Gaat ze van hard werken niet nog meer zweten dan?quote:Op maandag 9 juni 2008 04:08 schreef ilona-scuderia het volgende:
Collega van me stuurde gewoon een mailtje naar m'n baas waarin ze doodleuk dat die andere collega ook stonk uit haar oksels
En huilen dat ze deed, nu werkt ze ergens anders, hard hè?![]()
schoenendoosquote:Op maandag 9 juni 2008 04:35 schreef Schijtgeit het volgende:
Moet je eens aan een doos ruiken TS, dan vind je stink oksels fris.
Dat doe je tóch nietquote:Op maandag 9 juni 2008 04:05 schreef blonchi het volgende:
Ik ga er morgen iets van zeggen als ze weer zo meurt.
Als je het over de doos van een vrouw hebt dan weet ik niet wat voor Tokkie vriendinnen jij heb gehad!quote:Op maandag 9 juni 2008 04:35 schreef Schijtgeit het volgende:
Moet je eens aan een doos ruiken TS, dan vind je stink oksels fris.
Ik zou zeggen, open hem?quote:Op maandag 9 juni 2008 09:29 schreef swarmahoer het volgende:
zou hier ook weer zon mooie rel lemming van gemaakt kunenn worden?
Bedoel je Paul wellicht? Wat een eikel is dat hequote:Op maandag 9 juni 2008 04:08 schreef ilona-scuderia het volgende:
Collega van me stuurde een mailtje rond waarin ze die andere collega die ook stonk uit haar oksels ff belachelijk maakte
quote:Op maandag 9 juni 2008 10:43 schreef BroodjePindakaas het volgende:
[..]
Bedoel je Paul wellicht? Wat een eikel is dat he.
Vantevoren je excuses alvast aanbieden, enzo...quote:
Hoe heb je het haar gezegd?quote:Op maandag 9 juni 2008 12:46 schreef blonchi het volgende:
Ze stonk dus ook vandaag. En ik heb het haar gezegd. Begint ze me toch een drama te maken, zeg.
Waar ik het lef vandaan haal en dat ze zelf heulemaal niets ruikt, blabla.
Is ze huilend naar de manager gerend. Mag ik morgen op het matje komen.![]()
(Wordt vervolgd...)
quote:Op maandag 9 juni 2008 12:46 schreef blonchi het volgende:
Ze stonk dus ook vandaag. En ik heb het haar gezegd. Begint ze me toch een drama te maken, zeg.
(Wordt vervolgd...)
Heb je het een beetje normaal gebracht, of was het echt een "tering, je stinkt"-achtige opmerking?quote:Op maandag 9 juni 2008 12:46 schreef blonchi het volgende:
(Wordt vervolgd...)
Waarschijnlijk niet..quote:Op maandag 9 juni 2008 11:43 schreef Little_Angel het volgende:
Ben benieuwd of TS het haar heeft verteld.
Waarschijnlijk niet, maar toch....
quote:Op maandag 9 juni 2008 12:46 schreef blonchi het volgende:
(Wordt vervolgd...)
Owned Wiki? Die moet ik ff checkenquote:Op maandag 9 juni 2008 17:05 schreef Oldenzaal het volgende:
Onverkapte TVP Hopend dat dit weer een topic gaat worden voor de Owned Wiki!
quote:Op maandag 9 juni 2008 04:05 schreef blonchi het volgende:
Lijkt wel of ze een okselinfarct heeft gehad...
Dan doe je dus niet je best.quote:Op maandag 9 juni 2008 19:17 schreef Drijfzand het volgende:
Heb je net een nieuwe baan, doe je je best om een goede indruk te maken, maar nee: "je stinkt"
nee ieder dag een frisse douche is toch wel het minste.......quote:
Dat hoop ik wel.quote:Op maandag 9 juni 2008 19:58 schreef Hephaistos. het volgende:
Als het echt zo erg is zal die manager het ook wel geroken hebben toch?
Tips:quote:Op maandag 9 juni 2008 19:55 schreef blonchi het volgende:
Bedankt voor jullie steunbetuiging.
Maar ik vrees dat het gigantisch uit de klauwen gaat lopen.
Ze werkt hier nog maar heel kort. Weet nog niet zo heel veel van haar. Mijn andere twee collega's kennen haar nog niet, omdat ze nog met vakantie zijn. Dus ze heeft alleen bij mij nog een 'ruftreputatie'.
Dus ik vrees dat het mijn woord tegen het hare zal zijn. Wedden dat ze morgen met gewassen en welriekende oksels komt?
Hoe bracht ik het?
Irmgard, ik heb het je nog niet verteld...maar eigenlijk vind ik je....niet echt lekker ruiken. Zou je er misschien voor kunnen zorgen.... dat je dat morgen wel doet? Ik denk dat het om je oksels gaat.
Nu kan ze al niet echt goed tegen kritiek, dus dat werd een spontane huilbui. Ze beende vervolgens terstond naar de manager, die nog geen kwartier later naast mijn desk stond.
De rest weten jullie. Morgen dus op het matje.
Als jullie nog bruikbare tips hebben, hoor ik dat natuurlijk graag.
Weet niet of ze van Duitse komaf is. Ze heeft iig een Nederlandse achternaam.quote:Op maandag 9 juni 2008 20:00 schreef TheMaestro het volgende:
De manager moet toch ook wel inzien dat Duitsers nou eenmaal stinken.
duh.. zeker met dat manager verhaal, dat slaat toch nergens opquote:Op maandag 9 juni 2008 20:01 schreef Isegrim het volgende:
Het komt een beetje hoaxerig over.
Verkapt-ik-heb-je-door-reactie.quote:
Lulloquote:Op maandag 9 juni 2008 20:05 schreef TheMaestro het volgende:
Of stuur haar deze link: Tips om sterke okselgeur tegen te gaan
Kom op zeg.quote:
Ssst, niet tegen heiden6 zeggen.quote:Op maandag 9 juni 2008 20:09 schreef blonchi het volgende:
[..]
Kom op zeg.
Ik zeg er toch ook niks van dat je eigenlijk een mannelijke user bent, die het lekker vindt om het virtuele wijf uit te hangen?
Hoax of niet, maar dit komt vaker voor dan je denkt. Je hebt gewoon mensen die snel zweten, daar heb ik op zich niet zo'n probleem mee. Maar mensen die zich dan niet verzorgen, is te smerig voor woorden. Het is een kleine moeite om een okseldildo te gebruiken. Je kunt me niet wijsmaken dat ze zichzelf niet kunnen ruiken als ze naar een Vietnamese loempiakraam stinken die oud vet gebruikt.quote:
terug vind post (denk dat iedereen meurende collega's heeft!)quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:43 schreef Antisociaal het volgende:
Wat is dat TVP wat iedereen steeds plaatst?
Alleen voor die naam al, zou ik haar mijden.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:29 schreef noekje het volgende:
Ik ken een Irmgard maar ik wil niet onder haar oksels kruipen.
Nee hoor.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:48 schreef -moppie- het volgende:
[..]
terug vind post (denk dat iedereen meurende collega's heeft!)
Jij blij!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:34 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Nee hoor.Ik had er wel een maar die hebben ze ontslagen omdat ze stonk..
Huidschilfers ook zoiets goors. Een andere collega had ook last van inscheurende ellebogen en knieholtes. Rondom zijn stoel leek het wel of hij met de parmezaanse kaas had zitten spelen.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:39 schreef Tuvai.net het volgende:
Ik heb een collega gehad (systeembeheerder) die op een gegeven moment gewoon niet meer bij klanten naar binnen mocht komen omdat 'ie meurde.Ook had 'ie een of andere huidaandoening waardoor die een spoor aan velletjes achterliet overal waar die kwam, omdat 'ie zich letterlijk constant lag te dabben.
Als je dat ziet lust je toch geen eten meer tijdens de lunch pauze?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:59 schreef Votz het volgende:
[..]
Huidschilfers ook zoiets goors. Een andere collega had ook last van inscheurende ellebogen en knieholtes. Rondom zijn stoel leek het wel of hij met de parmezaanse kaas had zitten spelen.
Het is inderdaad hartstikke goor als je zo iemand in je nabije omgeving hebt de hele dag.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:01 schreef deepart het volgende:
[..]
Als je dat ziet lust je toch geen eten meer tijdens de lunch pauze?
Gatverdammequote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:04 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Het is inderdaad hartstikke goor als je zo iemand in je nabije omgeving hebt de hele dag.Het ergste is dat zulke mensen ook nog wel eens willen vergeten wat ze hebben, en hartstikke dicht bij je komen staan of in de buurt van je boterham.
De kerel in kwestie waar ik het over had had er een handje aan om tijdens lunchtijd m'n kantoor in te wandelen, en dan zo dicht naast me kwam staan dat ik gewoon velletjes op m'n bureau zag sneeuwen.
Daar kun je beter vanaf zijn!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:11 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Heel blij.Ze was ook nog lelijk,irritant,dik en altijd op Maandag ziek.
Maandag nageboorte dagquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:11 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Heel blij.Ze was ook nog lelijk,irritant,dik en altijd op Maandag ziek.
Hoezo.. Voel je je aangesproken?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:17 schreef dronkeykong het volgende:
Gaat het nou over velletjes of okselmeur
Dat soort mensen begrijp je toch gewoon niet. Kan me niet voorstellen dat hij/zij zich daar prettig bij voeltquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:22 schreef Teilrasiert het volgende:
Okselfris...hmmmzzz. Een stagiair zou ons meehelpen met een grote bedrijfsverhuizing. Dat zou ca. 3 weken duren. Voor deze verhuizingen kregen we "witte" t-shirts als herkenning voor andere mensen die ook aan deze verhuizing meewerkte, maar goed. Deze stagiair kreeg het klaar dit "witte" t-shirt tot in den bruine onder zijn oksels te blijven dragen....drie weken lang. En die gast stonk niet, maar was rot. Van zijn haren kon je frites bakken en tegen die geur was niemand opgewassen. En dat t-shirt kon bij het chemisch afval.
Mocht hij de kans zien een deoroller te gebruiken, zou deze compleet vastslippen.
Zouden die mensen dat echt zelf niet door hebben?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:22 schreef Teilrasiert het volgende:
Okselfris...hmmmzzz. Een stagiair zou ons meehelpen met een grote bedrijfsverhuizing. Dat zou ca. 3 weken duren. Voor deze verhuizingen kregen we "witte" t-shirts als herkenning voor andere mensen die ook aan deze verhuizing meewerkte, maar goed. Deze stagiair kreeg het klaar dit "witte" t-shirt tot in den bruine onder zijn oksels te blijven dragen....drie weken lang. En die gast stonk niet, maar was rot. Van zijn haren kon je frites bakken en tegen die geur was niemand opgewassen. En dat t-shirt kon bij het chemisch afval.
Mocht hij de kans zien een deoroller te gebruiken, zou deze compleet vastslippen.
sommige mensen hebben géén of beperkt reukvermogen, dus kan welquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:24 schreef deepart het volgende:
[..]
Zouden die mensen dat echt zelf niet door hebben?
Zouden die mensen ook niet logisch kunnen denken dan?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:26 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
sommige mensen hebben géén of beperkt reukvermogen, dus kan wel
Ik hoop dat ie zich zo omdraaitquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:33 schreef Liquidootje het volgende:
Mijn collega nu naast mij. Stinkt heel erg uit zijn rechter oksel, gelukkig zit ik links.
normaal gesproken wel jaquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:28 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Zouden die mensen ook niet logisch kunnen denken dan?
Dat vraag je je altijd af. Ze moeten zichzelf toch ook ruiken en als hij dat t-shirt aantrekt, is dat een vorm van zelfmoord. Deze mensen hebben lak aan alles, kleding boeit hun niet, de houding nog minder en zijn contactgestoord.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:24 schreef deepart het volgende:
[..]
Zouden die mensen dat echt zelf niet door hebben?
Kom hier met dat kratje, ik smeer altijd een deodorant onder mijn oksel. Lees: ALTIJD!!!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:44 schreef Liquidootje het volgende:
Ik verwed een klein katje op het feit dat 70% van de posters hier zo'n okselrufter is die het zelf niet weet.
Contactgestoord? Ik zou ieder contact mijden.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:43 schreef Teilrasiert het volgende:
[..]
Dat vraag je je altijd af. Ze moeten zichzelf toch ook ruiken en als hij dat t-shirt aantrekt, is dat een vorm van zelfmoord. Deze mensen hebben lak aan alles, kleding boeit hun niet, de houding nog minder en zijn contactgestoord.
yep ik wil ook een kratje (of zegt ie nou katje?)quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:46 schreef Votz het volgende:
[..]
Kom hier met dat kratje, ik smeer altijd een deodorant onder mijn oksel. Lees: ALTIJD!!!
Kleine moeite.
Een dier verwedden.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:44 schreef Liquidootje het volgende:
Ik verwed een klein katje op het feit dat 70% van de posters hier zo'n okselrufter is die het zelf niet weet.
maakt niet uit, wil allebei welquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:47 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
yep ik wil ook een kratje (of zegt ie nou katje?)
Ik zei 70% procent vlegel! Maar goed omdat ik toch van die rot katten af moetquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:46 schreef Votz het volgende:
[..]
Kom hier met dat kratje, ik smeer altijd een deodorant onder mijn oksel. Lees: ALTIJD!!!
Kleine moeite.
Poes met down-syndroom.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:55 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ik zei 70% procent vlegel! Maar goed omdat ik toch van die rot katten af moet
[ afbeelding ]
ach gossiequote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:55 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wilde beginnen met een poezen fokkerij, maar het blijkt dat je niet continue zusjes, broertjes, mama's en papa's moet kruizen. Dan krijg je zulke gedrochtenquote:
Ik heb een hamster gehad met down-syndroom, echt een tof beest.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:05 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ik wilde beginnen met een poezen fokkerij, maar het blijkt dat je niet continue zusjes, broertjes, mama's en papa's moet kruizen. Dan krijg je zulke gedrochten
Het lijkt wel of deze smeerlappen het nooit doorhebben en doodleuk negeren dat ze onwelriekende luchtjes verspreiden.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:24 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dat soort mensen begrijp je toch gewoon niet. Kan me niet voorstellen dat hij/zij zich daar prettig bij voelt
Inderdaad, we dwalen af!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:57 schreef BroodjePindakaas het volgende:
TS, kom je nog met een update?.
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:52 schreef Votz het volgende:
[..]
Nog zoiets smerigs is dat mensen na het sporten niet gaan douchen, meteen in hun kleren stappen en naar huis gaan.
Stoere jongen (of meisje) die collega van jou. Had het knapper van m gevonden als ie de vrouw erop had aangesproken. Dan had ze er nog wat aan kunnen doen.....quote:Op maandag 9 juni 2008 04:08 schreef ilona-scuderia het volgende:
Collega van me stuurde een mailtje rond waarin ze die andere collega die ook stonk uit haar oksels ff belachelijk maakte
mmmmmmm, dacht al dat ik de enige was, ik vond dit inderdaad ook een beetje een nare manier,quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:10 schreef gunk77 het volgende:
[..]
Stoere jongen (of meisje) die collega van jou. Had het knapper van m gevonden als ie de vrouw erop had aangesproken. Dan had ze er nog wat aan kunnen doen.....
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:57 schreef BroodjePindakaas het volgende:
TS, kom je nog met een update?.
oooooo wat lief!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:55 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
daar kunnen ze tegenwoordig iets aan doen het heet hyperhidrosis (overmatig zweten)quote:Op dinsdag 10 juni 2008 18:36 schreef aychelle het volgende:
[..]
oooooo wat lief!wat een skeetje! in iedergeval ik zweet ook heel snel, en ik ruik ook wat sneller uit m´n oksels dus ik zit altijd flink te scrubben, te spuiten enz... . je schijnt inderdaad een zweetziekte te hebben ik weet niet hoodie heet eigenlijk
....dat het zweet bij haar regelmatig uitbreekt, als ze er aan terug denktquote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:06 schreef blonchi het volgende:
Hier komt dan de update:
Ze schijnt een moeilijke jeugd te hebben gehad...
Wat loog ze dan?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:06 schreef blonchi het volgende:
Buiten het feit dat ze stonk, loog ze ook alsof het gedrukt stond.
Dus het was haar woord tegen het mijne.
Dat ik haar onbeschoft bejegend had en geen fatsoen, blablabla...quote:
Heumlucht zal wel geen officieel geregistreerd woord zijn. Heb het ooit eens gelezen in een Van 't Hek-boekje, geloof ik.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:16 schreef Isegrim het volgende:
Wat is 'heumlucht'?Google weet het niet.
Ik vind dat je leidinggevende raar reageert en overbeschermend is.
Pff, ik weet niet of ik er überhaupt iets van gezegd zou hebben. Misschien anoniem, dan voelt iemand zich minder gauw beschaamd. Maar nu het eenmaal zo is? Tja, je kunt bij je baas aangeven dat jij van mening bent dat je heel tactisch bent geweest en dat dit soort dingen bespreekbaar zouden moeten zijn, omdat zoiets erg vervelend kan zijn op de werkvloer...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:20 schreef blonchi het volgende:
[..]
Heumlucht zal wel geen officieel geregistreerd woord zijn. Heb het ooit eens gelezen in een Van 't Hek-boekje, geloof ik.
Ik vind het ook een beetje raar hoe hij reageert.
Hoe zou jij dit dan oplossen?
"Thea, even die armen omhoog, controle!"quote:Op woensdag 11 juni 2008 08:42 schreef Lindytje het volgende:
'Hallo meneer de manager, collega X meurt'.
- Oh, oke, dan zal ik zelf even gaan ruiken....
Hoe ziet jouw manager dat voor zich??? Subtiel langslopen en even goed snuiven??!!![]()
Inderdaad *zucht* lijkt wel een beetje een vrijbrief om je te mogen misdragen e.d. en dat anderen er geen opmerkingen over makenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:06 schreef blonchi het volgende:
Verder vroeg hij me of ik wat subtieler wou optreden jegens haar, omdat ze nogal breekbaar is van aard. Ze schijnt een moeilijke jeugd te hebben gehad...
Zucht....
Dan moet hij het in de spiegel tegen zichzelf zeggen?quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:31 schreef JohnDDD het volgende:
Je had tegen de manager moeten zeggen dat hij ook stinkt.
Dus je weet wat je te doen staat. Als je collega's weer terug zijn zou ik even een briefing houden zonder die stinkert.. Mooi met die collega's haar wegpesten op een subtiele manier. Zodat de manager niet bij jou aan kan kloppen. Zulke hoeren horen geen collega's te zijn.. Liegen tegen de big boss.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:06 schreef blonchi het volgende:
Hier komt dan de update:
We moesten dus beiden bij de manager komen.
Buiten het feit dat ze stonk, loog ze ook alsof het gedrukt stond.
Dus het was haar woord tegen het mijne.
Daarna moest madam - uiteraard had ze zich nu wél gewassen - alleen achterblijven bij de manager.
Even later moest ík weer komen.
Resultaat: Bij een volgende keer moet ik me bij hem melden als ik weer wat ruik. Dat komt hij daarna ook even ruiken. En dan zal hij haar over haar heumlucht aanspreken.
Verder vroeg hij me of ik wat subtieler wou optreden jegens haar, omdat ze nogal breekbaar is van aard. Ze schijnt een moeilijke jeugd te hebben gehad...
Zucht....
Of dan zegt ie zo van: Nou mevrouw, kom maar even mee naar mijn kantoortjequote:Op woensdag 11 juni 2008 13:14 schreef Devlinsect het volgende:
^^![]()
Dus ff melden bij de chef de volgende keer wanneer ze stinkt. En dan zegt de chef: ik ruik niets hoor.
Daarna zal ze inderdaad wel naar (o.a.) zweet stinken jaquote:Op woensdag 11 juni 2008 14:07 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Of dan zegt ie zo van: Nou mevrouw, kom maar even mee naar mijn kantoortje![]()
Niet moeilijk doen. In zo'n geval strijk je even met een vinger onder haar oksel en steekt het in zijn neusgaten.quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:14 schreef Devlinsect het volgende:
^^![]()
Dus ff melden bij de chef de volgende keer wanneer ze stinkt. En dan zegt de chef: ik ruik niets hoor.
Met het risico van bijtend zuur op je vingers? Dacht het niet.quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:13 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Niet moeilijk doen. In zo'n geval strijk je even met een vinger onder haar oksel ...
Wtf, heb jij niet standaard latexhandschoentjes zuurproof in je tas? noobquote:Op woensdag 11 juni 2008 15:16 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Met het risico van bijtend zuur op je vingers? Dacht het niet.
Jouw verhaal past hier wel degelijk.quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:11 schreef deepart het volgende:
[..]
Dus je weet wat je te doen staat. Als je collega's weer terug zijn zou ik even een briefing houden zonder die stinkert.. Mooi met die collega's haar wegpesten op een subtiele manier. Zodat de manager niet bij jou aan kan kloppen. Zulke hoeren horen geen collega's te zijn.. Liegen tegen de big boss.
Ooit een keer op school een liegende systeem beheerder gehad, hij sloot mijn computer op afstand omdat ik aan het msnen was volgens hem. Dikke bullshit dus ik ging naar zijn hokje, verhaal halen.. Zeidie zwaar naaiend van jonge je zat te msn.. Toen werd hij boos en zeidie "kom mee naar de directeur dan!" ik zo .. "okaj" stond daar bij de directeur.. "deze jongen was aan het msnen op zijn computer.. en hij zegt dat hij dat niet deed" .. De directeur keek hem zo aan van wtf.. kleuter.... Dus ik zo.. "ja sorry hoor directeur, maar ik zat echt niet te msnen, denk je nou echt dat ik er een probleem van zou maken als ik daadwerkelijk aan het msnen was????"
Toen kreeg de systeem beheerder op zijn kop dat hij voor zoiets doms zijn tijd had verspilt...DUs ik zo na een paar jaar dit zo typen op een forum.. en ik weet eigenlijk niet waarom, het is niet spannend, het is niet echt boeiend.. Maar ik dacht van.. het past hier wel... maar het past hier eigenlijk niet... Maar je moet ermee doen wat je wil.. dus... tja... doei?
Geruft weg en je weet wat je aan d'r hebt.quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:39 schreef blonchi het volgende:
[..]
Jouw verhaal past hier wel degelijk.
Want mijn probleem is inmiddels ontaard in een klucht. Ik kan haast niet wachten tot mijn twee collega's van vakantie terugkomen.
Ik zal niets tegen hen zeggen, opdat ze niet bevooroordeeld zullen raken. Binnen een week zullen ze zien met wat voor een nieuwe 'collega' ze te maken hebben. Het geruft is nu (vooralsnog) weg, maar ze heeft een houding van niks.
quote:
Ik dacht daar ook aan.quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:26 schreef padlarf het volgende:
Ben ik btw de enige die ruften in eerste instantie met scheten laten associeert? Bij het zien van de TT moest ik denken aan zo'n figuur die met zijn hand onder zn oksel scheetgeluiden voortbrengt
Same herequote:Op donderdag 12 juni 2008 10:26 schreef padlarf het volgende:
Ben ik btw de enige die ruften in eerste instantie met scheten laten associeert? Bij het zien van de TT moest ik denken aan zo'n figuur die met zijn hand onder zn oksel scheetgeluiden voortbrengt
Ruften is volgens mij gewoon stinken. Maakt niet uit of het nu een dichtgeslibde porie is, of een ontuchtende endeldarm.quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:26 schreef padlarf het volgende:
quote:
Het leven is inmiddels z'n gangetje gegaan. Mijn twee collega's zijn terug. Ik heb hen niks verteld over het voorval. Maar wat gebeurde gisteren?quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:37 schreef padlarf het volgende:
En TS, wat vinden je andere collega's ervan?
Opgelost, slotjequote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:41 schreef pietertje2 het volgende:
"de strijd die men moet doorstaan na het inhaleren van een kleine hoeveelheid zweetlucht, is niets in vergelijking met de strijd die de kraanvogel levert als hij een paasei probeert te openen"
(adviseur Fong Zao Chung)
ik vond dit citaat in de bieb, ik wist meteen dat dit je zou helpen
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:41 schreef pietertje2 het volgende:
"de strijd die men moet doorstaan na het inhaleren van een kleine hoeveelheid zweetlucht, is niets in vergelijking met de strijd die de kraanvogel levert als hij een paasei probeert te openen"
(adviseur Fong Zao Chung)
ik vond dit citaat in de bieb, ik wist meteen dat dit je zou helpen
Print die tekst uit en hang het op in de kantinequote:
Maandag ga ik met mijn beide collega's een complot smedenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:06 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Print die tekst uit en hang het op in de kantine![]()
Ik zou weer naar de manager gaan.
Of iemand anoniem laten bellen naar de manager en bij naam aangeven dat het wijf stinkt en dat je geen zaken wil doen met het bedrijf.
Zweetlucht![]()
Je stinktquote:Op maandag 23 juni 2008 15:49 schreef Ewelina het volgende:
Ik persoonlijk zou liever hebben dat iemand tegen me zegt dat ik stink, dan kan ik er tenminste wat aan doen...
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |