abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59263343
Kijk het zit zo (dit is een ingewikkeld verhaal):

Ik (R), kreeg ongeveer 2 weken geleden een smsje van een meisje (K) die me zogenaamd heel leuk vond enz, ze had via een vriendin van haar (G), die tevens haar huisgenoot was op dat moment, een foto van mij gezien en mijn nummer gekregen, en ze wilde contact met me. Dus wij msn uitgewisseld enz, vervolgens heeeel lang die nacht ge MSN't, de volgende dagen vooral ik veel gesmst, zij wel af en toe terug gesmst maar lang niet altijd, ook wel paar keer (half uur per keer ofzo) gebeld, was heel gezellig en voelde goed. Toen na 4 dagen kreeg ik K nietmeer te pakken, en kreeg opeens veel smsjes van G, dat K me helemaal niet echt leuk vond en het allemaal een grap was en dat plus een hele hele heleboel scheldwoorden, (G heeft me nooit echt aardig gevonden). Dusja vervolgens die avond met K gepraat waar G bij zat, dat ging helemaal fout en het ging toen uit. De volgende dag bood K haar excuses aan en diezelfde avond en de paar dagen daarop gebeurde hetzelfde, toen vertelde K me dit:

K en G hadden toen die eerste avond een idee om iemand te gaan pesten waar G een hekel aan had, dus G heeft daarop mij gezegt en het plan was dus ook om mij helemaal verliefd te laten worden op K, wat dus ook lukte. En me daarna pijnlijk te dumpen, wat dus ook is gebeurd, maar ze vertelde me ook dat ze dat allemaal niet echt wil want ze vind me echt leuk (dat geloof ik ook wel want het klikt echt) en ze wil me geen pijn doen maar elke keer als ze met G is gaat het fout en doen ze het toch.

Nou is K vandaag verhuisd, en gelijk werd ik uitgenodigd om langs te komen, (we hadden elkaar nog nooit in het echt gezien btw) en dus ben ik gegaan, het was echt heel leuk, we hebben geknuffeld en ook gezoend, het klikte echt ze was heel lief, wel smsde ze ondertussen met G en ze vertelde eerlijk dat G flink lullige dingen over me zij via de sms. In het begin van de avond zij ze je kan wel blijven slapen, en tegen 10 uur dacht ze daar toch wel anders over en ging ze een beetje afstandig doen, ookal bleven we wel knuffelen en zoenen, iets na 10 uur was het toch van "ga nou maar" enz. Ze woont daar dus net 1 dag en was best moe dus dat is in principe niet heel erg. Maar toch twijfel ik, en vooral hierom:

Na de lullige smsjes van G heb ik haar nummer geblokt een week geleden ongeveer, en K weet daarvan.

Deze avond aan het eind smsde K dus met G en lachde ze ook een beetje alsof ze iets lulligs van plan was. Ze vroeg me ook, ah G kan jou nietmeer smsen he? Dus ik zij nee. Ik vroeg waarom maar daar kreeg ik alleen maar laatmaars op. Dat zetten me aan het twijfelen, wil ze me nu weer op een lullige manier gaan dumpen? Aan de ene kant denk ik dit dus omdat ze de hele tijd met G smsde en een beetje vaag deed daarover. Maar aan de andere kant denk ik dat ze me echt leuk vind, want ze deed echt superlief, we hebben ongeveer een uur lang op bed "film gekeken" ofewel alleen maar geknuffeld gekust en gezoent, dat was echt wel heel "echt" en was gewoon fijn.

Ik heb haar nu 2x gesmst sinds ik wegben, maar krijg niks terug, maar ze kan wel G smsen...

Pff ik kan het nog wel langer maken maar hou het hier maar ff bij, iemand tips?

BTW ik ben niet echt een super leuke jongen en zij is wel heel mooi, een model. Dat zegt misschien ook wel wat.

Toevoeging, ik ben 17 en zij 16

Verder: echt ALLE TIPS ZIJN WELKOM

[ Bericht 0% gewijzigd door DX11 op 09-06-2008 23:10:36 ]
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  maandag 9 juni 2008 @ 23:07:14 #2
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59263580
Waarom zou je je in zoveel ellende willen gooien. Als die K jou echt leuk vindt dan zou ze dat ook tegen G zeggen en geen rare vage dingen doen.
Laat gewoon even niks van je horen, en als dus K je leuk vindt hoor je vanzelf wel wat van haar.
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
pi_59263646
quote:
Op maandag 9 juni 2008 23:07 schreef Cuegirllie het volgende:
Waarom zou je je in zoveel ellende willen gooien. Als die K jou echt leuk vindt dan zou ze dat ook tegen G zeggen en geen rare vage dingen doen.
Laat gewoon even niks van je horen, en als dus K je leuk vindt hoor je vanzelf wel wat van haar.
Ja dat is wel waar, maar dat is dus het rare, ze smst me maar heel weinig, aan de andere kant wil ik dolgraag weer terug naar K omdat het zo fijn was samen en ik me al lang niet zo goed heb gevoelt..
  maandag 9 juni 2008 @ 23:10:35 #4
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59263724
quote:
Op maandag 9 juni 2008 23:08 schreef delano.888 het volgende:
Ja dat is wel waar, maar dat is dus het rare, ze smst me maar heel weinig, aan de andere kant wil ik dolgraag weer terug naar K omdat het zo fijn was samen en ik me al lang niet zo goed heb gevoelt..
Zij laat dus ook weinig van zich horen, jij neemt het meeste initiatief. Je moet zorgen dat dat omgedraaid wordt anders loop je als een puppy achter elkaar aan. En heeft ze je precies waar ze je hebben wil om evt alsnog te dumpen.
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
pi_59263766
quote:
Op maandag 9 juni 2008 23:10 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Zij laat dus ook weinig van zich horen, jij neemt het meeste initiatief. Je moet zorgen dat dat omgedraaid wordt anders loop je als een puppy achter elkaar aan. En heeft ze je precies waar ze je hebben wil om evt alsnog te dumpen.
Ja maar dat is het dus juist, ik ben bang dat ik haar kwijtraak als ik geen moeite doe, ik heb het graag voor haar over want het maakt me gewoon helemaal gelukkig.
  maandag 9 juni 2008 @ 23:12:54 #6
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59263807
quote:
Op maandag 9 juni 2008 23:11 schreef delano.888 het volgende:
Ja maar dat is het dus juist, ik ben bang dat ik haar kwijtraak als ik geen moeite doe, ik heb het graag voor haar over want het maakt me gewoon helemaal gelukkig.
Als ze je echt leuk vindt hoef je al die extra moeite niet te doen en moet het van twee kanten komen weet je.
Als je haar kwitj raakt omdat je minder smsjes stuur of minder van je laat horen, dan is het nogal vaag.
pi_59263822
Plus, ik kan me gewoon niet voorstellen dat ze dit allemaal echt nep kan doen, dat samen zo lief zijn enz, dat voelde ik gewoon dat dat echt was.

Ja je hebt gelijk. Ik ga het rustig aan doen en me niet teveel proberen te hechten, zodat het minder pijnlijk is als het tochnog weer op de klippen loopt. Verder nog andere mensen met tips?
  maandag 9 juni 2008 @ 23:13:57 #8
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59263854
Als ze je echt leuk vindt zou ze dat ook tegen G zeggen..
hoe oud zijn jullie eig?
  maandag 9 juni 2008 @ 23:14:04 #9
217528 True_Believer
You're my inspiration
pi_59263856
Dat K jou zo weinig smst zegt op zich al genoeg denk ik. Het komt allemaal van jouw kant en zij laat alleen iets van zich horen als jij dat eerst doet. Als ze jou ook echt leuk vindt, dan zou ze juist de hele tijd moeten smsen en alles. En inderdaad wat cue ook al zegt, dan zou ze ook eerlijk tegen G zeggen dat ze je echt leuk vindt..lijkt mij tenminste.
ღღღ
  maandag 9 juni 2008 @ 23:14:10 #10
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_59263859
Wie de fuck geeft hun kinderen dan namen met één letter en haakjes eromheen. Dan spoor je hem toch niet helemaal...

(J)
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
  maandag 9 juni 2008 @ 23:14:54 #11
3185 Adelante
To let it go now
pi_59263892
17 en 16 en relatieproblemen

ik ga je verhaal niet lezen, maar voor haar tien anderen
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  maandag 9 juni 2008 @ 23:15:01 #12
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59263895
quote:
Op maandag 9 juni 2008 23:14 schreef LasTeR het volgende:
Wie de fuck geeft hun kinderen dan namen met één letter en haakjes eromheen. Dan spoor je hem toch niet helemaal...

(J)
  maandag 9 juni 2008 @ 23:15:15 #13
85962 ioko
I Appear Missing
pi_59263904
Dat je dit al een relatieprobleem noemt geeft aan dat je het veel te serieus neemt. Laat haar links liggen.
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_59263938
quote:
Op maandag 9 juni 2008 23:14 schreef True_Believer het volgende:
Dat K jou zo weinig smst zegt op zich al genoeg denk ik. Het komt allemaal van jouw kant en zij laat alleen iets van zich horen als jij dat eerst doet. Als ze jou ook echt leuk vindt, dan zou ze juist de hele tijd moeten smsen en alles. En inderdaad wat cue ook al zegt, dan zou ze ook eerlijk tegen G zeggen dat ze je echt leuk vindt..lijkt mij tenminste.
Dat zegt ze ook wel eerlijk tegen G, G reageert daar op door haar een beetje uit te lachen en heeeel veel slechte dingen over mij te vertellen, waar K dus soms intrapt blijkbaar, maar soms ook weer niet leeftijden staan erbij nu.
  maandag 9 juni 2008 @ 23:17:21 #15
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_59264010
quote:
Op maandag 9 juni 2008 23:15 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Hoi!
  maandag 9 juni 2008 @ 23:18:09 #16
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59264038
Probeer eerst een tijdje het initiatief bij haar te leggen. Dus niet zelf smsen.. als zij smst niet gelijk terug smsen, maar wat tijd ertussen te laten zitten, enz.
Kijken hoe zij daarop reageert
pi_59264047
quote:
Op maandag 9 juni 2008 23:14 schreef Adelante het volgende:

Ja niet dus, ik ben niet zo heel goed met de meiden meestal. En zij is letterlijk in heel veel punten perfect voor mij, echt alles wat ik leuk vind aan een meisje heeft zij. (Behalve lange haren dan maar die gaat ze laten groeien)
  maandag 9 juni 2008 @ 23:18:32 #18
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59264061
quote:
Op maandag 9 juni 2008 23:17 schreef LasTeR het volgende:
Hoi!
zie nu pas dat het bericht van jou komt..
hooi
pi_59264099
quote:
Op maandag 9 juni 2008 23:18 schreef Cuegirllie het volgende:
Probeer eerst een tijdje het initiatief bij haar te leggen. Dus niet zelf smsen.. als zij smst niet gelijk terug smsen, maar wat tijd ertussen te laten zitten, enz.
Kijken hoe zij daarop reageert
Goed idee, heb wel gezegt dat ik r morgen in de avond bel, om misschien weer langs te gaan ofzo, want ze zij ook wel dat ik zovaak langs mocht komen als ik wil.
  maandag 9 juni 2008 @ 23:19:30 #20
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_59264116
quote:
Op maandag 9 juni 2008 23:18 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

zie nu pas dat het bericht van jou komt..
hooi
  maandag 9 juni 2008 @ 23:20:42 #21
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59264175
quote:
Op maandag 9 juni 2008 23:19 schreef LasTeR het volgende:

[..]

Voor jou is deze kwestie simpel he..
neuken en dumpen zeker?
  maandag 9 juni 2008 @ 23:21:15 #22
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59264204
quote:
Op maandag 9 juni 2008 23:19 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Goed idee, heb wel gezegt dat ik r morgen in de avond bel, om misschien weer langs te gaan ofzo, want ze zij ook wel dat ik zovaak langs mocht komen als ik wil.
Zorg dat zij vraagt of je langs wil komen.. niet omdat je dat uitlokt, maar omdat ze dat zelf wil.
pi_59264218
quote:
Op maandag 9 juni 2008 23:10 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Juist. Helemaal gelijk. Laat haar maar wat moeite doen. JIj zou nu even af moeten wachten. Een SMSje af en toe moet kunnen, maar ga niet te veel SMSen. Het zou heel goed kunnen dat ze je echt leuk vind, daar lijkt het wel op eigenlijk. Toch lijkt het er ook op alsof ze niet helemaal weet wat ze met de situatie aanmoet. Moet ze haar vriendin steunen of moet ze voor jou kiezen? Daar heeft ze het blijkbaar moeilijk mee.

Spreek wat met haar af. Ga daten en kijk waar het schip strand. Probeer niet te entausiast te doen en kijk wat je ervan kan maken. Als ze je dumpt kan je dan nog altijd zeggen dat je in ieder geval wel leuk met haar hebt staan zoenen. Stel je niet te afhankelijk op. Als ze niet reageert moet ze je niet. Dan heeft ze voor haar vriendin gekozen.
"In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."
pi_59264225
quote:
Op maandag 9 juni 2008 23:20 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

neuken en dumpen zeker?
Wil dr helemaal niet speciaal gelijk neuken, vind het net zo fijn om gewoon samen met haar op bed te liggen, ben niet echt zo'n jongen-jongen.
  maandag 9 juni 2008 @ 23:21:46 #25
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_59264229
quote:
Op maandag 9 juni 2008 23:20 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

neuken en dumpen zeker?
Dumpen, dan neuken, dan doen of alles goed is, weer neuken, dan dumpen, en nogmaals neuken.
  maandag 9 juni 2008 @ 23:21:57 #26
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_59264240
quote:
Op maandag 9 juni 2008 23:21 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Wil dr helemaal niet speciaal neuken, vind het net zo fijn om gewoon samen met haar op bed te liggen, ben niet echt zo'n jongen-jongen.
Homo
  maandag 9 juni 2008 @ 23:22:42 #27
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59264276
quote:
Op maandag 9 juni 2008 23:21 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Wil dr helemaal niet speciaal gelijk neuken, vind het net zo fijn om gewoon samen met haar op bed te liggen, ben niet echt zo'n jongen-jongen.
Nee dat snap ik, maar ging even over de 'Laster-oplossing'
  maandag 9 juni 2008 @ 23:23:00 #28
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59264287
quote:
Op maandag 9 juni 2008 23:21 schreef LasTeR het volgende:

[..]

Dumpen, dan neuken, dan doen of alles goed is, weer neuken, dan dumpen, en nogmaals neuken.
Waarom niet eerst neuken dan? kan toch ook leuk zijn?
pi_59264322
quote:
Op maandag 9 juni 2008 23:21 schreef LasTeR het volgende:

[..]

Homo
Bullshit, omdat ik gewoon samen lief zijn fijn vind ben ik homo? Waar slaat dat nou op, heb totaal niks met jongens, de gedachte alleen al PS karammel daar heb ik ook wat aan, goeie.
  maandag 9 juni 2008 @ 23:25:41 #30
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_59264412
quote:
Op maandag 9 juni 2008 23:23 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Bullshit, omdat ik gewoon samen lief zijn fijn vind ben ik homo? Waar slaat dat nou op, heb totaal niks met jongens, de gedachte alleen al PS karammel daar heb ik ook wat aan, goeie.
Haha, je moet gewoon niet zo huilen. Ik weet niet wat er in je OP staat, maar laat haar maar eens moeite doen voor jou. Dat is in elk topic met meisjesproblemen het advies wat ik meestal geef.
Heb jij iets tegen homo's?

pi_59264469
quote:
Op maandag 9 juni 2008 23:25 schreef LasTeR het volgende:

[..]

Haha, je moet gewoon niet zo huilen. Ik weet niet wat er in je OP staat, maar laat haar maar eens moeite doen voor jou. Dat is in elk topic met meisjesproblemen het advies wat ik meestal geef.
Heb jij iets tegen homo's?

Ga dat eerst eens lezen dan of zeg gewoon niks
  maandag 9 juni 2008 @ 23:27:46 #32
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_59264510
quote:
Op maandag 9 juni 2008 23:26 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Ga dat eerst eens lezen dan of zeg gewoon niks
Maak dan normale namen aan en maak het wat overzichtelijker. A zei dit en toen deed B dit en toen kwam C met...
  maandag 9 juni 2008 @ 23:29:35 #33
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59264566
quote:
Op maandag 9 juni 2008 23:27 schreef LasTeR het volgende:

[..]

Maak dan normale namen aan en maak het wat overzichtelijker. A zei dit en toen deed B dit en toen kwam C met...
Nu zeur je!
pi_59264574
Overigens, ik ben al vrij "volwassen" had vanaf me 14,5de tot me 16,5de nogal een serieuze "relatie" over zon 100km afstand, ging goed maar ook wel veel ruzies enz, word altijd gezegt dat ik in die relatie dingen heb meegemaakt wat veel volwassenen nooit mee hebben gemaakt. Dus ben niet echt een kind meer, (woon ookal op mezelf en zij sinds vandaag dus ook)
  maandag 9 juni 2008 @ 23:30:45 #35
3185 Adelante
To let it go now
pi_59264613
Heb je wel je opleiding afgemaakt?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_59264623
quote:
Op maandag 9 juni 2008 23:27 schreef LasTeR het volgende:

[..]

Zeiksnor, het is heel simpel, ik ben R, me vriendin is K, en haar vriendin/ex-huisgenoot/aardsvijand van mij is G
  maandag 9 juni 2008 @ 23:30:59 #37
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59264627
Over 100 km? zagen jullie elkaar dan nog wel op regelmatige basis?
  maandag 9 juni 2008 @ 23:31:04 #38
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_59264633
quote:
Op maandag 9 juni 2008 23:29 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Nu zeur je!
Sorry schatje.
pi_59264650
quote:
Op maandag 9 juni 2008 23:30 schreef Adelante het volgende:
Heb je wel je opleiding afgemaakt?
Hoezo dat dan ja trouwens, krijg woensdag me resultaten, maar ben zoiezo geslaagd.
pi_59264679
quote:
Op maandag 9 juni 2008 23:30 schreef Cuegirllie het volgende:
Over 100 km? zagen jullie elkaar dan nog wel op regelmatige basis?
Nouja niet echt veel maar zoiezo 1x per 2 weken een weekend, en in de vakanties lange tijd, heb ook een maand bij haar in huis gewoont maar dat ging helemaal fout, dit was trouwens L en is een nog veel moelijker verhaal dus laten we daar maar niet over beginnen
  maandag 9 juni 2008 @ 23:33:08 #41
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_59264700
quote:
Op maandag 9 juni 2008 23:31 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Hoezo dat dan ja trouwens, krijg woensdag me resultaten, maar ben zoiezo geslaagd.
Het woord moet zijn 'sowieso'.
  maandag 9 juni 2008 @ 23:33:28 #42
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59264716
quote:
Op maandag 9 juni 2008 23:31 schreef LasTeR het volgende:

[..]

Sorry schatje.

die jongen heeft het al moeilijk genoeg.. dus hou je een beetje in
  maandag 9 juni 2008 @ 23:33:50 #43
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_59264736
En als ik twintig keer het woord SMS lees in een topic, dan vraag ik me af in hoeverre je het een relatie moet noemen. Relaties bespreek je niet er sms.
pi_59264746
quote:
Op maandag 9 juni 2008 23:33 schreef LasTeR het volgende:

[..]

Het woord moet zijn 'sowieso'.
Ik vind zoiezo beter klinken ontopic nu graag
  maandag 9 juni 2008 @ 23:34:36 #45
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_59264773
Leuke meid die zich door haar vriendin laat opnaaien jou te bashen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_59264826
quote:
En als ik twintig keer het woord SMS lees in een topic, dan vraag ik me af in hoeverre je het een relatie moet noemen. Relaties bespreek je niet er sms.
Ookwel veel gemsnt en gebeld, maar ze is niet zo van de vele gesprekken, maar als we hangen dan wel gelijk een half uur ofzo.
pi_59264863
quote:
Op maandag 9 juni 2008 23:34 schreef Copycat het volgende:
Leuke meid die zich door haar vriendin laat opnaaien jou te bashen.
Daar bied ze dan ook wel elke keer excuses voor aan, ze zegt dat ze het echt niet kan laten als ze met G is, echt zon meiden gedoe is dat he.. (Maar nu is ze niet vaak meer met G omdat die is blijven wonen waar K eerst ook woonde.)
  maandag 9 juni 2008 @ 23:37:36 #48
3185 Adelante
To let it go now
pi_59264897
Je moet echt aan je zelfvertrouwen werken, je laat je nu door twee wijven naaien en niet op de juiste manier. Gewoon duidelijk tegen (K) ( ) zijn dat je iets met haar wil en niet met die vriendin, als je haar voor een keuze stelt kiest ze voor die vriendin waarschijnlijk, maar goed dan weet je dat ook weer.
  maandag 9 juni 2008 @ 23:38:11 #49
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_59264919
quote:
Op maandag 9 juni 2008 23:36 schreef delano.888 het volgende:

Daar bied ze dan ook wel elke keer excuses voor aan, ze zegt dat ze het echt niet kan laten als ze met G is, echt zon meiden gedoe is dat he..
Nee hoor. Dat is echt kinderachtige meiden -zonder eigen identiteit en met een te groot gevoel voor peer pressure- gedoe. Gelukkig geen algemeen meidengedoe.
  maandag 9 juni 2008 @ 23:39:08 #50
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_59264961
quote:
Op maandag 9 juni 2008 23:36 schreef delano.888 het volgende:
(Maar nu is ze niet vaak meer met G omdat die is blijven wonen waar K eerst ook woonde.)
Maar ze sms-en nog zo fijn met elkaar. Over jou. Als jij bij K bent.
  maandag 9 juni 2008 @ 23:40:08 #51
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_59264997
quote:
Op maandag 9 juni 2008 23:35 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Ookwel veel gemsnt en gebeld, maar ze is niet zo van de vele gesprekken, maar als we hangen dan wel gelijk een half uur ofzo.
Toch is lichaamstaal zó belangrijk bij gesprekken, en in relaties is vooral fysiek contact (vind ik dan zelf, en ik bedoel niet alleen seks) erg belangrijk. MSN zegt niets. Bellen is dan wel weer te doen, maar ook niet alles.

Maar als je duidelijkheid wilt, ga je naar d'r toe (wel op afspraak) en ga jij je duidelijkheid eisen. En anders zeg je dag tegen allebei en vind je weer lekker iemand anders.
pi_59265017
quote:
Op maandag 9 juni 2008 23:37 schreef Adelante het volgende:
Je moet echt aan je zelfvertrouwen werken, je laat je nu door twee wijven naaien en niet op de juiste manier. Gewoon duidelijk tegen (K) ( ) zijn dat je iets met haar wil en niet met die vriendin, als je haar voor een keuze stelt kiest ze voor die vriendin waarschijnlijk, maar goed dan weet je dat ook weer.
Ja dat heb ik r ook gevraagd gister, toen zij ze inderdaad dat ze voor G zou kiezen maar toen hadden we elkaar nog nooit gezien.
pi_59265056
quote:
Op maandag 9 juni 2008 23:40 schreef LasTeR het volgende:

[..]

Toch is lichaamstaal zó belangrijk bij gesprekken, en in relaties is vooral fysiek contact (vind ik dan zelf, en ik bedoel niet alleen seks) erg belangrijk. MSN zegt niets. Bellen is dan wel weer te doen, maar ook niet alles.

Maar als je duidelijkheid wilt, ga je naar d'r toe (wel op afspraak) en ga jij je duidelijkheid eisen. En anders zeg je dag tegen allebei en vind je weer lekker iemand anders.
Nogmaals, dat gaat dus niet zo makkelijk, wil haar dus ook niet kwijt als ik gewoon paranoide ben en het helemaal niks is zou dat mooi zonde zijn.
  maandag 9 juni 2008 @ 23:42:53 #54
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_59265096
quote:
Op maandag 9 juni 2008 23:41 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Nogmaals, dat gaat dus niet zo makkelijk, wil haar dus ook niet kwijt als ik gewoon paranoide ben en het helemaal niks is zou dat mooi zonde zijn.
Dan moet je het af wachten en zien wat er gaat gebeuren. Als het niets word, dan jank je een nachtje en ga je je bezatten, word het wel wat, dan ga je lekker met haar.
pi_59265151
quote:
Op maandag 9 juni 2008 23:42 schreef LasTeR het volgende:

[..]

Dan moet je het af wachten en zien wat er gaat gebeuren. Als het niets word, dan jank je een nachtje en ga je je bezatten, word het wel wat, dan ga je lekker met haar.
Goeie ja, wat ik nu ga doen is dus wachten tot morgenavond kijken of ze iets smst, zoniet bel ik haar tegen een uur of 20, dan afspreken en daarna post ik me bevindingen hier wel

Overigens: mijn eerste topic met 2 pagina's (ben hier nog niet zolang)
  maandag 9 juni 2008 @ 23:44:46 #56
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_59265175
quote:
Op maandag 9 juni 2008 23:44 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Goeie ja, wat ik nu ga doen is dus wachten tot morgenavond kijken of ze iets smst, zoniet bel ik haar tegen een uur of 20, dan afspreken en daarna post ik me bevindingen hier wel
Je kan wel lopen malen en liggen draaien maar daar schiet je niets mee op. Kijk het eventjes aan.
pi_59265229
quote:
Op maandag 9 juni 2008 23:44 schreef LasTeR het volgende:

[..]

Je kan wel lopen malen en liggen draaien maar daar schiet je niets mee op. Kijk het eventjes aan.
Ja daarom wil ik me ook niet teveel hechten aan dr om niet weer keihard genaait te worden das echt klote, maar aan de andere kant is ze wel echt supermooi/lief/enz, ze is letterlijk alles wat ik in een meisje zoek.
  maandag 9 juni 2008 @ 23:46:19 #58
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59265234
quote:
Op maandag 9 juni 2008 23:44 schreef LasTeR het volgende:

[..]

Je kunt wel lief zijn

Laat idd weten morgenavond hoe het was en wat eruit is gekomen.
Gewoon rustig aan doen, je raakt haar echt niet kwijt als je wat minder van je laat horen en graag duidelijkheid wil van haar.
pi_59265277
Bedankt allemaal, jullie horen het weer zosnel ik meer weet, overigens tips mogen natuurlijk gewoon blijven komen
  maandag 9 juni 2008 @ 23:49:15 #60
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_59265333
Als ze verder met je wilt dan is het een pracht van een meid en moet je er maar ontzettend blij mee zijn. Mocht het allemaal een grap zijn dan kun je beter blij zijn dat je van die liegende stinkhoer af bent. Win-win situatie toch?
pi_59265570
quote:
Op maandag 9 juni 2008 23:49 schreef LasTeR het volgende:
Als ze verder met je wilt dan is het een pracht van een meid en moet je er maar ontzettend blij mee zijn. Mocht het allemaal een grap zijn dan kun je beter blij zijn dat je van die liegende stinkhoer af bent. Win-win situatie toch?
Nee want ookal zijn het leugens, ik weet dat ze dat deed ze heeft er later toch eerlijk verteld dat ze gewoon zo word beinvloed terwijl ze het eigenlijk niet wil. Ik neem het haar niet kwalijk als G gewoon zoooo ontzettend lullig doet en dat steeds weer, dan kan ze op die manier vrij simpel K overhalen. K gelooft dat omdat G normaal zon goede vriendin is, maar G heeft gewoon een hekel aan mij en wil K niet verliezen aan mij.
pi_59266205
quote:
Op maandag 9 juni 2008 23:40 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Ja dat heb ik r ook gevraagd gister, toen zij ze inderdaad dat ze voor G zou kiezen maar toen hadden we elkaar nog nooit gezien.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_59266341
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 00:13 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Via de telefoon, ik heb haar vandaag pas voor het eerst in het echt gezien.
pi_59266627
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 00:17 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Via de telefoon, ik heb haar vandaag pas voor het eerst in het echt gezien.
Christus op een hobbelpaard. Dus je hebt alleen nog maar contact gehad via de telefoon met dat loeder en nu spreek je al van een relatie en dat je haar niet kwijt wilt? Je kent haar nog niet eens.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_59268317
Waarschijnlijk vind ze jou niet leuk, maar je andacht en bewondering. ze is gewoon gevleid en wenteld zich in zowel jou anadacht als die van haar vriendin.Als ze je echt leuk had gevonden dan zou ze zich niet zo mee laten sleuren door haar vriendin.
je bent tijdelijk vermaak voor M&G, en als ze je zat is zit jij met een gebroken hartje.

dus beter laat je haar gewoon, kijk of er initiatief van haar komt , als dat er is maak je kans, anders niet.
pi_59268328
je... zij... laat maar yo .
pi_59268968
quote:
Op maandag 9 juni 2008 23:37 schreef Adelante het volgende:
TS is gewoon genaaid en het is zijn eigen schuld
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
pi_59270178
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 03:33 schreef Brizo het volgende:
Waarschijnlijk vind ze jou niet leuk, maar je andacht en bewondering. ze is gewoon gevleid en wenteld zich in zowel jou anadacht als die van haar vriendin.Als ze je echt leuk had gevonden dan zou ze zich niet zo mee laten sleuren door haar vriendin.
je bent tijdelijk vermaak voor M&G, en als ze je zat is zit jij met een gebroken hartje.

dus beter laat je haar gewoon, kijk of er initiatief van haar komt , als dat er is maak je kans, anders niet.
Wie is M
  dinsdag 10 juni 2008 @ 10:02:56 #69
30252 Soempie
Procreating
pi_59270675
Die (K) is echt niet zo leuk. Het is een vals kinderachtig loeder.

Ik zou haar gewoon zeggen dat ze in de stront kan zakken met haar kinderachtige gedoe, zodra ze weer met die (G) aan het smoezen is, en niks meer laten horen. Als ze dan terugkomt en haar excuses aanbiedt heb je iets om verder mee te gaan.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  dinsdag 10 juni 2008 @ 10:07:38 #70
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_59270777
quote:
Dusja vervolgens die avond met K gepraat waar G bij zat, dat ging helemaal fout en het ging toen uit
What de neuk? Heb je die K wel ontmoet, ik lees alleen maar msn/bellen/sms'en ..
There is no rehab for stupidity.
  dinsdag 10 juni 2008 @ 10:10:19 #71
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_59270838
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 10:07 schreef Just_Shut_Up het volgende:

What de neuk? Heb je die K wel ontmoet, ik lees alleen maar msn/bellen/sms'en ..
Één keertje in levende lijve ontmoet en nu al zulke relatieproblemen.
Het gaat echt zo helemaal nergens over .
  dinsdag 10 juni 2008 @ 10:12:01 #72
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_59270881
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 10:10 schreef Copycat het volgende:

[..]

Één keertje in levende lijve ontmoet en nu al zulke relatieproblemen.
Het gaat echt zo helemaal nergens over .
Walgelijk, heb nu het hele verhaal gelezen..
Hoe de fuck kan je nou met iemand "hebben" die je nog nooit in levende lijve hebt gezien ?

Kalverliefde .
  dinsdag 10 juni 2008 @ 10:14:12 #73
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59270926
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 10:12 schreef Just_Shut_Up het volgende:

[..]

Walgelijk, heb nu het hele verhaal gelezen..
Hoe de fuck kan je nou met iemand "hebben" die je nog nooit in levende lijve hebt gezien ?

Kalverliefde .
De jeugd van tegenwoordig
  dinsdag 10 juni 2008 @ 10:17:39 #74
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_59271005
, ik ga singles maar weer bijlezen.. Dat is ook een dagtaak aan het worden .
  Official ESF Kreviewer dinsdag 10 juni 2008 @ 10:31:55 #75
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_59271285
Ik haak echt af bij die kuttopics met (g) en (k) enzo. Niet te lezen zo. Verzin dan gewoon namen.
pi_59272694
ik snap helemaal niks van die verhalen met (g) en (k) want dan weet ik nooit wie nou wie was
  dinsdag 10 juni 2008 @ 11:27:39 #77
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59272735
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 11:26 schreef erikkll het volgende:
ik snap helemaal niks van die verhalen met (g) en (k) want dan weet ik nooit wie nou wie was
Het is ook allemaal zo ingewikkeld
  dinsdag 10 juni 2008 @ 11:57:39 #78
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_59273525
Het ging uit terwijl jullie elkaar nog nooit hebben gezien????
Het gaat om je vriendin, terwijl je haar pas net voor het eerst hebt gezien??

mmmm hoeveel vriendjes moet ik dan wel niet gehad hebben..........
Ik voel me een beetje een oude rot in het vak. Ga iets met elkaar doen!
  dinsdag 10 juni 2008 @ 12:04:50 #79
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_59273678
God wat een episch falend kansenverhaal.

>> PUB.
Ik ga naar huis.
pi_59274987
quote:
Op maandag 9 juni 2008 23:14 schreef Adelante het volgende:

Onder de 18 > Definitie van een relatie : Toestemming om met elkaar te neuken zonder elkaar dingen te verwijten als er een ander neukertje komt.

Ik ga het niet lezen.. me bloed gaat al koken als mensen een verhaal hier neerkalken met namen als K en G en al die andere kut afkortingen
  dinsdag 10 juni 2008 @ 13:50:41 #81
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_59276362
Wtf.. déjà vu ..
  Official ESF Kreviewer dinsdag 10 juni 2008 @ 14:46:07 #82
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_59277827
Hallo,

Ik ken dus een bepaald persoon. Laten we die voor het gemak even persoon A noemen. Die heeft een relatie met persoon B. Persoon B stuurde haar zwager, E, laatst een sms met een bepaalde roddel over de buurman van A, C. Vervolgens hoorde C daar dus van en begon met A een hele discussie waar ook D bij kwam kijken, de ex van B, die verder weinig met A van doen heeft.
Nou, toen ik dus van A hoorde dat B een sms naar E stuurde en die ruzie met de C, dacht ik dus van ja nu zit ik tussen 2 vuren en ook nog met de sores van D, die mij, X, als een raadspersoon ervaart.

Wat zouden jullie doen?

Groetjes,

Krea
  dinsdag 10 juni 2008 @ 14:53:23 #83
3185 Adelante
To let it go now
pi_59278017
Ben jij nou X of Krea
  dinsdag 10 juni 2008 @ 14:58:16 #84
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_59278139
Mag ik een klinker kopen?
  dinsdag 10 juni 2008 @ 15:00:30 #85
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59278189
Ik zou J en S erbij halen en ze in elkaar slaan!
pi_59278454
G, K, WHAT THE F*CK MAN HOE MOET IK DAT NOU WEER BEGRIJPEN!
pi_59278478
Ik dus geprobeerd alle letters door zelfverzonnen namen te vervangen, dan lijkt het helemaal meer nergens op, jullie kunnen toch wel gewoon 2 letters onthouden: K = Vriendin G = Vijand
  dinsdag 10 juni 2008 @ 15:24:31 #88
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_59278742
Vriendin .
pi_59278778
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 15:24 schreef Copycat het volgende:
Vriendin .
AH FOK JOU, die lange afstandsvriendin kende ik ookal beter dan mijn beste vrienden ooit voordat ik haar 1x had gezien, dat zegt niks.
  dinsdag 10 juni 2008 @ 15:25:52 #90
3185 Adelante
To let it go now
pi_59278789
Vijand is ook wel wat overtrokken.
pi_59278804
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 15:25 schreef Adelante het volgende:
Vijand is ook wel wat overtrokken.
Ja alleen maar even voor de duidelijkheid voor die sukkels die niet met letters kunnen werken.
  dinsdag 10 juni 2008 @ 15:29:28 #92
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_59278883
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 15:25 schreef delano.888 het volgende:
AH FOK JOU, die lange afstandsvriendin kende ik ookal beter dan mijn beste vrienden ooit voordat ik haar 1x had gezien, dat zegt niks.
Chill dude.
Zie je zelf dan echt niet de totale kansloosheid in? Gefopt worden door een meid die zich door haar vriendin laat opnaaien met je aan te pappen, die claimt je toch wel leuk te vinden, vervolgens al smirkend gaat sms-en met die vriendin. Over jou. Terwijl jij erbij bent en jou toch maar weer naar huis stuurt?
En dan lullen over relatieproblemen?
Get real.
  dinsdag 10 juni 2008 @ 15:30:53 #93
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59278922
quote:

[..]

Omdat je over msn makkelijker praat enzo. maar dat betekend niet dat je haar ECHT kent. Een persoon leer je pas IRL kennen! Het kan namelijk zijn dat je nog de beste gesprekken hebt gehad, maar dat het irl gewoon niet klikt. Niks aan te doen..
pi_59279022
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 15:30 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Omdat je over msn makkelijker praat enzo. maar dat betekend niet dat je haar ECHT kent. Een persoon leer je pas IRL kennen! Het kan namelijk zijn dat je nog de beste gesprekken hebt gehad, maar dat het irl gewoon niet klikt. Niks aan te doen..
Maar het klikte dus echt heel goed gisteravond
  dinsdag 10 juni 2008 @ 15:36:19 #95
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59279065
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 15:34 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Dat is 1 avond.. daarop kun je heel weinig baseren. Het is een goed begin, daar niet van. Maar dat zegt nog lang niet alles.
pi_59279093
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 15:36 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Dat is 1 avond.. daarop kun je heel weinig baseren. Het is een goed begin, daar niet van. Maar dat zegt nog lang niet alles.
Das waar, het gegiechel met de smsjes en het "dus G kan jou nietmeer smsen?" zetten me ook wel aan het denken..

Ben benieuwd wat er vanavond gaat gebeuren..
pi_59279160
Dit hele verhaal is zeldzaam kinderachtig. Zo lees je ze weinig. Maar wat ik me afvraag: 16 en 17 jaar oud (en nog volop aan het puberen zo blijkt) en dan al verhalen over huisgenoten en bij iemand in huis wonen. Wat voor een subcultuur hebben we het hier over?
I don't know if we're made for each other but this night is made for us.
You've got nothing left to lose and only me to trust.
pi_59279236
Wat Copycat zegt.

Wat een kinderachtige actie. Ik kan me voorstellen dat je nu heel erg wantrouwend bent en dat ze nog met G. SMS't terwijl ze bij jou is en dan zo loopt te lachen... dat is ook niet zomaar weg. Erg slechte basis.
I think you're the same as me.
We see things they'll never see...
You and I are gonna live forever.
pi_59279327
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 15:40 schreef SuperMocio het volgende:
Dit hele verhaal is zeldzaam kinderachtig. Zo lees je ze weinig. Maar wat ik me afvraag: 16 en 17 jaar oud (en nog volop aan het puberen zo blijkt) en dan al verhalen over huisgenoten en bij iemand in huis wonen. Wat voor een subcultuur hebben we het hier over?
naja we zijn alle 3 vroeg het huis uit gegaan vanwege problemen thuis enz.
  dinsdag 10 juni 2008 @ 15:50:52 #100
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_59279435
quote:

[..]

Behoorlijk offensive jongen .
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 15:34 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Je hebt gewoon een bord voor je kop.. Ik zou zeggen neuk die hoer het licht uit haar ogen.
pi_59280014
HAi

LiEFS AMBER
blijf je vanavond bij mij ?
  dinsdag 10 juni 2008 @ 16:17:37 #102
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_59280218
Ben jij K of G? Want een A heb ik nog niet gezien.
pi_59280245
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 16:17 schreef Copycat het volgende:
Ben jij K of G? Want een A heb ik nog niet gezien.
Nee zij is geen K en ook geen G
pi_59280255
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 16:10 schreef thebestyouneverhad het volgende:
HAi

LiEFS AMBER
Heej A
  dinsdag 10 juni 2008 @ 17:22:33 #105
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_59282057
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 16:10 schreef thebestyouneverhad het volgende:
HAi

LiEFS AMBER
Heeft ie je al geneukt?
pi_59282199
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 17:22 schreef Just_Shut_Up het volgende:

[..]

Heeft ie je al geneukt?
Amber is geen G of K
  dinsdag 10 juni 2008 @ 18:22:54 #107
172358 oddman
Introspecteur
pi_59283403
OK. Alle gekkigheid terzijde; je hebt niets aan commentaar als 'whoa, neuken' of 'onbetrouwbare bitches'. Die dingen had je ook al door.

Je hebt er, denk ik, meer aan als mensen je vertellen waarom je een bord voor je kop hebt.

Dit is de reden:
quote:
Op maandag 9 juni 2008 23:18 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Ja niet dus, ik ben niet zo heel goed met de meiden meestal. En zij is letterlijk in heel veel punten perfect voor mij, echt alles wat ik leuk vind aan een meisje heeft zij. (Behalve lange haren dan maar die gaat ze laten groeien)
Je denkt te veel dat jij je best moet doen om haar te 'houden'. Dat is een veel voorkomende misconceptie.

Ja, vrouwen klagen wel eens dat ze willen dat hun vriend wat liever tegen ze is, wat meer naar ze luistert, etc. Daar is een simpele verklaring voor. Vrouwen vallen op 'sterke' mannen ('eikels', volgens de mannen die zelf minder assertief zijn), en 'sterke' mannen willen wel een eigen mening (lees: een andere dan die van de dame) hebben. Daar wordt dus over gemekkerd. Merk overigens ook op dat ze meestal, ondanks dat gemekker, toch bij die onlieve vent blijven. Omdat die eikel wel leuk en woest aantrekkelijk is. De vrouw kiest zelf wel met wie ze hokt; gedrag bepaald eerder hoe aangenaam dat hokken is en pas in de laatste plaats of dat hokken ook daadwerkelijk gebeurt.
Bedenk bij jezelf of jij ook zo'n 'sterk' / assertief type bent.
Je uitgangspunt was 'lijdend voorwerp van een hele pijnlijke grap'. Je hebt de schijn niet echt mee, zeg maar. De kans dat de beperkende factor in jullie relatie jouw 'liefheid' is, is zeer te betwijfelen - waarschijnlijk zit het daar wel goed mee. Nee, de beperkende factor is de wens van K. Om bij haar vriendin G te blijven en ook bij jou: daar zit het conflict.
Dat is aan haar. Daar heb jij verdomde weinig in in te brengen. Realiseer je dat. Het is aan haar; je moet maar hopen dat zij jou leuk genoeg vindt om G voor te verloochenen. En als ze je neit leuk genoeg vindt, lieve jongen, dan is er geen zak wat jij daar bewust, op korte termijn aan zou kunnen veranderen.
Internaliseer dat. Zet het van je af. [i]"Er is geen zak wat ik aan kan doen, er is geen zak wat ik hier aan kan doen" - maak het je mantra en put er kracht uit. Het is uit jouw handen; maak je er ook niet druk over. Lukt het; tof. Lukt het niet; her loss.
Wees cool. Wees Fonzie. Sta er boven.

Oh, en geef d'r eens goed op d'r flikker dat ze überhaupt mee wou doen aan het pijn doen van iemand die ze helemaal niet kent.
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell
pi_59283525
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 18:22 schreef oddman het volgende:
OK. Alle gekkigheid terzijde; je hebt niets aan commentaar als 'whoa, neuken' of 'onbetrouwbare bitches'. Die dingen had je ook al door.

Je hebt er, denk ik, meer aan als mensen je vertellen waarom je een bord voor je kop hebt.

Dit is de reden:
[..]

Je denkt te veel dat jij je best moet doen om haar te 'houden'. Dat is een veel voorkomende misconceptie.

Ja, vrouwen klagen wel eens dat ze willen dat hun vriend wat liever tegen ze is, wat meer naar ze luistert, etc. Daar is een simpele verklaring voor. Vrouwen vallen op 'sterke' mannen ('eikels', volgens de mannen die zelf minder assertief zijn), en 'sterke' mannen willen wel een eigen mening (lees: een andere dan die van de dame) hebben. Daar wordt dus over gemekkerd. Merk overigens ook op dat ze meestal, ondanks dat gemekker, toch bij die onlieve vent blijven. Omdat die eikel wel leuk en woest aantrekkelijk is. De vrouw kiest zelf wel met wie ze hokt; gedrag bepaald eerder hoe aangenaam dat hokken is en pas in de laatste plaats of dat hokken ook daadwerkelijk gebeurt.
Bedenk bij jezelf of jij ook zo'n 'sterk' / assertief type bent.
Je uitgangspunt was 'lijdend voorwerp van een hele pijnlijke grap'. Je hebt de schijn niet echt mee, zeg maar. De kans dat de beperkende factor in jullie relatie jouw 'liefheid' is, is zeer te betwijfelen - waarschijnlijk zit het daar wel goed mee. Nee, de beperkende factor is de wens van K. Om bij haar vriendin G te blijven en ook bij jou: daar zit het conflict.
Dat is aan haar. Daar heb jij verdomde weinig in in te brengen. Realiseer je dat. Het is aan haar; je moet maar hopen dat zij jou leuk genoeg vindt om G voor te verloochenen. En als ze je neit leuk genoeg vindt, lieve jongen, dan is er geen zak wat jij daar bewust, op korte termijn aan zou kunnen veranderen.
Internaliseer dat. Zet het van je af. [i]"Er is geen zak wat ik aan kan doen, er is geen zak wat ik hier aan kan doen" - maak het je mantra en put er kracht uit. Het is uit jouw handen; maak je er ook niet druk over. Lukt het; tof. Lukt het niet; her loss.
Wees cool. Wees Fonzie. Sta er boven.

Oh, en geef d'r eens goed op d'r flikker dat ze überhaupt mee wou doen aan het pijn doen van iemand die ze helemaal niet kent.
Oke je praat een beetje ingewikkeld maar t is duidelijk, bedankt, gaat goedkomen.
Btw fonzie? ook teveel friends gekeken?
  dinsdag 10 juni 2008 @ 18:27:48 #109
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_59283544
Generatiekloofje?
Fonzie is zo pre friends.
Happy Days, jeweets.
pi_59283590
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 17:22 schreef Just_Shut_Up het volgende:

[..]

Heeft ie je al geneukt?
pi_59283601
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 16:18 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Heej A
Hey D
pi_59283656
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 18:30 schreef thebestyouneverhad het volgende:

[..]

Hey D
Ik ben R joh
pi_59284420
Vanavond - opgeschoven naar morgenavond, dus tot morgenavond geen nieuws.
  woensdag 11 juni 2008 @ 14:30:25 #114
172358 oddman
Introspecteur
pi_59305353
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 18:27 schreef Copycat het volgende:
Generatiekloofje?
Fonzie is zo pre friends.
Happy Days, jeweets.
Happy Days en Pulp Fiction, dacht ik.

On topic:
Heb je d'r al een stevige veeg uit de pan gegeven wegens het meedoen aan een ziekelijke grap?
Nee? Oh, je wacht to zij contact met jou opneemt. Goed zo.
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell
pi_59328458
Het is uit gegaan gisteravond, en wat nog het ergste was, het was WEER allemaal nep, alles, dat hele maandag gedoe, allemaal nep, tyfushoer. Snap niet dat iemand dat zo kan doen, (zo lief knuffelen zoenen enz) gewoon fucking allemaal nep!
pi_59328523
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 10:24 schreef delano.888 het volgende:
Het is uit gegaan gisteravond, en wat nog het ergste was, het was WEER allemaal nep, alles, dat hele maandag gedoe, allemaal nep, tyfushoer. Snap niet dat iemand dat zo kan doen, (zo lief knuffelen zoenen enz) gewoon fucking allemaal nep!
Haha, pwned wie unne noob. En je trapt er nog in ook, nadat iedereen hier al zei dat je niet door moest zetten
  donderdag 12 juni 2008 @ 10:47:49 #117
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_59329044
Wat een suf wijf. Beter kwijt dan rijk, moet je maar denken.
  donderdag 12 juni 2008 @ 11:05:10 #118
3185 Adelante
To let it go now
pi_59329453
Ach ja, je bent weer een hele ervaring rijjker: vrouwen zijn niet te vertrouwen!
  donderdag 12 juni 2008 @ 11:06:19 #119
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_59329490
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 10:24 schreef delano.888 het volgende:
Het is uit gegaan gisteravond,
Leg je er trouwens maar gewoon bij neer dat het nooit 'aan' is geweest.
pi_59329520
De echte namen waren trouwens: K is Sarah, en G is Kim, ja weet dat het nergens op slaat maar vond het handiger zo, overigens hoop ik dat Sarah dit leest en ze beseft wat ze me aangedaan heeft.

Het is namelijk echt best wel op een heeeel pijnlijke manier afgelopen.
  donderdag 12 juni 2008 @ 11:08:20 #121
3185 Adelante
To let it go now
pi_59329554
K= Sarah
G=Kim

nu snap ik er helemaal niets meer van
pi_59329576
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 11:08 schreef Adelante het volgende:
K= Sarah
G=Kim

nu snap ik er helemaal niets meer van
Extra gedaan, zodat ze ookal zou ze het gelezen hebben, zich er niet in herkent zou hebben, omdat ze nou eenmaal met een S begint.
  donderdag 12 juni 2008 @ 11:11:17 #123
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_59329618
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 11:07 schreef delano.888 het volgende:
De echte namen waren trouwens: K is Sarah, en G is Kim, ja weet dat het nergens op slaat maar vond het handiger zo, overigens hoop ik dat Sarah dit leest en ze beseft wat ze me aangedaan heeft.

Het is namelijk echt best wel op een heeeel pijnlijke manier afgelopen.
Weet Sarah (als je dit leest: je bent een triest wijf) dat je FOK!t?
En wat is heeeeeel pijnlijk?
pi_59329702
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 11:11 schreef Copycat het volgende:

[..]

Weet Sarah (als je dit leest: je bent een triest wijf) dat je FOK!t?
En wat is heeeeeel pijnlijk?
Nou het eindige met van mij kant:
"Mag ik dan nog een knuffel?" (ja sorry dat vond ik gewoon een goed afscheid idee)
En zij liep naar me toe, en liet zich helemaal hangen zegmaar, totaal niks van haar kant dus.
Vervolgens zij ik: "dan ga ik maar," en zij:
"Doei"

Overigens had ze daarvoor ongeveer 10 minuten gerateld over wat er allemaal niet goed aan me was en waarom ze zich zo ongemakkelijk bij me voelde. (OMFG hoe kan je dan zo bij iemand liggen?)
pi_59329711
Sarah is een hoerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!

Zo, lees dat maar
  donderdag 12 juni 2008 @ 11:14:50 #126
30252 Soempie
Procreating
pi_59329714
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 11:09 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Extra gedaan, zodat ze ookal zou ze het gelezen hebben, zich er niet in herkent zou hebben, omdat ze nou eenmaal met een S begint.
Ik denk dat als je de OP leest en je er zelf bij betrokken bent je jezelf er hoe dan ook wel in herkent.

TS, wat een kinderachtige griet zeg. Echt ongelooflijk dat ze zoiets grappig vindt. Sneu kind.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  donderdag 12 juni 2008 @ 11:16:56 #127
30252 Soempie
Procreating
pi_59329765
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 11:14 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Nou het eindige met van mij kant:
"Mag ik dan nog een knuffel?" (ja sorry dat vond ik gewoon een goed afscheid idee)
En zij liep naar me toe, en liet zich helemaal hangen zegmaar, totaal niks van haar kant dus.
Vervolgens zij ik: "dan ga ik maar," en zij:
"Doei"

Overigens had ze daarvoor ongeveer 10 minuten gerateld over wat er allemaal niet goed aan me was en waarom ze zich zo ongemakkelijk bij me voelde. (OMFG hoe kan je dan zo bij iemand liggen?)
Dus alles is nep, ze zeikt je 10 minuten lang af en daarna wil jij nog een knuffel?
  donderdag 12 juni 2008 @ 11:17:14 #128
3185 Adelante
To let it go now
pi_59329771
Meestal zijn vrouwen toch eerder volwassen op die leeftijd?
pi_59329807
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 11:16 schreef Soempie het volgende:

[..]

Dus alles is nep, ze zeikt je 10 minuten lang af en daarna wil jij nog een knuffel?
Ja goeie ja, weet ook niet waarom
pi_59329875
Echt wat 'n te TRIESTE wijven.
Hebben ze echt niets beters te doen dan andere mensen te vervelen.
Als je niets beters te doen heb is je leven echt wel kansloos.
a dirty mind is a joy forever
Forum admin Jump: webicon weggehaald wegens veiligheidswaarschuwing.
  donderdag 12 juni 2008 @ 11:30:52 #131
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_59330199
Bitches man, teefjes die op macht kicken. Ach je bent nu een les rijker... Niet zomaar alles geloven

En die twee hoeren lekker vergeten, je vindt vast wel een ander leuk meisje. Ik was vroeger ook niet zo denderend in het babbelen met meisjes, maar gewoon vaker doen. Dan komt het allemaal goed

Oh voor als ze meelezen, waardeloze figuren zijn jullie, triest. Geen wonder dat jullie vroeg het huis uit moesten door problemen, ik had je reet zo hard het huis uitgeschopt dat je dagen daarna bloed schijt... Met je infantiele spelletjes...
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
pi_59330487
Maar nu is het wachten op de pics van de desbetreffende chicks
  donderdag 12 juni 2008 @ 11:39:37 #133
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59330511
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 11:38 schreef NoelGallagher het volgende:
Maar nu is het wachten op de pics van de desbetreffende chicks
Staan vast wel op sugababes
  donderdag 12 juni 2008 @ 11:41:24 #134
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_59330568
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 11:39 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Staan vast wel op sugababes
Inderdaad, daar moeten wel te vinden zijn... Ben benieuwd of ze hier nog een keer wat posten, dan is het feest compleet.
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
pi_59330859
Ja, als TS de echte namen van die bitches + woonplaats bekend wilt maken, dan kan het feest beginnen.
pi_59330861
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 11:41 schreef Belsezar het volgende:

[..]

Inderdaad, daar moeten wel te vinden zijn... Ben benieuwd of ze hier nog een keer wat posten, dan is het feest compleet.
Ja laten we hun profielen zoeken en zorgen dat ze niemand anders zo kinderachtig kunnen playen.
Geef ons nog eens wat meer voorzetjes TS zodat we ze kunnen vinden en om ervoor te zorgen dat ze niemand anders meer zo kunnen fucken.
a dirty mind is a joy forever
Forum admin Jump: webicon weggehaald wegens veiligheidswaarschuwing.
pi_59331676
delano.888 ben je emo
JA!
  donderdag 12 juni 2008 @ 12:35:02 #138
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_59332130
Suffer like G did?
Just a fool will play tricks on Angus McSix
  donderdag 12 juni 2008 @ 12:43:37 #139
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_59332348
Ja TS, geef is ff de woonplaats van die wijven...
pi_59332752
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 12:43 schreef Belsezar het volgende:
Ja TS, geef is ff de woonplaats van die wijven...
ik ga ze opzoeken op hyves en ze helemaal kapot maken!

donderdag 12 juni 2008 @ 13:47:05 #141
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_59334276
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 12:58 schreef Netstorm het volgende:

[..]

ik ga ze opzoeken op hyves en ze helemaal kapot maken!

Haha, wat zijn je eerste plannen met ze??
  donderdag 12 juni 2008 @ 13:52:05 #142
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_59334435
Jonge meisjes (16 jaar) zijn vaak makkelijk in te palmen.

Ik stel voor, dat beste MSN-versier ( ) ze zover krijgt om zich uit te kleden op de webcam en die op internet te zetten, met de vriendelijke groeten van R.
The Most Incredible, Baby
  donderdag 12 juni 2008 @ 13:53:04 #143
131278 moemoe
#teampanda
pi_59334469
TVP voor de pics.
pi_59334551
Heb je geen hyves van hun TS? Ik wil wel eens ff kijken wat voor slettebakken dit waren.
  donderdag 12 juni 2008 @ 14:01:39 #145
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_59334760
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 13:52 schreef RedGuy het volgende:
Jonge meisjes (16 jaar) zijn vaak makkelijk in te palmen.

Ik stel voor, dat beste MSN-versier ( ) ze zover krijgt om zich uit te kleden op de webcam en die op internet te zetten, met de vriendelijke groeten van R.
Goed plan!

TS, woonplaats aub...
pi_59334867
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 13:55 schreef Scorpie het volgende:
Heb je geen hyves van hun TS? Ik wil wel eens ff kijken wat voor slettebakken dit waren.
  donderdag 12 juni 2008 @ 14:05:00 #147
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_59334886
En vooral niet medelijden met ze hebben, want ze verdienen het om totaal vernederd te worden.

Ik weet niet wie ik de grootste schijnheil vind; G of K.
Het beste is om de lelijkste te nemen, die is vaak het meest onzeker en trekt dan meestal het snelst haar kleren uit na wat lieve woordjes!
The Most Incredible, Baby
  donderdag 12 juni 2008 @ 14:06:29 #148
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_59334941
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 14:05 schreef RedGuy het volgende:
En vooral niet medelijden met ze hebben, want ze verdienen het om totaal vernederd te worden.

Ik weet niet wie ik de grootste schijnheil vind; G of K.
Het beste is om de lelijkste te nemen, die is vaak het meest onzeker en trekt dan meestal het snelst haar kleren uit na wat lieve woordjes!
Zeker geen medelijden, no mercy... Zo hard mogelijk op hun bek laten gaan
pi_59335207
TS : geef ons d'r hyves..

Of ben jij zo'n iemand die iedereen in z'n waarde laat, ook al vernederen ze jou door je op z'n harde manier te dumpen?
  FOK!Babe donderdag 12 juni 2008 @ 14:29:23 #150
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_59335608
Christus wat een topique...
  donderdag 12 juni 2008 @ 14:31:35 #151
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_59335665
Ian!
pi_59335710
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 14:29 schreef Ian_Nick het volgende:
Christus wat een topique...
Ik denk dat K en G het er helemaal mee eens zijn!
  donderdag 12 juni 2008 @ 14:44:40 #153
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_59336028
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 14:33 schreef Netstorm het volgende:

[..]

Ik denk dat K en G het er helemaal mee eens zijn!
Nee die zouden zeggen eerst wel, dan weer niet, dan weer wel en dan toch weer niet
  donderdag 12 juni 2008 @ 15:04:50 #154
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_59336593
ik denk dat je g maar eens k hard in dr k moet naaien
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  donderdag 12 juni 2008 @ 15:16:16 #155
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_59336891
Of K d'r Gspot kietelen.
  donderdag 12 juni 2008 @ 15:19:07 #156
262 Re
Kiss & Swallow
pi_59336974
hoi

zit er iets in het water ofzo?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  donderdag 12 juni 2008 @ 15:19:52 #157
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_59336991
Ik denk 't. Sorry Re.
  donderdag 12 juni 2008 @ 15:20:52 #158
172358 oddman
Introspecteur
pi_59337020
Samenvatting: iemand die de TS niet zo lief vindt heeft het plan opgevat hem eens lekker te grazen te nemen, op de naarste manier die ze kon bedenken: hem verliefd te laten worden op een vriendin van haar en vervolgens haar hem te laten dumpen.

Ondanks dat die vriendin dat aan TS heeft verteld, is het plannetje toch glansrijk geslaagd.
Beide dames zijn vuil van het laagste allooi; TS is een goedgelovige, naïeve sukkel.
- Bertrand Russell
  donderdag 12 juni 2008 @ 15:22:19 #159
262 Re
Kiss & Swallow
pi_59337067
dank!, is er nog geneukt?
  donderdag 12 juni 2008 @ 15:22:37 #160
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_59337080
Ja.
  donderdag 12 juni 2008 @ 15:24:31 #161
262 Re
Kiss & Swallow
pi_59337137
en wat is dan het probleem.... of doelde je op jezelf?
  donderdag 12 juni 2008 @ 15:27:15 #162
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_59337210
Oh. Ik dacht dat je met een kruisverhoor (hihi, ik zei kruis) bezig was.
  donderdag 12 juni 2008 @ 15:31:58 #163
262 Re
Kiss & Swallow
pi_59337332
, anders had ik het advies aan TS gegeven een spontane ranzige SOA te vijnzen
  donderdag 12 juni 2008 @ 15:35:45 #164
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_59337450
Volgens mij zijn het zo'n domme wijven, dat ook zonder seks die geveinsde SOA voor de nodige commotie kan zorgen.
  FOK!Babe donderdag 12 juni 2008 @ 15:47:17 #165
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_59337782
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 14:31 schreef Copycat het volgende:
Ian!
Ik was L maar hij heeft me er buiten gelaten
  donderdag 12 juni 2008 @ 15:48:29 #166
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_59337811
De L!
pi_59340804
Laatmaar.

[ Bericht 51% gewijzigd door DX11 op 12-06-2008 22:45:12 ]
pi_59340845
Overigens, ik heb zelf ook hyves, maar pas net een week, dus heb maar 4 vrienden, en nee ik sta niet tussen Sarah's vrienden (meer)

Zie trouwens dat ze alweer een ander heeft denkik, aan dr laatste krabbel te zien, HOER
  donderdag 12 juni 2008 @ 17:57:28 #169
95788 Electrical-Storm
Ondertitels zijn voor mietjes
pi_59340925
Oei!

TVP

Edit: Jeumig wat een stoot, geen wonder dat je depri bent
Als wat hierboven geschreven is geen hout snijdt dan ligt dat aan jezelf
pi_59340959
Weg

[ Bericht 57% gewijzigd door DX11 op 12-06-2008 22:45:56 ]
  donderdag 12 juni 2008 @ 18:12:56 #171
172358 oddman
Introspecteur
pi_59341253
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 17:58 schreef delano.888 het volgende:
Oh god dit voelt goed, ga alsjeblieft los allemaal
[..]

Moet dat nou (mij er nog even aan herinneren wat ik verloren ben )

Ben zelf ook even los gegaan, kon het niet laten
JE KUNT NIET VERLIEZEN WAT JE NOOIT HAD, DRUIF.

Om je even te herinneren. Het was een foute grap van twee puberdames; geen van beiden heeft je ooit serieus genomen.
- Bertrand Russell
  donderdag 12 juni 2008 @ 18:34:28 #172
95788 Electrical-Storm
Ondertitels zijn voor mietjes
pi_59341822
Was een grapje... Ik vind haar echt niet bijzonder

Ze hadden je trouwens toffer gevonden als je die pagina hier niet had gepost. Ik voorzie weer een wraakactie van hun kant
Als wat hierboven geschreven is geen hout snijdt dan ligt dat aan jezelf
pi_59342630
Weg

[ Bericht 97% gewijzigd door DX11 op 12-06-2008 22:46:27 ]
  FOK!Babe donderdag 12 juni 2008 @ 22:10:54 #174
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_59348403
Dit vind ik dan weer een beetje matig
  FOK!Babe donderdag 12 juni 2008 @ 22:11:50 #175
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_59348436
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 17:54 schreef delano.888 het volgende:
Overigens, ik heb zelf ook hyves, maar pas net een week, dus heb maar 4 vrienden, en nee ik sta niet tussen Sarah's vrienden (meer)

http://delano888.hyves.nl/

_!
pi_59348678
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 22:11 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

http://delano888.hyves.nl/

_!
Dus?

Behh, laatmaar.

[ Bericht 10% gewijzigd door DX11 op 12-06-2008 22:51:11 ]
  donderdag 12 juni 2008 @ 22:26:07 #177
3185 Adelante
To let it go now
pi_59348920
Wij horen hier maar één kant van het verhaal he!?! Tel daarbij dat het niet echt getuigd van stijl om iemand op dezelfde trieste manier te benaderen, negeren is beter, carry on...
  FOK!Babe donderdag 12 juni 2008 @ 22:27:53 #178
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_59348997
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 22:19 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Dus?

Overigens, vind het flauw van jullie dat jullie nou niet ff Sarah de waarheid vertellen, moet je het ook niet zeggen.
Fight your own battles, mate
pi_59349121
Ik begin een idee te krijgen waarom ze je niet mogen
Azwethinkweiz
pi_59349867
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 22:30 schreef El.Wulfo het volgende:
Ik begin een idee te krijgen waarom ze je niet mogen
Je hebt gelijk, impuls, om haar terug te pakken, nergens voor nodig eigenlijk. laatmaar.
  vrijdag 13 juni 2008 @ 09:25:21 #181
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_59356060
Shit, gemist!

En was het wat, die sarah?
pi_59356315
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 09:25 schreef Belsezar het volgende:
Shit, gemist!

En was het wat, die sarah?
Nadat Sarah mij gisteravond bestookt heeft met lullige smsjes als "jij zal nooit een fatsoenlijke vriendin vinden" en "je ketting was nep, en ik ben half verdronken in je speeksel" heb ik mijn mening over haar toch weer bijgesteld
  vrijdag 13 juni 2008 @ 10:37:11 #183
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_59357769
Ohhh ze valt best mee, er zijn mooiere dames te vinden zonder al te lang te zoeken hoor. Maak je niet druk en gewoon niet op reageren die smsjes... En als je dr tegenkomt gewoon langs dr heen kijken, alsof ze lucht is...
pi_59358038
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 09:37 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Nadat Sarah mij gisteravond bestookt heeft met lullige smsjes als "jij zal nooit een fatsoenlijke vriendin vinden" ...
Als je blijft vallen voor van die tienerhoertjes als die Sarah klopt dat wel natuurlijk.
Als ik die bakkes bekijk mis je d'r niks an.
twee violen en een trommel en een fluit
pi_59361367
-edit- onnodig

[ Bericht 96% gewijzigd door Re op 13-06-2008 13:37:34 ]
pi_59361410
quote:

[..]

Nadat Sarah mij gisteravond bestookt heeft met lullige smsjes als "jij zal nooit een fatsoenlijke vriendin vinden" en "je ketting was nep, en ik ben half verdronken in je speeksel" heb ik mijn mening over haar toch weer bijgesteld
Geweldig!

"Ik ben half verdronken in je speeksel"

Vrouwen die geen hydropomp in hun mond hebben
pi_59364947
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 10:48 schreef Roquefort het volgende:

[..]

Als je blijft vallen voor van die tienerhoertjes als die Sarah klopt dat wel natuurlijk.
Als ik die bakkes bekijk mis je d'r niks an.
Ben zelf ook maar 17 hoor, en val (over het algemeen) op iets jongere meiden.
  vrijdag 13 juni 2008 @ 16:35:21 #188
103192 El.Wulfo
I Am Mine
pi_59366879
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 15:24 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Ben zelf ook maar 17 hoor, en val (over het algemeen) op iets jongere meiden.
ik denk dat hij gewoon bedoeld dat ze niet zo heul knap is.
en daar heeft ie gelijk in
Azwethinkweiz
pi_59369685
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 16:35 schreef El.Wulfo het volgende:

[..]

ik denk dat hij gewoon bedoeld dat ze niet zo heul knap is.
en daar heeft ie gelijk in
Vond ik dus wel. Ze is alleen echt keilang, 1,85 ofzo
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 13 juni 2008 @ 19:38:55 #190
163650 Greys
pi_59371432
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 15:35 schreef Copycat het volgende:
Volgens mij zijn het zo'n domme wijven, dat ook zonder seks die geveinsde SOA voor de nodige commotie kan zorgen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_59372276
16 en verhuizen, klopt dat of bij pappie en mammie?
Ach, lekker links laten liggen. Hoer is het en ze weet niet wat je kan aanrichten met gevoelens.
Khoop niet dat je blijft wantrouwen want dat is niet goed voor je zelfrespect. Zeker niet wanneer je een nieuw meisje leert kennen. Succes
pi_59372301
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 20:01 schreef EvoViper7 het volgende:
16 en verhuizen, klopt dat of bij pappie en mammie?
Ach, lekker links laten liggen. Hoer is het en ze weet niet wat je kan aanrichten met gevoelens.
Khoop niet dat je blijft wantrouwen want dat is niet goed voor je zelfrespect. Succes
Ja verhuist ja, ze woont al sinds haar 6e nietmeer thuis, nu helemaal op zichzelf. Net als ik dus. (En Kim niet, die moet naar een pleeggezin, maar niemand wil haar )

Overigens heb ik heel erg de neiging om haar bikini-foto in het breezer topic te plaatsen, ik twijfel nog
  vrijdag 13 juni 2008 @ 23:46:41 #193
30252 Soempie
Procreating
pi_59379104
Ik vind dat ze er op veel foto's ook echt uit ziet als een bitch.

quote:

Nadat Sarah mij gisteravond bestookt heeft met lullige smsjes als "jij zal nooit een fatsoenlijke vriendin vinden"
Ze vindt zichzelf wel fatsoenlijk?
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 20:02 schreef delano.888 het volgende:

Overigens heb ik heel erg de neiging om haar bikini-foto in het breezer topic te plaatsen, ik twijfel nog
Geen aandacht meer aan schenken, want dat is ze totaal niet waard.
pi_59380306
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 20:02 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Ja verhuist ja, ze woont al sinds haar 6e nietmeer thuis, nu helemaal op zichzelf. Net als ik dus. (En Kim niet, die moet naar een pleeggezin, maar niemand wil haar )

Niet doen overigens.. we kennen in nederland zoiets als smaad en portretrecht.. daar kun je in de toekomst, mits ze er dan achter komt en je gaat aanklagen, wel wat problemen mee krijgen als je ergens gaat solliciteren

En hetzelfde wat soempie zegt.. dat soort psycho bitches moet je gewoon laten liggen. Lopen genoeg vrouwen rond die WEL normaal zijn. Hoop niet dat je nu gaat generaliseren

[ Bericht 0% gewijzigd door Netstorm op 14-06-2008 00:40:28 ]
pi_59541627
Ik zou er niet wakker van liggen. Je hebt toch mooi met 'r gezoend. Lekker belangrijk wat ze nu nog tegen je zeggen, dat is toch allemaal gelogen en alleen bedoeld om jou zo hard mogelijk te kwetsen.

Mijn advies: iets minder emo doen en gewoon jezelf zijn. Ze gaat je echt niet zoenen als ze je über lelijk vind o.i.d., dat doet echt geen enkel 16-jarig meisje. Ze heeft er stiekem echt wel van genoten hoor, al zegt ze 1000 keer van niet.
onzin?
pi_59542173
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 08:52 schreef Silk_dude het volgende:
Ik zou er niet wakker van liggen. Je hebt toch mooi met 'r gezoend. Lekker belangrijk wat ze nu nog tegen je zeggen, dat is toch allemaal gelogen en alleen bedoeld om jou zo hard mogelijk te kwetsen.

Mijn advies: iets minder emo doen en gewoon jezelf zijn. Ze gaat je echt niet zoenen als ze je über lelijk vind o.i.d., dat doet echt geen enkel 16-jarig meisje. Ze heeft er stiekem echt wel van genoten hoor, al zegt ze 1000 keer van niet.
Ze zoenen niet met je als je niet aantrekkelijk bent.
Dat ze 't bloed onder je nagels proberen te halen bewijst alleen maar dat het psychobitches zijn.. hopelijk is dat er weer uitgegroeid als ze uit de puberteit komen, anders krijg je van die 'Joran van der Sloot' achtige figuren, maar dan in vrouw vorm.
pi_59554219
Update: Sarah krabbelt:

hey zielige stakker.

Je moet echt je bek houden vieze stinkkerd. Ga ff douchen ofzo. Weet je wat jou probleem is je hebt gewoon totaal geen gevoel voor schaamte. Je bent super lelijk je stinkt en je bent dom en nog loop je zelfvezekerd rond echt knap. En ga niet praten over wat kan je goed zoenen. Want toen ik met jou zoende stikte ik bijna omdat jij mijn hele mond vol met kwijl goot. Echt kk viez viez stink joch. Kim had helemaal gelijk. Nou veel succes met je leven en allllllll je vrienden whaha. Doei stakker

Dus ik krabbel terug:

Heej, als je vond dat ik zo vies ben en vanalles en nog wat en zo slecht zoende, waarom zoende je me dan zo vaak? Mooi vaag mens ben je dan...

Hier ff ge copy-past zodat ze als ze verwijderd zijn hier iig nog staan

Overigens, zoals jullie waarschijnlijk wel doorhebben, ben ik er over heen en kan er wel om lachen nu, (mede danzij jullie, bedankt daarvoor)
pi_59554624
Ook nog even wat leuke berichtjes van jullie hier bij haar gekrabbeld, ben benieuwd wat ze daar over te zeggen heeft...
pi_59560536
Ze is best arrogant voor een griet met een harde paardenkop.

Edit: Wow! ze typt KK! dat is toch voor mensen die slechts een IQ van 80 tot hun beschikking hebben?
pi_59564169
"Dat meisjes willen zoenen met jongens en ze daarna "dumpen" is een terugkerend proces bij sommige individuen. Dit gedrag vindt waarschijnlijk zijn oorsprong in een slechte opvoeding of een persoonlijk trauma. Het deels negeren en daarna wellicht dumpen van het slachtoffer nadat intieme handelingen zijn voltrokken, wijst op een slechte vader/dochter relatie" etc etc etc

Ze is waarschijnlijk een instabiel (lees: psychisch gestoord) individu, die geniet van het "profiteren" van iemand anders zijn verlangen naar haar. Dit syndroom wordt in pshychiatrische kringen met de naam "Chulkinson-syndroom" aangeduid.

M.V.G Psychiater Bert Wiering.
  vrijdag 20 juni 2008 @ 23:23:53 #201
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_59565060
Oh God wat een vergaarbak van triestheid dit. .

Ik voel me ineens zo verdomde volwassen in m'n relaties.
Ik ga naar huis.
pi_59567475
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 23:23 schreef nietzman het volgende:
Oh God wat een vergaarbak van triestheid dit. .

Ik voel me ineens zo verdomde volwassen in m'n relaties.
Ik vind het zelf ook behoorlijk triest van haar kant hoor, had dit nooit verwacht toen ik er aan begon...
pi_59609002
quote:

hallo, ik ben dus die G..
het verhaal zoals 'R' het verteld klopt niet.

even ter makkelijkheid..
G= Kim (ik)
R=Delano
K=Sarah het meisje

(ik heb net contact gehad met Sarah, even gebeld, want ik las deze topic en de helft is gewoon niet waar.)
dus daarom het verhaal vanuit mijn en Sarah's kant.

op een avond verveelde ik en sarah ons, toen hebben we wat mensen uit mijn telefoonlijst gebeld/gesmst.
waaronder ook delano.
ik had zelf op dat moment ruzie met delano omdat delano een stalker is, hij laat je nooit meer met rust. en daar heeft sarah nu ook last van.

sarah heeft die avond inderdaad de hele tijd met delano op msn gezeten. (wat zij hiervan vond heb ik niet gehoord.)

verder hebben ze veel gesmst en gebeld.
Op den duur begon het sarah te vervelen omdat delano zoveel contact met haar zocht.
ik moest dit van sarah zeggen tegen delano omdat ze het zelf niet helemaal durfde/wilde..
het is inderdaad uit gegaan dit ook omdat ik me er mee bemoeide.
delano had na 2 dagen contact via msn en sms gelijk het gevoel dat sarah zijn vriendin was. dit is zij nooit geweest.

sarah heeft hem gedumpt omdat het niet haar type is. verder moest ik van haar melden dat ze niet met hem heeft gezoent en ook niet heeft aangeboden dat hij bleef slapen, dit dwong hij zelf bij haar op.
ik heb veel smsjes gestuurt maar dit was om delano te waarschuwen maar hij werd boos en daardoor
heb ik op een gegeven moment ook lullige dingen gestuurd naar hem. omdat hij het niet inziet.
verder vind ik heb nog helemaaaaaal niet volwassen, dit las ik in een van zijn reacties..

mochten er nog vragen zijn.. meld het maar. maar het verhaal zit niet in elkaar zoals delano het beschrijft.

[ Bericht 9% gewijzigd door K_LOVES_U op 22-06-2008 20:52:43 ]
  zondag 22 juni 2008 @ 20:40:36 #204
215963 sexxi
arsènal
pi_59610176
dit verhaal begint nu pas echt leuk te worden
even wachten op verdere reacties
I always tell the truth. Even when I lie.
pi_59610505
haha nou, ik vind het niet egt leuk.. ik word overal maar een beetje in meegezogen..
  zondag 22 juni 2008 @ 20:54:03 #206
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_59610510
Dit topic delivers! TVP voor amusementswaarde
pi_59611123
Kim tyfusleugenaar Als iemand bovenop mij klimt en me zoent dan noem ik dat niet opdringen van mijn kant hoor, eveneens als "je kan anders wel blijven slapen" dus je bent weer lekker bezig met liegen maarja dat ben ik wel van je gewent. Oja en mij een stalker noemen? hahahaha domme doos, even voor de duidelijkheid ik en Kim kregen ruzie nadat ik wat aan haar vroeg op msn, en zij niet reageerde, waarop ik het nog veel vaker vroeg, maar er kwam niet 1x een reactie (dus ook niet: hou ff op) en dan noemt ze mij een stalker? Achja domme muts, je kan ook niet helder denken maarja dat begrijp ik wel met die domme kop van jou. Oja en Sarah heb ik "gestalkt" omdat ik me zorgen maakte over dr, omdat ik r niet te pakken kon krijgen, nog zoiets Maarja, zielige kutsletjes zijn jullie, dat je het even weet
pi_59611151
quote:
Op zondag 22 juni 2008 20:53 schreef K_LOVES_U het volgende:
haha nou, ik vind het niet egt leuk.. ik word overal maar een beetje in meegezogen..
Tss, t was jou plan, hoer.
pi_59611527
wie is er nou zielig?? jij kan niet eens een normaal iemand krijgen... NIEMAND WIL JE!
  zondag 22 juni 2008 @ 21:39:13 #210
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_59611627
quote:
Op zondag 22 juni 2008 21:35 schreef K_LOVES_U het volgende:
wie is er nou zielig?? jij kan niet eens een normaal iemand krijgen... NIEMAND WIL JE!
Je nickname en onderschrift stroken niet echt met je postgedrag
pi_59611788
*pakt een jaarvoorraad popcorn en gaat er eens goed voor zitten

En oja TS, de volgende keer je niet meer zo laten inpalmen door wie dan ook.

- Ineens wordt er uit het niets gemeld dat een meid jou leuk vind, geconcludeerd uit een foto. Ongeloofwaardig, vind je niet? En als het echt zou zijn geweest dan vind ik het nog heel wanhopig overkomen. Iemand kan je je pas leuk gaan vinden als je diegene leert kennen.

- Je trapt erin, komt er achter dat het een ziekelijk lage grap is, maar omdat mevrouw het spelletje nog even doorspeelt trap je er OPNIEUW in! Terwijl ik een paar pagina's terug jouw verloop van het verhaal las voelde ik al aan me water dat ze je nog aan het bedonderen waren!

Wees wat trotser en laat jezelf niet zo behandelen, zulke mensen moet je keihard links laten liggen.

Oftewel, hele lage humor van die wijven, maar je stelde jezelf véééééls te kwetsbaar op. Je had dit kunnen voorkomen.
pi_59611826
quote:
Op zondag 22 juni 2008 21:35 schreef K_LOVES_U het volgende:
Verklaar dan eerst maar even mijn 2 jaar lange relatie met L (je weet wel waar het voor staat), die trouwens geen lelijk rotwijf was, wat jij dus wel bent.

Oja en wel vaag dat als niemand me "wil" dat Sarah wel bovenop me ging liggen en mij zoende (ja echtwaar, zij startte de 1e zoen), als dat niks betekend ben je ook vaag
pi_59611861
quote:
Op zondag 22 juni 2008 21:44 schreef Alec690 het volgende:

- Ineens wordt er uit het niets gemeld dat een meid jou leuk vind, geconcludeerd uit een foto. Ongeloofwaardig, vind je niet? En als het echt zou zijn geweest dan vind ik het nog heel wanhopig overkomen. Iemand kan je je pas leuk gaan vinden als je diegene leert kennen.

- Je trapt erin, komt er achter dat het een ziekelijk lage grap is, maar omdat mevrouw het spelletje nog even doorspeelt trap je er OPNIEUW in! Terwijl ik een paar pagina's terug jouw verloop van het verhaal las voelde ik al aan me water dat ze je nog aan het bedonderen waren!

Wees wat trotser en laat jezelf niet zo behandelen, zulke mensen moet je keihard links laten liggen.

Oftewel, hele lage humor van die wijven, maar je stelde jezelf véééééls te kwetsbaar op. Je had dit kunnen voorkomen.
I know, ik had ook al het gevoel dat er iets goed mis was, vandaar dit topic in de 1e plaats. Als ik op me gevoel was afgegaan had ik haar gewoon gedumpt en was alles een stuk makkelijker geweest, maarja, ik onthoud t voor de volgend keer
pi_59611899
Oja ik kan er nu trouwens keihard om lachen hoe zielig het eigenlijk is, het doet me (gelukkig) niets meer.
  zondag 22 juni 2008 @ 21:50:56 #215
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_59611951
Ach, meisjes van die leeftijd kunnen echt tot heel veel in staat zijn. Als ik soms zie wat voor lage streken m'n zusje allemaal uithaalt...

Ze gaan ze zich als bitch gedragen zodat ze hun onzekerheid kunnen camoufleren. Niet teveel van aantrekken, uiteindelijk komen ze erachter dat het zo niet werkt.
pi_59612002
quote:
Op zondag 22 juni 2008 21:44 schreef Alec690 het volgende:

het was geen grap het was echt ze vond hem egt een leuke jongen. ik had fotos van delano laten zien en wat meer over hem verteld. toen gingen ze msnen, sarah vond hem egt een leukle jongen, niet qua uiterlijk maar qua innerlijk. tot dat ze hem ontmoetten en toen bleek hij haaar niet haar type te tzijn.
maar het is nooit een grap gweest.

en wees nou eerlijk.. wie is er nou triest? wie zet zijn levensverhaal nou op internet? hij heeft sarah verteld dat hij geen vrienden heeft en de hele dag thuis achter de laptop zit.
  zondag 22 juni 2008 @ 21:53:18 #217
118904 Vector_SLD
Carpe noctem
pi_59612030
Puik topic.
Dwalen kan iedereen, maar alleen dwazen volharden in hun dwaling.
pi_59612065
quote:
Op zondag 22 juni 2008 21:50 schreef Ludootje het volgende:
Ach, meisjes van die leeftijd kunnen echt tot heel veel in staat zijn. Als ik soms zie wat voor lage streken m'n zusje allemaal uithaalt...

Ze gaan ze zich als bitch gedragen zodat ze hun onzekerheid kunnen camoufleren. Niet teveel van aantrekken, uiteindelijk komen ze erachter dat het zo niet werkt.
Dat was ook mijn laatste smsje naar Sarah, dat het zo dus nooit goed gaat komen met dr.
pi_59612079
quote:
Op zondag 22 juni 2008 21:46 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Verklaar dan eerst maar even mijn 2 jaar lange relatie met L (je weet wel waar het voor staat), die trouwens geen lelijk rotwijf was, wat jij dus wel bent.

Oja en wel vaag dat als niemand me "wil" dat Sarah wel bovenop me ging liggen en mij zoende (ja echtwaar, zij startte de 1e zoen), als dat niks betekend ben je ook vaag

tuurlijk ben ik een lelijk rot wijf.. en jij valt jij op lelijke rotwijfen.. want een jaar geleden vond je me nog leuk...
  Moderator zondag 22 juni 2008 @ 21:55:54 #220
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_59612100
Kim, pest Delano niet eens zoveel.

(Ik ben R.)
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_59612104
quote:
Op zondag 22 juni 2008 21:54 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Dat was ook mijn laatste smsje naar Sarah, dat het zo dus nooit goed gaat komen met dr.

maar jij wou voor de trein springen... dus met jou komt het wel goed op de rails;)
pi_59612110
quote:
Op zondag 22 juni 2008 21:52 schreef K_LOVES_U het volgende:

[..]

het was geen grap het was echt ze vond hem egt een leuke jongen. ik had fotos van delano laten zien en wat meer over hem verteld. toen gingen ze msnen, sarah vond hem egt een leukle jongen, niet qua uiterlijk maar qua innerlijk. tot dat ze hem ontmoetten en toen bleek hij haaar niet haar type te tzijn.
maar het is nooit een grap gweest.

en wees nou eerlijk.. wie is er nou triest? wie zet zijn levensverhaal nou op internet? hij heeft sarah verteld dat hij geen vrienden heeft en de hele dag thuis achter de laptop zit.
Nog zon mooie leugen, mja Sarah heeft me zelf MEERDERE KEREN toegegeven dat het allemaal een grap was om mij zo veel mogelijk pijn te doen. Dus ontken nou niet dingen waar je niks over weet, domme trut.
  zondag 22 juni 2008 @ 21:57:45 #223
118904 Vector_SLD
Carpe noctem
pi_59612148
quote:
Op zondag 22 juni 2008 21:56 schreef K_LOVES_U het volgende:

[..]

maar jij wou voor de trein springen... dus met jou komt het wel goed op de rails;)
Jij bent eigenlijk heel zielig
pi_59612153
quote:
Op zondag 22 juni 2008 21:56 schreef K_LOVES_U het volgende:

[..]

Ik ben tenminste nog zo slim om te beseffen dat Sarah dat in geen 100 jaar waard is.
Overigens heb ik jou nooit leuk gevonden, waar slaat dat nou weer op, aandacht tekort ofzo?
pi_59612159
quote:
Op zondag 22 juni 2008 21:55 schreef Renesite het volgende:

(Ik ben R.)
ik pest hem niet. ik wil het ook niet zoo egt niet!
we waren eerst redelijk goede vrienden..
maar het is dus zo afgelopen en hij wil ook niet normaal met me praten..
want hij blokkeerd alles van me..
  zondag 22 juni 2008 @ 21:58:45 #226
118904 Vector_SLD
Carpe noctem
pi_59612174
En trouwens, je zegt net dat het je niks meer doet. Waarom word je dan nu zo boos ?
pi_59612204
quote:
Op zondag 22 juni 2008 21:55 schreef Renesite het volgende:

(Ik ben R.)
Maak het nou niet ff moelijker dan het is met die letters
  zondag 22 juni 2008 @ 21:59:47 #228
118904 Vector_SLD
Carpe noctem
pi_59612211
Slowchatruzies
pi_59612217
quote:
Op zondag 22 juni 2008 21:57 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Ik ben tenminste nog zo slim om te beseffen dat Sarah dat in geen 100 jaar waard is.
Overigens heb ik jou nooit leuk gevonden, waar slaat dat nou weer op, aandacht tekort ofzo?

ik aandacht tekort?? ik zet me leven niet op internet...
maar ja delano doe wat je wil doen, wat je niet kan laten ik ga er geen tijd meer aan verspillen,
ik zeg het hier alleemaar zoals ik het hoor..
pi_59612236
quote:
Op zondag 22 juni 2008 21:58 schreef Vector_SLD het volgende:
En trouwens, je zegt net dat het je niks meer doet. Waarom word je dan nu zo boos ?
Juist om Kim fftjes duidelijk te maken wat ik werkelijk over haar (en Sarah) denk, misschien beseft ze dan uiteindelijk ook hoe zielig ze is.
pi_59612248
quote:
Op zondag 22 juni 2008 21:58 schreef Vector_SLD het volgende:
jij hebt helemaal gelijk;)
  Moderator zondag 22 juni 2008 @ 22:01:01 #232
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_59612249
quote:
Op zondag 22 juni 2008 21:58 schreef K_LOVES_U het volgende:

[..]

aha dus je wilt met
hem goede vrienden blijven
dan denk ik dat je het beste
alles wat je hem wilt vertellen
dat hier kan gaan vertellen want
in real life is het zo te lezen dus
nu echt niet goed onderling.

Zegmaar.
pi_59612289
quote:
Op zondag 22 juni 2008 22:00 schreef K_LOVES_U het volgende:

[..]

ik aandacht tekort?? ik zet me leven niet op internet...
maar ja delano doe wat je wil doen, wat je niet kan laten ik ga er geen tijd meer aan verspillen,
ik zeg het hier alleemaar zoals ik het hoor..
Wie heeft je vertel dat ik jou ooit leuk vond dan verder lieg je ook gewoon over dat het niet jou plan was enz, dus doe nou niet of jij helemaal onschuldig bent, ik had die smsjes van je moeten bewaren waarin je me 100x voor de gruwelijkste dingen uitschold
pi_59612327
quote:
Op zondag 22 juni 2008 22:01 schreef Renesite het volgende:

[..]

aha dus je wilt met
hem goede vrienden blijven
dan denk ik dat je het beste
alles wat je hem wilt vertellen
dat hier kan gaan vertellen want
in real life is het zo te lezen dus
nu echt niet goed onderling.

Zegmaar.

ja ik weet niet waar ik moet beginne. ik vertel het hier alleen maar zoals ik het van sarah hoor.. en dan ben ik ineens een slet??
ik heb niks met die 'grap' te maken.. ik heb alleen zijn nummer gegeven omdat sarah hem leuk vond..
pi_59612335
Trouwens ik ben niet boos, zit hier met een big-smile op me gezicht
  zondag 22 juni 2008 @ 22:04:22 #236
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_59612356
quote:
Op zondag 22 juni 2008 21:58 schreef K_LOVES_U het volgende:

[..]

Leer eerst eens typen doos .
Als dit topic over 30 jaar nog open is .

[ Bericht 0% gewijzigd door Sitethief op 22-06-2008 22:09:54 ]
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_59612359
quote:
Op zondag 22 juni 2008 22:02 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Wie heeft je vertel dat ik jou ooit leuk vond dan verder lieg je ook gewoon over dat het niet jou plan was enz, dus doe nou niet of jij helemaal onschuldig bent, ik had die smsjes van je moeten bewaren waarin je me 100x voor de gruwelijkste dingen uitschold
ja die smsjes stuurde ik omdat ik het je wou laten inzien en nee ik heb egt niks met die grap te maken.. maarja je gelooft maar wat jewil geloven want i lieg tog alles bij elkaar volgens jou
  Moderator zondag 22 juni 2008 @ 22:04:41 #238
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_59612365
quote:
Op zondag 22 juni 2008 22:02 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Nou, zoals ik het dus lees zijn jullie overduidelijk wel dichter bij elkaar geweest dan dat je nu toegeeft. Het is vrij normaal dat exen onderling boos worden na een hartstochtelijke periode. Het heet ook wel 'de ontkenningsfase' of 'het niet toe willen geven'. Ik begrijp best dat dat best moeilijk is.
pi_59612367
quote:
Op zondag 22 juni 2008 22:03 schreef K_LOVES_U het volgende:

[..]

ja ik weet niet waar ik moet beginne. ik vertel het hier alleen maar zoals ik het van sarah hoor.. en dan ben ik ineens een slet??
ik heb niks met die 'grap' te maken.. ik heb alleen zijn nummer gegeven omdat sarah hem leuk vond..
Nogmaals, het was allemaal jou idee om mij zo te gaan dumpen enz, weet je nog bijv dat Sarah niet mocht zeggen dat ze me nummer van jou had? Oja, dat dus. DENK NOU EENS FF NA DOMME DOOS
pi_59612402
quote:
Op zondag 22 juni 2008 22:04 schreef Renesite het volgende:

[..]

Nou, zoals ik het dus lees zijn jullie overduidelijk wel dichter bij elkaar geweest dan dat je nu toegeeft. Het is vrij normaal dat exen onderling boos worden na een hartstochtelijke periode. Het heet ook wel 'de ontkenningsfase' of 'het niet toe willen geven'. Ik begrijp best dat dat best moeilijk is.
Hihihihi ik heb nooit wat met Kim gehad, dat zweer ik, we waren soort van vrienden maar dat stelde geen fuck voor.
pi_59612405
quote:
Op zondag 22 juni 2008 22:04 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Nogmaals, het was allemaal jou idee om mij zo te gaan dumpen enz, weet je nog bijv dat Sarah niet mocht zeggen dat ze me nummer van jou had? Oja, dat dus. DENK NOU EENS FF NA DOMME DOOS
ik wou niet dat ze zij dat ze het nummer van mij had omdat wij toen ruzie hadden..
pi_59612449
quote:
Op zondag 22 juni 2008 22:06 schreef K_LOVES_U het volgende:

[..]

ik wou niet dat ze zij dat ze het nummer van mij had omdat wij toen ruzie hadden..
Nog zoiets, we hadden nieteens ruzie, ik had je alleen geblokt omdat je toch nooit wat terug zei.
  Moderator zondag 22 juni 2008 @ 22:08:42 #243
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_59612461
quote:
Op zondag 22 juni 2008 22:08 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Nog zoiets, we hadden nieteens ruzie, ik had je alleen geblokt omdat je toch nooit wat terug zei.
Misschien had ze het wel druk? Ik bedoel, als je serieus wat wou ondernemen had je het beste gewoon meteen kunnen skypen en wat af gaan spreken in de stad... Alleen msn contact is zooo not done!
pi_59612489
quote:
Op zondag 22 juni 2008 22:08 schreef Renesite het volgende:

[..]

Misschien had ze het wel druk?

ik heb niet gereageert omdat ik het zelf moeilijk had en geen zin had in mensen, en ik had ook geen zin om dit te melden//
  zondag 22 juni 2008 @ 22:10:23 #245
118904 Vector_SLD
Carpe noctem
pi_59612497
En dat wist K hoe? Een blockchecker ?
pi_59612504
quote:

[..]

Misschien had ze het wel druk? Ik bedoel, als je serieus wat wou ondernemen had je het beste gewoon meteen kunnen skypen en wat af gaan spreken in de stad... Alleen msn contact is zooo not done!
Nee ze had het niet druk, ze negeerde me, ik praatte namelijk steeds tegen haar en ze zei niks terug, maar veranderde wel steeds dr msn naam enz.
pi_59612525
delano kan je anders bellen om het eff zonder al die meelezers te bespreken?
  zondag 22 juni 2008 @ 22:12:01 #248
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_59612537
quote:

[..]

Rene, die meid weet nauwelijks het verschil tussen 'ch' en 'g', moet je je eens voorstellen wat er gebeurt als ze Skype probeert te vinden met Google........... .
pi_59612547
quote:
Op zondag 22 juni 2008 22:10 schreef K_LOVES_U het volgende:

[..]

ik heb niet gereageert omdat ik het zelf moeilijk had en geen zin had in mensen, en ik had ook geen zin om dit te melden//
Had dan ff gezegt "nu niet" ofzo, dan had ik t geweten en had ik niks meer gezegd, maar niks zeggen en dan vervolgens mij voor stalker uitmaken slaat echt helemaal nergens op.
  zondag 22 juni 2008 @ 22:12:50 #250
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_59612554
quote:
Op zondag 22 juni 2008 22:10 schreef Vector_SLD het volgende:
En dat wist K hoe? Een blockchecker ?
Mijn zusje is daar ingetrapt.
pi_59612576
quote:
Op zondag 22 juni 2008 22:11 schreef K_LOVES_U het volgende:
delano kan je anders bellen om het eff zonder al die meelezers te bespreken?
HAHAHAHAHAH WAT DENK JE ZELF

Net alsof ik jou wil spreken, je bent me belminuten niet waard plus ik heb je nummer al heeel lang geleden verwijderd.

En daarbij, vind het wel handig dat iedereen meeleest, kan je af en toe ook eens horen hoe anderen over jullie denken.
pi_59612590
hahahahaha dit is echt geweldig gewoon.
Dit doet me denken aan mijn jeugdige jaren. Die romantiek, die passie. Dit is het begin van een hartstochtelijke liefde.
Samen FOK!ken en problemen uitpraten. Bellen of langskomen en dan bloeit er iets tussen jullie op en vergeven jullie het elkaar.
Dit gaat helemaal goedkomen. Ik loop iets te ver vooruit. Ga gerust verder dames.
Dat de beste moge winnen
  Moderator zondag 22 juni 2008 @ 22:13:59 #253
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_59612592
quote:
Op zondag 22 juni 2008 22:10 schreef K_LOVES_U het volgende:

[..]

Meh, misschien had je dat beter kunnen zeggen dat hij je eventjes niet moest storen omdat je in een dip zat... dat had hij best begrepen. Wellicht had hij je kunnen helpen! Ik bedoel, soms is het best belangrijk om een praat maatje te hebben - wie weet wordt het dan te zijner tijd wel meer !
pi_59612614
quote:
Op zondag 22 juni 2008 22:12 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Had dan ff gezegt "nu niet" ofzo, dan had ik t geweten en had ik niks meer gezegd, maar niks zeggen en dan vervolgens mij voor stalker uitmaken slaat echt helemaal nergens op.
jaa daar heb je gelijk in.. maar als ik op msn eff niks zei ging je me gelijk bellen.. of smsen enz.
maar kan ik je eff bellen?
pi_59612615
Ah, ze wilt al bellen. Doen harry. Je gaat scoren vanavond
Wat is jouw hyves dan? Ik heb alleen die van de TS en dat wijf waar ie mee gekust heeft.
pi_59612633
Volgende wending: TS belt K en na een lang, goed gesprek beseffen ze hoeveel ze eigenlijk om elkaar geven.
pi_59612642
quote:
Op zondag 22 juni 2008 22:13 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Net alsof ik jou wil spreken, je bent me belminuten niet waard plus ik heb je nummer al heeel lang geleden verwijderd.

En daarbij, vind het wel handig dat iedereen meeleest, kan je af en toe ook eens horen hoe anderen over jullie denken.

tuurlijk je vind die aandacht wel fijn.// en ik wil je ook best wel bellen...
pi_59612656
quote:
Op zondag 22 juni 2008 22:14 schreef K_LOVES_U het volgende:

[..]

jaa daar heb je gelijk in.. maar als ik op msn eff niks zei ging je me gelijk bellen.. of smsen enz.
maar kan ik je eff bellen?
Nogmaals, nee, helemaaaal geen behoeft om jou stem te horen, en nogmaals: juist fijn dat de mensen mee lezen en commentaar kunnen geven.
  Moderator zondag 22 juni 2008 @ 22:16:29 #259
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_59612660
quote:
Op zondag 22 juni 2008 22:12 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Dat dus! Had dat gedaan Kim! Delano is daar echt niet de verkeerde persoon hoor ! Praten helpt!
  Moderator zondag 22 juni 2008 @ 22:17:19 #260
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_59612686
quote:
Op zondag 22 juni 2008 22:13 schreef EvoViper7 het volgende:
hahahahaha dit is echt geweldig gewoon.
Dit doet me denken aan mijn jeugdige jaren. Die romantiek, die passie. Dit is het begin van een hartstochtelijke liefde.
Samen FOK!ken en problemen uitpraten. Bellen of langskomen en dan bloeit er iets tussen jullie op en vergeven jullie het elkaar.
Dit gaat helemaal goedkomen. Ik loop iets te ver vooruit. Ga gerust verder dames.
Dat de beste moge winnen
Ik help ze hier oprecht hoor!
pi_59612692
quote:
Op zondag 22 juni 2008 22:14 schreef EvoViper7 het volgende:
Ah, ze wilt al bellen. Doen harry. Je gaat scoren vanavond
Wat is jouw hyves dan? Ik heb alleen die van de TS en dat wijf waar ie mee gekust heeft.

ik hoef niks met harry:P en ik wil hem bellen om het uit te praten omdat we best goede vrienden waren..
pi_59612716
quote:
Op zondag 22 juni 2008 22:16 schreef Renesite het volgende:

[..]

Dat dus! Had dat gedaan Kim! Delano is daar echt niet de verkeerde persoon hoor ! Praten helpt!

leer delano maar is in het echt kennen..
of ken je hem al in het echt?
  zondag 22 juni 2008 @ 22:19:11 #263
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_59612729
quote:
Op zondag 22 juni 2008 22:16 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Nogmaals, nee, helemaaaal geen behoeft om jou stem te horen, en nogmaals: juist fijn dat de mensen mee lezen en commentaar kunnen geven.
Je bent toch wel gewend om vrouwenstemmen uit je telefoon te horen? *wink*wink*
pi_59612734
quote:
Op zondag 22 juni 2008 22:17 schreef K_LOVES_U het volgende:

[..]

ik hoef niks met harry:P en ik wil hem bellen om het uit te praten omdat we best goede vrienden waren..
Best goede vrienden we hebben mekaar niet 1x gezien nadat ik verhuisd ben
  zondag 22 juni 2008 @ 22:19:47 #265
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_59612743
quote:
Op zondag 22 juni 2008 22:13 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Ga nou niet van de hoogste toren blazen. Je kan haar ook even laten bellen. Zo te zien wil ze het uitpraten
pi_59612748
quote:
Op zondag 22 juni 2008 22:16 schreef delano.888 het volgende:

[..]

tuurlijk.. maar ik heb inprincipe niks gedaan. alleen die smsjes gestuurd maar daar wil ik je uitleg voor geven maar niet via de site maar weet je delano.. bekijk het maar.
  Moderator zondag 22 juni 2008 @ 22:20:07 #267
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_59612755
quote:
Op zondag 22 juni 2008 22:18 schreef K_LOVES_U het volgende:

[..]

Tja, ik wil gewoon onpartijdig zijn!

Of ik Delano ken doet er niet toe...
pi_59612773
quote:
Op zondag 22 juni 2008 22:18 schreef K_LOVES_U het volgende:

[..]

Toch leuk dat ik van me vrienden juist hoor dat ik een heel goed persoon ben, als je me eenmaal hebt leren kennen. Niet dat dat er toe doet nu trouwens.

En oja, vragen of je mij kunt bellen? Whaha hoe dom ben je, ik weet niet of jij dat kan maar zo moelijk is het toch niet
pi_59612784
quote:
Op zondag 22 juni 2008 22:19 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Best goede vrienden we hebben mekaar niet 1x gezien nadat ik verhuisd ben
nee omdat ik ook wel belangrijkere dingen te doen heb.. dat jij nou alleenmaar de hele dag achter de pc en je ps3 zit kan ik niks aan doen..
  zondag 22 juni 2008 @ 22:21:25 #270
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_59612790
quote:
Op zondag 22 juni 2008 22:19 schreef K_LOVES_U het volgende:

[..]

tuurlijk.. maar ik heb inprincipe niks gedaan. alleen die smsjes gestuurd maar daar wil ik je uitleg voor geven maar niet via de site maar weet je delano.. bekijk het maar.
Aww damn, niet opgeven joh, dat deed hij toch ook niet?
pi_59612808
quote:
Op zondag 22 juni 2008 22:19 schreef K_LOVES_U het volgende:

[..]

Daaag Kim, jij hebt niks fout gedaan? Wie verzint er nou een plan om iemand anders zoveel mogelijk pijn te doen en oja me 100x uitschelden via sms/mail/hyves enz is natuurlijk ook niks fout doen.
pi_59612843
quote:
Op zondag 22 juni 2008 22:20 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Toch leuk dat ik van me vrienden juist hoor dat ik een heel goed persoon ben, als je me eenmaal hebt leren kennen. Niet dat dat er toe doet nu trouwens.

En oja, vragen of je mij kunt bellen? Whaha hoe dom ben je, ik weet niet of jij dat kan maar zo moelijk is het toch niet

tuurlijk kan ik bellen...:S beetjee achterlijke reactie maar ik bedoelde meer of jij het ook oke vind.. maar het hoeft van mij niet meer stik er maar in. jij wil niet eens naar mijn kant van het verhaal luisteren (buiten deze site om..wat ik overigens heel erg triest vind..)
  Moderator zondag 22 juni 2008 @ 22:23:17 #273
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_59612859
quote:
Op zondag 22 juni 2008 22:21 schreef K_LOVES_U het volgende:

[..]

nee omdat ik ook wel belangrijkere dingen te doen heb.. dat jij nou alleenmaar de hele dag achter de pc en je ps3 zit kan ik niks aan doen..
Nou nou nou... nu niet onvolwassen doen joh ! Vertel anders hier een aantal zaken die je dan kwijt wil aan de telefoon... Ik merk dat je er wel mee zit !
pi_59612889
quote:
Op zondag 22 juni 2008 22:22 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Daaag Kim, jij hebt niks fout gedaan? Wie verzint er nou een plan om iemand anders zoveel mogelijk pijn te doen en oja me 100x uitschelden via sms/mail/hyves enz is natuurlijk ook niks fout doen.

delano ga een leven zoeken.. laat het ook maar zitten ik ga me aandacht niet meer aan jou besteden.. besteeds jij je aandacht nou ook maar aan je ps3 ofzoo..
pi_59612905
quote:
Op zondag 22 juni 2008 22:22 schreef K_LOVES_U het volgende:

[..]

tuurlijk kan ik bellen...:S beetjee achterlijke reactie maar ik bedoelde meer of jij het ook oke vind.. maar het hoeft van mij niet meer stik er maar in. jij wil niet eens naar mijn kant van het verhaal luisteren (buiten deze site om..wat ik overigens heel erg triest vind..)
Ik weet jou kant van het verhaal toch, jij hebt een plan verzonnen om mij pijn te doen, het vervolgens door een ander iemand laten uitvoeren, en dan vervolgens net doen alsof jij onschuldig ben en mij wilt helpen
pi_59612927
Je verpest je kansen (en dus misschien wel je aanstaande liefde) delano.
Ga er niet meer op in nu. Je laat je nu kennen. Niet aandringen om toch te bellen. Dan sta je zwak.

Nu is het te laat. Lekker laten gaan.
+1 voor dit topic
pi_59612931
quote:
Op zondag 22 juni 2008 22:23 schreef Renesite het volgende:

[..]

Nou nou nou... nu niet onvolwassen doen joh ! Vertel anders hier een aantal zaken die je dan kwijt wil aan de telefoon... Ik merk dat je er wel mee zit !
jaa njaa ik laat het hier maar bij. ik wil het goed maken en mijn ding uitleggen maar delano wil niet.. ja dan houdt het op..
pi_59612948
quote:
Op zondag 22 juni 2008 22:24 schreef K_LOVES_U het volgende:

[..]

delano ga een leven zoeken.. laat het ook maar zitten ik ga me aandacht niet meer aan jou besteden.. besteeds jij je aandacht nou ook maar aan je ps3 ofzoo..
Dat heb je nou al meerdere keren, gezegt, ga dan!!
  zondag 22 juni 2008 @ 22:25:33 #279
118904 Vector_SLD
Carpe noctem
pi_59612949
Link naar betreffende hyves?
  Moderator zondag 22 juni 2008 @ 22:25:56 #280
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_59612955
quote:
Op zondag 22 juni 2008 22:24 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Ik weet jou kant van het verhaal toch, jij hebt een plan verzonnen om mij pijn te doen, het vervolgens door een ander iemand laten uitvoeren, en dan vervolgens net doen alsof jij onschuldig ben en mij wilt helpen
Ze wil het best uitpraten merk ik... Misschien wil ze het wel goed maken ! Bekijk het van die kant - straks heb je toch een goede vriendin erbij en wellicht meer !
pi_59612969
Ga maar weg, dan kunnen wij ff doorroddelen.
Kim? hoe oud ben je ?
pi_59612978
quote:
Op zondag 22 juni 2008 22:25 schreef EvoViper7 het volgende:
Je verpest je kansen (en dus misschien wel je aanstaande liefde) delano.
Ga er niet meer op in nu. Je laat je nu kennen. Niet aandringen om toch te bellen. Dan sta je zwak.

Nu is het te laat. Lekker laten gaan.
+1 voor dit topic
Doe s ff niet zo grappig, ik zou nog in geen 100 jaar iets met Kim willen, zeker na dit. (anders ook niet trouwens)
  Moderator zondag 22 juni 2008 @ 22:27:46 #283
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_59613015
quote:
Op zondag 22 juni 2008 22:25 schreef K_LOVES_U het volgende:

[..]

jaa njaa ik laat het hier maar bij. ik wil het goed maken en mijn ding uitleggen maar delano wil niet.. ja dan houdt het op..
Laat het er niet bij zitten! Als je het er nu bij laat zitten dan zit je er straks nog mee... Dat wil je toch ook niet? Tik het in en zeg het hem gewoon - hij leest het hier toch wel, zo is Delano...
pi_59613016
HAHAHAHAH En nu heeft Sarah dr hyves verborgen,
pi_59613018
quote:
Op zondag 22 juni 2008 22:26 schreef EvoViper7 het volgende:
Ga maar weg, dan kunnen wij ff doorroddelen.
Kim? hoe oud ben je ?
haha ik ben 17 jij?
  zondag 22 juni 2008 @ 22:28:18 #286
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_59613032
quote:
Op zondag 22 juni 2008 22:24 schreef K_LOVES_U het volgende:

[..]

*Sitethief mompelt iets over vrouwen en winkelen
pi_59613036
quote:
Op zondag 22 juni 2008 22:27 schreef delano.888 het volgende:
HAHAHAHAH En nu heeft Sarah dr hyves verborgen,
nee heb ik voor haar gedaan;)
pi_59613049
quote:
Op zondag 22 juni 2008 22:27 schreef Renesite het volgende:

[..]

Laat het er niet bij zitten! Als je het er nu bij laat zitten dan zit je er straks nog mee... Dat wil je toch ook niet? Tik het in en zeg het hem gewoon - hij leest het hier toch wel, zo is Delano...
Waarom zo moelijk doen? Net alsof hier nog maar 1 ding aan is op te lossen, overigens Kim, als je echt wil, had je me al 100x kunnen bellen hoor.
pi_59613069
quote:
Op zondag 22 juni 2008 22:28 schreef K_LOVES_U het volgende:

[..]

nee heb ik voor haar gedaan;)
OMG nog zieliger.
pi_59613085
quote:
Op zondag 22 juni 2008 22:29 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Waarom zou moelijk doen? Net alsof hier nog maar 1 ding aan is op te lossen, overigens Kim, als je echt wil, had je me al 100x kunnen bellen hoor.
jaa daar heb je geljk in maar ik had niet het gevoel dat je er op zat te wachten en ik heb de telefoon niet meer.. dus kan niet bellen.
  zondag 22 juni 2008 @ 22:30:35 #291
219398 -steefje
- f*ck you .. =D
pi_59613096
Ik weet niet hoor ?
ik vind dit maar erg gejank om niks
laat delano lekker met rust.
ja misschien was hij niet zo slim om hierin te trappen...

maare kim ; waarom moet jij alles oplossen voor ene sarah ?
waar is dat grote meisje, met dr grote bek ?
als ze delano echt niet leuk vond ; en geen shit met hem wou..
kon ze dat toch zeggen ? en helemaal via zo'n fok forum ; wat al uberhaubt nergens op slaat ?

zullen we het is anders stellen kim ?
jij geeft een nummer ; van een stalker ; aan een goeie vriendin van je ..
zij vind hem leuk .. ze wil niet meer .. maar jij lost het voor haar op dat hun niks meer krijgen..
dan zoek jij je nog is rot op internet of delano misschien wat over je geschreven heeft ; JA !! ..
en nu wil je dat hij jou gaat bellen om te praten over shit wat delano en sarah hebben ??

ik weet niet hoor ?
ik vind het ene erge *** actie als je je vriendin ene stalker geeft ?
en daarbij ? volgens mij wil jij gewoon al die tijd met delano al in contakt komen. alleen kon het zelf niet voor elkaar krijgen ?

ik denk dat sarah hier het slachttoffer is van een *** vriendin; die stoer probeert te zijn ? =)
  Moderator zondag 22 juni 2008 @ 22:30:51 #292
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_59613105
quote:

[..]

Waarom zou moelijk doen? Net alsof hier nog maar 1 ding aan is op te lossen, overigens Kim, als je echt wil, had je me al 100x kunnen bellen hoor.
Nou, het is toch jammer dat je zo vijandig tegen elkaar doet? Dat hoeft toch helemaal niet zo !! Dat is toch haske jammer?

En nu mag ze je wel bellen? Ik had het allang uitgetikt en het op die manier verteld. Ik zou het wel kwijt willen denk ik... Vooral als je er mee zit - je moet het niet opkroppen. (dit is meer voor Kim)
pi_59613116
quote:

[..]

OMG nog zieliger.
nee hoezo daar vroeg zij om.. en als je dat zielig vind ben je zelf ook zieligwant jij blokkeerd ook alles van mij..
pi_59613174
quote:
Op zondag 22 juni 2008 22:30 schreef Renesite het volgende:

[..]

Nou, het is toch jammer dat je zo vijandig tegen elkaar doet? Dat hoeft toch helemaal niet zo !! Dat is toch haske jammer?

En nu mag ze je wel bellen? Ik had het allang uitgetikt en het op die manier verteld. Ik zou het wel kwijt willen denk ik... Vooral als je er mee zit - je moet het niet opkroppen. (dit is meer voor Kim)
Tis niet dat ik het leuk vind als ze me belt, maarja ze moet doen wat ze niet laten kan nietwaar, overigens zeg ik t ook gewoon eerlijk allemaal hier wat ik denk, lijkt me in dit geval de enigste oplossing.
pi_59613186
quote:
Op zondag 22 juni 2008 22:27 schreef K_LOVES_U het volgende:

[..]

haha ik ben 17 jij?
bijna 22

Doe TS maar ff bellen. Vind ie wel fijn
pi_59613193
quote:
Op zondag 22 juni 2008 22:30 schreef -steefje het volgende:
Ik weet niet hoor ?
ik vind dit maar erg gejank om niks
laat delano lekker met rust.
ja misschien was hij niet zo slim om hierin te trappen...

maare kim ; waarom moet jij alles oplossen voor ene sarah ?
waar is dat grote meisje, met dr grote bek ?
als ze delano echt niet leuk vond ; en geen shit met hem wou..
kon ze dat toch zeggen ? en helemaal via zo'n fok forum ; wat al uberhaubt nergens op slaat ?

zullen we het is anders stellen kim ?
jij geeft een nummer ; van een stalker ; aan een goeie vriendin van je ..
zij vind hem leuk .. ze wil niet meer .. maar jij lost het voor haar op dat hun niks meer krijgen..
dan zoek jij je nog is rot op internet of delano misschien wat over je geschreven heeft ; JA !! ..
en nu wil je dat hij jou gaat bellen om te praten over shit wat delano en sarah hebben ??

ik weet niet hoor ?
ik vind het ene erge *** actie als je je vriendin ene stalker geeft ?
en daarbij ? volgens mij wil jij gewoon al die tijd met delano al in contakt komen. alleen kon het zelf niet voor elkaar krijgen ?

ik denk dat sarah hier het slachttoffer is van een *** vriendin; die stoer probeert te zijn ? =)

nmee dat is het niet..
ik kwam er achter dat delano een topic had gemaakt op de hyves van sarah want ik verveelde me en was een beetje aan het rondkijken op hyves.
maar jaa maak je eigen invullingen maar.. delano is hier de held, sarah het slachtoffer en kim de bitch tuuurlijk!
jullie weten allemaal niks van het verhaal alleen wat jullie nu lezen..
pi_59613198
quote:
Op zondag 22 juni 2008 22:31 schreef K_LOVES_U het volgende:

[..]

nee hoezo daar vroeg zij om.. en als je dat zielig vind ben je zelf ook zieligwant jij blokkeerd ook alles van mij..
Ja als je 10x een hyves krabbel stuurt met daarin alleen maar KK enz, dan verwijder ik die, en als je dan niet ophoud, blokkeer ik jou hyves, ja lijkt me redelijk.
  Moderator zondag 22 juni 2008 @ 22:35:46 #298
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_59613249
  Eindredactie Games zondag 22 juni 2008 @ 22:35:55 #299
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_59613255
tvp.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  zondag 22 juni 2008 @ 22:36:06 #300
219398 -steefje
- f*ck you .. =D
pi_59613259
oke . ik ben dus iemand die dit leest ..
en ja .. tuurlijk trek ik partij voor delano.
ik ken hem in real life.

en ja . jij bent de bitch die je ermee bemoeit.
als delano zo'n trieste jongen is .
waarom steek je zoveel energie in hem?

en waar is sarah ? .. halve naaktfoto's maken ?
en die naar "stalkers" sturen
pi_59613261
quote:
Op zondag 22 juni 2008 22:33 schreef K_LOVES_U het volgende:

[..]

nmee dat is het niet..
ik kwam er achter dat delano een topic had gemaakt op de hyves van sarah want ik verveelde me en was een beetje aan het rondkijken op hyves.
maar jaa maak je eigen invullingen maar.. delano is hier de held, sarah het slachtoffer en kim de bitch tuuurlijk!
jullie weten allemaal niks van het verhaal alleen wat jullie nu lezen..
Weet niet waar je dat vandaan haalt, dat is wel het laatste wat iemand wil beweren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')