Ja dat is wel waar, maar dat is dus het rare, ze smst me maar heel weinig, aan de andere kant wil ik dolgraag weer terug naar K omdat het zo fijn was samen en ik me al lang niet zo goed heb gevoelt..quote:Op maandag 9 juni 2008 23:07 schreef Cuegirllie het volgende:
Waarom zou je je in zoveel ellende willen gooien. Als die K jou echt leuk vindt dan zou ze dat ook tegen G zeggen en geen rare vage dingen doen.
Laat gewoon even niks van je horen, en als dus K je leuk vindt hoor je vanzelf wel wat van haar.
Zij laat dus ook weinig van zich horen, jij neemt het meeste initiatief. Je moet zorgen dat dat omgedraaid wordt anders loop je als een puppy achter elkaar aan. En heeft ze je precies waar ze je hebben wil om evt alsnog te dumpen.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:08 schreef delano.888 het volgende:
Ja dat is wel waar, maar dat is dus het rare, ze smst me maar heel weinig, aan de andere kant wil ik dolgraag weer terug naar K omdat het zo fijn was samen en ik me al lang niet zo goed heb gevoelt..
Ja maar dat is het dus juist, ik ben bang dat ik haar kwijtraak als ik geen moeite doe, ik heb het graag voor haar over want het maakt me gewoon helemaal gelukkig.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zij laat dus ook weinig van zich horen, jij neemt het meeste initiatief. Je moet zorgen dat dat omgedraaid wordt anders loop je als een puppy achter elkaar aan. En heeft ze je precies waar ze je hebben wil om evt alsnog te dumpen.
Als ze je echt leuk vindt hoef je al die extra moeite niet te doen en moet het van twee kanten komen weet je.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:11 schreef delano.888 het volgende:
Ja maar dat is het dus juist, ik ben bang dat ik haar kwijtraak als ik geen moeite doe, ik heb het graag voor haar over want het maakt me gewoon helemaal gelukkig.
quote:Op maandag 9 juni 2008 23:14 schreef LasTeR het volgende:
Wie de fuck geeft hun kinderen dan namen met één letter en haakjes eromheen.Dan spoor je hem toch niet helemaal...
(J)
Dat zegt ze ook wel eerlijk tegen G, G reageert daar op door haar een beetje uit te lachen en heeeel veel slechte dingen over mij te vertellen, waar K dus soms intrapt blijkbaar, maar soms ook weer nietquote:Op maandag 9 juni 2008 23:14 schreef True_Believer het volgende:
Dat K jou zo weinig smst zegt op zich al genoeg denk ik. Het komt allemaal van jouw kant en zij laat alleen iets van zich horen als jij dat eerst doet. Als ze jou ook echt leuk vindt, dan zou ze juist de hele tijd moeten smsen en alles. En inderdaad wat cue ook al zegt, dan zou ze ook eerlijk tegen G zeggen dat ze je echt leuk vindt..lijkt mij tenminste.
Hoi!quote:
Ja niet dus, ik ben niet zo heel goed met de meiden meestal. En zij is letterlijk in heel veel punten perfect voor mij, echt alles wat ik leuk vind aan een meisje heeft zij. (Behalve lange haren dan maar die gaat ze laten groeien)quote:Op maandag 9 juni 2008 23:14 schreef Adelante het volgende:
17 en 16 en relatieproblemen
ik ga je verhaal niet lezen, maar voor haar tien anderen
quote:
Goed idee, heb wel gezegt dat ik r morgen in de avond bel, om misschien weer langs te gaan ofzo, want ze zij ook wel dat ik zovaak langs mocht komen als ik wil.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:18 schreef Cuegirllie het volgende:
Probeer eerst een tijdje het initiatief bij haar te leggen. Dus niet zelf smsen.. als zij smst niet gelijk terug smsen, maar wat tijd ertussen te laten zitten, enz.
Kijken hoe zij daarop reageert
quote:Op maandag 9 juni 2008 23:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]zie nu pas dat het bericht van jou komt..
hooi
Voor jou is deze kwestie simpel he..quote:
Zorg dat zij vraagt of je langs wil komen.. niet omdat je dat uitlokt, maar omdat ze dat zelf wil.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:19 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Goed idee, heb wel gezegt dat ik r morgen in de avond bel, om misschien weer langs te gaan ofzo, want ze zij ook wel dat ik zovaak langs mocht komen als ik wil.
Juist. Helemaal gelijk. Laat haar maar wat moeite doen. JIj zou nu even af moeten wachten. Een SMSje af en toe moet kunnen, maar ga niet te veel SMSen. Het zou heel goed kunnen dat ze je echt leuk vind, daar lijkt het wel op eigenlijk. Toch lijkt het er ook op alsof ze niet helemaal weet wat ze met de situatie aanmoet. Moet ze haar vriendin steunen of moet ze voor jou kiezen? Daar heeft ze het blijkbaar moeilijk mee.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zij laat dus ook weinig van zich horen, jij neemt het meeste initiatief. Je moet zorgen dat dat omgedraaid wordt anders loop je als een puppy achter elkaar aan. En heeft ze je precies waar ze je hebben wil om evt alsnog te dumpen.
Wil dr helemaal niet speciaal gelijk neuken, vind het net zo fijn om gewoon samen met haar op bed te liggen, ben niet echt zo'n jongen-jongen.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Voor jou is deze kwestie simpel he..
neuken en dumpen zeker?
Dumpen, dan neuken, dan doen of alles goed is, weer neuken, dan dumpen, en nogmaals neuken.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Voor jou is deze kwestie simpel he..
neuken en dumpen zeker?
Homoquote:Op maandag 9 juni 2008 23:21 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wil dr helemaal niet speciaal neuken, vind het net zo fijn om gewoon samen met haar op bed te liggen, ben niet echt zo'n jongen-jongen.
Nee dat snap ik, maar ging even over de 'Laster-oplossing'quote:Op maandag 9 juni 2008 23:21 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wil dr helemaal niet speciaal gelijk neuken, vind het net zo fijn om gewoon samen met haar op bed te liggen, ben niet echt zo'n jongen-jongen.
Waarom niet eerst neuken dan? kan toch ook leuk zijn?quote:Op maandag 9 juni 2008 23:21 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Dumpen, dan neuken, dan doen of alles goed is, weer neuken, dan dumpen, en nogmaals neuken.
Bullshit, omdat ik gewoon samen lief zijn fijn vind ben ik homo? Waar slaat dat nou op, heb totaal niks met jongens, de gedachte alleen alquote:
Haha, je moet gewoon niet zo huilen. Ik weet niet wat er in je OP staat, maar laat haar maar eens moeite doen voor jou. Dat is in elk topic met meisjesproblemen het advies wat ik meestal geef.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:23 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Bullshit, omdat ik gewoon samen lief zijn fijn vind ben ik homo? Waar slaat dat nou op, heb totaal niks met jongens, de gedachte alleen alPS karammel daar heb ik ook wat aan, goeie.
Ga dat eerst eens lezen danquote:Op maandag 9 juni 2008 23:25 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Haha, je moet gewoon niet zo huilen. Ik weet niet wat er in je OP staat, maar laat haar maar eens moeite doen voor jou. Dat is in elk topic met meisjesproblemen het advies wat ik meestal geef.
Heb jij iets tegen homo's?
Maak dan normale namen aan en maak het wat overzichtelijker. A zei dit en toen deed B dit en toen kwam C met...quote:Op maandag 9 juni 2008 23:26 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ga dat eerst eens lezen danof zeg gewoon niks
Nu zeur je!quote:Op maandag 9 juni 2008 23:27 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Maak dan normale namen aan en maak het wat overzichtelijker. A zei dit en toen deed B dit en toen kwam C met...
Zeiksnor, het is heel simpel, ik ben R, me vriendin is K, en haar vriendin/ex-huisgenoot/aardsvijand van mij is Gquote:Op maandag 9 juni 2008 23:27 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Maak dan normale namen aan en maak het wat overzichtelijker. A zei dit en toen deed B dit en toen kwam C met...
Sorry schatje.quote:
Hoezo dat danquote:Op maandag 9 juni 2008 23:30 schreef Adelante het volgende:
Heb je wel je opleiding afgemaakt?
Nouja niet echt veel maar zoiezo 1x per 2 weken een weekend, en in de vakanties lange tijd, heb ook een maand bij haar in huis gewoont maar dat ging helemaal fout, dit was trouwens L en is een nog veel moelijker verhaal dus laten we daar maar niet over beginnenquote:Op maandag 9 juni 2008 23:30 schreef Cuegirllie het volgende:
Over 100 km? zagen jullie elkaar dan nog wel op regelmatige basis?
Het woord moet zijn 'sowieso'.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:31 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Hoezo dat danja trouwens, krijg woensdag me resultaten, maar ben zoiezo geslaagd.
quote:
Ik vind zoiezo beter klinkenquote:
Ookwel veel gemsnt en gebeld, maar ze is niet zo van de vele gesprekken, maar als we hangen dan wel gelijk een half uur ofzo.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:33 schreef LasTeR het volgende:
En als ik twintig keer het woord SMS lees in een topic, dan vraag ik me af in hoeverre je het een relatie moet noemen. Relaties bespreek je niet er sms.
Daar bied ze dan ook wel elke keer excuses voor aan, ze zegt dat ze het echt niet kan laten als ze met G is, echt zon meiden gedoe is dat he.. (Maar nu is ze niet vaak meer met G omdat die is blijven wonen waar K eerst ook woonde.)quote:Op maandag 9 juni 2008 23:34 schreef Copycat het volgende:
Leuke meid die zich door haar vriendin laat opnaaien jou te bashen.
Nee hoor. Dat is echt kinderachtige meiden -zonder eigen identiteit en met een te groot gevoel voor peer pressure- gedoe. Gelukkig geen algemeen meidengedoe.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:36 schreef delano.888 het volgende:
Daar bied ze dan ook wel elke keer excuses voor aan, ze zegt dat ze het echt niet kan laten als ze met G is, echt zon meiden gedoe is dat he..
Maar ze sms-en nog zo fijn met elkaar. Over jou. Als jij bij K bent.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:36 schreef delano.888 het volgende:
(Maar nu is ze niet vaak meer met G omdat die is blijven wonen waar K eerst ook woonde.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |