als de scheidsrechter het doelpunt had afgekeurd was het buitenspelquote:Op maandag 9 juni 2008 22:55 schreef okee6 het volgende:
[..]
Regelboekje lezen. Nieuwe fase, geblesseerde speler, buitenspel.
Volgens wie? Toch niet die Belg die al begon terug te krabbelen?quote:Op maandag 9 juni 2008 22:55 schreef okee6 het volgende:
[..]
Regelboekje lezen. Nieuwe fase, geblesseerde speler, buitenspel.
idd , viel me bij de CL Finale eigenlijk ook al positief opquote:Op maandag 9 juni 2008 22:55 schreef dvs- het volgende:
Goede scheidsrechter trouwens.
Idd goed om te noemen, niets over te klagen. Hierdoor is de wedstrijd ook gemaakt.quote:
Uefa cupquote:Op maandag 9 juni 2008 22:58 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
idd , viel me bij de CL Finale eigenlijk ook al positief op
Werkelijk waar, hoe kun je hier nog over beginnen? We hebben de Italianen van begin tot eind gedold waar ze bijstonden. Niet door de buitenspelgoal hebben we gewonnen, maar gewoon gedurende de complete wedstrijd!quote:Op maandag 9 juni 2008 22:53 schreef xminator het volgende:
Eerlijk is eerlijk, Nederland had misschien niet gewonnen als het buitenspel doelpunt niet telde. Doordat de Italianen achter stonden gingen ze meer naar voren en kon Nederland makkelijk counteren en het afmaken.
Mijn voorspellingen waren louter provocerend. Hoge uitslagen zijn er niet vaak en we hoefden ook niet bang te zijn voor Italië. Qua spelersmateriaal kunnen we iedereen aan.quote:Op maandag 9 juni 2008 22:52 schreef Anonymousz het volgende:
Mensen ik neem me woorden terug het spijt me vergeef me
Wat zitten ze te doen tijdens die eerste treffer, die hele liggende Italiaan wordt gemist, Van Nistelrooij wordt niet gezien en ze beschrijven de ganse situatie niet. Een luisteraar doet dat beter. Tweede goal kopte Kuijt terug ipv door. Van Gelder heeft zijn tijd gehad.quote:Op maandag 9 juni 2008 22:52 schreef Palmboom313 het volgende:
http://ek2008.nos.nl/ daar maar even klikken op Oranje speelt wereldkampioen zoek en dan bij audio
Volgens dat:quote:Op maandag 9 juni 2008 22:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ratings @ http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/euro_2008/7389614.stm
Bezopen idd. MvB heeft één zin gezegd, RvN twee.quote:Op maandag 9 juni 2008 22:59 schreef Jarno het volgende:
Sjees. Wat een sufferds. Heb je de bondscoach aan tafel, ga je zitten meuten met Cruijff.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |