Ik denk dat K en G het er helemaal mee eens zijn!quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:29 schreef Ian_Nick het volgende:
Christus wat een topique...
Nee die zouden zeggen eerst wel, dan weer niet, dan weer wel en dan toch weer nietquote:Op donderdag 12 juni 2008 14:33 schreef Netstorm het volgende:
[..]
Ik denk dat K en G het er helemaal mee eens zijn!
JE KUNT NIET VERLIEZEN WAT JE NOOIT HAD, DRUIF.quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:58 schreef delano.888 het volgende:
Oh god dit voelt goed, ga alsjeblieft los allemaal![]()
[..]
Moet dat nou(mij er nog even aan herinneren wat ik verloren ben
)
Ben zelf ook even los gegaan, kon het niet laten![]()
http://delano888.hyves.nl/quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:54 schreef delano.888 het volgende:
Overigens, ik heb zelf ook hyves, maar pas net een week, dus heb maar 4 vrienden, en nee ik sta niet tussen Sarah's vrienden (meer)![]()
Dus?quote:
Fight your own battles, matequote:Op donderdag 12 juni 2008 22:19 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dus?
Overigens, vind het flauw van jullie dat jullie nou niet ff Sarah de waarheid vertellen, moet je het ook niet zeggen.
Je hebt gelijk, impuls, om haar terug te pakken, nergens voor nodig eigenlijk. laatmaar.quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:30 schreef El.Wulfo het volgende:
Ik begin een idee te krijgen waarom ze je niet mogen
Nadat Sarah mij gisteravond bestookt heeft met lullige smsjes als "jij zal nooit een fatsoenlijke vriendin vinden" en "je ketting was nep, en ik ben half verdronken in je speeksel" heb ik mijn mening over haar toch weer bijgesteldquote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:25 schreef Belsezar het volgende:
Shit, gemist!
En was het wat, die sarah?
Als je blijft vallen voor van die tienerhoertjes als die Sarah klopt dat wel natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:37 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nadat Sarah mij gisteravond bestookt heeft met lullige smsjes als "jij zal nooit een fatsoenlijke vriendin vinden" ...
Geweldig!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:37 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nadat Sarah mij gisteravond bestookt heeft met lullige smsjes als "jij zal nooit een fatsoenlijke vriendin vinden" en "je ketting was nep, en ik ben half verdronken in je speeksel" heb ik mijn mening over haar toch weer bijgesteld
Ben zelf ook maar 17 hoor, en val (over het algemeen) op iets jongere meiden.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:48 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Als je blijft vallen voor van die tienerhoertjes als die Sarah klopt dat wel natuurlijk.
Als ik die bakkes bekijk mis je d'r niks an.
ik denk dat hij gewoon bedoeld dat ze niet zo heul knap is.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:24 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ben zelf ook maar 17 hoor, en val (over het algemeen) op iets jongere meiden.
Vond ik dus wel. Ze is alleen echt keilang, 1,85 ofzoquote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:35 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
ik denk dat hij gewoon bedoeld dat ze niet zo heul knap is.
en daar heeft ie gelijk in
quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:35 schreef Copycat het volgende:
Volgens mij zijn het zo'n domme wijven, dat ook zonder seks die geveinsde SOA voor de nodige commotie kan zorgen.
Ja verhuist ja, ze woont al sinds haar 6e nietmeer thuis, nu helemaal op zichzelf. Net als ik dus. (En Kim niet, die moet naar een pleeggezin, maar niemand wil haarquote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:01 schreef EvoViper7 het volgende:
16 en verhuizen, klopt dat of bij pappie en mammie?
Ach, lekker links laten liggen. Hoer is het en ze weet niet wat je kan aanrichten met gevoelens.
Khoop niet dat je blijft wantrouwen want dat is niet goed voor je zelfrespect. Succes
Ze vindt zichzelf wel fatsoenlijk?quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 09:37 schreef delano.888 het volgende:
Nadat Sarah mij gisteravond bestookt heeft met lullige smsjes als "jij zal nooit een fatsoenlijke vriendin vinden"
Geen aandacht meer aan schenken, want dat is ze totaal niet waard.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:02 schreef delano.888 het volgende:
Overigens heb ik heel erg de neiging om haar bikini-foto in het breezer topic te plaatsen, ik twijfel nog![]()
Niet doen overigens.. we kennen in nederland zoiets als smaad en portretrecht.. daar kun je in de toekomst, mits ze er dan achter komt en je gaat aanklagen, wel wat problemen mee krijgen als je ergens gaat solliciterenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:02 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja verhuist ja, ze woont al sinds haar 6e nietmeer thuis, nu helemaal op zichzelf. Net als ik dus. (En Kim niet, die moet naar een pleeggezin, maar niemand wil haar)
Overigens heb ik heel erg de neiging om haar bikini-foto in het breezer topic te plaatsen, ik twijfel nog![]()
Ze zoenen niet met je als je niet aantrekkelijk bent.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 08:52 schreef Silk_dude het volgende:
Ik zou er niet wakker van liggen. Je hebt toch mooi met 'r gezoend. Lekker belangrijk wat ze nu nog tegen je zeggen, dat is toch allemaal gelogen en alleen bedoeld om jou zo hard mogelijk te kwetsen.
Mijn advies: iets minder emo doen en gewoon jezelf zijn. Ze gaat je echt niet zoenen als ze je über lelijk vind o.i.d., dat doet echt geen enkel 16-jarig meisje. Ze heeft er stiekem echt wel van genoten hoor, al zegt ze 1000 keer van niet.
Ik vind het zelf ook behoorlijk triest van haar kant hoor, had dit nooit verwacht toen ik er aan begon...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:23 schreef nietzman het volgende:
Oh God wat een vergaarbak van triestheid dit..
Ik voel me ineens zo verdomde volwassen in m'n relaties.
quote:Op maandag 9 juni 2008 23:33 schreef LasTeR het volgende:
En als ik twintig keer het woord SMS lees in een topic, dan vraag ik me af in hoeverre je het een relatie moet noemen. Relaties bespreek je niet er sms.
Tss, t was jou plan, hoer.quote:Op zondag 22 juni 2008 20:53 schreef K_LOVES_U het volgende:
haha nou, ik vind het niet egt leuk.. ik word overal maar een beetje in meegezogen..
Je nickname en onderschrift stroken niet echt met je postgedragquote:Op zondag 22 juni 2008 21:35 schreef K_LOVES_U het volgende:
wie is er nou zielig?? jij kan niet eens een normaal iemand krijgen... NIEMAND WIL JE!
Verklaar dan eerst maar even mijn 2 jaar lange relatie met L (je weet wel waar het voor staat), die trouwens geen lelijk rotwijf was, wat jij dus wel bent.quote:Op zondag 22 juni 2008 21:35 schreef K_LOVES_U het volgende:
wie is er nou zielig?? jij kan niet eens een normaal iemand krijgen... NIEMAND WIL JE!
I know, ik had ook al het gevoel dat er iets goed mis was, vandaar dit topic in de 1e plaats. Als ik op me gevoel was afgegaan had ik haar gewoon gedumpt en was alles een stuk makkelijker geweest, maarja, ik onthoud t voor de volgend keerquote:Op zondag 22 juni 2008 21:44 schreef Alec690 het volgende:
*pakt een jaarvoorraad popcorn en gaat er eens goed voor zitten![]()
![]()
En oja TS, de volgende keer je niet meer zo laten inpalmen door wie dan ook.![]()
- Ineens wordt er uit het niets gemeld dat een meid jou leuk vind, geconcludeerd uit een foto. Ongeloofwaardig, vind je niet?En als het echt zou zijn geweest dan vind ik het nog heel wanhopig overkomen. Iemand kan je je pas leuk gaan vinden als je diegene leert kennen.
![]()
- Je trapt erin, komt er achter dat het een ziekelijk lage grap is, maar omdat mevrouw het spelletje nog even doorspeelt trap je er OPNIEUW in!Terwijl ik een paar pagina's terug jouw verloop van het verhaal las voelde ik al aan me water dat ze je nog aan het bedonderen waren!
Wees wat trotser en laat jezelf niet zo behandelen, zulke mensen moet je keihard links laten liggen.
Oftewel, hele lage humor van die wijven, maar je stelde jezelf véééééls te kwetsbaar op. Je had dit kunnen voorkomen.
quote:Op zondag 22 juni 2008 21:44 schreef Alec690 het volgende:
*pakt een jaarvoorraad popcorn en gaat er eens goed voor zitten![]()
![]()
En oja TS, de volgende keer je niet meer zo laten inpalmen door wie dan ook.![]()
- Ineens wordt er uit het niets gemeld dat een meid jou leuk vind, geconcludeerd uit een foto. Ongeloofwaardig, vind je niet?En als het echt zou zijn geweest dan vind ik het nog heel wanhopig overkomen. Iemand kan je je pas leuk gaan vinden als je diegene leert kennen.
![]()
- Je trapt erin, komt er achter dat het een ziekelijk lage grap is, maar omdat mevrouw het spelletje nog even doorspeelt trap je er OPNIEUW in!Terwijl ik een paar pagina's terug jouw verloop van het verhaal las voelde ik al aan me water dat ze je nog aan het bedonderen waren!
Wees wat trotser en laat jezelf niet zo behandelen, zulke mensen moet je keihard links laten liggen.
Oftewel, hele lage humor van die wijven, maar je stelde jezelf véééééls te kwetsbaar op. Je had dit kunnen voorkomen.
Dat was ook mijn laatste smsje naar Sarah, dat het zo dus nooit goed gaat komen met dr.quote:Op zondag 22 juni 2008 21:50 schreef Ludootje het volgende:
Ach, meisjes van die leeftijd kunnen echt tot heel veel in staat zijn. Als ik soms zie wat voor lage streken m'n zusje allemaal uithaalt...![]()
Ze gaan ze zich als bitch gedragen zodat ze hun onzekerheid kunnen camoufleren. Niet teveel van aantrekken, uiteindelijk komen ze erachter dat het zo niet werkt.
quote:Op zondag 22 juni 2008 21:46 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Verklaar dan eerst maar even mijn 2 jaar lange relatie met L (je weet wel waar het voor staat), die trouwens geen lelijk rotwijf was, wat jij dus wel bent.
Oja en wel vaag dat als niemand me "wil" dat Sarah wel bovenop me ging liggen en mij zoende (ja echtwaar, zij startte de 1e zoen), als dat niks betekend ben je ook vaag![]()
quote:Op zondag 22 juni 2008 21:54 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat was ook mijn laatste smsje naar Sarah, dat het zo dus nooit goed gaat komen met dr.
Nog zon mooie leugen, mja Sarah heeft me zelf MEERDERE KEREN toegegeven dat het allemaal een grap was om mij zo veel mogelijk pijn te doen. Dus ontken nou niet dingen waar je niks over weet, domme trut.quote:Op zondag 22 juni 2008 21:52 schreef K_LOVES_U het volgende:
[..]
het was geen grap het was echt ze vond hem egt een leuke jongen. ik had fotos van delano laten zien en wat meer over hem verteld. toen gingen ze msnen, sarah vond hem egt een leukle jongen, niet qua uiterlijk maar qua innerlijk. tot dat ze hem ontmoetten en toen bleek hij haaar niet haar type te tzijn.
maar het is nooit een grap gweest.
en wees nou eerlijk.. wie is er nou triest? wie zet zijn levensverhaal nou op internet? hij heeft sarah verteld dat hij geen vrienden heeft en de hele dag thuis achter de laptop zit.
Jij bent eigenlijk heel zieligquote:Op zondag 22 juni 2008 21:56 schreef K_LOVES_U het volgende:
[..]
maar jij wou voor de trein springen... dus met jou komt het wel goed op de rails;)
Ik ben tenminste nog zo slim om te beseffen dat Sarah dat in geen 100 jaar waard is.quote:Op zondag 22 juni 2008 21:56 schreef K_LOVES_U het volgende:
[..]
maar jij wou voor de trein springen... dus met jou komt het wel goed op de rails;)
ik pest hem niet. ik wil het ook niet zoo egt niet!quote:Op zondag 22 juni 2008 21:55 schreef Renesite het volgende:
Kim, pest Delano niet eens zoveel.
(Ik ben R.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |