Toch is lichaamstaal zó belangrijk bij gesprekken, en in relaties is vooral fysiek contact (vind ik dan zelf, en ik bedoel niet alleen seks) erg belangrijk. MSN zegt niets. Bellen is dan wel weer te doen, maar ook niet alles.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:35 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ookwel veel gemsnt en gebeld, maar ze is niet zo van de vele gesprekken, maar als we hangen dan wel gelijk een half uur ofzo.
Ja dat heb ik r ook gevraagd gister, toen zij ze inderdaad dat ze voor G zou kiezen maar toen hadden we elkaar nog nooit gezien.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:37 schreef Adelante het volgende:
Je moet echt aan je zelfvertrouwen werken, je laat je nu door twee wijven naaien en niet op de juiste manier. Gewoon duidelijk tegen (K) () zijn dat je iets met haar wil en niet met die vriendin, als je haar voor een keuze stelt kiest ze voor die vriendin waarschijnlijk, maar goed dan weet je dat ook weer.
Nogmaals, dat gaat dus niet zo makkelijk, wil haar dus ook niet kwijt als ik gewoon paranoide ben en het helemaal niks is zou dat mooi zonde zijn.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:40 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Toch is lichaamstaal zó belangrijk bij gesprekken, en in relaties is vooral fysiek contact (vind ik dan zelf, en ik bedoel niet alleen seks) erg belangrijk. MSN zegt niets. Bellen is dan wel weer te doen, maar ook niet alles.
Maar als je duidelijkheid wilt, ga je naar d'r toe (wel op afspraak) en ga jij je duidelijkheid eisen. En anders zeg je dag tegen allebei en vind je weer lekker iemand anders.
Dan moet je het af wachten en zien wat er gaat gebeuren. Als het niets word, dan jank je een nachtje en ga je je bezatten, word het wel wat, dan ga je lekker met haar.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:41 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nogmaals, dat gaat dus niet zo makkelijk, wil haar dus ook niet kwijt als ik gewoon paranoide ben en het helemaal niks is zou dat mooi zonde zijn.
Goeie ja, wat ik nu ga doen is dus wachten tot morgenavond kijken of ze iets smst, zoniet bel ik haar tegen een uur of 20, dan afspreken en daarna post ik me bevindingen hier welquote:Op maandag 9 juni 2008 23:42 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Dan moet je het af wachten en zien wat er gaat gebeuren. Als het niets word, dan jank je een nachtje en ga je je bezatten, word het wel wat, dan ga je lekker met haar.
Je kan wel lopen malen en liggen draaien maar daar schiet je niets mee op. Kijk het eventjes aan.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:44 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Goeie ja, wat ik nu ga doen is dus wachten tot morgenavond kijken of ze iets smst, zoniet bel ik haar tegen een uur of 20, dan afspreken en daarna post ik me bevindingen hier wel
Ja daarom wil ik me ook niet teveel hechten aan dr om niet weer keihard genaait te worden das echt klote, maar aan de andere kant is ze wel echt supermooi/lief/enz, ze is letterlijk alles wat ik in een meisje zoek.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:44 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Je kan wel lopen malen en liggen draaien maar daar schiet je niets mee op. Kijk het eventjes aan.
quote:Op maandag 9 juni 2008 23:44 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Je kan wel lopen malen en liggen draaien maar daar schiet je niets mee op. Kijk het eventjes aan.
Nee want ookal zijn het leugens, ik weet dat ze dat deed ze heeft er later toch eerlijk verteld dat ze gewoon zo word beinvloed terwijl ze het eigenlijk niet wil. Ik neem het haar niet kwalijk als G gewoon zoooo ontzettend lullig doet en dat steeds weer, dan kan ze op die manier vrij simpel K overhalen. K gelooft dat omdat G normaal zon goede vriendin is, maar G heeft gewoon een hekel aan mij en wil K niet verliezen aan mij.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:49 schreef LasTeR het volgende:
Als ze verder met je wilt dan is het een pracht van een meid en moet je er maar ontzettend blij mee zijn. Mocht het allemaal een grap zijn dan kun je beter blij zijn dat je van die liegende stinkhoer af bent. Win-win situatie toch?
quote:Op maandag 9 juni 2008 23:40 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik r ook gevraagd gister, toen zij ze inderdaad dat ze voor G zou kiezen maar toen hadden we elkaar nog nooit gezien.
Via de telefoon, ik heb haar vandaag pas voor het eerst in het echt gezien.quote:
Christus op een hobbelpaard. Dus je hebt alleen nog maar contact gehad via de telefoon met dat loeder en nu spreek je al van een relatie en dat je haar niet kwijt wilt? Je kent haar nog niet eens.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:17 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Via de telefoon, ik heb haar vandaag pas voor het eerst in het echt gezien.
TS is gewoon genaaid en het is zijn eigen schuldquote:Op maandag 9 juni 2008 23:37 schreef Adelante het volgende:
Je moet echt aan je zelfvertrouwen werken, je laat je nu door twee wijven naaien en niet op de juiste manier. Gewoon duidelijk tegen (K) () zijn dat je iets met haar wil en niet met die vriendin, als je haar voor een keuze stelt kiest ze voor die vriendin waarschijnlijk, maar goed dan weet je dat ook weer.
Wie is Mquote:Op dinsdag 10 juni 2008 03:33 schreef Brizo het volgende:
Waarschijnlijk vind ze jou niet leuk, maar je andacht en bewondering. ze is gewoon gevleid en wenteld zich in zowel jou anadacht als die van haar vriendin.Als ze je echt leuk had gevonden dan zou ze zich niet zo mee laten sleuren door haar vriendin.
je bent tijdelijk vermaak voor M&G, en als ze je zat is zit jij met een gebroken hartje.
dus beter laat je haar gewoon, kijk of er initiatief van haar komt , als dat er is maak je kans, anders niet.
What de neuk? Heb je die K wel ontmoet, ik lees alleen maar msn/bellen/sms'enquote:Dusja vervolgens die avond met K gepraat waar G bij zat, dat ging helemaal fout en het ging toen uit
Één keertje in levende lijve ontmoet en nu al zulke relatieproblemen.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:07 schreef Just_Shut_Up het volgende:
What de neuk? Heb je die K wel ontmoet, ik lees alleen maar msn/bellen/sms'en..
Walgelijk, heb nu het hele verhaal gelezen..quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Één keertje in levende lijve ontmoet en nu al zulke relatieproblemen.
Het gaat echt zo helemaal nergens over.
De jeugd van tegenwoordigquote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:12 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Walgelijk, heb nu het hele verhaal gelezen..
Hoe de fuck kan je nou met iemand "hebben" die je nog nooit in levende lijve hebt gezien?
Kalverliefde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |