abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59263343
Kijk het zit zo (dit is een ingewikkeld verhaal):

Ik (R), kreeg ongeveer 2 weken geleden een smsje van een meisje (K) die me zogenaamd heel leuk vond enz, ze had via een vriendin van haar (G), die tevens haar huisgenoot was op dat moment, een foto van mij gezien en mijn nummer gekregen, en ze wilde contact met me. Dus wij msn uitgewisseld enz, vervolgens heeeel lang die nacht ge MSN't, de volgende dagen vooral ik veel gesmst, zij wel af en toe terug gesmst maar lang niet altijd, ook wel paar keer (half uur per keer ofzo) gebeld, was heel gezellig en voelde goed. Toen na 4 dagen kreeg ik K nietmeer te pakken, en kreeg opeens veel smsjes van G, dat K me helemaal niet echt leuk vond en het allemaal een grap was en dat plus een hele hele heleboel scheldwoorden, (G heeft me nooit echt aardig gevonden). Dusja vervolgens die avond met K gepraat waar G bij zat, dat ging helemaal fout en het ging toen uit. De volgende dag bood K haar excuses aan en diezelfde avond en de paar dagen daarop gebeurde hetzelfde, toen vertelde K me dit:

K en G hadden toen die eerste avond een idee om iemand te gaan pesten waar G een hekel aan had, dus G heeft daarop mij gezegt en het plan was dus ook om mij helemaal verliefd te laten worden op K, wat dus ook lukte. En me daarna pijnlijk te dumpen, wat dus ook is gebeurd, maar ze vertelde me ook dat ze dat allemaal niet echt wil want ze vind me echt leuk (dat geloof ik ook wel want het klikt echt) en ze wil me geen pijn doen maar elke keer als ze met G is gaat het fout en doen ze het toch.

Nou is K vandaag verhuisd, en gelijk werd ik uitgenodigd om langs te komen, (we hadden elkaar nog nooit in het echt gezien btw) en dus ben ik gegaan, het was echt heel leuk, we hebben geknuffeld en ook gezoend, het klikte echt ze was heel lief, wel smsde ze ondertussen met G en ze vertelde eerlijk dat G flink lullige dingen over me zij via de sms. In het begin van de avond zij ze je kan wel blijven slapen, en tegen 10 uur dacht ze daar toch wel anders over en ging ze een beetje afstandig doen, ookal bleven we wel knuffelen en zoenen, iets na 10 uur was het toch van "ga nou maar" enz. Ze woont daar dus net 1 dag en was best moe dus dat is in principe niet heel erg. Maar toch twijfel ik, en vooral hierom:

Na de lullige smsjes van G heb ik haar nummer geblokt een week geleden ongeveer, en K weet daarvan.

Deze avond aan het eind smsde K dus met G en lachde ze ook een beetje alsof ze iets lulligs van plan was. Ze vroeg me ook, ah G kan jou nietmeer smsen he? Dus ik zij nee. Ik vroeg waarom maar daar kreeg ik alleen maar laatmaars op. Dat zetten me aan het twijfelen, wil ze me nu weer op een lullige manier gaan dumpen? Aan de ene kant denk ik dit dus omdat ze de hele tijd met G smsde en een beetje vaag deed daarover. Maar aan de andere kant denk ik dat ze me echt leuk vind, want ze deed echt superlief, we hebben ongeveer een uur lang op bed "film gekeken" ofewel alleen maar geknuffeld gekust en gezoent, dat was echt wel heel "echt" en was gewoon fijn.

Ik heb haar nu 2x gesmst sinds ik wegben, maar krijg niks terug, maar ze kan wel G smsen...

Pff ik kan het nog wel langer maken maar hou het hier maar ff bij, iemand tips?

BTW ik ben niet echt een super leuke jongen en zij is wel heel mooi, een model. Dat zegt misschien ook wel wat.

Toevoeging, ik ben 17 en zij 16

Verder: echt ALLE TIPS ZIJN WELKOM

[ Bericht 0% gewijzigd door DX11 op 09-06-2008 23:10:36 ]
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  maandag 9 juni 2008 @ 23:07:14 #2
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59263580
Waarom zou je je in zoveel ellende willen gooien. Als die K jou echt leuk vindt dan zou ze dat ook tegen G zeggen en geen rare vage dingen doen.
Laat gewoon even niks van je horen, en als dus K je leuk vindt hoor je vanzelf wel wat van haar.
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
pi_59263646
quote:
Op maandag 9 juni 2008 23:07 schreef Cuegirllie het volgende:
Waarom zou je je in zoveel ellende willen gooien. Als die K jou echt leuk vindt dan zou ze dat ook tegen G zeggen en geen rare vage dingen doen.
Laat gewoon even niks van je horen, en als dus K je leuk vindt hoor je vanzelf wel wat van haar.
Ja dat is wel waar, maar dat is dus het rare, ze smst me maar heel weinig, aan de andere kant wil ik dolgraag weer terug naar K omdat het zo fijn was samen en ik me al lang niet zo goed heb gevoelt..
  maandag 9 juni 2008 @ 23:10:35 #4
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59263724
quote:
Op maandag 9 juni 2008 23:08 schreef delano.888 het volgende:
Ja dat is wel waar, maar dat is dus het rare, ze smst me maar heel weinig, aan de andere kant wil ik dolgraag weer terug naar K omdat het zo fijn was samen en ik me al lang niet zo goed heb gevoelt..
Zij laat dus ook weinig van zich horen, jij neemt het meeste initiatief. Je moet zorgen dat dat omgedraaid wordt anders loop je als een puppy achter elkaar aan. En heeft ze je precies waar ze je hebben wil om evt alsnog te dumpen.
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
pi_59263766
quote:
Op maandag 9 juni 2008 23:10 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Zij laat dus ook weinig van zich horen, jij neemt het meeste initiatief. Je moet zorgen dat dat omgedraaid wordt anders loop je als een puppy achter elkaar aan. En heeft ze je precies waar ze je hebben wil om evt alsnog te dumpen.
Ja maar dat is het dus juist, ik ben bang dat ik haar kwijtraak als ik geen moeite doe, ik heb het graag voor haar over want het maakt me gewoon helemaal gelukkig.
  maandag 9 juni 2008 @ 23:12:54 #6
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59263807
quote:
Op maandag 9 juni 2008 23:11 schreef delano.888 het volgende:
Ja maar dat is het dus juist, ik ben bang dat ik haar kwijtraak als ik geen moeite doe, ik heb het graag voor haar over want het maakt me gewoon helemaal gelukkig.
Als ze je echt leuk vindt hoef je al die extra moeite niet te doen en moet het van twee kanten komen weet je.
Als je haar kwitj raakt omdat je minder smsjes stuur of minder van je laat horen, dan is het nogal vaag.
pi_59263822
Plus, ik kan me gewoon niet voorstellen dat ze dit allemaal echt nep kan doen, dat samen zo lief zijn enz, dat voelde ik gewoon dat dat echt was.

Ja je hebt gelijk. Ik ga het rustig aan doen en me niet teveel proberen te hechten, zodat het minder pijnlijk is als het tochnog weer op de klippen loopt. Verder nog andere mensen met tips?
  maandag 9 juni 2008 @ 23:13:57 #8
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59263854
Als ze je echt leuk vindt zou ze dat ook tegen G zeggen..
hoe oud zijn jullie eig?
  maandag 9 juni 2008 @ 23:14:04 #9
217528 True_Believer
You're my inspiration
pi_59263856
Dat K jou zo weinig smst zegt op zich al genoeg denk ik. Het komt allemaal van jouw kant en zij laat alleen iets van zich horen als jij dat eerst doet. Als ze jou ook echt leuk vindt, dan zou ze juist de hele tijd moeten smsen en alles. En inderdaad wat cue ook al zegt, dan zou ze ook eerlijk tegen G zeggen dat ze je echt leuk vindt..lijkt mij tenminste.
ღღღ
  maandag 9 juni 2008 @ 23:14:10 #10
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_59263859
Wie de fuck geeft hun kinderen dan namen met één letter en haakjes eromheen. Dan spoor je hem toch niet helemaal...

(J)
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
  maandag 9 juni 2008 @ 23:14:54 #11
3185 Adelante
To let it go now
pi_59263892
17 en 16 en relatieproblemen

ik ga je verhaal niet lezen, maar voor haar tien anderen
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  maandag 9 juni 2008 @ 23:15:01 #12
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59263895
quote:
Op maandag 9 juni 2008 23:14 schreef LasTeR het volgende:
Wie de fuck geeft hun kinderen dan namen met één letter en haakjes eromheen. Dan spoor je hem toch niet helemaal...

(J)
  maandag 9 juni 2008 @ 23:15:15 #13
85962 ioko
I Appear Missing
pi_59263904
Dat je dit al een relatieprobleem noemt geeft aan dat je het veel te serieus neemt. Laat haar links liggen.
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_59263938
quote:
Op maandag 9 juni 2008 23:14 schreef True_Believer het volgende:
Dat K jou zo weinig smst zegt op zich al genoeg denk ik. Het komt allemaal van jouw kant en zij laat alleen iets van zich horen als jij dat eerst doet. Als ze jou ook echt leuk vindt, dan zou ze juist de hele tijd moeten smsen en alles. En inderdaad wat cue ook al zegt, dan zou ze ook eerlijk tegen G zeggen dat ze je echt leuk vindt..lijkt mij tenminste.
Dat zegt ze ook wel eerlijk tegen G, G reageert daar op door haar een beetje uit te lachen en heeeel veel slechte dingen over mij te vertellen, waar K dus soms intrapt blijkbaar, maar soms ook weer niet leeftijden staan erbij nu.
  maandag 9 juni 2008 @ 23:17:21 #15
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_59264010
quote:
Op maandag 9 juni 2008 23:15 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Hoi!
  maandag 9 juni 2008 @ 23:18:09 #16
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59264038
Probeer eerst een tijdje het initiatief bij haar te leggen. Dus niet zelf smsen.. als zij smst niet gelijk terug smsen, maar wat tijd ertussen te laten zitten, enz.
Kijken hoe zij daarop reageert
pi_59264047
quote:
Op maandag 9 juni 2008 23:14 schreef Adelante het volgende:
17 en 16 en relatieproblemen

ik ga je verhaal niet lezen, maar voor haar tien anderen
Ja niet dus, ik ben niet zo heel goed met de meiden meestal. En zij is letterlijk in heel veel punten perfect voor mij, echt alles wat ik leuk vind aan een meisje heeft zij. (Behalve lange haren dan maar die gaat ze laten groeien)
  maandag 9 juni 2008 @ 23:18:32 #18
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59264061
quote:
Op maandag 9 juni 2008 23:17 schreef LasTeR het volgende:
Hoi!
zie nu pas dat het bericht van jou komt..
hooi
pi_59264099
quote:
Op maandag 9 juni 2008 23:18 schreef Cuegirllie het volgende:
Probeer eerst een tijdje het initiatief bij haar te leggen. Dus niet zelf smsen.. als zij smst niet gelijk terug smsen, maar wat tijd ertussen te laten zitten, enz.
Kijken hoe zij daarop reageert
Goed idee, heb wel gezegt dat ik r morgen in de avond bel, om misschien weer langs te gaan ofzo, want ze zij ook wel dat ik zovaak langs mocht komen als ik wil.
  maandag 9 juni 2008 @ 23:19:30 #20
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_59264116
quote:
Op maandag 9 juni 2008 23:18 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

zie nu pas dat het bericht van jou komt..
hooi
  maandag 9 juni 2008 @ 23:20:42 #21
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59264175
quote:
Op maandag 9 juni 2008 23:19 schreef LasTeR het volgende:

[..]

Voor jou is deze kwestie simpel he..
neuken en dumpen zeker?
  maandag 9 juni 2008 @ 23:21:15 #22
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59264204
quote:
Op maandag 9 juni 2008 23:19 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Goed idee, heb wel gezegt dat ik r morgen in de avond bel, om misschien weer langs te gaan ofzo, want ze zij ook wel dat ik zovaak langs mocht komen als ik wil.
Zorg dat zij vraagt of je langs wil komen.. niet omdat je dat uitlokt, maar omdat ze dat zelf wil.
pi_59264218
quote:
Op maandag 9 juni 2008 23:10 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Juist. Helemaal gelijk. Laat haar maar wat moeite doen. JIj zou nu even af moeten wachten. Een SMSje af en toe moet kunnen, maar ga niet te veel SMSen. Het zou heel goed kunnen dat ze je echt leuk vind, daar lijkt het wel op eigenlijk. Toch lijkt het er ook op alsof ze niet helemaal weet wat ze met de situatie aanmoet. Moet ze haar vriendin steunen of moet ze voor jou kiezen? Daar heeft ze het blijkbaar moeilijk mee.

Spreek wat met haar af. Ga daten en kijk waar het schip strand. Probeer niet te entausiast te doen en kijk wat je ervan kan maken. Als ze je dumpt kan je dan nog altijd zeggen dat je in ieder geval wel leuk met haar hebt staan zoenen. Stel je niet te afhankelijk op. Als ze niet reageert moet ze je niet. Dan heeft ze voor haar vriendin gekozen.
"In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."
pi_59264225
quote:
Op maandag 9 juni 2008 23:20 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

neuken en dumpen zeker?
Wil dr helemaal niet speciaal gelijk neuken, vind het net zo fijn om gewoon samen met haar op bed te liggen, ben niet echt zo'n jongen-jongen.
  maandag 9 juni 2008 @ 23:21:46 #25
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_59264229
quote:
Op maandag 9 juni 2008 23:20 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

neuken en dumpen zeker?
Dumpen, dan neuken, dan doen of alles goed is, weer neuken, dan dumpen, en nogmaals neuken.
  maandag 9 juni 2008 @ 23:21:57 #26
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_59264240
quote:
Op maandag 9 juni 2008 23:21 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Wil dr helemaal niet speciaal neuken, vind het net zo fijn om gewoon samen met haar op bed te liggen, ben niet echt zo'n jongen-jongen.
Homo
  maandag 9 juni 2008 @ 23:22:42 #27
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59264276
quote:
Op maandag 9 juni 2008 23:21 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Wil dr helemaal niet speciaal gelijk neuken, vind het net zo fijn om gewoon samen met haar op bed te liggen, ben niet echt zo'n jongen-jongen.
Nee dat snap ik, maar ging even over de 'Laster-oplossing'
  maandag 9 juni 2008 @ 23:23:00 #28
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59264287
quote:
Op maandag 9 juni 2008 23:21 schreef LasTeR het volgende:

[..]

Dumpen, dan neuken, dan doen of alles goed is, weer neuken, dan dumpen, en nogmaals neuken.
Waarom niet eerst neuken dan? kan toch ook leuk zijn?
pi_59264322
quote:
Op maandag 9 juni 2008 23:21 schreef LasTeR het volgende:

[..]

Homo
Bullshit, omdat ik gewoon samen lief zijn fijn vind ben ik homo? Waar slaat dat nou op, heb totaal niks met jongens, de gedachte alleen al PS karammel daar heb ik ook wat aan, goeie.
  maandag 9 juni 2008 @ 23:25:41 #30
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_59264412
quote:
Op maandag 9 juni 2008 23:23 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Bullshit, omdat ik gewoon samen lief zijn fijn vind ben ik homo? Waar slaat dat nou op, heb totaal niks met jongens, de gedachte alleen al PS karammel daar heb ik ook wat aan, goeie.
Haha, je moet gewoon niet zo huilen. Ik weet niet wat er in je OP staat, maar laat haar maar eens moeite doen voor jou. Dat is in elk topic met meisjesproblemen het advies wat ik meestal geef.
Heb jij iets tegen homo's?

pi_59264469
quote:
Op maandag 9 juni 2008 23:25 schreef LasTeR het volgende:

[..]

Haha, je moet gewoon niet zo huilen. Ik weet niet wat er in je OP staat, maar laat haar maar eens moeite doen voor jou. Dat is in elk topic met meisjesproblemen het advies wat ik meestal geef.
Heb jij iets tegen homo's?

Ga dat eerst eens lezen dan of zeg gewoon niks
  maandag 9 juni 2008 @ 23:27:46 #32
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_59264510
quote:
Op maandag 9 juni 2008 23:26 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Ga dat eerst eens lezen dan of zeg gewoon niks
Maak dan normale namen aan en maak het wat overzichtelijker. A zei dit en toen deed B dit en toen kwam C met...
  maandag 9 juni 2008 @ 23:29:35 #33
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59264566
quote:
Op maandag 9 juni 2008 23:27 schreef LasTeR het volgende:

[..]

Maak dan normale namen aan en maak het wat overzichtelijker. A zei dit en toen deed B dit en toen kwam C met...
Nu zeur je!
pi_59264574
Overigens, ik ben al vrij "volwassen" had vanaf me 14,5de tot me 16,5de nogal een serieuze "relatie" over zon 100km afstand, ging goed maar ook wel veel ruzies enz, word altijd gezegt dat ik in die relatie dingen heb meegemaakt wat veel volwassenen nooit mee hebben gemaakt. Dus ben niet echt een kind meer, (woon ookal op mezelf en zij sinds vandaag dus ook)
  maandag 9 juni 2008 @ 23:30:45 #35
3185 Adelante
To let it go now
pi_59264613
Heb je wel je opleiding afgemaakt?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_59264623
quote:
Op maandag 9 juni 2008 23:27 schreef LasTeR het volgende:

[..]

Zeiksnor, het is heel simpel, ik ben R, me vriendin is K, en haar vriendin/ex-huisgenoot/aardsvijand van mij is G
  maandag 9 juni 2008 @ 23:30:59 #37
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59264627
Over 100 km? zagen jullie elkaar dan nog wel op regelmatige basis?
  maandag 9 juni 2008 @ 23:31:04 #38
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_59264633
quote:
Op maandag 9 juni 2008 23:29 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Nu zeur je!
Sorry schatje.
pi_59264650
quote:
Op maandag 9 juni 2008 23:30 schreef Adelante het volgende:
Heb je wel je opleiding afgemaakt?
Hoezo dat dan ja trouwens, krijg woensdag me resultaten, maar ben zoiezo geslaagd.
pi_59264679
quote:
Op maandag 9 juni 2008 23:30 schreef Cuegirllie het volgende:
Over 100 km? zagen jullie elkaar dan nog wel op regelmatige basis?
Nouja niet echt veel maar zoiezo 1x per 2 weken een weekend, en in de vakanties lange tijd, heb ook een maand bij haar in huis gewoont maar dat ging helemaal fout, dit was trouwens L en is een nog veel moelijker verhaal dus laten we daar maar niet over beginnen
  maandag 9 juni 2008 @ 23:33:08 #41
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_59264700
quote:
Op maandag 9 juni 2008 23:31 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Hoezo dat dan ja trouwens, krijg woensdag me resultaten, maar ben zoiezo geslaagd.
Het woord moet zijn 'sowieso'.
  maandag 9 juni 2008 @ 23:33:28 #42
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59264716
quote:
Op maandag 9 juni 2008 23:31 schreef LasTeR het volgende:

[..]

Sorry schatje.

die jongen heeft het al moeilijk genoeg.. dus hou je een beetje in
  maandag 9 juni 2008 @ 23:33:50 #43
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_59264736
En als ik twintig keer het woord SMS lees in een topic, dan vraag ik me af in hoeverre je het een relatie moet noemen. Relaties bespreek je niet er sms.
pi_59264746
quote:
Op maandag 9 juni 2008 23:33 schreef LasTeR het volgende:

[..]

Het woord moet zijn 'sowieso'.
Ik vind zoiezo beter klinken ontopic nu graag
  maandag 9 juni 2008 @ 23:34:36 #45
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_59264773
Leuke meid die zich door haar vriendin laat opnaaien jou te bashen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_59264826
quote:
Op maandag 9 juni 2008 23:33 schreef LasTeR het volgende:
En als ik twintig keer het woord SMS lees in een topic, dan vraag ik me af in hoeverre je het een relatie moet noemen. Relaties bespreek je niet er sms.
Ookwel veel gemsnt en gebeld, maar ze is niet zo van de vele gesprekken, maar als we hangen dan wel gelijk een half uur ofzo.
pi_59264863
quote:
Op maandag 9 juni 2008 23:34 schreef Copycat het volgende:
Leuke meid die zich door haar vriendin laat opnaaien jou te bashen.
Daar bied ze dan ook wel elke keer excuses voor aan, ze zegt dat ze het echt niet kan laten als ze met G is, echt zon meiden gedoe is dat he.. (Maar nu is ze niet vaak meer met G omdat die is blijven wonen waar K eerst ook woonde.)
  maandag 9 juni 2008 @ 23:37:36 #48
3185 Adelante
To let it go now
pi_59264897
Je moet echt aan je zelfvertrouwen werken, je laat je nu door twee wijven naaien en niet op de juiste manier. Gewoon duidelijk tegen (K) ( ) zijn dat je iets met haar wil en niet met die vriendin, als je haar voor een keuze stelt kiest ze voor die vriendin waarschijnlijk, maar goed dan weet je dat ook weer.
  maandag 9 juni 2008 @ 23:38:11 #49
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_59264919
quote:
Op maandag 9 juni 2008 23:36 schreef delano.888 het volgende:

Daar bied ze dan ook wel elke keer excuses voor aan, ze zegt dat ze het echt niet kan laten als ze met G is, echt zon meiden gedoe is dat he..
Nee hoor. Dat is echt kinderachtige meiden -zonder eigen identiteit en met een te groot gevoel voor peer pressure- gedoe. Gelukkig geen algemeen meidengedoe.
  maandag 9 juni 2008 @ 23:39:08 #50
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_59264961
quote:
Op maandag 9 juni 2008 23:36 schreef delano.888 het volgende:
(Maar nu is ze niet vaak meer met G omdat die is blijven wonen waar K eerst ook woonde.)
Maar ze sms-en nog zo fijn met elkaar. Over jou. Als jij bij K bent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')