Als het was afgekeurd zou het uitstel geweest zijn. Spelbeeld zou denk ik niet veranderen. We waren duidelijk beter.quote:Op maandag 9 juni 2008 22:59 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Werkelijk waar, hoe kun je hier nog over beginnen? We hebben de Italianen van begin tot eind gedold waar ze bijstonden. Niet door de buitenspelgoal hebben we gewonnen, maar gewoon gedurende de complete wedstrijd!
marco doet geen hol, het is het team wat de chemie heeft en dat komt niet door de coachquote:Op maandag 9 juni 2008 22:59 schreef Barca het volgende:
[..]
Mijn voorspellingen waren louter provocerend. Hoge uitslagen zijn er niet vaak en we hoefden ook niet bang te zijn voor Italië. Qua spelersmateriaal kunnen we iedereen aan.
Maar ik gun de coach geen succes. Al komt dat wel meer. Hij laat de ploeg nu toch goed voetbal spelen.
Klopt ja, De Jong viel alleen niet bijzonder op, maar dat komt meer omdat er velen wel opvielen.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:01 schreef Remzz het volgende:
Kan eigenlijk geen een mindere speler opnoemen.
En bij de derde goal: 'Nederland is door naar de volgende wedstrijd.'quote:Op maandag 9 juni 2008 22:59 schreef okee6 het volgende:
[..]
Wat zitten ze te doen tijdens die eerste treffer, die hele liggende Italiaan wordt gemist, Van Nistelrooij wordt niet gezien en ze beschrijven de ganse situatie niet. Een luisteraar doet dat beter. Tweede goal kopte Kuijt terug ipv door. Van Gelder heeft zijn tijd gehad.
Achja, Oranje wint
Italie op achterstand moet z'n tactiek wijzigen ten voordele van Oranje. Spelbeeld is wat anders, doorgaans komt Italie daar niet in voor en wint het met 1-0.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:00 schreef Barca het volgende:
[..]
Als het was afgekeurd zou het uitstel geweest zijn. Spelbeeld zou denk ik niet veranderen. We waren duidelijk beter.
mp3's opgeslagenquote:Op maandag 9 juni 2008 22:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Audiofragmenten rechts @ http://ek2008.nos.nl/oranje/
De laagste van Nederland is beter dan de beste van Italiequote:Op maandag 9 juni 2008 22:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ratings @ http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/euro_2008/7389614.stm
Klopt maar ik heb het idee dat Marco zich bij winst erg goed vindt.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
marco doet geen hol, het is het team wat de chemie heeft en dat komt niet door de coach
Ik vind dat De Jong wel positief opviel. klOoijer speelde, vind ik, matig.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Klopt ja, De Jong viel alleen niet bijzonder op, maar dat komt meer omdat er velen wel opvielen.
Al voorbij gekomen zie ik.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:03 schreef Cyberia18 het volgende:
Jackie van Gelder a la '98?
http://ek2008.nos.nl/nieuws/artikel/ID/tcm:45-384948/title/oranje-speelt-wereldkampioen-zoek
Luister radiofragment 2.
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 9 juni 2008 23:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En bij de derde goal: 'Nederland is door naar de volgende wedstrijd.'
Moet je het wel goed doen. Roemenië heeft al 1 punt.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:03 schreef GieJay het volgende:
Waarom zou nederland genoeg hebben aan gelijkspel?
Nederland frankrijk 1-1
Italie romenie 2-0
Stand na 2 wedstrijden:
Nederland 4 punten
Italie 3 punten
Frankrijk 2 punten
Romenie 0 punten
Dan Nederland romenie 0-2(natuurlijk gewoon 3-0 maarja)
Italie Frankrijk 2-0
Italie 6 punten
Nederland 4 punten
Romenie 3 punten
Frankrijk 2 punten
OWJA! Twas ff rekenen, maar dan heb je ook wat!
Nederland is dan toch door ofniet?quote:Op maandag 9 juni 2008 23:03 schreef GieJay het volgende:
Waarom zou nederland genoeg hebben aan gelijkspel?
Nederland frankrijk 1-1
Italie romenie 2-0
Stand na 2 wedstrijden:
Nederland 4 punten
Italie 3 punten
Frankrijk 2 punten
Romenie 0 punten
Dan Nederland romenie 0-2(natuurlijk gewoon 3-0 maarja)
Italie Frankrijk 2-0
Italie 6 punten
Nederland 4 punten
Romenie 3 punten
Frankrijk 2 punten
OWJA! Twas ff rekenen, maar dan heb je ook wat!
quote:2141: That game is enough to make anyone fall in love with football and I am so pleased it happened early on in the tournament. Netherlands must now be among the favourites for the tournament, while France v Italy in Zurich on 17 June is starting to look like the great eliminator. Oh boy.
Ik weet niet of het je is op gevallen doelpuntje 2 en 3 waren gewoon counter attack doelpunten. Zoals ik zei zouden die er nooit geweest zijn als Italie achterin bleef.quote:Op maandag 9 juni 2008 22:59 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Werkelijk waar, hoe kun je hier nog over beginnen? We hebben de Italianen van begin tot eind gedold waar ze bijstonden. Niet door de buitenspelgoal hebben we gewonnen, maar gewoon gedurende de complete wedstrijd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |