quote:
quote:Op zondag 8 juni 2008 21:21 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
je bolle vader op een zeekoe met vleugels.
Dan is er aan het einde bijna niemand meer over.quote:Op zondag 8 juni 2008 21:26 schreef Strychnine het volgende:
Echt, als ik admin was zou ik iedereen die nog een keer bradwurst zegt een ban geven volgens mij
Tja, ze moeten streng zijn...quote:Op zondag 8 juni 2008 21:26 schreef borisz het volgende:
Prent voor Ebi was wat overdreven
Gewoon rood.quote:Op zondag 8 juni 2008 21:26 schreef Strychnine het volgende:
Echt, als ik admin was zou ik iedereen die nog een keer bradwurst zegt een ban geven volgens mij
Nee, bedenk me nu ook dat ik mezelf dan ook al had moeten bannenquote:Op zondag 8 juni 2008 21:26 schreef HocBarr het volgende:
[..]
Dan is er aan het einde bijna niemand meer over.
Niet alleen Duitsers zijn fan van The Hoff hoorquote:Op zondag 8 juni 2008 21:26 schreef _Mike_ het volgende:
Administrator je bent een Duitser, dit betekent dus ook dat je een David Hasselhof fan bent?
Je verwacht het nietquote:Op zondag 8 juni 2008 21:27 schreef Cyberia18 het volgende:
4 longen...poe poe toe maar hoor.
Een paar gekke uitzonderingen zijn er inderdaad.quote:Op zondag 8 juni 2008 21:27 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Niet alleen Duitsers zijn fan van The Hoff hoor
quote:Op zondag 8 juni 2008 21:27 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Niet alle Duitsers zijn fan van The Hoff hoor
quote:Op zondag 8 juni 2008 21:27 schreef Chadi het volgende:
Hebben die gasten die commentaar geven geen opleiding gehad?
Je moet ff ctrl shiftenquote:Op zondag 8 juni 2008 21:24 schreef dronkeykong het volgende:
De scheids had rood in zijn hand ±D
En was niks aan de hand man...
Tskquote:Op zondag 8 juni 2008 21:28 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Een paar gekke uitzonderingen zijn er inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |