HAHAHAHAHAH WAT DENK JE ZELFquote:Op zondag 22 juni 2008 22:11 schreef K_LOVES_U het volgende:
delano kan je anders bellen om het eff zonder al die meelezers te bespreken?
Meh, misschien had je dat beter kunnen zeggen dat hij je eventjes niet moest storen omdat je in een dip zat... dat had hij best begrepen. Wellicht had hij je kunnen helpen! Ik bedoel, soms is het best belangrijk om een praat maatje te hebben - wie weet wordt het dan te zijner tijd wel meerquote:Op zondag 22 juni 2008 22:10 schreef K_LOVES_U het volgende:
[..]
ik heb niet gereageert omdat ik het zelf moeilijk had en geen zin had in mensen, en ik had ook geen zin om dit te melden//
jaa daar heb je gelijk in.. maar als ik op msn eff niks zei ging je me gelijk bellen.. of smsen enz.quote:Op zondag 22 juni 2008 22:12 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Had dan ff gezegt "nu niet" ofzo, dan had ik t geweten en had ik niks meer gezegd, maar niks zeggen en dan vervolgens mij voor stalker uitmaken slaat echt helemaal nergens op.
quote:Op zondag 22 juni 2008 22:13 schreef delano.888 het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAH WAT DENK JE ZELF
Net alsof ik jou wil spreken, je bent me belminuten niet waardplus ik heb je nummer al heeel lang geleden verwijderd.
En daarbij, vind het wel handig dat iedereen meeleest, kan je af en toe ook eens horen hoe anderen over jullie denken.
Nogmaals, nee, helemaaaal geen behoeft om jou stem te horen, en nogmaals: juist fijn dat de mensen mee lezen en commentaar kunnen geven.quote:Op zondag 22 juni 2008 22:14 schreef K_LOVES_U het volgende:
[..]
jaa daar heb je gelijk in.. maar als ik op msn eff niks zei ging je me gelijk bellen.. of smsen enz.
maar kan ik je eff bellen?
Dat dus! Had dat gedaan Kim! Delano is daar echt niet de verkeerde persoon hoorquote:Op zondag 22 juni 2008 22:12 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Had dan ff gezegt "nu niet" ofzo, dan had ik t geweten en had ik niks meer gezegd, maar niks zeggen en dan vervolgens mij voor stalker uitmaken slaat echt helemaal nergens op.
Ik help ze hier oprecht hoor!quote:Op zondag 22 juni 2008 22:13 schreef EvoViper7 het volgende:
hahahahaha dit is echt geweldig gewoon.
Dit doet me denken aan mijn jeugdige jaren. Die romantiek, die passie. Dit is het begin van een hartstochtelijke liefde.
Samen FOK!ken en problemen uitpraten. Bellen of langskomen en dan bloeit er iets tussen jullie op en vergeven jullie het elkaar.
Dit gaat helemaal goedkomen. Ik loop iets te ver vooruit. Ga gerust verder dames.
Dat de beste moge winnen
quote:Op zondag 22 juni 2008 22:14 schreef EvoViper7 het volgende:
Ah, ze wilt al bellen. Doen harry. Je gaat scoren vanavond
Wat is jouw hyves dan? Ik heb alleen die van de TS en dat wijf waar ie mee gekust heeft.
quote:Op zondag 22 juni 2008 22:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat dus! Had dat gedaan Kim! Delano is daar echt niet de verkeerde persoon hoor! Praten helpt!
Je bent toch wel gewend om vrouwenstemmen uit je telefoon te horen? *wink*wink*quote:Op zondag 22 juni 2008 22:16 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nogmaals, nee, helemaaaal geen behoeft om jou stem te horen, en nogmaals: juist fijn dat de mensen mee lezen en commentaar kunnen geven.
Best goede vriendenquote:Op zondag 22 juni 2008 22:17 schreef K_LOVES_U het volgende:
[..]
ik hoef niks met harry:P en ik wil hem bellen om het uit te praten omdat we best goede vrienden waren..
Ga nou niet van de hoogste toren blazen. Je kan haar ook even laten bellen. Zo te zien wil ze het uitpratenquote:Op zondag 22 juni 2008 22:13 schreef delano.888 het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAH WAT DENK JE ZELF
Net alsof ik jou wil spreken, je bent me belminuten niet waardplus ik heb je nummer al heeel lang geleden verwijderd.
En daarbij, vind het wel handig dat iedereen meeleest, kan je af en toe ook eens horen hoe anderen over jullie denken.
quote:Op zondag 22 juni 2008 22:16 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nogmaals, nee, helemaaaal geen behoeft om jou stem te horen, en nogmaals: juist fijn dat de mensen mee lezen en commentaar kunnen geven.
Tja, ik wil gewoon onpartijdig zijn!quote:Op zondag 22 juni 2008 22:18 schreef K_LOVES_U het volgende:
[..]
leer delano maar is in het echt kennen..
of ken je hem al in het echt?
Toch leuk dat ik van me vrienden juist hoor dat ik een heel goed persoon ben, als je me eenmaal hebt leren kennen. Niet dat dat er toe doet nu trouwens.quote:Op zondag 22 juni 2008 22:18 schreef K_LOVES_U het volgende:
[..]
leer delano maar is in het echt kennen..
of ken je hem al in het echt?
nee omdat ik ook wel belangrijkere dingen te doen heb.. dat jij nou alleenmaar de hele dag achter de pc en je ps3 zit kan ik niks aan doen..quote:Op zondag 22 juni 2008 22:19 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Best goede vriendenwe hebben mekaar niet 1x gezien nadat ik verhuisd ben
Aww damn, niet opgeven joh, dat deed hij toch ook niet?quote:Op zondag 22 juni 2008 22:19 schreef K_LOVES_U het volgende:
[..]
tuurlijk.. maar ik heb inprincipe niks gedaan. alleen die smsjes gestuurd maar daar wil ik je uitleg voor geven maar niet via de site maar weet je delano.. bekijk het maar.
Daaag Kim, jij hebt niks fout gedaan? Wie verzint er nou een plan om iemand anders zoveel mogelijk pijn te doenquote:Op zondag 22 juni 2008 22:19 schreef K_LOVES_U het volgende:
[..]
tuurlijk.. maar ik heb inprincipe niks gedaan. alleen die smsjes gestuurd maar daar wil ik je uitleg voor geven maar niet via de site maar weet je delano.. bekijk het maar.
quote:Op zondag 22 juni 2008 22:20 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Toch leuk dat ik van me vrienden juist hoor dat ik een heel goed persoon ben, als je me eenmaal hebt leren kennen. Niet dat dat er toe doet nu trouwens.
En oja, vragen of je mij kunt bellen? Whaha hoe dom ben je, ik weet niet of jij dat kan maar zo moelijk is het toch niet
Nou nou nou... nu niet onvolwassen doen johquote:Op zondag 22 juni 2008 22:21 schreef K_LOVES_U het volgende:
[..]
nee omdat ik ook wel belangrijkere dingen te doen heb.. dat jij nou alleenmaar de hele dag achter de pc en je ps3 zit kan ik niks aan doen..
quote:Op zondag 22 juni 2008 22:22 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Daaag Kim, jij hebt niks fout gedaan? Wie verzint er nou een plan om iemand anders zoveel mogelijk pijn te doenen oja me 100x uitschelden via sms/mail/hyves enz is natuurlijk ook niks fout doen.
Ik weet jou kant van het verhaal toch, jij hebt een plan verzonnen om mij pijn te doen, het vervolgens door een ander iemand laten uitvoeren, en dan vervolgens net doen alsof jij onschuldig ben en mij wilt helpenquote:Op zondag 22 juni 2008 22:22 schreef K_LOVES_U het volgende:
[..]
tuurlijk kan ik bellen...:S beetjee achterlijke reactie maar ik bedoelde meer of jij het ook oke vind.. maar het hoeft van mij niet meer stik er maar in. jij wil niet eens naar mijn kant van het verhaal luisteren (buiten deze site om..wat ik overigens heel erg triest vind..)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |