Toni één kopballetje en dat was het? RvN was toen al voorbij Buffon geweest.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:10 schreef xminator het volgende:
[..]
Valt ook wel weer mee, Nederland was toen echt meer aan het tikken achter in. Dat terwijl Italie ook nog een paar kansjes had ...
Valt me nog mee. Ik dacht dat ze daar 3 eeuwen achterliepen.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:10 schreef Paaskonijn het volgende:
In Helmond toeteren ze nu ook. Het nieuws komt hier ook eindelijk door.
en dat was het ook welquote:Op maandag 9 juni 2008 23:10 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Toni één kopballetje en dat was het? RvN was toen al voorbij Buffon geweest.
quote:Op maandag 9 juni 2008 23:10 schreef Paaskonijn het volgende:
In Helmond toeteren ze nu ook. Het nieuws komt hier ook eindelijk door.
Typisch hollandsquote:Op maandag 9 juni 2008 23:10 schreef xminator het volgende:
[..]
Valt ook wel weer mee, Nederland was toen echt meer aan het tikken achter in. Dat terwijl Italie ook nog een paar kansjes had ...
Dit worden mijn top tracks deze week bij Last.fmquote:Op maandag 9 juni 2008 22:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Audiofragmenten rechts @ http://ek2008.nos.nl/oranje/
quote:Op maandag 9 juni 2008 23:09 schreef Halve-Amerikaan het volgende:
USA TODAY: "...Italy's once-proud defense looked old and slow. Van Nistelrooy tore through the Azzurri defense at will. With injured captain Fabio Cannavaro sitting on the bench next to his crutches, Marco Materazzi and Andrea Barzagli were picked apart by the Oranje attack. The Italian fans displayed signs saying "Spremuta d'Orange" - freshly squeezed orange juice - but it was a Dutch squeezing that left the Azzurri blue...."
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tsjah zoals ik het nu zie denken mensen dat Nederland al het EK heeft gewonnen, ze toeteren non-stopquote:Op maandag 9 juni 2008 23:11 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Typisch hollandseen geweldige wedstrijd en toch nog zeiken, het was gewoon top klaar!
Prachtig.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:09 schreef Halve-Amerikaan het volgende:
USA TODAY: "...Italy's once-proud defense looked old and slow. Van Nistelrooy tore through the Azzurri defense at will. With injured captain Fabio Cannavaro sitting on the bench next to his crutches, Marco Materazzi and Andrea Barzagli were picked apart by the Oranje attack. The Italian fans displayed signs saying "Spremuta d'Orange" - freshly squeezed orange juice - but it was a Dutch squeezing that left the Azzurri blue...."
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Twee doelpunten maken, en bovendien nog twee 100% kansen voor Nistelrooy, en wat kleine kansjes. Daarbovenop nog eens veldoverwicht en maar 1 echte kans weggegeven. Dat noem ik superieurquote:Op maandag 9 juni 2008 23:10 schreef xminator het volgende:
[..]
En nog die 100% kans die hij over v/d Sar lobtequote:Op maandag 9 juni 2008 23:10 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Toni één kopballetje en dat was het? RvN was toen al voorbij Buffon geweest.
omg jij begint vanaf het punt dat het 1 - 0 begint te worden, natuurlijk wordt je dan superieur tegen Italie.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:13 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Twee doelpunten maken, en bovendien nog twee 100% kansen voor Nistelrooy, en wat kleine kansjes. Daarbovenop nog eens veldoverwicht en maar 1 echte kans weggegeven. Dat noem ik superieur
Het ging over tot de 1-0 van NLquote:Op maandag 9 juni 2008 23:14 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
En nog die 100% kans die hij over v/d Sar lobte!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |