quote:
Het leven is inmiddels z'n gangetje gegaan. Mijn twee collega's zijn terug. Ik heb hen niks verteld over het voorval. Maar wat gebeurde gisteren?quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:37 schreef padlarf het volgende:
En TS, wat vinden je andere collega's ervan?
Opgelost, slotjequote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:41 schreef pietertje2 het volgende:
"de strijd die men moet doorstaan na het inhaleren van een kleine hoeveelheid zweetlucht, is niets in vergelijking met de strijd die de kraanvogel levert als hij een paasei probeert te openen"
(adviseur Fong Zao Chung)
ik vond dit citaat in de bieb, ik wist meteen dat dit je zou helpen
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:41 schreef pietertje2 het volgende:
"de strijd die men moet doorstaan na het inhaleren van een kleine hoeveelheid zweetlucht, is niets in vergelijking met de strijd die de kraanvogel levert als hij een paasei probeert te openen"
(adviseur Fong Zao Chung)
ik vond dit citaat in de bieb, ik wist meteen dat dit je zou helpen
Print die tekst uit en hang het op in de kantinequote:
Maandag ga ik met mijn beide collega's een complot smedenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:06 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Print die tekst uit en hang het op in de kantine![]()
Ik zou weer naar de manager gaan.
Of iemand anoniem laten bellen naar de manager en bij naam aangeven dat het wijf stinkt en dat je geen zaken wil doen met het bedrijf.
Zweetlucht![]()
Je stinktquote:Op maandag 23 juni 2008 15:49 schreef Ewelina het volgende:
Ik persoonlijk zou liever hebben dat iemand tegen me zegt dat ik stink, dan kan ik er tenminste wat aan doen...
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |