quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:45 schreef Zelfspotter het volgende:
Na een biertje of drie zou Doutzen Kroes mijn nummer mogen vragen, ware het niet dat ik dan al uitgeschakeld onder de bar lig.
Paris.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:13 schreef 2609 het volgende:
ik zeg altijd maar het is geen paris maar volgens mij is wel echt een leuk meisje hoor
Dat is dan ook Monique's beste eigenschap.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:13 schreef 2609 het volgende:
ik zeg altijd maar het is geen paris
Ze mag mijn nummer zelfs meteen hebben!quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:45 schreef Zelfspotter het volgende:
Na een biertje of drie zou Doutzen Kroes mijn nummer mogen vragen.
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:05 schreef Het_hupt het volgende:
rofl, 9 van de tien kneusjes die hier op haar zitten te schelden, zouden haar doen
En jij bent niet die 9 ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die hebben liever een gratenpakhuis waarbij je alles hoort rammelen.quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:03 schreef HEROINchic het volgende:
omg wat sommige fokkers hier al dik vinden!aanstellers.
quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die hebben liever een gratenpakhuis waarbij je alles hoort rammelen.
Komt ze zo je slaapkamer binnenstormen waar jij al voor d'r klaar ligt, brult ze: "Hamsteren!" *PLOF*quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:15 schreef MikeyMo het volgende:
ik zou haar doen, met d'r geile hamsterwangetjes
quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:18 schreef MrDice het volgende:
[..]
Komt ze zo je slaapkamer binnenstormen waar jij al voor d'r klaar ligt, brult ze: "Hamsteren!" *PLOF*
quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:18 schreef MrDice het volgende:
[..]
Komt ze zo je slaapkamer binnenstormen waar jij al voor d'r klaar ligt, brult ze: "Hamsteren!" *PLOF*
quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:17 schreef HEROINchic het volgende:
[..]dat vind ik echt niet mooi. bij jongens heb ik ook heel graag iemand zonder spillebeentjes en uitgemergelde kop
dan liever paar kilo's teveel. (niet té veel, maar dat spreekt wel voor zich denk ik.
)
dus? jezus christus jij moet echt in therapie, je hebt een of andere eetobsessiequote:Op donderdag 10 juli 2008 16:42 schreef Q_Orianka het volgende:
Heroïne dempt negatieve prikkels als honger
quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:15 schreef MikeyMo het volgende:
ik zou haar doen, met d'r geile hamsterwangetjes
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |