Daar bewaart ze al het cum van de afgelopen week. Vandaar.quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:15 schreef MikeyMo het volgende:
ik zou haar doen, met d'r geile hamsterwangetjes
Ach, ik honger mezelf niet uit en eet gewoon gezondquote:Op donderdag 10 juli 2008 20:51 schreef HEROINchic het volgende:
[..]
dus? jezus christus jij moet echt in therapie, je hebt een of andere eetobsessieget some help!
ja, ik ook?quote:Op donderdag 10 juli 2008 21:11 schreef Q_Orianka het volgende:
[..]
Ach, ik honger mezelf niet uit en eet gewoon gezond
Ana's uitlachen is leukquote:Op donderdag 10 juli 2008 21:14 schreef HEROINchic het volgende:
[..]
ja, ik ook?
alleen zowat bij elke opmerking begin jij over eten/honger/overgewicht etc.
quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:09 schreef wolferl het volgende:
Die andere zus is ook wel te pruimen, Jenny geloof ik.
Net wat ik bedoelquote:Op donderdag 10 juli 2008 21:18 schreef HEROINchic het volgende:
[..]
klopt. dikke mensen bashen is zó 2007. ana's bashen is de nieuwe trend!
Da's ook gebeurdquote:Op woensdag 11 juni 2008 14:45 schreef Merovingian het volgende:
Ze hadden beter haar kop op een ander lichaam kunnen plakken, had er realistischer uitgezien
!quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:18 schreef MrDice het volgende:
[..]
Komt ze zo je slaapkamer binnenstormen waar jij al voor d'r klaar ligt, brult ze: "Hamsteren!" *PLOF*
Post uw hoofd eens, misschien kunnen we lachen.quote:Op donderdag 10 juli 2008 21:58 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
Typisch,... Nederlandse pauperhoofden.
Cabeau is wel lekker.
Tegenovergesteld van dikke wijven. HEEL heel heel heel misschien mensen met anorexia?!!!!!quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Post uw hoofd eens, misschien kunnen we lachen.
En WTF zijn Ana's?
Heuy! Dat zou misschien wellicht eens mogelijk blijken te zijnquote:Op donderdag 10 juli 2008 23:11 schreef padlarf het volgende:
[..]
Tegenovergesteld van dikke wijven. HEEL heel heel heel misschien mensen met anorexia?!!!!!
Het is laat, okee?quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:11 schreef padlarf het volgende:
[..]
Tegenovergesteld van dikke wijven. HEEL heel heel heel misschien mensen met anorexia?!!!!!
oeps navel vergetenquote:Op woensdag 11 juni 2008 14:32 schreef Sapstengel het volgende:
Die was het idd. En deze mag er ook nog wel bij:
[ afbeelding ]
idd.. die rol je eruitquote:Op woensdag 11 juni 2008 14:45 schreef MotionalFB het volgende:
[..]
Ik zou haar toch echt het bed niet uitschoppen
Anorexia-patienten.quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Post uw hoofd eens, misschien kunnen we lachen.
En WTF zijn Ana's?
Vergeet Froukje de Both niet! (Al verwacht ze nu haar eerste kind.)quote:Op donderdag 10 juli 2008 21:42 schreef Q_Orianka het volgende:
[..]
Net wat ik bedoelDus ipv een topic over Monique Smit te openen, moeten we een over Jaslene Gonzalez of Keira Knightley openen.
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:16 schreef wouster het volgende:
[..]
zijn er niet meer foto's van deze serie?
Ts moet niet zeuren... ik zou der doen
Ik vind het inderdaad erg jammer dat die foto's zo bewerkt zijn. Sowieso bewerkte foto's... wat is er mis met natuurlijke schoonheid? Die lui die lopen te zeiken over ieder moedervlekje etc verwachten gewoon een perfecte dame maar dat bestaat gewoon niet. En meiden gaan zich ook naar dat schoonheidsideaal gedragen en dat is, naar mijn mening, nergens voor nodig.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:41 schreef Gripper het volgende:
(al zijn de FHM-foto's natuurlijk wel erg nep)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |