quote:
quote:Op zondag 8 juni 2008 21:21 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
je bolle vader op een zeekoe met vleugels.
Dan is er aan het einde bijna niemand meer over.quote:Op zondag 8 juni 2008 21:26 schreef Strychnine het volgende:
Echt, als ik admin was zou ik iedereen die nog een keer bradwurst zegt een ban geven volgens mij
Tja, ze moeten streng zijn...quote:Op zondag 8 juni 2008 21:26 schreef borisz het volgende:
Prent voor Ebi was wat overdreven
Gewoon rood.quote:Op zondag 8 juni 2008 21:26 schreef Strychnine het volgende:
Echt, als ik admin was zou ik iedereen die nog een keer bradwurst zegt een ban geven volgens mij
Nee, bedenk me nu ook dat ik mezelf dan ook al had moeten bannenquote:Op zondag 8 juni 2008 21:26 schreef HocBarr het volgende:
[..]
Dan is er aan het einde bijna niemand meer over.
Niet alleen Duitsers zijn fan van The Hoff hoorquote:Op zondag 8 juni 2008 21:26 schreef _Mike_ het volgende:
Administrator je bent een Duitser, dit betekent dus ook dat je een David Hasselhof fan bent?
Je verwacht het nietquote:Op zondag 8 juni 2008 21:27 schreef Cyberia18 het volgende:
4 longen...poe poe toe maar hoor.
Een paar gekke uitzonderingen zijn er inderdaad.quote:Op zondag 8 juni 2008 21:27 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Niet alleen Duitsers zijn fan van The Hoff hoor
quote:Op zondag 8 juni 2008 21:27 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Niet alle Duitsers zijn fan van The Hoff hoor
quote:Op zondag 8 juni 2008 21:27 schreef Chadi het volgende:
Hebben die gasten die commentaar geven geen opleiding gehad?
Je moet ff ctrl shiftenquote:Op zondag 8 juni 2008 21:24 schreef dronkeykong het volgende:
De scheids had rood in zijn hand ±D
En was niks aan de hand man...
Tskquote:Op zondag 8 juni 2008 21:28 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Een paar gekke uitzonderingen zijn er inderdaad.
quote:
quote:
Moest jij niet met een frikandel gaan spelen?quote:
me2quote:Op zondag 8 juni 2008 21:26 schreef Strychnine het volgende:
quote:
Ik mis een paar hobbies en interessesquote:Persoonlijke gegevens
Voornaam: Bibi
Achternaam:
Geslacht: Vrouw
Opleiding:
Beroep: studente
Hobbies/interesses: dansen/lezen/schrijven/vrijenetc etc
Er klopt wel meer niet.quote:Op zondag 8 juni 2008 21:30 schreef Grulez het volgende:
[..]
[..]
Ik mis een paar hobbies en interesses
quote:Op zondag 8 juni 2008 21:29 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Moest jij niet met een frikandel gaan spelen?
VMBO heet toch gewoon leerplichtige opvangquote:Op zondag 8 juni 2008 21:30 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Er klopt wel meer niet.
Met VMBO ben je scholier en geen student.
.... maar nog niet helemaalquote:Op zondag 8 juni 2008 21:30 schreef gateway het volgende:
bijna rust.......
quote:Op zondag 8 juni 2008 21:29 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dan zou het een retorische vraag zijn geweest
Een kwart speler is geen houthakker?quote:Op zondag 8 juni 2008 21:31 schreef Cyberia18 het volgende:
Het Duitse team bestaat ook voor 99% alleen maar uit houthakkers he.
Omdat Pikachu een machtsymbol is.quote:Op zondag 8 juni 2008 21:31 schreef WeebI het volgende:
waarom staat er een PokéBall op de aanvoerdersband?
Bij polen hebben ze een Beenhakkerquote:Op zondag 8 juni 2008 21:31 schreef Cyberia18 het volgende:
Het Duitse team bestaat ook voor 99% alleen maar uit houthakkers he.
Je bent toch niet serieus he?quote:Op zondag 8 juni 2008 21:31 schreef WeebI het volgende:
waarom staat er een PokéBall op de aanvoerdersband?
1-1 ;oquote:
quote:
quote:Op zondag 8 juni 2008 21:31 schreef Paaskonijn het volgende:
-edit-
Volgens mij vind je het niet alleen een mooi woordquote:Op zondag 8 juni 2008 21:32 schreef sweetgirly het volgende:
Ik vind het wel een leuk woordBradwurst
Maargoed, wanneer scoren die bradwursten nou eens weer !![]()
Ik hoop overigens dat procinetski ea scoren.
Ohhhh, 1e helft voorbij, dan gaan ze zeker nu vast veel bradwursten eten!
Het windt d'r opquote:Op zondag 8 juni 2008 21:33 schreef Grulez het volgende:
[..]
Volgens mij vind je het niet alleen een mooi woord
quote:Op zondag 8 juni 2008 21:32 schreef sweetgirly het volgende:
na een duw en trekpartijtje , ging een pool expres nog een keer over het been van de duitser heen lopen, zeer onsportief, waarna de duitser pas na 1 minuut toen de scheidsrechter bij hem in de buurt was op de grond viel.quote:Op zondag 8 juni 2008 21:32 schreef Strychnine het volgende:
De commentator zei iets over dat iemand op iemands been ging staan, maar ik heb geen herhaling gezien. Watskeburt?
het word gewoon echt vervelendquote:
Ok, thanksquote:Op zondag 8 juni 2008 21:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
na een duw en trekpartijtje , ging een pool expres nog een keer over het been van de duitser heen lopen, zeer onsportief, waarna de duitser pas na 1 minuut toen de scheidsrechter bij hem in de buurt was op de grond viel.
Freud zou idd wel weten waar die obsessie vandaan komtquote:Op zondag 8 juni 2008 21:33 schreef Grulez het volgende:
[..]
Volgens mij vind je het niet alleen een mooi woord
dat is zo 1999 he.......quote:Op zondag 8 juni 2008 21:32 schreef HocBarr het volgende:
EK Lingerie!
Je blijft maar doorzeuren over 'bradwursten'. Heb je er dringend eentje nodig? Anders kom ik wel even langs, maar pas op.... dan krijg je wel te maken met een BRADWURST.quote:Op zondag 8 juni 2008 21:32 schreef sweetgirly het volgende:
ik weet het niet , dan moet ik al die topics nazoeken nu geen zin inquote:Op zondag 8 juni 2008 21:34 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Wie heeft die smiley aangepast
Hij is bijna leuker dan mijn origineel!
quote:Op zondag 8 juni 2008 21:35 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Je blijft maar doorzeuren over 'bradwursten'. Heb je er dringend eentje nodig? Anders kom ik wel even langs, maar pas op.... dan krijg je wel te maken met een BRADWURST.
quote:Op zondag 8 juni 2008 21:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
tuurlijk duitsland en polen zullen bloeden
Gelukkig hebben ze zelf een topper als bondscoach.quote:Op zondag 8 juni 2008 21:36 schreef Wilskracht het volgende:
BBC
Beenhakker wordt afgebrand van de slechte verdedigende tactiek van Polen
er zijn nog wel wat ek / wk filmpjes waarbij den penis uit het broekje hangt tussen de broekspijpenquote:Op zondag 8 juni 2008 21:36 schreef Strychnine het volgende:
Ik voel me toch wel een beetje gediscrimineerd. Wel een EK lingerie, maar niks met mooie mannen
Als tegenprestatie zouden ze dan die voetbalbroekjes dan maar wat strakker moeten maken
hoe duitsquote:Op zondag 8 juni 2008 21:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
waarna de duitser pas na 1 minuut toen de scheidsrechter bij hem in de buurt was op de grond viel.
Of een camera in de douche na afloopquote:Op zondag 8 juni 2008 21:36 schreef Strychnine het volgende:
Ik voel me toch wel een beetje gediscrimineerd. Wel een EK lingerie, maar niks met mooie mannen
Als tegenprestatie zouden ze dan die voetbalbroekjes dan maar wat strakker moeten maken
Je wil graag naar die slinger kijken?quote:Op zondag 8 juni 2008 21:36 schreef Strychnine het volgende:
daarvoor ben je een paar jaar te laat geborenquote:Op zondag 8 juni 2008 21:36 schreef Strychnine het volgende:
Ik heb meer met de bipsquote:Op zondag 8 juni 2008 21:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
er zijn nog wel wat ek / wk filmpjes waarbij den penis uit het broekje hangt tussen de broekspijpen
Ik zag het!quote:
Je loopt achter popo. Dat proberen we er al 6 topics in te krijgenquote:Op zondag 8 juni 2008 21:38 schreef popolon het volgende:
Oh en het werkwoord is 'braten'.
Dus opbokken met je 'brad'.
quote:Op zondag 8 juni 2008 21:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Of een camera in de douche na afloop
zegt het land wat niet eens mag meedoen aan het spelletjequote:Op zondag 8 juni 2008 21:36 schreef Wilskracht het volgende:
BBC
Beenhakker wordt afgebrand van de slechte verdedigende tactiek van Polen
quote:Op zondag 8 juni 2008 21:37 schreef GuyFawkes het volgende:
HAHAHA DIE RUS VAN HE HATED ME WAS DUIDELIJK EEN NEDERLANDSE.
quote:Op zondag 8 juni 2008 21:36 schreef Grulez het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze zelf een topper als bondscoach.
Ah ok. Bedankt voor het melden.quote:Op zondag 8 juni 2008 21:38 schreef WeebI het volgende:
[..]
Je loopt achter popo. Dat proberen we er al 6 topics in te krijgen
Dan zou 'ie wel eerder neer zijn gegaan dan pas na een minuut tochquote:Op zondag 8 juni 2008 21:39 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
[..]!
Leuke wedstrijd verder wel vind ik.
En het leek erop dat die Pool niet op het been van Podolski ging staan maar op een wat gevoeliger plekje(maar dat kan ik verkeerd gezien hebben).
Ik hoop het ook.quote:Op zondag 8 juni 2008 21:39 schreef -Strawberry- het volgende:
Polen is zeker niet kansloos. Hopelijk straks de gelijkmaker.
quote:
Ach ja, zoals gebruikelijk.quote:Op zondag 8 juni 2008 21:38 schreef _Mike_ het volgende:
Administrator speelt Duitsland een beetje naar wens?
Haha jaa dat maakte me ook al aan het twijfelenquote:Op zondag 8 juni 2008 21:40 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Dan zou 'ie wel eerder neer zijn gegaan dan pas na een minuut toch
Ze hadden een tampon reclame in de rustquote:Op zondag 8 juni 2008 21:36 schreef Strychnine het volgende:
Dat zei Yvon Jaspers gisteren ook tijdens sportzomer...quote:Op zondag 8 juni 2008 21:36 schreef Strychnine het volgende:
Ik kan moeilijk zeggen die zou ik graag keihard willen neukenquote:Op zondag 8 juni 2008 21:41 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Best goed?
DAT ZIET ER GODSKOLERE FAPBAAR UIT ZUL JE BEDOELEN.
quote:Op zondag 8 juni 2008 21:41 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ze hadden een tampon reclame in de rust![]()
[..]
Dat zei Yvon Jaspers gisteren ook tijdens sportzomer...
Typische PSV'erquote:Op zondag 8 juni 2008 21:41 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Ach ja, zoals gebruikelijk.
Ze spelen niet echt goed, maar wel met resultaat.
Lekker batsen inderdaadquote:Op zondag 8 juni 2008 21:41 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik kan moeilijk zeggen die zou ik graag keihard willen neuken
Geweldige reclamequote:Op zondag 8 juni 2008 21:41 schreef _Mike_ het volgende:
KAMPIOEENNUHH wordd je nieuuhhhh zomaarrrr dat is trainuuuhh trainnuuhhh
Wat is daar moeilijk aan?quote:Op zondag 8 juni 2008 21:41 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik kan moeilijk zeggen die zou ik graag keihard willen neuken
quote:Op zondag 8 juni 2008 21:41 schreef _Mike_ het volgende:
KAMPIOEENNUHH wordd je nieuuhhhh zomaarrrr dat is trainuuuhh trainnuuhhh
Te makkelijk...quote:Op zondag 8 juni 2008 21:42 schreef dronkeykong het volgende:
Niveau van het tournooi is dramatisch...
Hoop niet dat het een voorbode is voor de rest van het EKquote:Op zondag 8 juni 2008 21:42 schreef dronkeykong het volgende:
Morgen maakt NL het goed tegen Italiëquote:Op zondag 8 juni 2008 21:42 schreef dronkeykong het volgende:
Ja toch, wat zouden ze anders moeten doen in de rust, juist bradwurst eten!quote:
quote:Op zondag 8 juni 2008 21:44 schreef GuyFawkes het volgende:
KK HANS KLOK.
Vooralsnog wel, helaasquote:Op zondag 8 juni 2008 21:42 schreef dronkeykong het volgende:
komt ook veel uit jouquote:Op zondag 8 juni 2008 21:44 schreef GuyFawkes het volgende:
** HANS KLOK.
jezus, ga alsjeblieft een eind wieberen zeg. Wat ben jij een irritant mensquote:Op zondag 8 juni 2008 21:44 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Ja toch, wat zouden ze anders moeten doen in de rust, juist bradwurst eten!
Maargoed, nu moeten die polen er zo nog 3 scoren en dan ben ik ook weer tevree!
Doeg alvast.
Bradwurst(en), vind het wel een leuk bradwursttop gewordt.
quote:Op zondag 8 juni 2008 21:41 schreef GuyFawkes het volgende:
Carlijn van Tampon Team.
Enige die ze uitzenden?quote:Op zondag 8 juni 2008 21:44 schreef donpsp het volgende:
De BBC noemt Frankrijk-Roemenië van morgen de 'Match of the day'![]()
![]()
quote:Op zondag 8 juni 2008 21:44 schreef donpsp het volgende:
![]()
Verslaggeving op Ned 1 is nog erger...quote:Op zondag 8 juni 2008 21:42 schreef dronkeykong het volgende:
quote:Op zondag 8 juni 2008 21:45 schreef sweetgirly het volgende:
En nee, die bratwurst krijgen jullie er bij mij niet in inderdaad!![]()
Tot bradwurstels!
Meen je nietquote:Op zondag 8 juni 2008 21:44 schreef donpsp het volgende:
![]()
quote:Op zondag 8 juni 2008 21:44 schreef donpsp het volgende:
![]()
iddquote:Op zondag 8 juni 2008 21:44 schreef donpsp het volgende:
![]()
Britten hebben geen verstand van voetbal, niet naar ze luisterenquote:Op zondag 8 juni 2008 21:44 schreef donpsp het volgende:
![]()
Ik hoop meer dat Nederland dat morgen laat zien...quote:Op zondag 8 juni 2008 21:46 schreef Cyberia18 het volgende:
Frankrijk laat morgen zien wie hier de baas is
Henry![]()
Benzema![]()
Ribery![]()
Malouda![]()
Toulalan![]()
![]()
![]()
zo heet dat programmaquote:Op zondag 8 juni 2008 21:44 schreef donpsp het volgende:
![]()
toer·nooi (het; toernooien)quote:
Dat is de scheidsquote:Op zondag 8 juni 2008 21:46 schreef Kriegel het volgende:
Kunnen ze bij Polen niet even die lelijke kale erafhalen? Enige wat die vent doet is iedere mogelijkheid voor Polen zelf van een afstand 10 meter naast het doel peren.
terwijl 96% van de engelsen volgens de guardian nog voor nederland warenquote:Op zondag 8 juni 2008 21:44 schreef donpsp het volgende:
![]()
Hopelijkquote:Op zondag 8 juni 2008 21:43 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Morgen maakt NL het goed tegen Italië
Nee. Die kneus kijkt schijnbaar voor het eerst naar BBC.quote:
Ik klim straks in een braadwoerst en die laat ik keihard in je oog schietenquote:Op zondag 8 juni 2008 21:46 schreef sweetgirly het volgende:
Ik vind mezelf nu ook niet meer leuk![]()
Tsüs. hoop dat die Polen winnen dat wel nog even !!![]()
Stom bradwurstland.
Inderdaadquote:Op zondag 8 juni 2008 21:47 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nee. Die kneus kijkt schijnbaar voor het eerst naar BBC.
Match of the Day is gewoon de benaming voor de wedstrijden die ze uitzenden.
Nieuwe spelling van tournamentquote:Op zondag 8 juni 2008 21:47 schreef Grulez het volgende:
[..]
toer·nooi (het; toernooien)
1 sportevenement met veel wedstrijden binnen een bepaald tijdsverloop
2 ridderlijk kampspel in de middeleeuwen
Frauentorre zaehlen doppeltquote:Op zondag 8 juni 2008 21:48 schreef sweetgirly het volgende:
[ afbeelding ]
Lees!! Zie ... bratwurst en fussball gaan daar hand in hand! Wist het !
Lijkt portugal welquote:Op zondag 8 juni 2008 21:48 schreef popolon het volgende:
En hup, de Polen gooien er een Brziliaan in.
Ja, nadat ik een hamer op je kop heb geslagen zekerquote:Op zondag 8 juni 2008 21:47 schreef donpsp het volgende:
Ik klim straks in een braadwoerst en die laat ik keihard in je oog schieten
De joker van elk B-land.quote:Op zondag 8 juni 2008 21:48 schreef popolon het volgende:
En hup, de Polen gooien er een Braziliaan in.
quote:Op zondag 8 juni 2008 21:44 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Ja toch, wat zouden ze anders moeten doen in de rust, juist bradwurst eten!
Maargoed, nu moeten die polen er zo nog 3 scoren en dan ben ik ook weer tevree!
Doeg alvast.
Bradwurst(en), vind het wel een leuk bradwursttopic gewordt.
toch knap als er nog een hele helft te gaan is.quote:Op zondag 8 juni 2008 21:44 schreef donpsp het volgende:
![]()
Italië-Nederland laten ze niet later op de avond live zien? Valt me toch vies tegen van BBC.quote:Op zondag 8 juni 2008 21:48 schreef Steeven het volgende:
[..]
Inderdaad. Vandaag lieten ze ook beide wedstrijden zien, morgen ivm planning andere programma's alleen de vroege wedstrijd.
die spelen toch helemaal niet vandaag?quote:
quote:Op zondag 8 juni 2008 21:48 schreef Steeven het volgende:
[..]
Inderdaad. Vandaag lieten ze ook beide wedstrijden zien, morgen ivm planning andere programma's alleen de vroege wedstrijd.
Inderdaadquote:
Stoer dat jij bier neemtquote:
Je krijgt geen aandacht meer, dus verander je de spelling?quote:Op zondag 8 juni 2008 21:50 schreef sweetgirly het volgende:
Maargoed, over naar het fussball, met bratwurst!
Kom eens hier met je @%$^.quote:Op zondag 8 juni 2008 21:50 schreef sweetgirly het volgende:
Maargoed, over naar het fussball, met bratwurst!
Braziliaanse Polen,Kroaten,Turken en Portugezen.Nog even en er is een land dat gewoon een heel elftal brazilianen opsteltquote:Op zondag 8 juni 2008 21:48 schreef popolon het volgende:
En hup, de Polen gooien er een Braziliaan in.
Ik geef toch de voorkeur aan breedbeeld.quote:Op zondag 8 juni 2008 21:51 schreef Wilskracht het volgende:
BBC heeft niet de rechten om alle wedstrijden uit te zenden
Portugal-Turkije moest ik ook jammer genoegop ned1 kijken
[..]
NED1 is ook 16:9quote:Op zondag 8 juni 2008 21:53 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik geef toch de voorkeur aan breedbeeld.
Het zal niet door je leuke opmerkingen zijn. Hou je toevallig van breezers dan?quote:Op zondag 8 juni 2008 21:53 schreef sweetgirly het volgende:
Nee hoor Grulez, ik vond het toch netter staan, aandacht heb ik niet nodig, die krijg ik vanzelf wel![]()
Bradwurst.
slecht hoor van de BBCquote:Op zondag 8 juni 2008 21:48 schreef Steeven het volgende:
[..]
... portugal is erger dan polen hoorquote:Op zondag 8 juni 2008 21:53 schreef Cyberia18 het volgende:
Een Braziliaanse enclave bij de Polen dus?
HD hierquote:Op zondag 8 juni 2008 21:53 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik geef toch de voorkeur aan breedbeeld.
Had jij aandacht nodig ofzoquote:Op zondag 8 juni 2008 21:52 schreef Strychnine het volgende:
En door mensen als sweety krijgen meiden als ik nou altijd te horen dat we irritant zijn tijdens het voetbal kijken.... Godskolere zeg.
klopt als een busquote:Op zondag 8 juni 2008 21:53 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
... portugal is erger dan polen hoor
samengevat geslachtziektequote:Op zondag 8 juni 2008 21:53 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Irriteer jij je ook al aan die lul?
quote:
Gelukkig niet denk ik. Maar SBS is echt nummer 1 in dit..quote:Op zondag 8 juni 2008 21:54 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dan heb je die lullen nog niet gehoord van tele2![]()
Blijf dan ook meteen weg graag.quote:Op zondag 8 juni 2008 21:54 schreef sweetgirly het volgende:
Ik vind prima, want ik ga toch bradwurst eten even..
![]()
Yep, een HD apparaat.quote:Op zondag 8 juni 2008 21:55 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Alleen als je zo'n HD apparaat hebt toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |