Ja dat is wel waar, maar dat is dus het rare, ze smst me maar heel weinig, aan de andere kant wil ik dolgraag weer terug naar K omdat het zo fijn was samen en ik me al lang niet zo goed heb gevoelt..quote:Op maandag 9 juni 2008 23:07 schreef Cuegirllie het volgende:
Waarom zou je je in zoveel ellende willen gooien. Als die K jou echt leuk vindt dan zou ze dat ook tegen G zeggen en geen rare vage dingen doen.
Laat gewoon even niks van je horen, en als dus K je leuk vindt hoor je vanzelf wel wat van haar.
Zij laat dus ook weinig van zich horen, jij neemt het meeste initiatief. Je moet zorgen dat dat omgedraaid wordt anders loop je als een puppy achter elkaar aan. En heeft ze je precies waar ze je hebben wil om evt alsnog te dumpen.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:08 schreef delano.888 het volgende:
Ja dat is wel waar, maar dat is dus het rare, ze smst me maar heel weinig, aan de andere kant wil ik dolgraag weer terug naar K omdat het zo fijn was samen en ik me al lang niet zo goed heb gevoelt..
Ja maar dat is het dus juist, ik ben bang dat ik haar kwijtraak als ik geen moeite doe, ik heb het graag voor haar over want het maakt me gewoon helemaal gelukkig.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zij laat dus ook weinig van zich horen, jij neemt het meeste initiatief. Je moet zorgen dat dat omgedraaid wordt anders loop je als een puppy achter elkaar aan. En heeft ze je precies waar ze je hebben wil om evt alsnog te dumpen.
Als ze je echt leuk vindt hoef je al die extra moeite niet te doen en moet het van twee kanten komen weet je.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:11 schreef delano.888 het volgende:
Ja maar dat is het dus juist, ik ben bang dat ik haar kwijtraak als ik geen moeite doe, ik heb het graag voor haar over want het maakt me gewoon helemaal gelukkig.
quote:Op maandag 9 juni 2008 23:14 schreef LasTeR het volgende:
Wie de fuck geeft hun kinderen dan namen met één letter en haakjes eromheen.Dan spoor je hem toch niet helemaal...
(J)
Dat zegt ze ook wel eerlijk tegen G, G reageert daar op door haar een beetje uit te lachen en heeeel veel slechte dingen over mij te vertellen, waar K dus soms intrapt blijkbaar, maar soms ook weer nietquote:Op maandag 9 juni 2008 23:14 schreef True_Believer het volgende:
Dat K jou zo weinig smst zegt op zich al genoeg denk ik. Het komt allemaal van jouw kant en zij laat alleen iets van zich horen als jij dat eerst doet. Als ze jou ook echt leuk vindt, dan zou ze juist de hele tijd moeten smsen en alles. En inderdaad wat cue ook al zegt, dan zou ze ook eerlijk tegen G zeggen dat ze je echt leuk vindt..lijkt mij tenminste.
Hoi!quote:
Ja niet dus, ik ben niet zo heel goed met de meiden meestal. En zij is letterlijk in heel veel punten perfect voor mij, echt alles wat ik leuk vind aan een meisje heeft zij. (Behalve lange haren dan maar die gaat ze laten groeien)quote:Op maandag 9 juni 2008 23:14 schreef Adelante het volgende:
17 en 16 en relatieproblemen
ik ga je verhaal niet lezen, maar voor haar tien anderen
quote:
Goed idee, heb wel gezegt dat ik r morgen in de avond bel, om misschien weer langs te gaan ofzo, want ze zij ook wel dat ik zovaak langs mocht komen als ik wil.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:18 schreef Cuegirllie het volgende:
Probeer eerst een tijdje het initiatief bij haar te leggen. Dus niet zelf smsen.. als zij smst niet gelijk terug smsen, maar wat tijd ertussen te laten zitten, enz.
Kijken hoe zij daarop reageert
quote:Op maandag 9 juni 2008 23:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]zie nu pas dat het bericht van jou komt..
hooi
Voor jou is deze kwestie simpel he..quote:
Zorg dat zij vraagt of je langs wil komen.. niet omdat je dat uitlokt, maar omdat ze dat zelf wil.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:19 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Goed idee, heb wel gezegt dat ik r morgen in de avond bel, om misschien weer langs te gaan ofzo, want ze zij ook wel dat ik zovaak langs mocht komen als ik wil.
Juist. Helemaal gelijk. Laat haar maar wat moeite doen. JIj zou nu even af moeten wachten. Een SMSje af en toe moet kunnen, maar ga niet te veel SMSen. Het zou heel goed kunnen dat ze je echt leuk vind, daar lijkt het wel op eigenlijk. Toch lijkt het er ook op alsof ze niet helemaal weet wat ze met de situatie aanmoet. Moet ze haar vriendin steunen of moet ze voor jou kiezen? Daar heeft ze het blijkbaar moeilijk mee.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zij laat dus ook weinig van zich horen, jij neemt het meeste initiatief. Je moet zorgen dat dat omgedraaid wordt anders loop je als een puppy achter elkaar aan. En heeft ze je precies waar ze je hebben wil om evt alsnog te dumpen.
Wil dr helemaal niet speciaal gelijk neuken, vind het net zo fijn om gewoon samen met haar op bed te liggen, ben niet echt zo'n jongen-jongen.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Voor jou is deze kwestie simpel he..
neuken en dumpen zeker?
Dumpen, dan neuken, dan doen of alles goed is, weer neuken, dan dumpen, en nogmaals neuken.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Voor jou is deze kwestie simpel he..
neuken en dumpen zeker?
Homoquote:Op maandag 9 juni 2008 23:21 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wil dr helemaal niet speciaal neuken, vind het net zo fijn om gewoon samen met haar op bed te liggen, ben niet echt zo'n jongen-jongen.
Nee dat snap ik, maar ging even over de 'Laster-oplossing'quote:Op maandag 9 juni 2008 23:21 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wil dr helemaal niet speciaal gelijk neuken, vind het net zo fijn om gewoon samen met haar op bed te liggen, ben niet echt zo'n jongen-jongen.
Waarom niet eerst neuken dan? kan toch ook leuk zijn?quote:Op maandag 9 juni 2008 23:21 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Dumpen, dan neuken, dan doen of alles goed is, weer neuken, dan dumpen, en nogmaals neuken.
Bullshit, omdat ik gewoon samen lief zijn fijn vind ben ik homo? Waar slaat dat nou op, heb totaal niks met jongens, de gedachte alleen alquote:
Haha, je moet gewoon niet zo huilen. Ik weet niet wat er in je OP staat, maar laat haar maar eens moeite doen voor jou. Dat is in elk topic met meisjesproblemen het advies wat ik meestal geef.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:23 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Bullshit, omdat ik gewoon samen lief zijn fijn vind ben ik homo? Waar slaat dat nou op, heb totaal niks met jongens, de gedachte alleen alPS karammel daar heb ik ook wat aan, goeie.
Ga dat eerst eens lezen danquote:Op maandag 9 juni 2008 23:25 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Haha, je moet gewoon niet zo huilen. Ik weet niet wat er in je OP staat, maar laat haar maar eens moeite doen voor jou. Dat is in elk topic met meisjesproblemen het advies wat ik meestal geef.
Heb jij iets tegen homo's?
Maak dan normale namen aan en maak het wat overzichtelijker. A zei dit en toen deed B dit en toen kwam C met...quote:Op maandag 9 juni 2008 23:26 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ga dat eerst eens lezen danof zeg gewoon niks
Nu zeur je!quote:Op maandag 9 juni 2008 23:27 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Maak dan normale namen aan en maak het wat overzichtelijker. A zei dit en toen deed B dit en toen kwam C met...
Zeiksnor, het is heel simpel, ik ben R, me vriendin is K, en haar vriendin/ex-huisgenoot/aardsvijand van mij is Gquote:Op maandag 9 juni 2008 23:27 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Maak dan normale namen aan en maak het wat overzichtelijker. A zei dit en toen deed B dit en toen kwam C met...
Sorry schatje.quote:
Hoezo dat danquote:Op maandag 9 juni 2008 23:30 schreef Adelante het volgende:
Heb je wel je opleiding afgemaakt?
Nouja niet echt veel maar zoiezo 1x per 2 weken een weekend, en in de vakanties lange tijd, heb ook een maand bij haar in huis gewoont maar dat ging helemaal fout, dit was trouwens L en is een nog veel moelijker verhaal dus laten we daar maar niet over beginnenquote:Op maandag 9 juni 2008 23:30 schreef Cuegirllie het volgende:
Over 100 km? zagen jullie elkaar dan nog wel op regelmatige basis?
Het woord moet zijn 'sowieso'.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:31 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Hoezo dat danja trouwens, krijg woensdag me resultaten, maar ben zoiezo geslaagd.
quote:
Ik vind zoiezo beter klinkenquote:
Ookwel veel gemsnt en gebeld, maar ze is niet zo van de vele gesprekken, maar als we hangen dan wel gelijk een half uur ofzo.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:33 schreef LasTeR het volgende:
En als ik twintig keer het woord SMS lees in een topic, dan vraag ik me af in hoeverre je het een relatie moet noemen. Relaties bespreek je niet er sms.
Daar bied ze dan ook wel elke keer excuses voor aan, ze zegt dat ze het echt niet kan laten als ze met G is, echt zon meiden gedoe is dat he.. (Maar nu is ze niet vaak meer met G omdat die is blijven wonen waar K eerst ook woonde.)quote:Op maandag 9 juni 2008 23:34 schreef Copycat het volgende:
Leuke meid die zich door haar vriendin laat opnaaien jou te bashen.
Nee hoor. Dat is echt kinderachtige meiden -zonder eigen identiteit en met een te groot gevoel voor peer pressure- gedoe. Gelukkig geen algemeen meidengedoe.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:36 schreef delano.888 het volgende:
Daar bied ze dan ook wel elke keer excuses voor aan, ze zegt dat ze het echt niet kan laten als ze met G is, echt zon meiden gedoe is dat he..
Maar ze sms-en nog zo fijn met elkaar. Over jou. Als jij bij K bent.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:36 schreef delano.888 het volgende:
(Maar nu is ze niet vaak meer met G omdat die is blijven wonen waar K eerst ook woonde.)
Toch is lichaamstaal zó belangrijk bij gesprekken, en in relaties is vooral fysiek contact (vind ik dan zelf, en ik bedoel niet alleen seks) erg belangrijk. MSN zegt niets. Bellen is dan wel weer te doen, maar ook niet alles.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:35 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ookwel veel gemsnt en gebeld, maar ze is niet zo van de vele gesprekken, maar als we hangen dan wel gelijk een half uur ofzo.
Ja dat heb ik r ook gevraagd gister, toen zij ze inderdaad dat ze voor G zou kiezen maar toen hadden we elkaar nog nooit gezien.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:37 schreef Adelante het volgende:
Je moet echt aan je zelfvertrouwen werken, je laat je nu door twee wijven naaien en niet op de juiste manier. Gewoon duidelijk tegen (K) () zijn dat je iets met haar wil en niet met die vriendin, als je haar voor een keuze stelt kiest ze voor die vriendin waarschijnlijk, maar goed dan weet je dat ook weer.
Nogmaals, dat gaat dus niet zo makkelijk, wil haar dus ook niet kwijt als ik gewoon paranoide ben en het helemaal niks is zou dat mooi zonde zijn.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:40 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Toch is lichaamstaal zó belangrijk bij gesprekken, en in relaties is vooral fysiek contact (vind ik dan zelf, en ik bedoel niet alleen seks) erg belangrijk. MSN zegt niets. Bellen is dan wel weer te doen, maar ook niet alles.
Maar als je duidelijkheid wilt, ga je naar d'r toe (wel op afspraak) en ga jij je duidelijkheid eisen. En anders zeg je dag tegen allebei en vind je weer lekker iemand anders.
Dan moet je het af wachten en zien wat er gaat gebeuren. Als het niets word, dan jank je een nachtje en ga je je bezatten, word het wel wat, dan ga je lekker met haar.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:41 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nogmaals, dat gaat dus niet zo makkelijk, wil haar dus ook niet kwijt als ik gewoon paranoide ben en het helemaal niks is zou dat mooi zonde zijn.
Goeie ja, wat ik nu ga doen is dus wachten tot morgenavond kijken of ze iets smst, zoniet bel ik haar tegen een uur of 20, dan afspreken en daarna post ik me bevindingen hier welquote:Op maandag 9 juni 2008 23:42 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Dan moet je het af wachten en zien wat er gaat gebeuren. Als het niets word, dan jank je een nachtje en ga je je bezatten, word het wel wat, dan ga je lekker met haar.
Je kan wel lopen malen en liggen draaien maar daar schiet je niets mee op. Kijk het eventjes aan.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:44 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Goeie ja, wat ik nu ga doen is dus wachten tot morgenavond kijken of ze iets smst, zoniet bel ik haar tegen een uur of 20, dan afspreken en daarna post ik me bevindingen hier wel
Ja daarom wil ik me ook niet teveel hechten aan dr om niet weer keihard genaait te worden das echt klote, maar aan de andere kant is ze wel echt supermooi/lief/enz, ze is letterlijk alles wat ik in een meisje zoek.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:44 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Je kan wel lopen malen en liggen draaien maar daar schiet je niets mee op. Kijk het eventjes aan.
quote:Op maandag 9 juni 2008 23:44 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Je kan wel lopen malen en liggen draaien maar daar schiet je niets mee op. Kijk het eventjes aan.
Nee want ookal zijn het leugens, ik weet dat ze dat deed ze heeft er later toch eerlijk verteld dat ze gewoon zo word beinvloed terwijl ze het eigenlijk niet wil. Ik neem het haar niet kwalijk als G gewoon zoooo ontzettend lullig doet en dat steeds weer, dan kan ze op die manier vrij simpel K overhalen. K gelooft dat omdat G normaal zon goede vriendin is, maar G heeft gewoon een hekel aan mij en wil K niet verliezen aan mij.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:49 schreef LasTeR het volgende:
Als ze verder met je wilt dan is het een pracht van een meid en moet je er maar ontzettend blij mee zijn. Mocht het allemaal een grap zijn dan kun je beter blij zijn dat je van die liegende stinkhoer af bent. Win-win situatie toch?
quote:Op maandag 9 juni 2008 23:40 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik r ook gevraagd gister, toen zij ze inderdaad dat ze voor G zou kiezen maar toen hadden we elkaar nog nooit gezien.
Via de telefoon, ik heb haar vandaag pas voor het eerst in het echt gezien.quote:
Christus op een hobbelpaard. Dus je hebt alleen nog maar contact gehad via de telefoon met dat loeder en nu spreek je al van een relatie en dat je haar niet kwijt wilt? Je kent haar nog niet eens.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:17 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Via de telefoon, ik heb haar vandaag pas voor het eerst in het echt gezien.
TS is gewoon genaaid en het is zijn eigen schuldquote:Op maandag 9 juni 2008 23:37 schreef Adelante het volgende:
Je moet echt aan je zelfvertrouwen werken, je laat je nu door twee wijven naaien en niet op de juiste manier. Gewoon duidelijk tegen (K) () zijn dat je iets met haar wil en niet met die vriendin, als je haar voor een keuze stelt kiest ze voor die vriendin waarschijnlijk, maar goed dan weet je dat ook weer.
Wie is Mquote:Op dinsdag 10 juni 2008 03:33 schreef Brizo het volgende:
Waarschijnlijk vind ze jou niet leuk, maar je andacht en bewondering. ze is gewoon gevleid en wenteld zich in zowel jou anadacht als die van haar vriendin.Als ze je echt leuk had gevonden dan zou ze zich niet zo mee laten sleuren door haar vriendin.
je bent tijdelijk vermaak voor M&G, en als ze je zat is zit jij met een gebroken hartje.
dus beter laat je haar gewoon, kijk of er initiatief van haar komt , als dat er is maak je kans, anders niet.
What de neuk? Heb je die K wel ontmoet, ik lees alleen maar msn/bellen/sms'enquote:Dusja vervolgens die avond met K gepraat waar G bij zat, dat ging helemaal fout en het ging toen uit
Één keertje in levende lijve ontmoet en nu al zulke relatieproblemen.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:07 schreef Just_Shut_Up het volgende:
What de neuk? Heb je die K wel ontmoet, ik lees alleen maar msn/bellen/sms'en..
Walgelijk, heb nu het hele verhaal gelezen..quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Één keertje in levende lijve ontmoet en nu al zulke relatieproblemen.
Het gaat echt zo helemaal nergens over.
De jeugd van tegenwoordigquote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:12 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Walgelijk, heb nu het hele verhaal gelezen..
Hoe de fuck kan je nou met iemand "hebben" die je nog nooit in levende lijve hebt gezien?
Kalverliefde.
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:26 schreef erikkll het volgende:
ik snap helemaal niks van die verhalen met (g) en (k) want dan weet ik nooit wie nou wie was
Onder de 18 > Definitie van een relatie : Toestemming om met elkaar te neuken zonder elkaar dingen te verwijten als er een ander neukertje komt.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:14 schreef Adelante het volgende:
17 en 16 en relatieproblemen
ik ga je verhaal niet lezen, maar voor haar tien anderen
AH FOK JOU, die lange afstandsvriendin kende ik ookal beter dan mijn beste vrienden ooit voordat ik haar 1x had gezien, dat zegt niks.quote:
Ja alleen maar even voor de duidelijkheid voor die sukkels die niet met letters kunnen werken.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:25 schreef Adelante het volgende:
Vijand is ook wel wat overtrokken.
Chill dude.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:25 schreef delano.888 het volgende:
AH FOK JOU, die lange afstandsvriendin kende ik ookal beter dan mijn beste vrienden ooit voordat ik haar 1x had gezien, dat zegt niks.
Omdat je over msn makkelijker praat enzo. maar dat betekend niet dat je haar ECHT kent. Een persoon leer je pas IRL kennen! Het kan namelijk zijn dat je nog de beste gesprekken hebt gehad, maar dat het irl gewoon niet klikt. Niks aan te doen..quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:25 schreef delano.888 het volgende:
[..]
AH FOK JOU, die lange afstandsvriendin kende ik ookal beter dan mijn beste vrienden ooit voordat ik haar 1x had gezien, dat zegt niks.
Maar het klikte dus echt heel goed gisteravondquote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Omdat je over msn makkelijker praat enzo. maar dat betekend niet dat je haar ECHT kent. Een persoon leer je pas IRL kennen! Het kan namelijk zijn dat je nog de beste gesprekken hebt gehad, maar dat het irl gewoon niet klikt. Niks aan te doen..
Dat is 1 avond.. daarop kun je heel weinig baseren. Het is een goed begin, daar niet van. Maar dat zegt nog lang niet alles.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:34 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Maar het klikte dus echt heel goed gisteravond
Das waar, het gegiechel met de smsjes en het "dus G kan jou nietmeer smsen?" zetten me ook wel aan het denken..quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is 1 avond.. daarop kun je heel weinig baseren. Het is een goed begin, daar niet van. Maar dat zegt nog lang niet alles.
naja we zijn alle 3 vroeg het huis uit gegaan vanwege problemen thuis enz.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:40 schreef SuperMocio het volgende:
Dit hele verhaal is zeldzaam kinderachtig. Zo lees je ze weinig. Maar wat ik me afvraag: 16 en 17 jaar oud (en nog volop aan het puberen zo blijkt) en dan al verhalen over huisgenoten en bij iemand in huis wonen. Wat voor een subcultuur hebben we het hier over?
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:25 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Je hebt gewoon een bord voor je kop.. Ik zou zeggen neuk die hoer het licht uit haar ogen.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:34 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Maar het klikte dus echt heel goed gisteravond
Nee zij is geen K en ook geen Gquote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:17 schreef Copycat het volgende:
Ben jij K of G? Want een A heb ik nog niet gezien.
Heej Aquote:
Amber is geen G of Kquote:
Je denkt te veel dat jij je best moet doen om haar te 'houden'. Dat is een veel voorkomende misconceptie.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:18 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja niet dus, ik ben niet zo heel goed met de meiden meestal. En zij is letterlijk in heel veel punten perfect voor mij, echt alles wat ik leuk vind aan een meisje heeft zij. (Behalve lange haren dan maar die gaat ze laten groeien)
Oke je praat een beetje ingewikkeld maar t is duidelijk, bedankt, gaat goedkomen.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 18:22 schreef oddman het volgende:
OK. Alle gekkigheid terzijde; je hebt niets aan commentaar als 'whoa, neuken' of 'onbetrouwbare bitches'. Die dingen had je ook al door.
Je hebt er, denk ik, meer aan als mensen je vertellen waarom je een bord voor je kop hebt.
Dit is de reden:
[..]
Je denkt te veel dat jij je best moet doen om haar te 'houden'. Dat is een veel voorkomende misconceptie.
Ja, vrouwen klagen wel eens dat ze willen dat hun vriend wat liever tegen ze is, wat meer naar ze luistert, etc. Daar is een simpele verklaring voor. Vrouwen vallen op 'sterke' mannen ('eikels', volgens de mannen die zelf minder assertief zijn), en 'sterke' mannen willen wel een eigen mening (lees: een andere dan die van de dame) hebben. Daar wordt dus over gemekkerd. Merk overigens ook op dat ze meestal, ondanks dat gemekker, toch bij die onlieve vent blijven. Omdat die eikel wel leuk en woest aantrekkelijk is. De vrouw kiest zelf wel met wie ze hokt; gedrag bepaald eerder hoe aangenaam dat hokken is en pas in de laatste plaats of dat hokken ook daadwerkelijk gebeurt.
Bedenk bij jezelf of jij ook zo'n 'sterk' / assertief type bent.
Je uitgangspunt was 'lijdend voorwerp van een hele pijnlijke grap'. Je hebt de schijn niet echt mee, zeg maar. De kans dat de beperkende factor in jullie relatie jouw 'liefheid' is, is zeer te betwijfelen - waarschijnlijk zit het daar wel goed mee. Nee, de beperkende factor is de wens van K. Om bij haar vriendin G te blijven en ook bij jou: daar zit het conflict.
Dat is aan haar. Daar heb jij verdomde weinig in in te brengen. Realiseer je dat. Het is aan haar; je moet maar hopen dat zij jou leuk genoeg vindt om G voor te verloochenen. En als ze je neit leuk genoeg vindt, lieve jongen, dan is er geen zak wat jij daar bewust, op korte termijn aan zou kunnen veranderen.
Internaliseer dat. Zet het van je af. [i]"Er is geen zak wat ik aan kan doen, er is geen zak wat ik hier aan kan doen" - maak het je mantra en put er kracht uit. Het is uit jouw handen; maak je er ook niet druk over. Lukt het; tof. Lukt het niet; her loss.
Wees cool. Wees Fonzie. Sta er boven.
Oh, en geef d'r eens goed op d'r flikker dat ze überhaupt mee wou doen aan het pijn doen van iemand die ze helemaal niet kent.
Ik ben R johquote:
Happy Days en Pulp Fiction, dacht ik.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 18:27 schreef Copycat het volgende:
Generatiekloofje?
Fonzie is zo pre friends.
Happy Days, jeweets.
Haha, pwned wie unne noob. En je trapt er nog in ook, nadat iedereen hier al zei dat je niet door moest zettenquote:Op donderdag 12 juni 2008 10:24 schreef delano.888 het volgende:
Het is uit gegaan gisteravond, en wat nog het ergste was, het was WEER allemaal nep, alles, dat hele maandag gedoe, allemaal nep, tyfushoer. Snap niet dat iemand dat zo kan doen, (zo lief knuffelen zoenen enz) gewoon fucking allemaal nep!
Leg je er trouwens maar gewoon bij neer dat het nooit 'aan' is geweest.quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:24 schreef delano.888 het volgende:
Het is uit gegaan gisteravond,
Extra gedaan, zodat ze ookal zou ze het gelezen hebben, zich er niet in herkent zou hebben, omdat ze nou eenmaal met een S begint.quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:08 schreef Adelante het volgende:
K= Sarah
G=Kim
nu snap ik er helemaal niets meer van
Weet Sarah (als je dit leest: je bent een triest wijf) dat je FOK!t?quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:07 schreef delano.888 het volgende:
De echte namen waren trouwens: K is Sarah, en G is Kim, ja weet dat het nergens op slaat maar vond het handiger zo, overigens hoop ik dat Sarah dit leest en ze beseft wat ze me aangedaan heeft.
Het is namelijk echt best wel op een heeeel pijnlijke manier afgelopen.
Nou het eindige met van mij kant:quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Weet Sarah (als je dit leest: je bent een triest wijf) dat je FOK!t?
En wat is heeeeeel pijnlijk?
Ik denk dat als je de OP leest en je er zelf bij betrokken bent je jezelf er hoe dan ook wel in herkent.quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:09 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Extra gedaan, zodat ze ookal zou ze het gelezen hebben, zich er niet in herkent zou hebben, omdat ze nou eenmaal met een S begint.
Dus alles is nep, ze zeikt je 10 minuten lang af en daarna wil jij nog een knuffel?quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:14 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nou het eindige met van mij kant:
"Mag ik dan nog een knuffel?" (ja sorry dat vond ik gewoon een goed afscheid idee)
En zij liep naar me toe, en liet zich helemaal hangen zegmaar, totaal niks van haar kant dus.
Vervolgens zij ik: "dan ga ik maar," en zij:
"Doei"
Overigens had ze daarvoor ongeveer 10 minuten gerateld over wat er allemaal niet goed aan me was en waarom ze zich zo ongemakkelijk bij me voelde. (OMFG hoe kan je dan zo bij iemand liggen?)
Ja goeie ja, weet ook niet waaromquote:Op donderdag 12 juni 2008 11:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dus alles is nep, ze zeikt je 10 minuten lang af en daarna wil jij nog een knuffel?
Staan vast wel op sugababesquote:Op donderdag 12 juni 2008 11:38 schreef NoelGallagher het volgende:
Maar nu is het wachten op de pics van de desbetreffende chicks
Inderdaad, daar moeten wel te vinden zijn... Ben benieuwd of ze hier nog een keer wat posten, dan is het feest compleet.quote:
Ja laten we hun profielen zoeken en zorgen dat ze niemand anders zo kinderachtig kunnen playen.quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Inderdaad, daar moeten wel te vinden zijn... Ben benieuwd of ze hier nog een keer wat posten, dan is het feest compleet.
quote:Op donderdag 12 juni 2008 12:43 schreef Belsezar het volgende:
Ja TS, geef is ff de woonplaats van die wijven...
Haha, wat zijn je eerste plannen met ze??quote:Op donderdag 12 juni 2008 12:58 schreef Netstorm het volgende:
[..]
ik ga ze opzoeken op hyves en ze helemaal kapot maken!
![]()
![]()
Goed plan!quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:52 schreef RedGuy het volgende:
Jonge meisjes (16 jaar) zijn vaak makkelijk in te palmen.
Ik stel voor, dat beste MSN-versier () ze zover krijgt om zich uit te kleden op de webcam en die op internet te zetten, met de vriendelijke groeten van R.
quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:55 schreef Scorpie het volgende:
Heb je geen hyves van hun TS? Ik wil wel eens ff kijken wat voor slettebakken dit waren.
Zeker geen medelijden, no mercy... Zo hard mogelijk op hun bek laten gaanquote:Op donderdag 12 juni 2008 14:05 schreef RedGuy het volgende:
En vooral niet medelijden met ze hebben, want ze verdienen het om totaal vernederd te worden.
Ik weet niet wie ik de grootste schijnheil vind; G of K.
Het beste is om de lelijkste te nemen, die is vaak het meest onzeker en trekt dan meestal het snelst haar kleren uit na wat lieve woordjes!
Ik denk dat K en G het er helemaal mee eens zijn!quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:29 schreef Ian_Nick het volgende:
Christus wat een topique...
Nee die zouden zeggen eerst wel, dan weer niet, dan weer wel en dan toch weer nietquote:Op donderdag 12 juni 2008 14:33 schreef Netstorm het volgende:
[..]
Ik denk dat K en G het er helemaal mee eens zijn!
JE KUNT NIET VERLIEZEN WAT JE NOOIT HAD, DRUIF.quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:58 schreef delano.888 het volgende:
Oh god dit voelt goed, ga alsjeblieft los allemaal![]()
[..]
Moet dat nou(mij er nog even aan herinneren wat ik verloren ben
)
Ben zelf ook even los gegaan, kon het niet laten![]()
http://delano888.hyves.nl/quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:54 schreef delano.888 het volgende:
Overigens, ik heb zelf ook hyves, maar pas net een week, dus heb maar 4 vrienden, en nee ik sta niet tussen Sarah's vrienden (meer)![]()
Dus?quote:
Fight your own battles, matequote:Op donderdag 12 juni 2008 22:19 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dus?
Overigens, vind het flauw van jullie dat jullie nou niet ff Sarah de waarheid vertellen, moet je het ook niet zeggen.
Je hebt gelijk, impuls, om haar terug te pakken, nergens voor nodig eigenlijk. laatmaar.quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:30 schreef El.Wulfo het volgende:
Ik begin een idee te krijgen waarom ze je niet mogen
Nadat Sarah mij gisteravond bestookt heeft met lullige smsjes als "jij zal nooit een fatsoenlijke vriendin vinden" en "je ketting was nep, en ik ben half verdronken in je speeksel" heb ik mijn mening over haar toch weer bijgesteldquote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:25 schreef Belsezar het volgende:
Shit, gemist!
En was het wat, die sarah?
Als je blijft vallen voor van die tienerhoertjes als die Sarah klopt dat wel natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:37 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nadat Sarah mij gisteravond bestookt heeft met lullige smsjes als "jij zal nooit een fatsoenlijke vriendin vinden" ...
Geweldig!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:37 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nadat Sarah mij gisteravond bestookt heeft met lullige smsjes als "jij zal nooit een fatsoenlijke vriendin vinden" en "je ketting was nep, en ik ben half verdronken in je speeksel" heb ik mijn mening over haar toch weer bijgesteld
Ben zelf ook maar 17 hoor, en val (over het algemeen) op iets jongere meiden.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:48 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Als je blijft vallen voor van die tienerhoertjes als die Sarah klopt dat wel natuurlijk.
Als ik die bakkes bekijk mis je d'r niks an.
ik denk dat hij gewoon bedoeld dat ze niet zo heul knap is.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:24 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ben zelf ook maar 17 hoor, en val (over het algemeen) op iets jongere meiden.
Vond ik dus wel. Ze is alleen echt keilang, 1,85 ofzoquote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:35 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
ik denk dat hij gewoon bedoeld dat ze niet zo heul knap is.
en daar heeft ie gelijk in
quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:35 schreef Copycat het volgende:
Volgens mij zijn het zo'n domme wijven, dat ook zonder seks die geveinsde SOA voor de nodige commotie kan zorgen.
Ja verhuist ja, ze woont al sinds haar 6e nietmeer thuis, nu helemaal op zichzelf. Net als ik dus. (En Kim niet, die moet naar een pleeggezin, maar niemand wil haarquote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:01 schreef EvoViper7 het volgende:
16 en verhuizen, klopt dat of bij pappie en mammie?
Ach, lekker links laten liggen. Hoer is het en ze weet niet wat je kan aanrichten met gevoelens.
Khoop niet dat je blijft wantrouwen want dat is niet goed voor je zelfrespect. Succes
Ze vindt zichzelf wel fatsoenlijk?quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 09:37 schreef delano.888 het volgende:
Nadat Sarah mij gisteravond bestookt heeft met lullige smsjes als "jij zal nooit een fatsoenlijke vriendin vinden"
Geen aandacht meer aan schenken, want dat is ze totaal niet waard.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:02 schreef delano.888 het volgende:
Overigens heb ik heel erg de neiging om haar bikini-foto in het breezer topic te plaatsen, ik twijfel nog![]()
Niet doen overigens.. we kennen in nederland zoiets als smaad en portretrecht.. daar kun je in de toekomst, mits ze er dan achter komt en je gaat aanklagen, wel wat problemen mee krijgen als je ergens gaat solliciterenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:02 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja verhuist ja, ze woont al sinds haar 6e nietmeer thuis, nu helemaal op zichzelf. Net als ik dus. (En Kim niet, die moet naar een pleeggezin, maar niemand wil haar)
Overigens heb ik heel erg de neiging om haar bikini-foto in het breezer topic te plaatsen, ik twijfel nog![]()
Ze zoenen niet met je als je niet aantrekkelijk bent.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 08:52 schreef Silk_dude het volgende:
Ik zou er niet wakker van liggen. Je hebt toch mooi met 'r gezoend. Lekker belangrijk wat ze nu nog tegen je zeggen, dat is toch allemaal gelogen en alleen bedoeld om jou zo hard mogelijk te kwetsen.
Mijn advies: iets minder emo doen en gewoon jezelf zijn. Ze gaat je echt niet zoenen als ze je über lelijk vind o.i.d., dat doet echt geen enkel 16-jarig meisje. Ze heeft er stiekem echt wel van genoten hoor, al zegt ze 1000 keer van niet.
Ik vind het zelf ook behoorlijk triest van haar kant hoor, had dit nooit verwacht toen ik er aan begon...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:23 schreef nietzman het volgende:
Oh God wat een vergaarbak van triestheid dit..
Ik voel me ineens zo verdomde volwassen in m'n relaties.
quote:Op maandag 9 juni 2008 23:33 schreef LasTeR het volgende:
En als ik twintig keer het woord SMS lees in een topic, dan vraag ik me af in hoeverre je het een relatie moet noemen. Relaties bespreek je niet er sms.
Tss, t was jou plan, hoer.quote:Op zondag 22 juni 2008 20:53 schreef K_LOVES_U het volgende:
haha nou, ik vind het niet egt leuk.. ik word overal maar een beetje in meegezogen..
Je nickname en onderschrift stroken niet echt met je postgedragquote:Op zondag 22 juni 2008 21:35 schreef K_LOVES_U het volgende:
wie is er nou zielig?? jij kan niet eens een normaal iemand krijgen... NIEMAND WIL JE!
Verklaar dan eerst maar even mijn 2 jaar lange relatie met L (je weet wel waar het voor staat), die trouwens geen lelijk rotwijf was, wat jij dus wel bent.quote:Op zondag 22 juni 2008 21:35 schreef K_LOVES_U het volgende:
wie is er nou zielig?? jij kan niet eens een normaal iemand krijgen... NIEMAND WIL JE!
I know, ik had ook al het gevoel dat er iets goed mis was, vandaar dit topic in de 1e plaats. Als ik op me gevoel was afgegaan had ik haar gewoon gedumpt en was alles een stuk makkelijker geweest, maarja, ik onthoud t voor de volgend keerquote:Op zondag 22 juni 2008 21:44 schreef Alec690 het volgende:
*pakt een jaarvoorraad popcorn en gaat er eens goed voor zitten![]()
![]()
En oja TS, de volgende keer je niet meer zo laten inpalmen door wie dan ook.![]()
- Ineens wordt er uit het niets gemeld dat een meid jou leuk vind, geconcludeerd uit een foto. Ongeloofwaardig, vind je niet?En als het echt zou zijn geweest dan vind ik het nog heel wanhopig overkomen. Iemand kan je je pas leuk gaan vinden als je diegene leert kennen.
![]()
- Je trapt erin, komt er achter dat het een ziekelijk lage grap is, maar omdat mevrouw het spelletje nog even doorspeelt trap je er OPNIEUW in!Terwijl ik een paar pagina's terug jouw verloop van het verhaal las voelde ik al aan me water dat ze je nog aan het bedonderen waren!
Wees wat trotser en laat jezelf niet zo behandelen, zulke mensen moet je keihard links laten liggen.
Oftewel, hele lage humor van die wijven, maar je stelde jezelf véééééls te kwetsbaar op. Je had dit kunnen voorkomen.
quote:Op zondag 22 juni 2008 21:44 schreef Alec690 het volgende:
*pakt een jaarvoorraad popcorn en gaat er eens goed voor zitten![]()
![]()
En oja TS, de volgende keer je niet meer zo laten inpalmen door wie dan ook.![]()
- Ineens wordt er uit het niets gemeld dat een meid jou leuk vind, geconcludeerd uit een foto. Ongeloofwaardig, vind je niet?En als het echt zou zijn geweest dan vind ik het nog heel wanhopig overkomen. Iemand kan je je pas leuk gaan vinden als je diegene leert kennen.
![]()
- Je trapt erin, komt er achter dat het een ziekelijk lage grap is, maar omdat mevrouw het spelletje nog even doorspeelt trap je er OPNIEUW in!Terwijl ik een paar pagina's terug jouw verloop van het verhaal las voelde ik al aan me water dat ze je nog aan het bedonderen waren!
Wees wat trotser en laat jezelf niet zo behandelen, zulke mensen moet je keihard links laten liggen.
Oftewel, hele lage humor van die wijven, maar je stelde jezelf véééééls te kwetsbaar op. Je had dit kunnen voorkomen.
Dat was ook mijn laatste smsje naar Sarah, dat het zo dus nooit goed gaat komen met dr.quote:Op zondag 22 juni 2008 21:50 schreef Ludootje het volgende:
Ach, meisjes van die leeftijd kunnen echt tot heel veel in staat zijn. Als ik soms zie wat voor lage streken m'n zusje allemaal uithaalt...![]()
Ze gaan ze zich als bitch gedragen zodat ze hun onzekerheid kunnen camoufleren. Niet teveel van aantrekken, uiteindelijk komen ze erachter dat het zo niet werkt.
quote:Op zondag 22 juni 2008 21:46 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Verklaar dan eerst maar even mijn 2 jaar lange relatie met L (je weet wel waar het voor staat), die trouwens geen lelijk rotwijf was, wat jij dus wel bent.
Oja en wel vaag dat als niemand me "wil" dat Sarah wel bovenop me ging liggen en mij zoende (ja echtwaar, zij startte de 1e zoen), als dat niks betekend ben je ook vaag![]()
quote:Op zondag 22 juni 2008 21:54 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat was ook mijn laatste smsje naar Sarah, dat het zo dus nooit goed gaat komen met dr.
Nog zon mooie leugen, mja Sarah heeft me zelf MEERDERE KEREN toegegeven dat het allemaal een grap was om mij zo veel mogelijk pijn te doen. Dus ontken nou niet dingen waar je niks over weet, domme trut.quote:Op zondag 22 juni 2008 21:52 schreef K_LOVES_U het volgende:
[..]
het was geen grap het was echt ze vond hem egt een leuke jongen. ik had fotos van delano laten zien en wat meer over hem verteld. toen gingen ze msnen, sarah vond hem egt een leukle jongen, niet qua uiterlijk maar qua innerlijk. tot dat ze hem ontmoetten en toen bleek hij haaar niet haar type te tzijn.
maar het is nooit een grap gweest.
en wees nou eerlijk.. wie is er nou triest? wie zet zijn levensverhaal nou op internet? hij heeft sarah verteld dat hij geen vrienden heeft en de hele dag thuis achter de laptop zit.
Jij bent eigenlijk heel zieligquote:Op zondag 22 juni 2008 21:56 schreef K_LOVES_U het volgende:
[..]
maar jij wou voor de trein springen... dus met jou komt het wel goed op de rails;)
Ik ben tenminste nog zo slim om te beseffen dat Sarah dat in geen 100 jaar waard is.quote:Op zondag 22 juni 2008 21:56 schreef K_LOVES_U het volgende:
[..]
maar jij wou voor de trein springen... dus met jou komt het wel goed op de rails;)
ik pest hem niet. ik wil het ook niet zoo egt niet!quote:Op zondag 22 juni 2008 21:55 schreef Renesite het volgende:
Kim, pest Delano niet eens zoveel.
(Ik ben R.)
Maak het nou niet ff moelijker dan het is met die lettersquote:Op zondag 22 juni 2008 21:55 schreef Renesite het volgende:
Kim, pest Delano niet eens zoveel.
(Ik ben R.)
quote:Op zondag 22 juni 2008 21:57 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik ben tenminste nog zo slim om te beseffen dat Sarah dat in geen 100 jaar waard is.
Overigens heb ik jou nooit leuk gevonden, waar slaat dat nou weer op, aandacht tekort ofzo?
Juist om Kim fftjes duidelijk te maken wat ik werkelijk over haar (en Sarah) denk, misschien beseft ze dan uiteindelijk ook hoe zielig ze is.quote:Op zondag 22 juni 2008 21:58 schreef Vector_SLD het volgende:
En trouwens, je zegt net dat het je niks meer doet. Waarom word je dan nu zo boos?
jij hebt helemaal gelijk;)quote:Op zondag 22 juni 2008 21:58 schreef Vector_SLD het volgende:
En trouwens, je zegt net dat het je niks meer doet. Waarom word je dan nu zo boos?
aha dus je wilt metquote:Op zondag 22 juni 2008 21:58 schreef K_LOVES_U het volgende:
[..]
ik pest hem niet. ik wil het ook niet zoo egt niet!
we waren eerst redelijk goede vrienden..
maar het is dus zo afgelopen en hij wil ook niet normaal met me praten..
want hij blokkeerd alles van me..
Wie heeft je vertel dat ik jou ooit leuk vond danquote:Op zondag 22 juni 2008 22:00 schreef K_LOVES_U het volgende:
[..]
ik aandacht tekort?? ik zet me leven niet op internet...
maar ja delano doe wat je wil doen, wat je niet kan laten ik ga er geen tijd meer aan verspillen,
ik zeg het hier alleemaar zoals ik het hoor..
quote:Op zondag 22 juni 2008 22:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
aha dus je wilt met
hem goede vrienden blijven
dan denk ik dat je het beste
alles wat je hem wilt vertellen
dat hier kan gaan vertellen want
in real life is het zo te lezen dus
nu echt niet goed onderling.
Zegmaar.
Leer eerst eens typen doosquote:Op zondag 22 juni 2008 21:58 schreef K_LOVES_U het volgende:
[..]
ik pest hem niet. ik wil het ook niet zoo egt niet!
we waren eerst redelijk goede vrienden..
maar het is dus zo afgelopen en hij wil ook niet normaal met me praten..
want hij blokkeerd alles van me..
ja die smsjes stuurde ik omdat ik het je wou laten inzien en nee ik heb egt niks met die grap te maken.. maarja je gelooft maar wat jewil geloven want i lieg tog alles bij elkaar volgens jouquote:Op zondag 22 juni 2008 22:02 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wie heeft je vertel dat ik jou ooit leuk vond danverder lieg je ook gewoon over dat het niet jou plan was enz, dus doe nou niet of jij helemaal onschuldig bent, ik had die smsjes van je moeten bewaren waarin je me 100x voor de gruwelijkste dingen uitschold
Nou, zoals ik het dus lees zijn jullie overduidelijk wel dichter bij elkaar geweest dan dat je nu toegeeft. Het is vrij normaal dat exen onderling boos worden na een hartstochtelijke periode. Het heet ook wel 'de ontkenningsfase' of 'het niet toe willen geven'. Ik begrijp best dat dat best moeilijk is.quote:Op zondag 22 juni 2008 22:02 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wie heeft je vertel dat ik jou ooit leuk vond danverder lieg je ook gewoon over dat het niet jou plan was enz, dus doe nou niet of jij helemaal onschuldig bent, ik had die smsjes van je moeten bewaren waarin je me 100x voor de gruwelijkste dingen uitschold
Nogmaals, het was allemaal jou idee om mij zo te gaan dumpen enz, weet je nog bijv dat Sarah niet mocht zeggen dat ze me nummer van jou had? Oja, dat dus. DENK NOU EENS FF NA DOMME DOOSquote:Op zondag 22 juni 2008 22:03 schreef K_LOVES_U het volgende:
[..]
ja ik weet niet waar ik moet beginne. ik vertel het hier alleen maar zoals ik het van sarah hoor.. en dan ben ik ineens een slet??
ik heb niks met die 'grap' te maken.. ik heb alleen zijn nummer gegeven omdat sarah hem leuk vond..
Hihihihi ik heb nooit wat met Kim gehad, dat zweer ik, we waren soort van vrienden maar dat stelde geen fuck voor.quote:Op zondag 22 juni 2008 22:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nou, zoals ik het dus lees zijn jullie overduidelijk wel dichter bij elkaar geweest dan dat je nu toegeeft. Het is vrij normaal dat exen onderling boos worden na een hartstochtelijke periode. Het heet ook wel 'de ontkenningsfase' of 'het niet toe willen geven'. Ik begrijp best dat dat best moeilijk is.
ik wou niet dat ze zij dat ze het nummer van mij had omdat wij toen ruzie hadden..quote:Op zondag 22 juni 2008 22:04 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nogmaals, het was allemaal jou idee om mij zo te gaan dumpen enz, weet je nog bijv dat Sarah niet mocht zeggen dat ze me nummer van jou had? Oja, dat dus. DENK NOU EENS FF NA DOMME DOOS
Nog zoiets, we hadden nieteens ruzie, ik had je alleen geblokt omdat je toch nooit wat terug zei.quote:Op zondag 22 juni 2008 22:06 schreef K_LOVES_U het volgende:
[..]
ik wou niet dat ze zij dat ze het nummer van mij had omdat wij toen ruzie hadden..
Misschien had ze het wel druk? Ik bedoel, als je serieus wat wou ondernemen had je het beste gewoon meteen kunnen skypen en wat af gaan spreken in de stad... Alleen msn contact is zooo not done!quote:Op zondag 22 juni 2008 22:08 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nog zoiets, we hadden nieteens ruzie, ik had je alleen geblokt omdat je toch nooit wat terug zei.
quote:
Nee ze had het niet druk, ze negeerde me, ik praatte namelijk steeds tegen haar en ze zei niks terug, maar veranderde wel steeds dr msn naam enz.quote:Op zondag 22 juni 2008 22:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Misschien had ze het wel druk? Ik bedoel, als je serieus wat wou ondernemen had je het beste gewoon meteen kunnen skypen en wat af gaan spreken in de stad... Alleen msn contact is zooo not done!
Rene, die meid weet nauwelijks het verschil tussen 'ch' en 'g', moet je je eens voorstellen wat er gebeurt als ze Skype probeert te vinden met Google...........quote:Op zondag 22 juni 2008 22:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Misschien had ze het wel druk? Ik bedoel, als je serieus wat wou ondernemen had je het beste gewoon meteen kunnen skypen en wat af gaan spreken in de stad... Alleen msn contact is zooo not done!
Had dan ff gezegt "nu niet" ofzo, dan had ik t geweten en had ik niks meer gezegd, maar niks zeggen en dan vervolgens mij voor stalker uitmaken slaat echt helemaal nergens op.quote:Op zondag 22 juni 2008 22:10 schreef K_LOVES_U het volgende:
[..]
ik heb niet gereageert omdat ik het zelf moeilijk had en geen zin had in mensen, en ik had ook geen zin om dit te melden//
HAHAHAHAHAH WAT DENK JE ZELFquote:Op zondag 22 juni 2008 22:11 schreef K_LOVES_U het volgende:
delano kan je anders bellen om het eff zonder al die meelezers te bespreken?
Meh, misschien had je dat beter kunnen zeggen dat hij je eventjes niet moest storen omdat je in een dip zat... dat had hij best begrepen. Wellicht had hij je kunnen helpen! Ik bedoel, soms is het best belangrijk om een praat maatje te hebben - wie weet wordt het dan te zijner tijd wel meerquote:Op zondag 22 juni 2008 22:10 schreef K_LOVES_U het volgende:
[..]
ik heb niet gereageert omdat ik het zelf moeilijk had en geen zin had in mensen, en ik had ook geen zin om dit te melden//
jaa daar heb je gelijk in.. maar als ik op msn eff niks zei ging je me gelijk bellen.. of smsen enz.quote:Op zondag 22 juni 2008 22:12 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Had dan ff gezegt "nu niet" ofzo, dan had ik t geweten en had ik niks meer gezegd, maar niks zeggen en dan vervolgens mij voor stalker uitmaken slaat echt helemaal nergens op.
quote:Op zondag 22 juni 2008 22:13 schreef delano.888 het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAH WAT DENK JE ZELF
Net alsof ik jou wil spreken, je bent me belminuten niet waardplus ik heb je nummer al heeel lang geleden verwijderd.
En daarbij, vind het wel handig dat iedereen meeleest, kan je af en toe ook eens horen hoe anderen over jullie denken.
Nogmaals, nee, helemaaaal geen behoeft om jou stem te horen, en nogmaals: juist fijn dat de mensen mee lezen en commentaar kunnen geven.quote:Op zondag 22 juni 2008 22:14 schreef K_LOVES_U het volgende:
[..]
jaa daar heb je gelijk in.. maar als ik op msn eff niks zei ging je me gelijk bellen.. of smsen enz.
maar kan ik je eff bellen?
Dat dus! Had dat gedaan Kim! Delano is daar echt niet de verkeerde persoon hoorquote:Op zondag 22 juni 2008 22:12 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Had dan ff gezegt "nu niet" ofzo, dan had ik t geweten en had ik niks meer gezegd, maar niks zeggen en dan vervolgens mij voor stalker uitmaken slaat echt helemaal nergens op.
Ik help ze hier oprecht hoor!quote:Op zondag 22 juni 2008 22:13 schreef EvoViper7 het volgende:
hahahahaha dit is echt geweldig gewoon.
Dit doet me denken aan mijn jeugdige jaren. Die romantiek, die passie. Dit is het begin van een hartstochtelijke liefde.
Samen FOK!ken en problemen uitpraten. Bellen of langskomen en dan bloeit er iets tussen jullie op en vergeven jullie het elkaar.
Dit gaat helemaal goedkomen. Ik loop iets te ver vooruit. Ga gerust verder dames.
Dat de beste moge winnen
quote:Op zondag 22 juni 2008 22:14 schreef EvoViper7 het volgende:
Ah, ze wilt al bellen. Doen harry. Je gaat scoren vanavond
Wat is jouw hyves dan? Ik heb alleen die van de TS en dat wijf waar ie mee gekust heeft.
quote:Op zondag 22 juni 2008 22:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat dus! Had dat gedaan Kim! Delano is daar echt niet de verkeerde persoon hoor! Praten helpt!
Je bent toch wel gewend om vrouwenstemmen uit je telefoon te horen? *wink*wink*quote:Op zondag 22 juni 2008 22:16 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nogmaals, nee, helemaaaal geen behoeft om jou stem te horen, en nogmaals: juist fijn dat de mensen mee lezen en commentaar kunnen geven.
Best goede vriendenquote:Op zondag 22 juni 2008 22:17 schreef K_LOVES_U het volgende:
[..]
ik hoef niks met harry:P en ik wil hem bellen om het uit te praten omdat we best goede vrienden waren..
Ga nou niet van de hoogste toren blazen. Je kan haar ook even laten bellen. Zo te zien wil ze het uitpratenquote:Op zondag 22 juni 2008 22:13 schreef delano.888 het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAH WAT DENK JE ZELF
Net alsof ik jou wil spreken, je bent me belminuten niet waardplus ik heb je nummer al heeel lang geleden verwijderd.
En daarbij, vind het wel handig dat iedereen meeleest, kan je af en toe ook eens horen hoe anderen over jullie denken.
quote:Op zondag 22 juni 2008 22:16 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nogmaals, nee, helemaaaal geen behoeft om jou stem te horen, en nogmaals: juist fijn dat de mensen mee lezen en commentaar kunnen geven.
Tja, ik wil gewoon onpartijdig zijn!quote:Op zondag 22 juni 2008 22:18 schreef K_LOVES_U het volgende:
[..]
leer delano maar is in het echt kennen..
of ken je hem al in het echt?
Toch leuk dat ik van me vrienden juist hoor dat ik een heel goed persoon ben, als je me eenmaal hebt leren kennen. Niet dat dat er toe doet nu trouwens.quote:Op zondag 22 juni 2008 22:18 schreef K_LOVES_U het volgende:
[..]
leer delano maar is in het echt kennen..
of ken je hem al in het echt?
nee omdat ik ook wel belangrijkere dingen te doen heb.. dat jij nou alleenmaar de hele dag achter de pc en je ps3 zit kan ik niks aan doen..quote:Op zondag 22 juni 2008 22:19 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Best goede vriendenwe hebben mekaar niet 1x gezien nadat ik verhuisd ben
Aww damn, niet opgeven joh, dat deed hij toch ook niet?quote:Op zondag 22 juni 2008 22:19 schreef K_LOVES_U het volgende:
[..]
tuurlijk.. maar ik heb inprincipe niks gedaan. alleen die smsjes gestuurd maar daar wil ik je uitleg voor geven maar niet via de site maar weet je delano.. bekijk het maar.
Daaag Kim, jij hebt niks fout gedaan? Wie verzint er nou een plan om iemand anders zoveel mogelijk pijn te doenquote:Op zondag 22 juni 2008 22:19 schreef K_LOVES_U het volgende:
[..]
tuurlijk.. maar ik heb inprincipe niks gedaan. alleen die smsjes gestuurd maar daar wil ik je uitleg voor geven maar niet via de site maar weet je delano.. bekijk het maar.
quote:Op zondag 22 juni 2008 22:20 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Toch leuk dat ik van me vrienden juist hoor dat ik een heel goed persoon ben, als je me eenmaal hebt leren kennen. Niet dat dat er toe doet nu trouwens.
En oja, vragen of je mij kunt bellen? Whaha hoe dom ben je, ik weet niet of jij dat kan maar zo moelijk is het toch niet
Nou nou nou... nu niet onvolwassen doen johquote:Op zondag 22 juni 2008 22:21 schreef K_LOVES_U het volgende:
[..]
nee omdat ik ook wel belangrijkere dingen te doen heb.. dat jij nou alleenmaar de hele dag achter de pc en je ps3 zit kan ik niks aan doen..
quote:Op zondag 22 juni 2008 22:22 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Daaag Kim, jij hebt niks fout gedaan? Wie verzint er nou een plan om iemand anders zoveel mogelijk pijn te doenen oja me 100x uitschelden via sms/mail/hyves enz is natuurlijk ook niks fout doen.
Ik weet jou kant van het verhaal toch, jij hebt een plan verzonnen om mij pijn te doen, het vervolgens door een ander iemand laten uitvoeren, en dan vervolgens net doen alsof jij onschuldig ben en mij wilt helpenquote:Op zondag 22 juni 2008 22:22 schreef K_LOVES_U het volgende:
[..]
tuurlijk kan ik bellen...:S beetjee achterlijke reactie maar ik bedoelde meer of jij het ook oke vind.. maar het hoeft van mij niet meer stik er maar in. jij wil niet eens naar mijn kant van het verhaal luisteren (buiten deze site om..wat ik overigens heel erg triest vind..)
jaa njaa ik laat het hier maar bij. ik wil het goed maken en mijn ding uitleggen maar delano wil niet.. ja dan houdt het op..quote:Op zondag 22 juni 2008 22:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nou nou nou... nu niet onvolwassen doen joh! Vertel anders hier een aantal zaken die je dan kwijt wil aan de telefoon... Ik merk dat je er wel mee zit
!
Dat heb je nou al meerdere keren, gezegt, ga dan!!quote:Op zondag 22 juni 2008 22:24 schreef K_LOVES_U het volgende:
[..]
delano ga een leven zoeken.. laat het ook maar zitten ik ga me aandacht niet meer aan jou besteden.. besteeds jij je aandacht nou ook maar aan je ps3 ofzoo..
Ze wil het best uitpraten merk ik... Misschien wil ze het wel goed makenquote:Op zondag 22 juni 2008 22:24 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik weet jou kant van het verhaal toch, jij hebt een plan verzonnen om mij pijn te doen, het vervolgens door een ander iemand laten uitvoeren, en dan vervolgens net doen alsof jij onschuldig ben en mij wilt helpen
Doe s ff niet zo grappig, ik zou nog in geen 100 jaar iets met Kim willen, zeker na dit. (anders ook niet trouwens)quote:Op zondag 22 juni 2008 22:25 schreef EvoViper7 het volgende:
Je verpest je kansen (en dus misschien wel je aanstaande liefde) delano.
Ga er niet meer op in nu. Je laat je nu kennen. Niet aandringen om toch te bellen. Dan sta je zwak.
Nu is het te laat. Lekker laten gaan.
+1 voor dit topic
Laat het er niet bij zitten! Als je het er nu bij laat zitten dan zit je er straks nog mee... Dat wil je toch ook niet? Tik het in en zeg het hem gewoon - hij leest het hier toch wel, zo is Delano...quote:Op zondag 22 juni 2008 22:25 schreef K_LOVES_U het volgende:
[..]
jaa njaa ik laat het hier maar bij. ik wil het goed maken en mijn ding uitleggen maar delano wil niet.. ja dan houdt het op..
haha ik ben 17 jij?quote:Op zondag 22 juni 2008 22:26 schreef EvoViper7 het volgende:
Ga maar weg, dan kunnen wij ff doorroddelen.
Kim? hoe oud ben je ?
quote:Op zondag 22 juni 2008 22:24 schreef K_LOVES_U het volgende:
[..]
delano ga een leven zoeken.. laat het ook maar zitten ik ga me aandacht niet meer aan jou besteden.. besteeds jij je aandacht nou ook maar aan je ps3 ofzoo..
nee heb ik voor haar gedaan;)quote:Op zondag 22 juni 2008 22:27 schreef delano.888 het volgende:
HAHAHAHAH En nu heeft Sarah dr hyves verborgen,![]()
Waarom zo moelijk doen? Net alsof hier nog maar 1 ding aan is op te lossen, overigens Kim, als je echt wil, had je me al 100x kunnen bellen hoor.quote:Op zondag 22 juni 2008 22:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Laat het er niet bij zitten! Als je het er nu bij laat zitten dan zit je er straks nog mee... Dat wil je toch ook niet? Tik het in en zeg het hem gewoon - hij leest het hier toch wel, zo is Delano...
OMG nog zieliger.quote:
jaa daar heb je geljk in maar ik had niet het gevoel dat je er op zat te wachten en ik heb de telefoon niet meer.. dus kan niet bellen.quote:Op zondag 22 juni 2008 22:29 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Waarom zou moelijk doen? Net alsof hier nog maar 1 ding aan is op te lossen, overigens Kim, als je echt wil, had je me al 100x kunnen bellen hoor.
Nou, het is toch jammer dat je zo vijandig tegen elkaar doet? Dat hoeft toch helemaal niet zoquote:Op zondag 22 juni 2008 22:29 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Waarom zou moelijk doen? Net alsof hier nog maar 1 ding aan is op te lossen, overigens Kim, als je echt wil, had je me al 100x kunnen bellen hoor.
nee hoezo daar vroeg zij om.. en als je dat zielig vind ben je zelf ook zieligwant jij blokkeerd ook alles van mij..quote:
Tis niet dat ik het leuk vind als ze me belt, maarja ze moet doen wat ze niet laten kan nietwaar, overigens zeg ik t ook gewoon eerlijk allemaal hier wat ik denk, lijkt me in dit geval de enigste oplossing.quote:Op zondag 22 juni 2008 22:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nou, het is toch jammer dat je zo vijandig tegen elkaar doet? Dat hoeft toch helemaal niet zo!! Dat is toch haske jammer?
En nu mag ze je wel bellen? Ik had het allang uitgetikt en het op die manier verteld. Ik zou het wel kwijt willen denk ik... Vooral als je er mee zit - je moet het niet opkroppen. (dit is meer voor Kim)
quote:Op zondag 22 juni 2008 22:30 schreef -steefje het volgende:
Ik weet niet hoor ?
ik vind dit maar erg gejank om niks
laat delano lekker met rust.
ja misschien was hij niet zo slim om hierin te trappen...
maare kim ; waarom moet jij alles oplossen voor ene sarah ?
waar is dat grote meisje, met dr grote bek ?
als ze delano echt niet leuk vond ; en geen shit met hem wou..
kon ze dat toch zeggen ? en helemaal via zo'n fok forum ; wat al uberhaubt nergens op slaat ?
zullen we het is anders stellen kim ?
jij geeft een nummer ; van een stalker ; aan een goeie vriendin van je ..
zij vind hem leuk .. ze wil niet meer .. maar jij lost het voor haar op dat hun niks meer krijgen..
dan zoek jij je nog is rot op internet of delano misschien wat over je geschreven heeft ; JA !! ..
en nu wil je dat hij jou gaat bellen om te praten over shit wat delano en sarah hebben ??
ik weet niet hoor ?
ik vind het ene erge *** actie als je je vriendin ene stalker geeft ?
en daarbij ? volgens mij wil jij gewoon al die tijd met delano al in contakt komen. alleen kon het zelf niet voor elkaar krijgen ?
ik denk dat sarah hier het slachttoffer is van een *** vriendin; die stoer probeert te zijn ? =)
Ja als je 10x een hyves krabbel stuurt met daarin alleen maar KK enz, dan verwijder ik die, en als je dan niet ophoud, blokkeer ik jou hyves, ja lijkt me redelijk.quote:Op zondag 22 juni 2008 22:31 schreef K_LOVES_U het volgende:
[..]
nee hoezo daar vroeg zij om.. en als je dat zielig vind ben je zelf ook zieligwant jij blokkeerd ook alles van mij..
Weet niet waar je dat vandaan haalt, dat is wel het laatste wat iemand wil bewerenquote:Op zondag 22 juni 2008 22:33 schreef K_LOVES_U het volgende:
[..]
nmee dat is het niet..
ik kwam er achter dat delano een topic had gemaakt op de hyves van sarah want ik verveelde me en was een beetje aan het rondkijken op hyves.
maar jaa maak je eigen invullingen maar.. delano is hier de held, sarah het slachtoffer en kim de bitch tuuurlijk!
jullie weten allemaal niks van het verhaal alleen wat jullie nu lezen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |