quote:Op woensdag 11 juni 2008 08:59 schreef Meddo het volgende:
whehe, woordgrapje
"al kreeg ik haar schoonzus er bij cabeau"
![]()
![]()
Nee, daar krijgt hij een lamme arm vanquote:
inderdaad heerlijke jetsers, hmmm.quote:
Volendam = inteeltquote:Op woensdag 11 juni 2008 09:54 schreef danos het volgende:
de volendamse intelligentie (=palingdomheid) druipt er van af, dat hoofd is echt niet best...
quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Volendam = inteelt
Eigenlijk is Jan de vader van Monique en is Monique de zus van de 3 j's waarvan 1 J. dan weer homosexueel seropositief is met Jan Keizer en Wim Jonk.
DOe als deze persoon, bekijk het van de positieve kant !quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:25 schreef Sigmund666 het volgende:
Ik bedenk me nu net eventjes dat die wangzakken nut hebben. Als je in haar mond klaarkomt, verzuipt ze tenminste niet in je vocht
quote:Op woensdag 11 juni 2008 09:52 schreef padlarf het volgende:
[..]
Nee, daar krijgt hij een lamme arm van![]()
Verder moet TS niet zeuren, ik zou hem er gewoon ff in hangen!
Nou, ik vind Yolanthe toch wel een stuk mooierquote:Op woensdag 11 juni 2008 09:36 schreef Blistering het volgende:
En tsja, wie heb je nu liever? Yolanthe is nu ook niet bepaald charming;
[ afbeelding ]
De fotograaf tegen Monique:quote:
*mee eensch isquote:Op woensdag 11 juni 2008 12:46 schreef TheThirdMark het volgende:
Ze is gewoon paalbaar.
Klaar slotje!
er zit een deuk in haar tietquote:
Dat is een deuk in je monitor. Moet je er even van achter uitdrukken.quote:
"We doen je een korset aan waardoor je buik nog enigszins slank lijkt en je hangtieten omhoog worden geduwd. Verder moet je je armen in een ongemakkelijke positie houden, zodat de vetkwabben van je armen niet zichtbaar zijn. Je benen in een ongemakkelijke positie zodat het niet opvalt dat je een veel te dikke reet hebt. We maken de foto van schuin boven zodat je onderkin er niet op komt. Verder moet je haar een groot deel van je acnehoofd bedekken."quote:
Anders lees je het topic even door.quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:08 schreef Sapstengel het volgende:
Ik had ruzie met haar toen ik 12 was. Ze was toen ze jong was al enorm arrogant en onuitstaanbaar.
Oja, heeft iemand toevallig de link naar die enorm gephotoshopte picca uit de FHM ofzo?
Plaats dan even een plaatje, dan weet ik welke je wel zoekt.quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:19 schreef Sapstengel het volgende:
Dat is de verkeerde.
Deze?quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:08 schreef Sapstengel het volgende:
Oja, heeft iemand toevallig de link naar die enorm gephotoshopte picca uit de FHM ofzo?
Photoshop FTW!quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:30 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Deze?
[ afbeelding ]
Haar rechterbil is pleite.
Garpigquote:Op woensdag 11 juni 2008 14:52 schreef Sigmund666 het volgende:
Ze is echt hilarisch inteelt. Net als haar broer. Maar ja, Volendam ook. Hoofdstad van:
Viswijven
Vislippen
Aangebrande jongeren
Vurige cafés
De Havenzangers
BZN [Binnen Zonder Nichten]
en natuurlijk ADHD [Alle dagen aan de hard drugs ]
Bovendien zijn varkentjes wel gewend om in de stront te wroeten.quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:28 schreef mighty_myte het volgende:
ik zou haar wel op z'n russisch willen nemen,
maar dan wel met mijn aars op haar gezicht zodat ze mijn kont kan likken en ik haar hoofd niet hoef te zien.
quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:17 schreef Rotonde het volgende:
[..]
"We doen je een korset aan waardoor je buik nog enigszins slank lijkt en je hangtieten omhoog worden geduwd. Verder moet je je armen in een ongemakkelijke positie houden, zodat de vetkwabben van je armen niet zichtbaar zijn. Je benen in een ongemakkelijke positie zodat het niet opvalt dat je een veel te dikke reet hebt. We maken de foto van schuin boven zodat je onderkin er niet op komt. Verder moet je haar een groot deel van je acnehoofd bedekken."
En dat allemaal vóórdat er gephotoshopt wordt...
Beetje aangebrand van zijn opmerking?quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Garpig
Alleen die 3e gaat te ver. Ik hoop dat jou zoiets overkomt, kijken of je nog't.
Doen ze dat niet bij iedereen die model staat?.....quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:17 schreef Rotonde het volgende:
[..]
"We doen je een korset aan waardoor je buik nog enigszins slank lijkt en je hangtieten omhoog worden geduwd. Verder moet je je armen in een ongemakkelijke positie houden, zodat de vetkwabben van je armen niet zichtbaar zijn. Je benen in een ongemakkelijke positie zodat het niet opvalt dat je een veel te dikke reet hebt. We maken de foto van schuin boven zodat je onderkin er niet op komt. Verder moet je haar een groot deel van je acnehoofd bedekken."
En dat allemaal vóórdat er gephotoshopt wordt...
Alleen bij dikke wijven die wat vlees moet verbergen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:48 schreef MotionalFB het volgende:
[..]
Doen ze dat niet bij iedereen die model staat?.....
Die avond hebben ze zijn DJ-skills letterlijk afgebrand.quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:46 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Beetje aangebrand van zijn opmerking?
Fok! op z'n bestquote:Op woensdag 11 juni 2008 15:46 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Beetje aangebrand van zijn opmerking?
Neusje dicht en tsjakka!quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:37 schreef Adidah het volgende:
Stelletje zeikerds. Hebben jullie dan niet geleerd dat je ook lelijke wijven moet neuken als je voor de maatschappij bent.
quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:07 schreef Sigmund666 het volgende:
Kan ik er wat aan doen dat ze toen Disco Inferno van the Tramps moesten draaien?
organiseer een benefietconcert!quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Garpig
Alleen die 3e gaat te ver. Ik hoop dat jou zoiets overkomt, kijken of je nog't.
Daar zit wat inquote:Op woensdag 11 juni 2008 15:47 schreef Tuvai.net het volgende:
Gewoon een gezonde Hollandse meid. Alle posters die hier praatjes hebben over Monique Smit, laat staan Yolanthe Cabau van Kasbergen, pics van jullie vriendinnen posten. Zo niet, grote smoel houden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |