Maar wat is een fase? Lijkt mij nog steeds de aanval dit, en niet dat hij daar ligt en oranje rustig een nieuwe aanval voorbereidt. Was gewoon nog 1 gebeurtenis. Zou kunnen toch?quote:Op maandag 9 juni 2008 22:42 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Het was absoluut buitenspel. Het hoofd van de Belgische scheidsrechterscommissie was daar héél duidelijk over in de rust hier op de Belgische TV. Dit is altijd en overal buitenspel en daar is zelfs geen discussie over. Of het opzettelijk was dat hij daar lag doet zelfs niks ter zake. Als hij daar ligt van een voorgaande fase zoals hier het geval is vervalt hij hoe dan ook. En is dit dus ALTIJD buitenspel.
hier ook!!! toch weer gaaf: hele buurt met mensen van alchtoonse afkomst :quote:
De Turken waren erg (understatement) lovend over Nederlandquote:Op maandag 9 juni 2008 22:42 schreef Cyberia18 het volgende:
Kan iemand mij vertellen wie die vuile NSB'er bij ARD is die alles door Duitse doppen ziet?Jezus wat loopt ie de boel te bagatelliseren
quote:Op maandag 9 juni 2008 22:42 schreef Cyberia18 het volgende:
Kan iemand mij vertellen wie die vuile rode NSB'er bij ARD is die alles door Duitse doppen ziet?Jezus wat loopt ie de boel te bagatelliseren
Hier ook. Ook Grunn'n.quote:
Die wou ik dus net postenquote:Op maandag 9 juni 2008 22:44 schreef Bruce117 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 juni 2008 22:44 schreef Burakius het volgende:
HOLLAAND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
DREAM TEAM!! ALLE TURKEN VOOR ORANJE!!!
Tuurlijk kan ik dat, maar dat doe ik niet. Jij kunt geen Duits. Hij had alle lof voor NL en vond dat ze geweldig hadden gespeeld. Italië vond 'ie matig. Wat is daar door een Duitse bril aan?quote:
quote:Op maandag 9 juni 2008 22:44 schreef Burakius het volgende:
HOLLAAND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
DREAM TEAM!! ALLE TURKEN VOOR ORANJE!!!
quote:Op maandag 9 juni 2008 22:45 schreef Burakius het volgende:
ALLE TURKEN TOETEREN HIER OOK MET AUTOHOLLANDDD!!
Hij is ondertussen al half van mening veranderd.quote:Op maandag 9 juni 2008 22:46 schreef Hantuchova80 het volgende:
Joost-mag-het-weten schreef op maandag 9 juni om 22:42
Het was absoluut buitenspel. Het hoofd van de Belgische scheidsrechterscommissie was daar héél duidelijk over in de rust hier op de Belgische TV. Dit is altijd en overal buitenspel en daar is zelfs geen discussie over. Of het opzettelijk was dat hij daar lag doet zelfs niks ter zake. Als hij daar ligt van een voorgaande fase zoals hier het geval is vervalt hij hoe dan ook. En is dit dus ALTIJD buitenspel.
Ongelofelijk dat het doelpunt dan toch door mocht gaan.
Boeiend!quote:Op maandag 9 juni 2008 22:46 schreef Hantuchova80 het volgende:
quote:Op maandag 9 juni 2008 22:46 schreef Apotheose het volgende:
[ afbeelding ] GO HOLLAND GO HOLLAND [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat dan?quote:Op maandag 9 juni 2008 22:46 schreef Palmboom313 het volgende:
HAHAHA comentaar bij 2e goal VAN GELDER
quote:Op maandag 9 juni 2008 22:46 schreef Mr.Mills het volgende:
ZUUUUUIIIIIIIIPPEEEEEEEEEEEEE NAAR DE KLOTEEEEEEE EN MORGEN DIE PRESENTATIE VERNEUKEN FOK ITTTTT HELEMAAL LOSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Totaal gestoord. Ik distantiëer me totaal van dat soort paupervolk.quote:Op maandag 9 juni 2008 22:44 schreef horned_reaper het volgende:
Er word hier in het boeren Winschoten vurwerk afgestoken, overal waar je kijkt![]()
En alleen maar gashoorns en gejuich.
Net iemand met een toeterende auto de tuin van de overburen ingereden![]()
WORLD'S GONE CRAZY !!!!!!!!!
En nu? Ga je protest indienen bij de UEFA? Of wat?quote:Op maandag 9 juni 2008 22:42 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Vuurwerk zie ik niet. Hoor allemaal gezang op straat.quote:Op maandag 9 juni 2008 22:47 schreef Susi het volgende:
[..]
In dit deel Groningen zelfs vuurwerk volgens mij.
Ja, boeiend joh!!!!quote:Op maandag 9 juni 2008 22:44 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Maar wat is een fase? Lijkt mij nog steeds de aanval dit, en niet dat hij daar ligt en oranje rustig een nieuwe aanval voorbereidt. Was gewoon nog 1 gebeurtenis. Zou kunnen toch?
Zeikerd. Er zijn wel meer doelpunten die niet door hadden mogen gaan en andersom. Gebeurd is gebeurd. Bovendien, het is geen 1-0 geworden.quote:Op maandag 9 juni 2008 22:46 schreef Hantuchova80 het volgende:
Nederlanders die beginnen te leren hoe ze moeten vierenquote:Op maandag 9 juni 2008 22:44 schreef horned_reaper het volgende:
Er word hier in het boeren Winschoten vurwerk afgestoken, overal waar je kijkt![]()
En alleen maar gashoorns en gejuich.
Net iemand met een toeterende auto de tuin van de overburen ingereden![]()
WORLD'S GONE CRAZY !!!!!!!!!
Precies, alles wat oranje is is morgen uitverkocht.quote:Op maandag 9 juni 2008 22:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Commercieel gezien kon 't EK natuurlijk niet beter beginnen.
Je kan me een zeikerd noemen, maar het was gewoon duidelijk buitenspel. Ach ja, ik neem niemand het recht om te feesten hoor. Maar je hebt een verschil tussen feesten en gestoord feesten.quote:Op maandag 9 juni 2008 22:48 schreef Susi het volgende:
[..]
Zeikerd. Er zijn wel meer doelpunten die niet door hadden mogen gaan en andersom. Gebeurd is gebeurd. Bovendien, het is geen 1-0 geworden.
En Dick Jol zegt ook dat het een geldig doelpunt was
Jackquote:Op maandag 9 juni 2008 22:46 schreef Palmboom313 het volgende:
Ben ik ook wel benieuwd naar....quote:Op maandag 9 juni 2008 22:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Heeft Van Gelder nog op een uitzonderlijke wijze geschreeuwd???
Je bedoelt dat de arbeidsproductiviteit tot nihil inzakt. Heel fijn! Niet dat het belangrijk is vanavond, het is maar hoe je erin staat.quote:Op maandag 9 juni 2008 22:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Commercieel gezien kon 't EK natuurlijk niet beter beginnen.
Ja doe is postenquote:Op maandag 9 juni 2008 22:46 schreef Palmboom313 het volgende:
quote:Op maandag 9 juni 2008 22:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Tuurlijk kan ik dat, maar dat doe ik niet. Jij kunt geen Duits. Hij had alle lof voor NL en vond dat ze geweldig hadden gespeeld. Italië vond 'ie matig. Wat is daar door een Duitse bril aan?
Jawel, maar het was geen Bergkampjequote:Op maandag 9 juni 2008 22:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Heeft Van Gelder nog op een uitzonderlijke wijze geschreeuwd???
Ik zeg gewoon wat hij zei. Kan er ook niks aan doen dat je IQ te wensen over laat.quote:Op maandag 9 juni 2008 22:51 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Net uit bed zeker? Godskolere wat ben jij een vreselijke droogkloot.
quote:Op maandag 9 juni 2008 22:52 schreef Palmboom313 het volgende:
http://ek2008.nos.nl/ daar maar even klikken op Oranje speelt wereldkampioen zoek en dan bij audio
Hoezo maar twee goals voor NL onderin?quote:
Dat is er één voor in het plakboek.quote:
quote:Op maandag 9 juni 2008 22:52 schreef Rucebo het volgende:
[..]
http://ek2008.nos.nl/nieu(...)-wereldkampioen-zoek
Rechts staan de audiofragmenten...
HET WAS GEEN BUITENSPELquote:Op maandag 9 juni 2008 22:53 schreef xminator het volgende:
Eerlijk is eerlijk, Nederland had misschien niet gewonnen als het buitenspel doelpunt niet telde. Doordat de Italianen achter stonden gingen ze meer naar voren en kon Nederland makkelijk counteren en het afmaken.
Jij snapt volgens mij niet waar ik op doel.quote:Op maandag 9 juni 2008 22:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon wat hij zei. Kan er ook niks aan doen dat je IQ te wensen over laat.
als..als...alsquote:Op maandag 9 juni 2008 22:53 schreef xminator het volgende:
Eerlijk is eerlijk, Nederland had misschien niet gewonnen als het buitenspel doelpunt niet telde. Doordat de Italianen achter stonden gingen ze meer naar voren en kon Nederland makkelijk counteren en het afmaken.
Gewoon voor de winst gaan.quote:Op maandag 9 juni 2008 22:54 schreef Tomatenboer het volgende:
Geweldig resultaat. Echt boven mijn verwachtingen.![]()
Wat helemaal mooi is, is dat Oranje vrijdag aan een gelijkspel tegen Frankrijk genoeg heeft om de volgende ronde te halen!
Bwhehehe Ajax volgend jaar weer ouderwets Landskampioen.quote:Op maandag 9 juni 2008 22:54 schreef vitessezuid113 het volgende:
De beste wedstrijd onder Van Basten![]()
Hopelijk gaat ie dit na de zomer niet meer nadoen![]()
Rot toch eens een tyfus end op. Ooijer speelde gewoon goed.quote:Op maandag 9 juni 2008 22:55 schreef Barca het volgende:
Fantastisch! Blijkbaar snapt Bassie nu toch hoe het moet.
Goed gespeeld. Alleen klOoijer deed onder voor zijn ploeggenoten.
als de scheidsrechter het doelpunt had afgekeurd was het buitenspelquote:Op maandag 9 juni 2008 22:55 schreef okee6 het volgende:
[..]
Regelboekje lezen. Nieuwe fase, geblesseerde speler, buitenspel.
Volgens wie? Toch niet die Belg die al begon terug te krabbelen?quote:Op maandag 9 juni 2008 22:55 schreef okee6 het volgende:
[..]
Regelboekje lezen. Nieuwe fase, geblesseerde speler, buitenspel.
idd , viel me bij de CL Finale eigenlijk ook al positief opquote:Op maandag 9 juni 2008 22:55 schreef dvs- het volgende:
Goede scheidsrechter trouwens.
Idd goed om te noemen, niets over te klagen. Hierdoor is de wedstrijd ook gemaakt.quote:
Uefa cupquote:Op maandag 9 juni 2008 22:58 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
idd , viel me bij de CL Finale eigenlijk ook al positief op
Werkelijk waar, hoe kun je hier nog over beginnen? We hebben de Italianen van begin tot eind gedold waar ze bijstonden. Niet door de buitenspelgoal hebben we gewonnen, maar gewoon gedurende de complete wedstrijd!quote:Op maandag 9 juni 2008 22:53 schreef xminator het volgende:
Mijn voorspellingen waren louter provocerend. Hoge uitslagen zijn er niet vaak en we hoefden ook niet bang te zijn voor Italië. Qua spelersmateriaal kunnen we iedereen aan.quote:Op maandag 9 juni 2008 22:52 schreef Anonymousz het volgende:
Mensen ik neem me woorden terug het spijt me vergeef me
Wat zitten ze te doen tijdens die eerste treffer, die hele liggende Italiaan wordt gemist, Van Nistelrooij wordt niet gezien en ze beschrijven de ganse situatie niet. Een luisteraar doet dat beter. Tweede goal kopte Kuijt terug ipv door. Van Gelder heeft zijn tijd gehad.quote:Op maandag 9 juni 2008 22:52 schreef Palmboom313 het volgende:
http://ek2008.nos.nl/ daar maar even klikken op Oranje speelt wereldkampioen zoek en dan bij audio
Volgens dat:quote:Op maandag 9 juni 2008 22:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ratings @ http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/euro_2008/7389614.stm
Bezopen idd. MvB heeft één zin gezegd, RvN twee.quote:Op maandag 9 juni 2008 22:59 schreef Jarno het volgende:
Sjees. Wat een sufferds. Heb je de bondscoach aan tafel, ga je zitten meuten met Cruijff.
Als het was afgekeurd zou het uitstel geweest zijn. Spelbeeld zou denk ik niet veranderen. We waren duidelijk beter.quote:Op maandag 9 juni 2008 22:59 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Werkelijk waar, hoe kun je hier nog over beginnen? We hebben de Italianen van begin tot eind gedold waar ze bijstonden. Niet door de buitenspelgoal hebben we gewonnen, maar gewoon gedurende de complete wedstrijd!
marco doet geen hol, het is het team wat de chemie heeft en dat komt niet door de coachquote:Op maandag 9 juni 2008 22:59 schreef Barca het volgende:
[..]
Mijn voorspellingen waren louter provocerend. Hoge uitslagen zijn er niet vaak en we hoefden ook niet bang te zijn voor Italië. Qua spelersmateriaal kunnen we iedereen aan.
Maar ik gun de coach geen succes. Al komt dat wel meer. Hij laat de ploeg nu toch goed voetbal spelen.
Klopt ja, De Jong viel alleen niet bijzonder op, maar dat komt meer omdat er velen wel opvielen.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:01 schreef Remzz het volgende:
Kan eigenlijk geen een mindere speler opnoemen.
En bij de derde goal: 'Nederland is door naar de volgende wedstrijd.'quote:Op maandag 9 juni 2008 22:59 schreef okee6 het volgende:
[..]
Wat zitten ze te doen tijdens die eerste treffer, die hele liggende Italiaan wordt gemist, Van Nistelrooij wordt niet gezien en ze beschrijven de ganse situatie niet. Een luisteraar doet dat beter. Tweede goal kopte Kuijt terug ipv door. Van Gelder heeft zijn tijd gehad.
Achja, Oranje wint
Italie op achterstand moet z'n tactiek wijzigen ten voordele van Oranje. Spelbeeld is wat anders, doorgaans komt Italie daar niet in voor en wint het met 1-0.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:00 schreef Barca het volgende:
[..]
Als het was afgekeurd zou het uitstel geweest zijn. Spelbeeld zou denk ik niet veranderen. We waren duidelijk beter.
mp3's opgeslagenquote:Op maandag 9 juni 2008 22:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Audiofragmenten rechts @ http://ek2008.nos.nl/oranje/
De laagste van Nederland is beter dan de beste van Italiequote:Op maandag 9 juni 2008 22:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ratings @ http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/euro_2008/7389614.stm
Klopt maar ik heb het idee dat Marco zich bij winst erg goed vindt.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
marco doet geen hol, het is het team wat de chemie heeft en dat komt niet door de coach
Ik vind dat De Jong wel positief opviel. klOoijer speelde, vind ik, matig.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Klopt ja, De Jong viel alleen niet bijzonder op, maar dat komt meer omdat er velen wel opvielen.
Al voorbij gekomen zie ik.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:03 schreef Cyberia18 het volgende:
Jackie van Gelder a la '98?
http://ek2008.nos.nl/nieuws/artikel/ID/tcm:45-384948/title/oranje-speelt-wereldkampioen-zoek
Luister radiofragment 2.
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 9 juni 2008 23:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En bij de derde goal: 'Nederland is door naar de volgende wedstrijd.'
Moet je het wel goed doen. Roemenië heeft al 1 punt.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:03 schreef GieJay het volgende:
Waarom zou nederland genoeg hebben aan gelijkspel?
Nederland frankrijk 1-1
Italie romenie 2-0
Stand na 2 wedstrijden:
Nederland 4 punten
Italie 3 punten
Frankrijk 2 punten
Romenie 0 punten
Dan Nederland romenie 0-2(natuurlijk gewoon 3-0 maarja)
Italie Frankrijk 2-0
Italie 6 punten
Nederland 4 punten
Romenie 3 punten
Frankrijk 2 punten
OWJA! Twas ff rekenen, maar dan heb je ook wat!
Nederland is dan toch door ofniet?quote:Op maandag 9 juni 2008 23:03 schreef GieJay het volgende:
Waarom zou nederland genoeg hebben aan gelijkspel?
Nederland frankrijk 1-1
Italie romenie 2-0
Stand na 2 wedstrijden:
Nederland 4 punten
Italie 3 punten
Frankrijk 2 punten
Romenie 0 punten
Dan Nederland romenie 0-2(natuurlijk gewoon 3-0 maarja)
Italie Frankrijk 2-0
Italie 6 punten
Nederland 4 punten
Romenie 3 punten
Frankrijk 2 punten
OWJA! Twas ff rekenen, maar dan heb je ook wat!
quote:2141: That game is enough to make anyone fall in love with football and I am so pleased it happened early on in the tournament. Netherlands must now be among the favourites for the tournament, while France v Italy in Zurich on 17 June is starting to look like the great eliminator. Oh boy.
Ik weet niet of het je is op gevallen doelpuntje 2 en 3 waren gewoon counter attack doelpunten. Zoals ik zei zouden die er nooit geweest zijn als Italie achterin bleef.quote:Op maandag 9 juni 2008 22:59 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Werkelijk waar, hoe kun je hier nog over beginnen? We hebben de Italianen van begin tot eind gedold waar ze bijstonden. Niet door de buitenspelgoal hebben we gewonnen, maar gewoon gedurende de complete wedstrijd!
Engelaar?quote:Op maandag 9 juni 2008 23:01 schreef Remzz het volgende:
Kan eigenlijk geen een mindere speler opnoemen.
Jackquote:Op maandag 9 juni 2008 22:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Maar we zouden dan blijven zoeken naar de 1 - 0. We speelden gewoon goed.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:06 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik weet niet of het je is op gevallen doelpuntje 2 en 3 waren gewoon counter attack doelpunten. Zoals ik zei zouden die er nooit geweest zijn als Italie achterin bleef.
quote:Op maandag 9 juni 2008 22:54 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat helemaal mooi is, is dat Oranje vrijdag aan een gelijkspel tegen Frankrijk genoeg heeft om de volgende ronde te halen!
Bwhahaah Engelaar speelde fantastisch!quote:
de Jong moest juist niet opvallen.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Klopt ja, De Jong viel alleen niet bijzonder op, maar dat komt meer omdat er velen wel opvielen.
Schalke mag wel snel aan die vraagprijs van Twente gaan voldoen, anders vissen ze naast het net.quote:
Dat dan weer wel maar het zou geen 3 - 0 geweest zijn.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:07 schreef Barca het volgende:
[..]
Maar we zouden dan blijven zoeken naar de 1 - 0. We speelden gewoon goed.
Engelaar speelde inderdaad zeer goed.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:07 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Bwhahaah Engelaar speelde fantastisch!
Neeee man die was ook goed!quote:
Ook daarvoor was Nederland stukken sterker. Vooral eerste helft waren ze echt superieur aan Italie.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:06 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik weet niet of het je is op gevallen doelpuntje 2 en 3 waren gewoon counter attack doelpunten. Zoals ik zei zouden die er nooit geweest zijn als Italie achterin bleef.
Staat 2x dat er buitenspel wasquote:Op maandag 9 juni 2008 23:08 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/euro_2008/7363339.stm
Benieuwd wat er morgen in de engelse kranten staanquote:Op maandag 9 juni 2008 23:08 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Dat was idd een droomhelft. Ik zou 'm nog een keer willen zienquote:Op maandag 9 juni 2008 23:09 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ook daarvoor was Nederland stukken sterker. Vooral eerste helft waren ze echt superieur aan Italie.
Valt ook wel weer mee, Nederland was toen echt meer aan het tikken achter in. Dat terwijl Italie ook nog een paar kansjes had ...quote:Op maandag 9 juni 2008 23:09 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ook daarvoor was Nederland stukken sterker. Vooral eerste helft waren ze echt superieur aan Italie.
Toni één kopballetje en dat was het? RvN was toen al voorbij Buffon geweest.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:10 schreef xminator het volgende:
[..]
Valt ook wel weer mee, Nederland was toen echt meer aan het tikken achter in. Dat terwijl Italie ook nog een paar kansjes had ...
Valt me nog mee. Ik dacht dat ze daar 3 eeuwen achterliepen.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:10 schreef Paaskonijn het volgende:
In Helmond toeteren ze nu ook. Het nieuws komt hier ook eindelijk door.
en dat was het ook welquote:Op maandag 9 juni 2008 23:10 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Toni één kopballetje en dat was het? RvN was toen al voorbij Buffon geweest.
quote:Op maandag 9 juni 2008 23:10 schreef Paaskonijn het volgende:
In Helmond toeteren ze nu ook. Het nieuws komt hier ook eindelijk door.
Typisch hollandsquote:Op maandag 9 juni 2008 23:10 schreef xminator het volgende:
[..]
Valt ook wel weer mee, Nederland was toen echt meer aan het tikken achter in. Dat terwijl Italie ook nog een paar kansjes had ...
Dit worden mijn top tracks deze week bij Last.fmquote:Op maandag 9 juni 2008 22:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
quote:Op maandag 9 juni 2008 23:09 schreef Halve-Amerikaan het volgende:
USA TODAY: "...Italy's once-proud defense looked old and slow. Van Nistelrooy tore through the Azzurri defense at will. With injured captain Fabio Cannavaro sitting on the bench next to his crutches, Marco Materazzi and Andrea Barzagli were picked apart by the Oranje attack. The Italian fans displayed signs saying "Spremuta d'Orange" - freshly squeezed orange juice - but it was a Dutch squeezing that left the Azzurri blue...."
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tsjah zoals ik het nu zie denken mensen dat Nederland al het EK heeft gewonnen, ze toeteren non-stopquote:Op maandag 9 juni 2008 23:11 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Typisch hollandseen geweldige wedstrijd en toch nog zeiken, het was gewoon top klaar!
Prachtig.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:09 schreef Halve-Amerikaan het volgende:
USA TODAY: "...Italy's once-proud defense looked old and slow. Van Nistelrooy tore through the Azzurri defense at will. With injured captain Fabio Cannavaro sitting on the bench next to his crutches, Marco Materazzi and Andrea Barzagli were picked apart by the Oranje attack. The Italian fans displayed signs saying "Spremuta d'Orange" - freshly squeezed orange juice - but it was a Dutch squeezing that left the Azzurri blue...."
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Twee doelpunten maken, en bovendien nog twee 100% kansen voor Nistelrooy, en wat kleine kansjes. Daarbovenop nog eens veldoverwicht en maar 1 echte kans weggegeven. Dat noem ik superieurquote:Op maandag 9 juni 2008 23:10 schreef xminator het volgende:
[..]
En nog die 100% kans die hij over v/d Sar lobtequote:Op maandag 9 juni 2008 23:10 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Toni één kopballetje en dat was het? RvN was toen al voorbij Buffon geweest.
omg jij begint vanaf het punt dat het 1 - 0 begint te worden, natuurlijk wordt je dan superieur tegen Italie.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:13 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Twee doelpunten maken, en bovendien nog twee 100% kansen voor Nistelrooy, en wat kleine kansjes. Daarbovenop nog eens veldoverwicht en maar 1 echte kans weggegeven. Dat noem ik superieur
Het ging over tot de 1-0 van NLquote:Op maandag 9 juni 2008 23:14 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
En nog die 100% kans die hij over v/d Sar lobte!
Examens ftwquote:Op maandag 9 juni 2008 23:14 schreef Ordinair het volgende:
Morgen werken, dat is wel kut.. Anders was ik nu nog aant springen! Vrijdag weer zo'n pot en zaterdag dood.
Haha wat een onzin. Alsof Italie een team heeft dat blind naar voren rent op het moment dat ze 1-0 achter komen in de 1e helft in de 1e wedstrijd van het toernooi.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:14 schreef xminator het volgende:
[..]
omg jij begint vanaf het punt dat het 1 - 0 begint te worden, natuurlijk wordt je dan superieur tegen Italie.
Vlak Rusland niet uit.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:16 schreef tha_dark het volgende:
Mijn favorieten voor de titel: Duitsland, Portugal, Nederland en Italië (en daar kan Spanje nog bijkomen)
Dat toch niet helaas.quote:Op maandag 9 juni 2008 22:54 schreef Tomatenboer het volgende:
Hoe noem je dan het fantastische voetbal waarmee Ajax in de half jaren '90 en Nederland op het WK 1998 en op het EK 2000 dan speelde?quote:Op maandag 9 juni 2008 23:11 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Typisch hollandseen geweldige wedstrijd en toch nog zeiken, het was gewoon top klaar!
Frankrijk moet op basis van hun prestatie tegen Roemenie 4-0 worden maar na dit Oranje te zien spelen tegen Italie, dat uit en thuis van Frankrijk wist te winnen in de kwalificaties, verwacht ik toch een kans op 6-0. Ik hoef alleen niet dat we ons kruit al in de voorronde verspillen. Maar goed meestal zetten we goed spel aardig door.quote:Op maandag 9 juni 2008 22:54 schreef Tomatenboer het volgende:
Nouquote:Op maandag 9 juni 2008 23:18 schreef Hephaistos. het volgende:
Italie speelde trouwens best aanvallend (ook voor die 1-0), misschien ligt het catanaccio-voetbal ze toch beter
Jij weet dus niets van voetbalquote:Op maandag 9 juni 2008 23:15 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Haha wat een onzin. Alsof Italie een team heeft dat blind naar voren rent op het moment dat ze 1-0 achter komen in de 1e helft in de 1e wedstrijd van het toernooi.
Van der Sarquote:Op maandag 9 juni 2008 22:45 schreef Remzz het volgende:
Van der Sar heeft ook weer even laten zien waarom hij de Champions League heeft gewonnen, toch weer een paar fantastische reddingen
Ook fantastisch, maar deze wedstrijd ook. Kom op zeg, je bent dan wel zo'n azijnzeiker, maar dit kan je niet ontkennen. De wereldkampioen is gewoon door onze jongens van de mat gespeeld.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:18 schreef Hantuchova80 het volgende:
[..]
Hoe noem je dan het fantastische voetbal waarmee Ajax in de half jaren '90 en Nederland op het WK 1998 en op het EK 2000 dan speelde?
Ik heb gelijk, en jij geen argumenten.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:19 schreef xminator het volgende:
[..]
Jij weet dus niets van voetbal. Snel ga maar weer weg.
00:05 uur de beelden op BBC 1quote:Op maandag 9 juni 2008 23:08 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Jij zegt dat een doelpunt geen invloed heeft op hoe een team speelt. Dan weet je gewoon niets van voetbal en mag je samen met je vrouwenclubbie gaan geilen op C. Ronaldoquote:Op maandag 9 juni 2008 23:21 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ik heb gelijk, en jij geen argumenten.![]()
Tweede helft waren de verhoudingen trouwens 50/50, maar 1e helft was Nederland superieur. Dat alles wijten aan 1 doelpunt is echt veel te kortzichtig.
60% om door te gaanquote:Op maandag 9 juni 2008 23:21 schreef zomgmoz het volgende:
Ik ben een noob..kan iemand uitleggen wat onze kansen nu een beetje zijn? we hebben nu 3 punten toch?
Je kan wel lachen maar ik zie Italie nog steeds al titelkandidaat. De Italianen zijn wel vaker slecht aan de groepswedstrijden begonnen en daarna maar nipt door naar de volgende ronde. Maar eenmaal in de KO fase komen ze meestal op gang.quote:
Ik vond ze best aanvallend starten. Vooral het eerste kwartier kwamen ze er een paar keer aardig doorheen. Dat dat geen kansen opleverde klopt natuurlijk wel, maar het was bepaald niet het stereotype Italiaanse spel.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
NouEén kansje voor de 1-0, pas vanaf de 2-0 gingen ze wat meer drukken, wat ook niet heel veel kansen opleverde.
Als we er nu nog 1 winnen, zitten we in de kwartfinale. Als dat niet lukt, en we gelijkspelen of verliezen, (wat ik betwijfel), dan moeten we hopen op veel gelijkspel in de andere wedstrijden tussen IT, FR en RO. Maar ik heb er best vertrouwen in nu. Kwartfinale, daar komen we aanquote:Op maandag 9 juni 2008 23:21 schreef zomgmoz het volgende:
Ik ben een noob..kan iemand uitleggen wat onze kansen nu een beetje zijn? we hebben nu 3 punten toch?
HIER STOPTE IK MET LEZENquote:Op maandag 9 juni 2008 23:22 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Je kan wel lachen maar ik zie Italie nog steeds al titelkandidaat.
De wereldkampioen is met 3-0- verslagen.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:21 schreef zomgmoz het volgende:
Ksst wegwezen nu. Je hebt je genoeg belachelijk gemaakt.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:22 schreef xminator het volgende:
[..]
Jij zegt dat een doelpunt geen invloed heeft op hoe een team speelt. Dan weet je gewoon niets van voetbal en mag je samen met je vrouwenclubbie gaan geilen op C. Ronaldo
Dan wel hequote:Op maandag 9 juni 2008 22:45 schreef Burakius het volgende:
ALLE TURKEN TOETEREN HIER OOK MET AUTOHOLLANDDD!!
Hmm, in dat geval heeft Nederland toch net niet voldoende aan één gelijkspel inderdaad.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:07 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]Dat is nou ook weer niet zo helaas.
Frankrijk en Roemenie kunnen samen nog door dan als ze beide van Italie winnen en we verliezen van Roemenie.
Maar vrij zeker zijn we dan idd wel
quote:Op maandag 9 juni 2008 23:23 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ksst wegwezen nu. Je hebt je genoeg belachelijk gemaakt.
Haha geen argumenten dus,quote:Op maandag 9 juni 2008 23:23 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ksst wegwezen nu. Je hebt je genoeg belachelijk gemaakt.
Eerste al weer verwijdertquote:
Klopt. De stand in de poule is nu zo:quote:
quote:Op maandag 9 juni 2008 23:24 schreef superworm het volgende:
[..]
Een doelpunt heeft wel degelijk invloed. Het punt is alleen, het kan alle kanten op
duidelijk. Alleen nederland staat boven italie bij gelijke puntenquote:Op maandag 9 juni 2008 23:25 schreef Hantuchova80 het volgende:
[..]
Klopt. De stand in de poule is nu zo:
Nederland 1 > 3
Frankrijk 1 > 1
Roemenië 1 > 1
Italië 1 > 0
Stel dat Nederland tegen Frankrijk verliest en Italië wint van Roemenië, dan is de stand zo:
Frankrijk 2 > 3
Italië 2 > 3
Nederland 2 > 3
Roemenië 2 > 1
En als in de laatste poule-wedstrijd Nederland dan verliest van Roemenië en Frankrijk en Italië spelen gelijk, dan is Nederland er gewoon uit.
This video is no longer available due to a copyright claim by UEFAquote:
Dat ontken ik ook nergensquote:Op maandag 9 juni 2008 23:24 schreef superworm het volgende:
[..]
Een doelpunt heeft wel degelijk invloed. Het punt is alleen, het kan alle kanten op
De stelling was dan ook dat Nederland aan nog één gelijkspel voldoende zou hebben voor de volgende ronde, en niet als Nederland de overige wedstrijden zou verliezen.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:25 schreef Hantuchova80 het volgende:
[..]
Klopt. De stand in de poule is nu zo:
Nederland 1 > 3
Frankrijk 1 > 1
Roemenië 1 > 1
Italië 1 > 0
Stel dat Nederland tegen Frankrijk verliest en Italië wint van Roemenië, dan is de stand zo:
Frankrijk 2 > 3
Italië 2 > 3
Nederland 2 > 3
Roemenië 2 > 1
En als in de laatste poule-wedstrijd Nederland dan verliest van Roemenië en Frankrijk en Italië spelen gelijk, dan is Nederland er gewoon uit.
Dat is gewoon een feit. Je moet het niet ontkennen.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:26 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Dat ontken ik ook nergensMaar het grote overwicht van Nederland aan dat doelpunt wijten slaat gewoon nergens op. Dat soort theorieen kan je erop loslaten als Italie moet winnen, en ze dus gedwongen worden om meer naar voren te spelen. Maar kom op hey, die gast doet net alsof Nederland ze eruit heeft kunnen spelen omdat er in de 20e minuut (ofzo) een doelpunt viel
Kneusquote:Op maandag 9 juni 2008 23:28 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat is gewoon een feit. Je moet het niet ontkennen.
Niks, het is klaar. Studio Sport met niks nieuws.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:29 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat krijgen we zo te zien?
Misschien niet. Maar het gaat om een toernooi hè? Je hoeft niet alle wedstrijden met 3 - 0 te winnen. Sterker nog: met 1 x 1 - 0 en 2 x 0 - 0 is een kwartfinale ook mogelijk.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:08 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat dan weer wel maar het zou geen 3 - 0 geweest zijn.
Nja wedstrijd is gespeeld.
party time
Nee, Nederland speelde gewoon geweldig als team, iets wat we al tijden niet meer hebben gezien. Ik kwam meteen op de term 'gecombineerde krachten', want dat is het. Ons punt was altijd dat we goeie spelers hadden in de voorlinie en 'slechte' verdediging, maar juist dat 4-2-3-1 heeft heel goed gewerkt. Al het talent kwam eruit en men speelde fantastisch samen, het kan dus zeker wel. Ik moest een paar keer terugdenken aan het doelpunt van Bergkamp in '98, dat soort samenwerking hebben we lang gemist, zeker continu in de wedstrijd. Ik vréésde die 1-0 zelfs in het begin, omdat ik van mening was dat Nederland dan ging verdedigen en Italië op zoek naar de counter. Maar 3-0? Nederland (en daarmee ook Van Basten) heeft bewezen dat ze het kán. Ik hoop dan ook van harte dat ze het door kunnen zettenquote:Op maandag 9 juni 2008 23:26 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Dat ontken ik ook nergensMaar het grote overwicht van Nederland aan dat doelpunt wijten slaat gewoon nergens op. Dat soort theorieen kan je erop loslaten als Italie moet winnen, en ze dus gedwongen worden om meer naar voren te spelen. Maar kom op hey, die gast doet net alsof Nederland ze eruit heeft kunnen spelen omdat er in de 20e minuut (ofzo) een doelpunt viel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |