jaa njaa ik laat het hier maar bij. ik wil het goed maken en mijn ding uitleggen maar delano wil niet.. ja dan houdt het op..quote:Op zondag 22 juni 2008 22:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nou nou nou... nu niet onvolwassen doen joh! Vertel anders hier een aantal zaken die je dan kwijt wil aan de telefoon... Ik merk dat je er wel mee zit
!
Dat heb je nou al meerdere keren, gezegt, ga dan!!quote:Op zondag 22 juni 2008 22:24 schreef K_LOVES_U het volgende:
[..]
delano ga een leven zoeken.. laat het ook maar zitten ik ga me aandacht niet meer aan jou besteden.. besteeds jij je aandacht nou ook maar aan je ps3 ofzoo..
Ze wil het best uitpraten merk ik... Misschien wil ze het wel goed makenquote:Op zondag 22 juni 2008 22:24 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik weet jou kant van het verhaal toch, jij hebt een plan verzonnen om mij pijn te doen, het vervolgens door een ander iemand laten uitvoeren, en dan vervolgens net doen alsof jij onschuldig ben en mij wilt helpen
Doe s ff niet zo grappig, ik zou nog in geen 100 jaar iets met Kim willen, zeker na dit. (anders ook niet trouwens)quote:Op zondag 22 juni 2008 22:25 schreef EvoViper7 het volgende:
Je verpest je kansen (en dus misschien wel je aanstaande liefde) delano.
Ga er niet meer op in nu. Je laat je nu kennen. Niet aandringen om toch te bellen. Dan sta je zwak.
Nu is het te laat. Lekker laten gaan.
+1 voor dit topic
Laat het er niet bij zitten! Als je het er nu bij laat zitten dan zit je er straks nog mee... Dat wil je toch ook niet? Tik het in en zeg het hem gewoon - hij leest het hier toch wel, zo is Delano...quote:Op zondag 22 juni 2008 22:25 schreef K_LOVES_U het volgende:
[..]
jaa njaa ik laat het hier maar bij. ik wil het goed maken en mijn ding uitleggen maar delano wil niet.. ja dan houdt het op..
haha ik ben 17 jij?quote:Op zondag 22 juni 2008 22:26 schreef EvoViper7 het volgende:
Ga maar weg, dan kunnen wij ff doorroddelen.
Kim? hoe oud ben je ?
quote:Op zondag 22 juni 2008 22:24 schreef K_LOVES_U het volgende:
[..]
delano ga een leven zoeken.. laat het ook maar zitten ik ga me aandacht niet meer aan jou besteden.. besteeds jij je aandacht nou ook maar aan je ps3 ofzoo..
nee heb ik voor haar gedaan;)quote:Op zondag 22 juni 2008 22:27 schreef delano.888 het volgende:
HAHAHAHAH En nu heeft Sarah dr hyves verborgen,![]()
Waarom zo moelijk doen? Net alsof hier nog maar 1 ding aan is op te lossen, overigens Kim, als je echt wil, had je me al 100x kunnen bellen hoor.quote:Op zondag 22 juni 2008 22:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Laat het er niet bij zitten! Als je het er nu bij laat zitten dan zit je er straks nog mee... Dat wil je toch ook niet? Tik het in en zeg het hem gewoon - hij leest het hier toch wel, zo is Delano...
OMG nog zieliger.quote:
jaa daar heb je geljk in maar ik had niet het gevoel dat je er op zat te wachten en ik heb de telefoon niet meer.. dus kan niet bellen.quote:Op zondag 22 juni 2008 22:29 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Waarom zou moelijk doen? Net alsof hier nog maar 1 ding aan is op te lossen, overigens Kim, als je echt wil, had je me al 100x kunnen bellen hoor.
Nou, het is toch jammer dat je zo vijandig tegen elkaar doet? Dat hoeft toch helemaal niet zoquote:Op zondag 22 juni 2008 22:29 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Waarom zou moelijk doen? Net alsof hier nog maar 1 ding aan is op te lossen, overigens Kim, als je echt wil, had je me al 100x kunnen bellen hoor.
nee hoezo daar vroeg zij om.. en als je dat zielig vind ben je zelf ook zieligwant jij blokkeerd ook alles van mij..quote:
Tis niet dat ik het leuk vind als ze me belt, maarja ze moet doen wat ze niet laten kan nietwaar, overigens zeg ik t ook gewoon eerlijk allemaal hier wat ik denk, lijkt me in dit geval de enigste oplossing.quote:Op zondag 22 juni 2008 22:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nou, het is toch jammer dat je zo vijandig tegen elkaar doet? Dat hoeft toch helemaal niet zo!! Dat is toch haske jammer?
En nu mag ze je wel bellen? Ik had het allang uitgetikt en het op die manier verteld. Ik zou het wel kwijt willen denk ik... Vooral als je er mee zit - je moet het niet opkroppen. (dit is meer voor Kim)
quote:Op zondag 22 juni 2008 22:30 schreef -steefje het volgende:
Ik weet niet hoor ?
ik vind dit maar erg gejank om niks
laat delano lekker met rust.
ja misschien was hij niet zo slim om hierin te trappen...
maare kim ; waarom moet jij alles oplossen voor ene sarah ?
waar is dat grote meisje, met dr grote bek ?
als ze delano echt niet leuk vond ; en geen shit met hem wou..
kon ze dat toch zeggen ? en helemaal via zo'n fok forum ; wat al uberhaubt nergens op slaat ?
zullen we het is anders stellen kim ?
jij geeft een nummer ; van een stalker ; aan een goeie vriendin van je ..
zij vind hem leuk .. ze wil niet meer .. maar jij lost het voor haar op dat hun niks meer krijgen..
dan zoek jij je nog is rot op internet of delano misschien wat over je geschreven heeft ; JA !! ..
en nu wil je dat hij jou gaat bellen om te praten over shit wat delano en sarah hebben ??
ik weet niet hoor ?
ik vind het ene erge *** actie als je je vriendin ene stalker geeft ?
en daarbij ? volgens mij wil jij gewoon al die tijd met delano al in contakt komen. alleen kon het zelf niet voor elkaar krijgen ?
ik denk dat sarah hier het slachttoffer is van een *** vriendin; die stoer probeert te zijn ? =)
Ja als je 10x een hyves krabbel stuurt met daarin alleen maar KK enz, dan verwijder ik die, en als je dan niet ophoud, blokkeer ik jou hyves, ja lijkt me redelijk.quote:Op zondag 22 juni 2008 22:31 schreef K_LOVES_U het volgende:
[..]
nee hoezo daar vroeg zij om.. en als je dat zielig vind ben je zelf ook zieligwant jij blokkeerd ook alles van mij..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |