Ik wilde beginnen met een poezen fokkerij, maar het blijkt dat je niet continue zusjes, broertjes, mama's en papa's moet kruizen. Dan krijg je zulke gedrochtenquote:
Ik heb een hamster gehad met down-syndroom, echt een tof beest.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:05 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ik wilde beginnen met een poezen fokkerij, maar het blijkt dat je niet continue zusjes, broertjes, mama's en papa's moet kruizen. Dan krijg je zulke gedrochten
Het lijkt wel of deze smeerlappen het nooit doorhebben en doodleuk negeren dat ze onwelriekende luchtjes verspreiden.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:24 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dat soort mensen begrijp je toch gewoon niet. Kan me niet voorstellen dat hij/zij zich daar prettig bij voelt
Inderdaad, we dwalen af!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:57 schreef BroodjePindakaas het volgende:
TS, kom je nog met een update?.
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:52 schreef Votz het volgende:
[..]
Nog zoiets smerigs is dat mensen na het sporten niet gaan douchen, meteen in hun kleren stappen en naar huis gaan.
Stoere jongen (of meisje) die collega van jou. Had het knapper van m gevonden als ie de vrouw erop had aangesproken. Dan had ze er nog wat aan kunnen doen.....quote:Op maandag 9 juni 2008 04:08 schreef ilona-scuderia het volgende:
Collega van me stuurde een mailtje rond waarin ze die andere collega die ook stonk uit haar oksels ff belachelijk maakte
En huilen dat ze deed, nu werkt ze ergens anders, hard hè?![]()
mmmmmmm, dacht al dat ik de enige was, ik vond dit inderdaad ook een beetje een nare manier,quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:10 schreef gunk77 het volgende:
[..]
Stoere jongen (of meisje) die collega van jou. Had het knapper van m gevonden als ie de vrouw erop had aangesproken. Dan had ze er nog wat aan kunnen doen.....
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:57 schreef BroodjePindakaas het volgende:
TS, kom je nog met een update?.
oooooo wat lief!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:55 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ik zei 70% procent vlegel! Maar goed omdat ik toch van die rot katten af moet
[ afbeelding ]
daar kunnen ze tegenwoordig iets aan doen het heet hyperhidrosis (overmatig zweten)quote:Op dinsdag 10 juni 2008 18:36 schreef aychelle het volgende:
[..]
oooooo wat lief!wat een skeetje! in iedergeval ik zweet ook heel snel, en ik ruik ook wat sneller uit m´n oksels dus ik zit altijd flink te scrubben, te spuiten enz... . je schijnt inderdaad een zweetziekte te hebben ik weet niet hoodie heet eigenlijk
....dat het zweet bij haar regelmatig uitbreekt, als ze er aan terug denktquote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:06 schreef blonchi het volgende:
Hier komt dan de update:
Ze schijnt een moeilijke jeugd te hebben gehad...
Wat loog ze dan?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:06 schreef blonchi het volgende:
Buiten het feit dat ze stonk, loog ze ook alsof het gedrukt stond.
Dus het was haar woord tegen het mijne.
Dat ik haar onbeschoft bejegend had en geen fatsoen, blablabla...quote:
Heumlucht zal wel geen officieel geregistreerd woord zijn. Heb het ooit eens gelezen in een Van 't Hek-boekje, geloof ik.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:16 schreef Isegrim het volgende:
Wat is 'heumlucht'?Google weet het niet.
Ik vind dat je leidinggevende raar reageert en overbeschermend is.
Pff, ik weet niet of ik er überhaupt iets van gezegd zou hebben. Misschien anoniem, dan voelt iemand zich minder gauw beschaamd. Maar nu het eenmaal zo is? Tja, je kunt bij je baas aangeven dat jij van mening bent dat je heel tactisch bent geweest en dat dit soort dingen bespreekbaar zouden moeten zijn, omdat zoiets erg vervelend kan zijn op de werkvloer...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:20 schreef blonchi het volgende:
[..]
Heumlucht zal wel geen officieel geregistreerd woord zijn. Heb het ooit eens gelezen in een Van 't Hek-boekje, geloof ik.
Ik vind het ook een beetje raar hoe hij reageert.
Hoe zou jij dit dan oplossen?
"Thea, even die armen omhoog, controle!"quote:Op woensdag 11 juni 2008 08:42 schreef Lindytje het volgende:
'Hallo meneer de manager, collega X meurt'.
- Oh, oke, dan zal ik zelf even gaan ruiken....
Hoe ziet jouw manager dat voor zich??? Subtiel langslopen en even goed snuiven??!!![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |