Dan moet hij het in de spiegel tegen zichzelf zeggen?quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:31 schreef JohnDDD het volgende:
Je had tegen de manager moeten zeggen dat hij ook stinkt.
Dus je weet wat je te doen staat. Als je collega's weer terug zijn zou ik even een briefing houden zonder die stinkert.. Mooi met die collega's haar wegpesten op een subtiele manier. Zodat de manager niet bij jou aan kan kloppen. Zulke hoeren horen geen collega's te zijn.. Liegen tegen de big boss.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:06 schreef blonchi het volgende:
Hier komt dan de update:
We moesten dus beiden bij de manager komen.
Buiten het feit dat ze stonk, loog ze ook alsof het gedrukt stond.
Dus het was haar woord tegen het mijne.
Daarna moest madam - uiteraard had ze zich nu wél gewassen - alleen achterblijven bij de manager.
Even later moest ík weer komen.
Resultaat: Bij een volgende keer moet ik me bij hem melden als ik weer wat ruik. Dat komt hij daarna ook even ruiken. En dan zal hij haar over haar heumlucht aanspreken.
Verder vroeg hij me of ik wat subtieler wou optreden jegens haar, omdat ze nogal breekbaar is van aard. Ze schijnt een moeilijke jeugd te hebben gehad...
Zucht....
Of dan zegt ie zo van: Nou mevrouw, kom maar even mee naar mijn kantoortjequote:Op woensdag 11 juni 2008 13:14 schreef Devlinsect het volgende:
^^![]()
Dus ff melden bij de chef de volgende keer wanneer ze stinkt. En dan zegt de chef: ik ruik niets hoor.
Daarna zal ze inderdaad wel naar (o.a.) zweet stinken jaquote:Op woensdag 11 juni 2008 14:07 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Of dan zegt ie zo van: Nou mevrouw, kom maar even mee naar mijn kantoortje![]()
Niet moeilijk doen. In zo'n geval strijk je even met een vinger onder haar oksel en steekt het in zijn neusgaten.quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:14 schreef Devlinsect het volgende:
^^![]()
Dus ff melden bij de chef de volgende keer wanneer ze stinkt. En dan zegt de chef: ik ruik niets hoor.
Met het risico van bijtend zuur op je vingers? Dacht het niet.quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:13 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Niet moeilijk doen. In zo'n geval strijk je even met een vinger onder haar oksel ...
Wtf, heb jij niet standaard latexhandschoentjes zuurproof in je tas? noobquote:Op woensdag 11 juni 2008 15:16 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Met het risico van bijtend zuur op je vingers? Dacht het niet.
Jouw verhaal past hier wel degelijk.quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:11 schreef deepart het volgende:
[..]
Dus je weet wat je te doen staat. Als je collega's weer terug zijn zou ik even een briefing houden zonder die stinkert.. Mooi met die collega's haar wegpesten op een subtiele manier. Zodat de manager niet bij jou aan kan kloppen. Zulke hoeren horen geen collega's te zijn.. Liegen tegen de big boss.
Ooit een keer op school een liegende systeem beheerder gehad, hij sloot mijn computer op afstand omdat ik aan het msnen was volgens hem. Dikke bullshit dus ik ging naar zijn hokje, verhaal halen.. Zeidie zwaar naaiend van jonge je zat te msn.. Toen werd hij boos en zeidie "kom mee naar de directeur dan!" ik zo .. "okaj" stond daar bij de directeur.. "deze jongen was aan het msnen op zijn computer.. en hij zegt dat hij dat niet deed" .. De directeur keek hem zo aan van wtf.. kleuter.... Dus ik zo.. "ja sorry hoor directeur, maar ik zat echt niet te msnen, denk je nou echt dat ik er een probleem van zou maken als ik daadwerkelijk aan het msnen was????"
Toen kreeg de systeem beheerder op zijn kop dat hij voor zoiets doms zijn tijd had verspilt...DUs ik zo na een paar jaar dit zo typen op een forum.. en ik weet eigenlijk niet waarom, het is niet spannend, het is niet echt boeiend.. Maar ik dacht van.. het past hier wel... maar het past hier eigenlijk niet... Maar je moet ermee doen wat je wil.. dus... tja... doei?
Geruft weg en je weet wat je aan d'r hebt.quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:39 schreef blonchi het volgende:
[..]
Jouw verhaal past hier wel degelijk.
Want mijn probleem is inmiddels ontaard in een klucht. Ik kan haast niet wachten tot mijn twee collega's van vakantie terugkomen.
Ik zal niets tegen hen zeggen, opdat ze niet bevooroordeeld zullen raken. Binnen een week zullen ze zien met wat voor een nieuwe 'collega' ze te maken hebben. Het geruft is nu (vooralsnog) weg, maar ze heeft een houding van niks.
quote:
Ik dacht daar ook aan.quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:26 schreef padlarf het volgende:
Ben ik btw de enige die ruften in eerste instantie met scheten laten associeert? Bij het zien van de TT moest ik denken aan zo'n figuur die met zijn hand onder zn oksel scheetgeluiden voortbrengt
Same herequote:Op donderdag 12 juni 2008 10:26 schreef padlarf het volgende:
Ben ik btw de enige die ruften in eerste instantie met scheten laten associeert? Bij het zien van de TT moest ik denken aan zo'n figuur die met zijn hand onder zn oksel scheetgeluiden voortbrengt
Ruften is volgens mij gewoon stinken. Maakt niet uit of het nu een dichtgeslibde porie is, of een ontuchtende endeldarm.quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:26 schreef padlarf het volgende:
quote:
Het leven is inmiddels z'n gangetje gegaan. Mijn twee collega's zijn terug. Ik heb hen niks verteld over het voorval. Maar wat gebeurde gisteren?quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:37 schreef padlarf het volgende:
En TS, wat vinden je andere collega's ervan?
Opgelost, slotjequote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:41 schreef pietertje2 het volgende:
"de strijd die men moet doorstaan na het inhaleren van een kleine hoeveelheid zweetlucht, is niets in vergelijking met de strijd die de kraanvogel levert als hij een paasei probeert te openen"
(adviseur Fong Zao Chung)
ik vond dit citaat in de bieb, ik wist meteen dat dit je zou helpen
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:41 schreef pietertje2 het volgende:
"de strijd die men moet doorstaan na het inhaleren van een kleine hoeveelheid zweetlucht, is niets in vergelijking met de strijd die de kraanvogel levert als hij een paasei probeert te openen"
(adviseur Fong Zao Chung)
ik vond dit citaat in de bieb, ik wist meteen dat dit je zou helpen
Print die tekst uit en hang het op in de kantinequote:
Maandag ga ik met mijn beide collega's een complot smedenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:06 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Print die tekst uit en hang het op in de kantine![]()
Ik zou weer naar de manager gaan.
Of iemand anoniem laten bellen naar de manager en bij naam aangeven dat het wijf stinkt en dat je geen zaken wil doen met het bedrijf.
Zweetlucht![]()
Je stinktquote:Op maandag 23 juni 2008 15:49 schreef Ewelina het volgende:
Ik persoonlijk zou liever hebben dat iemand tegen me zegt dat ik stink, dan kan ik er tenminste wat aan doen...
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |