Daar kun je beter vanaf zijn!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:11 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Heel blij.Ze was ook nog lelijk,irritant,dik en altijd op Maandag ziek.
Maandag nageboorte dagquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:11 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Heel blij.Ze was ook nog lelijk,irritant,dik en altijd op Maandag ziek.
Hoezo.. Voel je je aangesproken?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:17 schreef dronkeykong het volgende:
Gaat het nou over velletjes of okselmeur
Dat soort mensen begrijp je toch gewoon niet. Kan me niet voorstellen dat hij/zij zich daar prettig bij voeltquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:22 schreef Teilrasiert het volgende:
Okselfris...hmmmzzz. Een stagiair zou ons meehelpen met een grote bedrijfsverhuizing. Dat zou ca. 3 weken duren. Voor deze verhuizingen kregen we "witte" t-shirts als herkenning voor andere mensen die ook aan deze verhuizing meewerkte, maar goed. Deze stagiair kreeg het klaar dit "witte" t-shirt tot in den bruine onder zijn oksels te blijven dragen....drie weken lang. En die gast stonk niet, maar was rot. Van zijn haren kon je frites bakken en tegen die geur was niemand opgewassen. En dat t-shirt kon bij het chemisch afval.
Mocht hij de kans zien een deoroller te gebruiken, zou deze compleet vastslippen.
Zouden die mensen dat echt zelf niet door hebben?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:22 schreef Teilrasiert het volgende:
Okselfris...hmmmzzz. Een stagiair zou ons meehelpen met een grote bedrijfsverhuizing. Dat zou ca. 3 weken duren. Voor deze verhuizingen kregen we "witte" t-shirts als herkenning voor andere mensen die ook aan deze verhuizing meewerkte, maar goed. Deze stagiair kreeg het klaar dit "witte" t-shirt tot in den bruine onder zijn oksels te blijven dragen....drie weken lang. En die gast stonk niet, maar was rot. Van zijn haren kon je frites bakken en tegen die geur was niemand opgewassen. En dat t-shirt kon bij het chemisch afval.
Mocht hij de kans zien een deoroller te gebruiken, zou deze compleet vastslippen.
sommige mensen hebben géén of beperkt reukvermogen, dus kan welquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:24 schreef deepart het volgende:
[..]
Zouden die mensen dat echt zelf niet door hebben?
Zouden die mensen ook niet logisch kunnen denken dan?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:26 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
sommige mensen hebben géén of beperkt reukvermogen, dus kan wel
Ik hoop dat ie zich zo omdraaitquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:33 schreef Liquidootje het volgende:
Mijn collega nu naast mij. Stinkt heel erg uit zijn rechter oksel, gelukkig zit ik links.
normaal gesproken wel jaquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:28 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Zouden die mensen ook niet logisch kunnen denken dan?
Dat vraag je je altijd af. Ze moeten zichzelf toch ook ruiken en als hij dat t-shirt aantrekt, is dat een vorm van zelfmoord. Deze mensen hebben lak aan alles, kleding boeit hun niet, de houding nog minder en zijn contactgestoord.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:24 schreef deepart het volgende:
[..]
Zouden die mensen dat echt zelf niet door hebben?
Kom hier met dat kratje, ik smeer altijd een deodorant onder mijn oksel. Lees: ALTIJD!!!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:44 schreef Liquidootje het volgende:
Ik verwed een klein katje op het feit dat 70% van de posters hier zo'n okselrufter is die het zelf niet weet.
Contactgestoord? Ik zou ieder contact mijden.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:43 schreef Teilrasiert het volgende:
[..]
Dat vraag je je altijd af. Ze moeten zichzelf toch ook ruiken en als hij dat t-shirt aantrekt, is dat een vorm van zelfmoord. Deze mensen hebben lak aan alles, kleding boeit hun niet, de houding nog minder en zijn contactgestoord.
yep ik wil ook een kratje (of zegt ie nou katje?)quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:46 schreef Votz het volgende:
[..]
Kom hier met dat kratje, ik smeer altijd een deodorant onder mijn oksel. Lees: ALTIJD!!!
Kleine moeite.
Een dier verwedden.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:44 schreef Liquidootje het volgende:
Ik verwed een klein katje op het feit dat 70% van de posters hier zo'n okselrufter is die het zelf niet weet.
maakt niet uit, wil allebei welquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:47 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
yep ik wil ook een kratje (of zegt ie nou katje?)
Ik zei 70% procent vlegel! Maar goed omdat ik toch van die rot katten af moetquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:46 schreef Votz het volgende:
[..]
Kom hier met dat kratje, ik smeer altijd een deodorant onder mijn oksel. Lees: ALTIJD!!!
Kleine moeite.
Poes met down-syndroom.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:55 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ik zei 70% procent vlegel! Maar goed omdat ik toch van die rot katten af moet
[ afbeelding ]
ach gossiequote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:55 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ik zei 70% procent vlegel! Maar goed omdat ik toch van die rot katten af moet
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |