Daar bewaart ze al het cum van de afgelopen week. Vandaar.quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:15 schreef MikeyMo het volgende:
ik zou haar doen, met d'r geile hamsterwangetjes
Ach, ik honger mezelf niet uit en eet gewoon gezondquote:Op donderdag 10 juli 2008 20:51 schreef HEROINchic het volgende:
[..]
dus? jezus christus jij moet echt in therapie, je hebt een of andere eetobsessieget some help!
ja, ik ook?quote:Op donderdag 10 juli 2008 21:11 schreef Q_Orianka het volgende:
[..]
Ach, ik honger mezelf niet uit en eet gewoon gezond
Ana's uitlachen is leukquote:Op donderdag 10 juli 2008 21:14 schreef HEROINchic het volgende:
[..]
ja, ik ook?
alleen zowat bij elke opmerking begin jij over eten/honger/overgewicht etc.
quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:09 schreef wolferl het volgende:
Die andere zus is ook wel te pruimen, Jenny geloof ik.
Net wat ik bedoelquote:Op donderdag 10 juli 2008 21:18 schreef HEROINchic het volgende:
[..]
klopt. dikke mensen bashen is zó 2007. ana's bashen is de nieuwe trend!
Da's ook gebeurdquote:Op woensdag 11 juni 2008 14:45 schreef Merovingian het volgende:
Ze hadden beter haar kop op een ander lichaam kunnen plakken, had er realistischer uitgezien
!quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:18 schreef MrDice het volgende:
[..]
Komt ze zo je slaapkamer binnenstormen waar jij al voor d'r klaar ligt, brult ze: "Hamsteren!" *PLOF*
Post uw hoofd eens, misschien kunnen we lachen.quote:Op donderdag 10 juli 2008 21:58 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
Typisch,... Nederlandse pauperhoofden.
Cabeau is wel lekker.
Tegenovergesteld van dikke wijven. HEEL heel heel heel misschien mensen met anorexia?!!!!!quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Post uw hoofd eens, misschien kunnen we lachen.
En WTF zijn Ana's?
Heuy! Dat zou misschien wellicht eens mogelijk blijken te zijnquote:Op donderdag 10 juli 2008 23:11 schreef padlarf het volgende:
[..]
Tegenovergesteld van dikke wijven. HEEL heel heel heel misschien mensen met anorexia?!!!!!
Het is laat, okee?quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:11 schreef padlarf het volgende:
[..]
Tegenovergesteld van dikke wijven. HEEL heel heel heel misschien mensen met anorexia?!!!!!
oeps navel vergetenquote:Op woensdag 11 juni 2008 14:32 schreef Sapstengel het volgende:
Die was het idd. En deze mag er ook nog wel bij:
[ afbeelding ]
idd.. die rol je eruitquote:Op woensdag 11 juni 2008 14:45 schreef MotionalFB het volgende:
[..]
Ik zou haar toch echt het bed niet uitschoppen
Anorexia-patienten.quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Post uw hoofd eens, misschien kunnen we lachen.
En WTF zijn Ana's?
Vergeet Froukje de Both niet! (Al verwacht ze nu haar eerste kind.)quote:Op donderdag 10 juli 2008 21:42 schreef Q_Orianka het volgende:
[..]
Net wat ik bedoelDus ipv een topic over Monique Smit te openen, moeten we een over Jaslene Gonzalez of Keira Knightley openen.
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:16 schreef wouster het volgende:
[..]
zijn er niet meer foto's van deze serie?
Ts moet niet zeuren... ik zou der doen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |