Hoe noem je dan het fantastische voetbal waarmee Ajax in de half jaren '90 en Nederland op het WK 1998 en op het EK 2000 dan speelde?quote:Op maandag 9 juni 2008 23:11 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Typisch hollandseen geweldige wedstrijd en toch nog zeiken, het was gewoon top klaar!
Frankrijk moet op basis van hun prestatie tegen Roemenie 4-0 worden maar na dit Oranje te zien spelen tegen Italie, dat uit en thuis van Frankrijk wist te winnen in de kwalificaties, verwacht ik toch een kans op 6-0. Ik hoef alleen niet dat we ons kruit al in de voorronde verspillen. Maar goed meestal zetten we goed spel aardig door.quote:Op maandag 9 juni 2008 22:54 schreef Tomatenboer het volgende:
Geweldig resultaat. Echt boven mijn verwachtingen.![]()
Wat helemaal mooi is, is dat Oranje vrijdag aan een gelijkspel tegen Frankrijk genoeg heeft om de volgende ronde te halen!
Nouquote:Op maandag 9 juni 2008 23:18 schreef Hephaistos. het volgende:
Italie speelde trouwens best aanvallend (ook voor die 1-0), misschien ligt het catanaccio-voetbal ze toch beter
Jij weet dus niets van voetbalquote:Op maandag 9 juni 2008 23:15 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Haha wat een onzin. Alsof Italie een team heeft dat blind naar voren rent op het moment dat ze 1-0 achter komen in de 1e helft in de 1e wedstrijd van het toernooi.
Van der Sarquote:Op maandag 9 juni 2008 22:45 schreef Remzz het volgende:
Van der Sar heeft ook weer even laten zien waarom hij de Champions League heeft gewonnen, toch weer een paar fantastische reddingen
Ook fantastisch, maar deze wedstrijd ook. Kom op zeg, je bent dan wel zo'n azijnzeiker, maar dit kan je niet ontkennen. De wereldkampioen is gewoon door onze jongens van de mat gespeeld.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:18 schreef Hantuchova80 het volgende:
[..]
Hoe noem je dan het fantastische voetbal waarmee Ajax in de half jaren '90 en Nederland op het WK 1998 en op het EK 2000 dan speelde?
Ik heb gelijk, en jij geen argumenten.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:19 schreef xminator het volgende:
[..]
Jij weet dus niets van voetbal. Snel ga maar weer weg.
00:05 uur de beelden op BBC 1quote:Op maandag 9 juni 2008 23:08 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/euro_2008/7363339.stm
Jij zegt dat een doelpunt geen invloed heeft op hoe een team speelt. Dan weet je gewoon niets van voetbal en mag je samen met je vrouwenclubbie gaan geilen op C. Ronaldoquote:Op maandag 9 juni 2008 23:21 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ik heb gelijk, en jij geen argumenten.![]()
Tweede helft waren de verhoudingen trouwens 50/50, maar 1e helft was Nederland superieur. Dat alles wijten aan 1 doelpunt is echt veel te kortzichtig.
60% om door te gaanquote:Op maandag 9 juni 2008 23:21 schreef zomgmoz het volgende:
Ik ben een noob..kan iemand uitleggen wat onze kansen nu een beetje zijn? we hebben nu 3 punten toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |