt ze tenminste niet in je vocht
quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:47 schreef jpg97 het volgende:
Als je haar naam vrij vertaalt dan heet ze: " Oink Oink Oink "
DAT IS ECHT NIET LEUK HOOR!!!!!!!!11111quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:46 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Nee, ik ken grotere monsters uit volendamquote:Op woensdag 11 juni 2008 14:45 schreef MotionalFB het volgende:
[..]
Ik zou haar toch echt het bed niet uitschoppen
Aldus de werkwijze bij 99,9 % van de modellen al dan niet op een iets ander punt bewerkt.quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:17 schreef Rotonde het volgende:
[..]
Mee eens! Jemig hoe kun je haar nou lelijk vinden..... Dat het je type niet is ok... maar lelijk... dan zal ik waarschijnlijk wel een erg lage standaard hebbenquote:Op woensdag 11 juni 2008 15:47 schreef Tuvai.net het volgende:
Gewoon een gezonde Hollandse meid. Alle posters die hier praatjes hebben over Monique Smit, laat staan Yolanthe Cabau van Kasbergen, pics van jullie vriendinnen posten. Zo niet, grote smoel houden.
quote:
ze heeft dikke tetten, dus geen probleem dat er een ietwat misvormd hoofd opzitquote:Op woensdag 11 juni 2008 08:15 schreef de_boswachter het volgende:
Miss Piggy:
[ afbeelding ]
Monique Smit:
[ afbeelding ]
Wordt je net wakker zet je de TV aan zien je Monique Smit met haar grafhoofd je hele morgen verpesten![]()
![]()
GVD, ik ben net wakker man ! Wat een varkensporum heeft dat wijf zeg. En dan doet ze ook nog eens zoe de lippen tuiten richting camera van check mij eens heerlijk doen
![]()
Bah bah Daar zou ik nog niet over heen gaan al kreeg ik haar schoonzus erbij cadeau.
Ohja kuthoer: Je nummer is ook klote. Slecht gezongen, slecht gedansert en JIJ zit erin![]()
![]()
M. Smit
Nederlandstalige meuk
Bwhehehe, als ze daadwerkelijk bij jou in bed ligt zit de 20 kilo vet die ze weggefotosoept hebben er nog wel aan he.quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:45 schreef MotionalFB het volgende:
[..]
Gezonde Hollandse meid.quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:47 schreef Tuvai.net het volgende:
Ze is cancerlelijk en een hoop stront met een dikke kutkop.quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:39 schreef MotionalFB het volgende:
[..]
Mee eens! Jemig hoe kun je haar nou lelijk vinden..... Dat het je type niet is ok... maar lelijk... dan zal ik waarschijnlijk wel een erg lage standaard hebben
Als ik dat zo lees is dat ook de enige vorm van bevrediging die je momenteel hebt.quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:08 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
De fotograaf tegen Monique:
"je hebt geen bovenlip en geen stevige tieten. Nee, je hoeft die jarratels niet om, die mag je uit doen als je het te hoerig vindt. Doe je wel armen is strak tegen elkaar zodat je borsten naar voren komen?".
Kerels die zeggen het erop te kunnen doen zijn te goedkoop man. Ik smeer mijn lul liever in met vaseline, doe de kastdeur op een kiertje, stop hem ertussen, beweeg wat op en neer en een foto van de Penthouse erbij. Hoppa! Dan lijkt het nog wat.
Met andere woorden: kklelijk wijf! Terechte klacht
Zeg ben jij niet die drill-instructor ?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:03 schreef BobbyB het volgende:
Draai haar plaatje eens, DJ?
Ik zou hem er allemachtig hard in rammen hoor! Ik vind haar goed te doen.
meer dan 1 bil op de foto paste niet!quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:30 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Deze?
[ afbeelding ]
Haar rechterbil is pleite.
Tits or gtfo?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:49 schreef roze-meisje het volgende:
en jullie vinden yolanthe allemaal wel geweldigik snap jullie niet
Hey, dat heb ik nergens gezegd. Yolanthe is overratedquote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:49 schreef roze-meisje het volgende:
en jullie vinden yolanthe allemaal wel geweldigik snap jullie niet
Mwa, ik zou mijn sapstengel ook wel in Yolanthe hangen... tenminste voordat ze Jan ontmoette. Nu niet meer.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hey, dat heb ik nergens gezegd. Yolanthe is overrated.
Ik zou haar zo hard doen, met plezier zelfs... Zie die jetsers dan... Daar kan ik me wel mee plezieren...quote:Op woensdag 11 juni 2008 09:36 schreef Blistering het volgende:
En tsja, wie heb je nu liever? Yolanthe is nu ook niet bepaald charming;
FEBOquote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:12 schreef WammesWaggel het volgende:
FEBO wijf, daar stroomt frituurvet door den aderen!
ik vind monique daar knapper op de foto dan yolanthequote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:35 schreef Dengaman het volgende:
[..]
Ik zou haar zo hard doen, met plezier zelfs... Zie die jetsers dan... Daar kan ik me wel mee plezieren...
Yolanthe is sowieso niet knap. Die goddelijke billen alleen hequote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:01 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
ik vind monique daar knapper op de foto dan yolanthe
ik vind die lach van monique daar echt freakyquote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:01 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
ik vind monique daar knapper op de foto dan yolanthe
zo lachen de meeste mensen die een dergelijke hamsterplofkop hebbenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:13 schreef L0t.. het volgende:
[..]
ik vind die lach van monique daar echt freaky
als je dat al een dikke kop vindtquote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:16 schreef Flashwin het volgende:
[..]
zo lachen de meeste mensen die een dergelijke hamsterplofkop hebben
als je dat geen dikke kop vindtquote:
Ach, over een tijdje is dat weg.quote:
Wat weerhoudt je? Alsof jij volle zalen trektquote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:00 schreef Nickenator het volgende:
Monique Smit;
Echt, wat een ranzig wijf. Ik paal liever een halfvol pak oude melk dan haar.
N~
whahaha ben jij dat kapotgrappigquote:
Oh god, daar gaan we weer met de massale verheerlijking van het oninteressantste type aller tijden.quote:
Monique komt uit Volendam, misschien is ze ook niet vies van een trekje.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:00 schreef Nickenator het volgende:
Monique Smit;
Echt, wat een ranzig wijf. Ik paal liever een halfvol pak oude melk dan haar.
N~
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:45 schreef Zelfspotter het volgende:
Na een biertje of drie zou Doutzen Kroes mijn nummer mogen vragen, ware het niet dat ik dan al uitgeschakeld onder de bar lig.
Paris.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:13 schreef 2609 het volgende:
ik zeg altijd maar het is geen paris maar volgens mij is wel echt een leuk meisje hoor
Dat is dan ook Monique's beste eigenschap.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:13 schreef 2609 het volgende:
ik zeg altijd maar het is geen paris
Ze mag mijn nummer zelfs meteen hebben!quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:45 schreef Zelfspotter het volgende:
Na een biertje of drie zou Doutzen Kroes mijn nummer mogen vragen.
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:05 schreef Het_hupt het volgende:
rofl, 9 van de tien kneusjes die hier op haar zitten te schelden, zouden haar doen
En jij bent niet die 9 ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die hebben liever een gratenpakhuis waarbij je alles hoort rammelen.quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:03 schreef HEROINchic het volgende:
omg wat sommige fokkers hier al dik vinden!aanstellers.
quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die hebben liever een gratenpakhuis waarbij je alles hoort rammelen.
Komt ze zo je slaapkamer binnenstormen waar jij al voor d'r klaar ligt, brult ze: "Hamsteren!" *PLOF*quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:15 schreef MikeyMo het volgende:
ik zou haar doen, met d'r geile hamsterwangetjes
quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:18 schreef MrDice het volgende:
[..]
Komt ze zo je slaapkamer binnenstormen waar jij al voor d'r klaar ligt, brult ze: "Hamsteren!" *PLOF*
quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:18 schreef MrDice het volgende:
[..]
Komt ze zo je slaapkamer binnenstormen waar jij al voor d'r klaar ligt, brult ze: "Hamsteren!" *PLOF*
quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:17 schreef HEROINchic het volgende:
[..]dat vind ik echt niet mooi. bij jongens heb ik ook heel graag iemand zonder spillebeentjes en uitgemergelde kop
dan liever paar kilo's teveel. (niet té veel, maar dat spreekt wel voor zich denk ik.
)
dus? jezus christus jij moet echt in therapie, je hebt een of andere eetobsessiequote:Op donderdag 10 juli 2008 16:42 schreef Q_Orianka het volgende:
Heroïne dempt negatieve prikkels als honger
quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:15 schreef MikeyMo het volgende:
Daar bewaart ze al het cum van de afgelopen week. Vandaar.quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:15 schreef MikeyMo het volgende:
Ach, ik honger mezelf niet uit en eet gewoon gezondquote:Op donderdag 10 juli 2008 20:51 schreef HEROINchic het volgende:
[..]
dus? jezus christus jij moet echt in therapie, je hebt een of andere eetobsessieget some help!
ja, ik ook?quote:Op donderdag 10 juli 2008 21:11 schreef Q_Orianka het volgende:
[..]
Ach, ik honger mezelf niet uit en eet gewoon gezond
Ana's uitlachen is leukquote:Op donderdag 10 juli 2008 21:14 schreef HEROINchic het volgende:
[..]
ja, ik ook?
alleen zowat bij elke opmerking begin jij over eten/honger/overgewicht etc.
quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:09 schreef wolferl het volgende:
Die andere zus is ook wel te pruimen, Jenny geloof ik.
Net wat ik bedoelquote:Op donderdag 10 juli 2008 21:18 schreef HEROINchic het volgende:
[..]
klopt. dikke mensen bashen is zó 2007. ana's bashen is de nieuwe trend!
Da's ook gebeurdquote:Op woensdag 11 juni 2008 14:45 schreef Merovingian het volgende:
Ze hadden beter haar kop op een ander lichaam kunnen plakken, had er realistischer uitgezien
!quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:18 schreef MrDice het volgende:
[..]
Post uw hoofd eens, misschien kunnen we lachen.quote:Op donderdag 10 juli 2008 21:58 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
Typisch,... Nederlandse pauperhoofden.
Cabeau is wel lekker.
Tegenovergesteld van dikke wijven. HEEL heel heel heel misschien mensen met anorexia?!!!!!quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Post uw hoofd eens, misschien kunnen we lachen.
En WTF zijn Ana's?
Heuy! Dat zou misschien wellicht eens mogelijk blijken te zijnquote:Op donderdag 10 juli 2008 23:11 schreef padlarf het volgende:
[..]
Tegenovergesteld van dikke wijven. HEEL heel heel heel misschien mensen met anorexia?!!!!!
Het is laat, okee?quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:11 schreef padlarf het volgende:
[..]
Tegenovergesteld van dikke wijven. HEEL heel heel heel misschien mensen met anorexia?!!!!!
oeps navel vergetenquote:Op woensdag 11 juni 2008 14:32 schreef Sapstengel het volgende:
Die was het idd. En deze mag er ook nog wel bij:
[ afbeelding ]
idd.. die rol je eruitquote:Op woensdag 11 juni 2008 14:45 schreef MotionalFB het volgende:
[..]
Anorexia-patienten.quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Post uw hoofd eens, misschien kunnen we lachen.
En WTF zijn Ana's?
Vergeet Froukje de Both niet! (Al verwacht ze nu haar eerste kind.)quote:Op donderdag 10 juli 2008 21:42 schreef Q_Orianka het volgende:
[..]
Net wat ik bedoelDus ipv een topic over Monique Smit te openen, moeten we een over Jaslene Gonzalez of Keira Knightley openen.
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:16 schreef wouster het volgende:
[..]
zijn er niet meer foto's van deze serie?
Ts moet niet zeuren... ik zou der doen
Ik vind het inderdaad erg jammer dat die foto's zo bewerkt zijn. Sowieso bewerkte foto's... wat is er mis met natuurlijke schoonheid? Die lui die lopen te zeiken over ieder moedervlekje etc verwachten gewoon een perfecte dame maar dat bestaat gewoon niet. En meiden gaan zich ook naar dat schoonheidsideaal gedragen en dat is, naar mijn mening, nergens voor nodig.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:41 schreef Gripper het volgende:
(al zijn de FHM-foto's natuurlijk wel erg nep)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |