Gaat ze van hard werken niet nog meer zweten dan?quote:Op maandag 9 juni 2008 04:08 schreef ilona-scuderia het volgende:
Collega van me stuurde gewoon een mailtje naar m'n baas waarin ze doodleuk dat die andere collega ook stonk uit haar oksels
En huilen dat ze deed, nu werkt ze ergens anders, hard hè?![]()
schoenendoosquote:Op maandag 9 juni 2008 04:35 schreef Schijtgeit het volgende:
Moet je eens aan een doos ruiken TS, dan vind je stink oksels fris.
Dat doe je tóch nietquote:Op maandag 9 juni 2008 04:05 schreef blonchi het volgende:
Ik ga er morgen iets van zeggen als ze weer zo meurt.
Als je het over de doos van een vrouw hebt dan weet ik niet wat voor Tokkie vriendinnen jij heb gehad!quote:Op maandag 9 juni 2008 04:35 schreef Schijtgeit het volgende:
Moet je eens aan een doos ruiken TS, dan vind je stink oksels fris.
Ik zou zeggen, open hem?quote:Op maandag 9 juni 2008 09:29 schreef swarmahoer het volgende:
zou hier ook weer zon mooie rel lemming van gemaakt kunenn worden?
Bedoel je Paul wellicht? Wat een eikel is dat hequote:Op maandag 9 juni 2008 04:08 schreef ilona-scuderia het volgende:
Collega van me stuurde een mailtje rond waarin ze die andere collega die ook stonk uit haar oksels ff belachelijk maakte
En huilen dat ze deed, nu werkt ze ergens anders, hard hè?![]()
quote:Op maandag 9 juni 2008 10:43 schreef BroodjePindakaas het volgende:
[..]
Bedoel je Paul wellicht? Wat een eikel is dat he.
Vantevoren je excuses alvast aanbieden, enzo...quote:
Hoe heb je het haar gezegd?quote:Op maandag 9 juni 2008 12:46 schreef blonchi het volgende:
Ze stonk dus ook vandaag. En ik heb het haar gezegd. Begint ze me toch een drama te maken, zeg.
Waar ik het lef vandaan haal en dat ze zelf heulemaal niets ruikt, blabla.
Is ze huilend naar de manager gerend. Mag ik morgen op het matje komen.![]()
(Wordt vervolgd...)
quote:Op maandag 9 juni 2008 12:46 schreef blonchi het volgende:
Ze stonk dus ook vandaag. En ik heb het haar gezegd. Begint ze me toch een drama te maken, zeg.
(Wordt vervolgd...)
Heb je het een beetje normaal gebracht, of was het echt een "tering, je stinkt"-achtige opmerking?quote:Op maandag 9 juni 2008 12:46 schreef blonchi het volgende:
(Wordt vervolgd...)
Waarschijnlijk niet..quote:Op maandag 9 juni 2008 11:43 schreef Little_Angel het volgende:
Ben benieuwd of TS het haar heeft verteld.
Waarschijnlijk niet, maar toch....
quote:Op maandag 9 juni 2008 12:46 schreef blonchi het volgende:
(Wordt vervolgd...)
Owned Wiki? Die moet ik ff checkenquote:Op maandag 9 juni 2008 17:05 schreef Oldenzaal het volgende:
Onverkapte TVP Hopend dat dit weer een topic gaat worden voor de Owned Wiki!
quote:Op maandag 9 juni 2008 04:05 schreef blonchi het volgende:
Lijkt wel of ze een okselinfarct heeft gehad...
Dan doe je dus niet je best.quote:Op maandag 9 juni 2008 19:17 schreef Drijfzand het volgende:
Heb je net een nieuwe baan, doe je je best om een goede indruk te maken, maar nee: "je stinkt"
nee ieder dag een frisse douche is toch wel het minste.......quote:
Dat hoop ik wel.quote:Op maandag 9 juni 2008 19:58 schreef Hephaistos. het volgende:
Als het echt zo erg is zal die manager het ook wel geroken hebben toch?
Tips:quote:Op maandag 9 juni 2008 19:55 schreef blonchi het volgende:
Bedankt voor jullie steunbetuiging.
Maar ik vrees dat het gigantisch uit de klauwen gaat lopen.
Ze werkt hier nog maar heel kort. Weet nog niet zo heel veel van haar. Mijn andere twee collega's kennen haar nog niet, omdat ze nog met vakantie zijn. Dus ze heeft alleen bij mij nog een 'ruftreputatie'.
Dus ik vrees dat het mijn woord tegen het hare zal zijn. Wedden dat ze morgen met gewassen en welriekende oksels komt?
Hoe bracht ik het?
Irmgard, ik heb het je nog niet verteld...maar eigenlijk vind ik je....niet echt lekker ruiken. Zou je er misschien voor kunnen zorgen.... dat je dat morgen wel doet? Ik denk dat het om je oksels gaat.
Nu kan ze al niet echt goed tegen kritiek, dus dat werd een spontane huilbui. Ze beende vervolgens terstond naar de manager, die nog geen kwartier later naast mijn desk stond.
De rest weten jullie. Morgen dus op het matje.
Als jullie nog bruikbare tips hebben, hoor ik dat natuurlijk graag.
Weet niet of ze van Duitse komaf is. Ze heeft iig een Nederlandse achternaam.quote:Op maandag 9 juni 2008 20:00 schreef TheMaestro het volgende:
De manager moet toch ook wel inzien dat Duitsers nou eenmaal stinken.
duh.. zeker met dat manager verhaal, dat slaat toch nergens opquote:Op maandag 9 juni 2008 20:01 schreef Isegrim het volgende:
Het komt een beetje hoaxerig over.
Verkapt-ik-heb-je-door-reactie.quote:
Lulloquote:Op maandag 9 juni 2008 20:05 schreef TheMaestro het volgende:
Of stuur haar deze link: Tips om sterke okselgeur tegen te gaan
Kom op zeg.quote:
Ssst, niet tegen heiden6 zeggen.quote:Op maandag 9 juni 2008 20:09 schreef blonchi het volgende:
[..]
Kom op zeg.
Ik zeg er toch ook niks van dat je eigenlijk een mannelijke user bent, die het lekker vindt om het virtuele wijf uit te hangen?
Hoax of niet, maar dit komt vaker voor dan je denkt. Je hebt gewoon mensen die snel zweten, daar heb ik op zich niet zo'n probleem mee. Maar mensen die zich dan niet verzorgen, is te smerig voor woorden. Het is een kleine moeite om een okseldildo te gebruiken. Je kunt me niet wijsmaken dat ze zichzelf niet kunnen ruiken als ze naar een Vietnamese loempiakraam stinken die oud vet gebruikt.quote:
terug vind post (denk dat iedereen meurende collega's heeft!)quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:43 schreef Antisociaal het volgende:
Wat is dat TVP wat iedereen steeds plaatst?
Alleen voor die naam al, zou ik haar mijden.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:29 schreef noekje het volgende:
Ik ken een Irmgard maar ik wil niet onder haar oksels kruipen.
Nee hoor.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:48 schreef -moppie- het volgende:
[..]
terug vind post (denk dat iedereen meurende collega's heeft!)
Jij blij!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:34 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Nee hoor.Ik had er wel een maar die hebben ze ontslagen omdat ze stonk..
Huidschilfers ook zoiets goors. Een andere collega had ook last van inscheurende ellebogen en knieholtes. Rondom zijn stoel leek het wel of hij met de parmezaanse kaas had zitten spelen.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:39 schreef Tuvai.net het volgende:
Ik heb een collega gehad (systeembeheerder) die op een gegeven moment gewoon niet meer bij klanten naar binnen mocht komen omdat 'ie meurde.Ook had 'ie een of andere huidaandoening waardoor die een spoor aan velletjes achterliet overal waar die kwam, omdat 'ie zich letterlijk constant lag te dabben.
Als je dat ziet lust je toch geen eten meer tijdens de lunch pauze?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:59 schreef Votz het volgende:
[..]
Huidschilfers ook zoiets goors. Een andere collega had ook last van inscheurende ellebogen en knieholtes. Rondom zijn stoel leek het wel of hij met de parmezaanse kaas had zitten spelen.
Het is inderdaad hartstikke goor als je zo iemand in je nabije omgeving hebt de hele dag.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:01 schreef deepart het volgende:
[..]
Als je dat ziet lust je toch geen eten meer tijdens de lunch pauze?
Gatverdammequote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:04 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Het is inderdaad hartstikke goor als je zo iemand in je nabije omgeving hebt de hele dag.Het ergste is dat zulke mensen ook nog wel eens willen vergeten wat ze hebben, en hartstikke dicht bij je komen staan of in de buurt van je boterham.
De kerel in kwestie waar ik het over had had er een handje aan om tijdens lunchtijd m'n kantoor in te wandelen, en dan zo dicht naast me kwam staan dat ik gewoon velletjes op m'n bureau zag sneeuwen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |