Homoquote:Op maandag 9 juni 2008 23:21 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wil dr helemaal niet speciaal neuken, vind het net zo fijn om gewoon samen met haar op bed te liggen, ben niet echt zo'n jongen-jongen.
Nee dat snap ik, maar ging even over de 'Laster-oplossing'quote:Op maandag 9 juni 2008 23:21 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wil dr helemaal niet speciaal gelijk neuken, vind het net zo fijn om gewoon samen met haar op bed te liggen, ben niet echt zo'n jongen-jongen.
Waarom niet eerst neuken dan? kan toch ook leuk zijn?quote:Op maandag 9 juni 2008 23:21 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Dumpen, dan neuken, dan doen of alles goed is, weer neuken, dan dumpen, en nogmaals neuken.
Bullshit, omdat ik gewoon samen lief zijn fijn vind ben ik homo? Waar slaat dat nou op, heb totaal niks met jongens, de gedachte alleen alquote:
Haha, je moet gewoon niet zo huilen. Ik weet niet wat er in je OP staat, maar laat haar maar eens moeite doen voor jou. Dat is in elk topic met meisjesproblemen het advies wat ik meestal geef.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:23 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Bullshit, omdat ik gewoon samen lief zijn fijn vind ben ik homo? Waar slaat dat nou op, heb totaal niks met jongens, de gedachte alleen alPS karammel daar heb ik ook wat aan, goeie.
Ga dat eerst eens lezen danquote:Op maandag 9 juni 2008 23:25 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Haha, je moet gewoon niet zo huilen. Ik weet niet wat er in je OP staat, maar laat haar maar eens moeite doen voor jou. Dat is in elk topic met meisjesproblemen het advies wat ik meestal geef.
Heb jij iets tegen homo's?
Maak dan normale namen aan en maak het wat overzichtelijker. A zei dit en toen deed B dit en toen kwam C met...quote:Op maandag 9 juni 2008 23:26 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ga dat eerst eens lezen danof zeg gewoon niks
Nu zeur je!quote:Op maandag 9 juni 2008 23:27 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Maak dan normale namen aan en maak het wat overzichtelijker. A zei dit en toen deed B dit en toen kwam C met...
Zeiksnor, het is heel simpel, ik ben R, me vriendin is K, en haar vriendin/ex-huisgenoot/aardsvijand van mij is Gquote:Op maandag 9 juni 2008 23:27 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Maak dan normale namen aan en maak het wat overzichtelijker. A zei dit en toen deed B dit en toen kwam C met...
Sorry schatje.quote:
Hoezo dat danquote:Op maandag 9 juni 2008 23:30 schreef Adelante het volgende:
Heb je wel je opleiding afgemaakt?
Nouja niet echt veel maar zoiezo 1x per 2 weken een weekend, en in de vakanties lange tijd, heb ook een maand bij haar in huis gewoont maar dat ging helemaal fout, dit was trouwens L en is een nog veel moelijker verhaal dus laten we daar maar niet over beginnenquote:Op maandag 9 juni 2008 23:30 schreef Cuegirllie het volgende:
Over 100 km? zagen jullie elkaar dan nog wel op regelmatige basis?
Het woord moet zijn 'sowieso'.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:31 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Hoezo dat danja trouwens, krijg woensdag me resultaten, maar ben zoiezo geslaagd.
quote:
Ik vind zoiezo beter klinkenquote:
Ookwel veel gemsnt en gebeld, maar ze is niet zo van de vele gesprekken, maar als we hangen dan wel gelijk een half uur ofzo.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:33 schreef LasTeR het volgende:
En als ik twintig keer het woord SMS lees in een topic, dan vraag ik me af in hoeverre je het een relatie moet noemen. Relaties bespreek je niet er sms.
Daar bied ze dan ook wel elke keer excuses voor aan, ze zegt dat ze het echt niet kan laten als ze met G is, echt zon meiden gedoe is dat he.. (Maar nu is ze niet vaak meer met G omdat die is blijven wonen waar K eerst ook woonde.)quote:Op maandag 9 juni 2008 23:34 schreef Copycat het volgende:
Leuke meid die zich door haar vriendin laat opnaaien jou te bashen.
Nee hoor. Dat is echt kinderachtige meiden -zonder eigen identiteit en met een te groot gevoel voor peer pressure- gedoe. Gelukkig geen algemeen meidengedoe.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:36 schreef delano.888 het volgende:
Daar bied ze dan ook wel elke keer excuses voor aan, ze zegt dat ze het echt niet kan laten als ze met G is, echt zon meiden gedoe is dat he..
Maar ze sms-en nog zo fijn met elkaar. Over jou. Als jij bij K bent.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:36 schreef delano.888 het volgende:
(Maar nu is ze niet vaak meer met G omdat die is blijven wonen waar K eerst ook woonde.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |