quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:26 schreef erikkll het volgende:
ik snap helemaal niks van die verhalen met (g) en (k) want dan weet ik nooit wie nou wie was
Onder de 18 > Definitie van een relatie : Toestemming om met elkaar te neuken zonder elkaar dingen te verwijten als er een ander neukertje komt.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:14 schreef Adelante het volgende:
17 en 16 en relatieproblemen
ik ga je verhaal niet lezen, maar voor haar tien anderen
AH FOK JOU, die lange afstandsvriendin kende ik ookal beter dan mijn beste vrienden ooit voordat ik haar 1x had gezien, dat zegt niks.quote:
Ja alleen maar even voor de duidelijkheid voor die sukkels die niet met letters kunnen werken.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:25 schreef Adelante het volgende:
Vijand is ook wel wat overtrokken.
Chill dude.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:25 schreef delano.888 het volgende:
AH FOK JOU, die lange afstandsvriendin kende ik ookal beter dan mijn beste vrienden ooit voordat ik haar 1x had gezien, dat zegt niks.
Omdat je over msn makkelijker praat enzo. maar dat betekend niet dat je haar ECHT kent. Een persoon leer je pas IRL kennen! Het kan namelijk zijn dat je nog de beste gesprekken hebt gehad, maar dat het irl gewoon niet klikt. Niks aan te doen..quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:25 schreef delano.888 het volgende:
[..]
AH FOK JOU, die lange afstandsvriendin kende ik ookal beter dan mijn beste vrienden ooit voordat ik haar 1x had gezien, dat zegt niks.
Maar het klikte dus echt heel goed gisteravondquote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Omdat je over msn makkelijker praat enzo. maar dat betekend niet dat je haar ECHT kent. Een persoon leer je pas IRL kennen! Het kan namelijk zijn dat je nog de beste gesprekken hebt gehad, maar dat het irl gewoon niet klikt. Niks aan te doen..
Dat is 1 avond.. daarop kun je heel weinig baseren. Het is een goed begin, daar niet van. Maar dat zegt nog lang niet alles.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:34 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Maar het klikte dus echt heel goed gisteravond
Das waar, het gegiechel met de smsjes en het "dus G kan jou nietmeer smsen?" zetten me ook wel aan het denken..quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is 1 avond.. daarop kun je heel weinig baseren. Het is een goed begin, daar niet van. Maar dat zegt nog lang niet alles.
naja we zijn alle 3 vroeg het huis uit gegaan vanwege problemen thuis enz.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:40 schreef SuperMocio het volgende:
Dit hele verhaal is zeldzaam kinderachtig. Zo lees je ze weinig. Maar wat ik me afvraag: 16 en 17 jaar oud (en nog volop aan het puberen zo blijkt) en dan al verhalen over huisgenoten en bij iemand in huis wonen. Wat voor een subcultuur hebben we het hier over?
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:25 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Je hebt gewoon een bord voor je kop.. Ik zou zeggen neuk die hoer het licht uit haar ogen.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:34 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Maar het klikte dus echt heel goed gisteravond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |