Van der Sarquote:Op maandag 9 juni 2008 22:45 schreef Remzz het volgende:
Van der Sar heeft ook weer even laten zien waarom hij de Champions League heeft gewonnen, toch weer een paar fantastische reddingen
Ook fantastisch, maar deze wedstrijd ook. Kom op zeg, je bent dan wel zo'n azijnzeiker, maar dit kan je niet ontkennen. De wereldkampioen is gewoon door onze jongens van de mat gespeeld.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:18 schreef Hantuchova80 het volgende:
[..]
Hoe noem je dan het fantastische voetbal waarmee Ajax in de half jaren '90 en Nederland op het WK 1998 en op het EK 2000 dan speelde?
Ik heb gelijk, en jij geen argumenten.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:19 schreef xminator het volgende:
[..]
Jij weet dus niets van voetbal. Snel ga maar weer weg.
00:05 uur de beelden op BBC 1quote:Op maandag 9 juni 2008 23:08 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/euro_2008/7363339.stm
Jij zegt dat een doelpunt geen invloed heeft op hoe een team speelt. Dan weet je gewoon niets van voetbal en mag je samen met je vrouwenclubbie gaan geilen op C. Ronaldoquote:Op maandag 9 juni 2008 23:21 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ik heb gelijk, en jij geen argumenten.![]()
Tweede helft waren de verhoudingen trouwens 50/50, maar 1e helft was Nederland superieur. Dat alles wijten aan 1 doelpunt is echt veel te kortzichtig.
60% om door te gaanquote:Op maandag 9 juni 2008 23:21 schreef zomgmoz het volgende:
Ik ben een noob..kan iemand uitleggen wat onze kansen nu een beetje zijn? we hebben nu 3 punten toch?
Je kan wel lachen maar ik zie Italie nog steeds al titelkandidaat. De Italianen zijn wel vaker slecht aan de groepswedstrijden begonnen en daarna maar nipt door naar de volgende ronde. Maar eenmaal in de KO fase komen ze meestal op gang.quote:
Ik vond ze best aanvallend starten. Vooral het eerste kwartier kwamen ze er een paar keer aardig doorheen. Dat dat geen kansen opleverde klopt natuurlijk wel, maar het was bepaald niet het stereotype Italiaanse spel.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
NouEén kansje voor de 1-0, pas vanaf de 2-0 gingen ze wat meer drukken, wat ook niet heel veel kansen opleverde.
Als we er nu nog 1 winnen, zitten we in de kwartfinale. Als dat niet lukt, en we gelijkspelen of verliezen, (wat ik betwijfel), dan moeten we hopen op veel gelijkspel in de andere wedstrijden tussen IT, FR en RO. Maar ik heb er best vertrouwen in nu. Kwartfinale, daar komen we aanquote:Op maandag 9 juni 2008 23:21 schreef zomgmoz het volgende:
Ik ben een noob..kan iemand uitleggen wat onze kansen nu een beetje zijn? we hebben nu 3 punten toch?
HIER STOPTE IK MET LEZENquote:Op maandag 9 juni 2008 23:22 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Je kan wel lachen maar ik zie Italie nog steeds al titelkandidaat.
De wereldkampioen is met 3-0- verslagen.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:21 schreef zomgmoz het volgende:
Ksst wegwezen nu. Je hebt je genoeg belachelijk gemaakt.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:22 schreef xminator het volgende:
[..]
Jij zegt dat een doelpunt geen invloed heeft op hoe een team speelt. Dan weet je gewoon niets van voetbal en mag je samen met je vrouwenclubbie gaan geilen op C. Ronaldo
Dan wel hequote:Op maandag 9 juni 2008 22:45 schreef Burakius het volgende:
ALLE TURKEN TOETEREN HIER OOK MET AUTOHOLLANDDD!!
Hmm, in dat geval heeft Nederland toch net niet voldoende aan één gelijkspel inderdaad.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:07 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]Dat is nou ook weer niet zo helaas.
Frankrijk en Roemenie kunnen samen nog door dan als ze beide van Italie winnen en we verliezen van Roemenie.
Maar vrij zeker zijn we dan idd wel
quote:Op maandag 9 juni 2008 23:23 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ksst wegwezen nu. Je hebt je genoeg belachelijk gemaakt.
Haha geen argumenten dus,quote:Op maandag 9 juni 2008 23:23 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ksst wegwezen nu. Je hebt je genoeg belachelijk gemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |