quote:
volgensmij heb je er echt zin inquote:Op zondag 8 juni 2008 21:17 schreef sweetgirly het volgende:
Bradwurst! Die balak.
Ik ben hier geboren, dus mijn Nederlands is inderdaad wel OKquote:Op zondag 8 juni 2008 21:13 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Dan spreek je wel goed nederlands (ik ken duitsers die hier 40 jaar wonen en nog geen woord nederlands kunnen schrijven)
quote:Op zondag 8 juni 2008 21:09 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Doe eens normaal man..
Jezus, wat zit bij sommige mensen die frustratie diep..
Ah ok, dat scheelt inderdaadquote:Op zondag 8 juni 2008 21:18 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Ik ben hier geboren, dus mijn Nederlands is inderdaad wel OK
Mijn vader is Duits (en ik daarom dus ook), maar die sprak nadat hij hier 3 maanden woonde ook al vloeiend Nederlands.
Overigens gun ik Nederland ook een mooi EK, een finale tussen Duitsland en Nederland zou ik wel tof vinden.
Nederland heeft het betere team, dus die zouden ver moeten kunnen komen
is het theoretisch mogelijk dat we elkaar in de finale treffen qua inroosterenquote:Op zondag 8 juni 2008 21:18 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Mijn vader is Duits (en ik daarom dus ook), maar die sprak nadat hij hier 3 maanden woonde ook al vloeiend Nederlands.
Overigens gun ik Nederland ook een mooi EK, een finale tussen Duitsland en Nederland zou ik wel tof vinden.
Je bent hier geboren, ik neem aan dat je Nederland toch net iets meer succes wilt gunnen, of ben je net als al die Nederlandse Turken?quote:Op zondag 8 juni 2008 21:18 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Landverrader. Bradwurst.quote:Op zondag 8 juni 2008 21:18 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Duidelijkquote:Op zondag 8 juni 2008 21:18 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Nee joh, die heeft gewoon zin in die bradwurst tussen d'r benenquote:Op zondag 8 juni 2008 21:18 schreef HocBarr het volgende:
[..]
Je weet echt van geen ophouden... Zit het spel van Kroatië je dwars?
Ze laten inderdaad wel leuk voetbal zien.quote:Op zondag 8 juni 2008 21:19 schreef popolon het volgende:
Polen, wat een gepruts.
Ik hoop goed voetbal te zien en weer, vreemd genoeg, laten de Duisters leuk voetbal zien. Hup voor de beste. 5-0 graag.
Volgens mij wel meer dan één.quote:Op zondag 8 juni 2008 21:20 schreef Irrem het volgende:
[..]
Nee joh, die heeft gewoon zin in die bradwurst tussen d'r benen
Dacht ik ook aanquote:Op zondag 8 juni 2008 21:19 schreef denthemen het volgende:
[..]
Je bent hier geboren, ik neem aan dat je Nederland toch net iets meer succes wilt gunnen, of ben je net als al die Nederlandse Turken?
quote:Op zondag 8 juni 2008 21:12 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]OkeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
Doei! Veel plezier nog, met wat je gaat doen.quote:Op zondag 8 juni 2008 21:20 schreef sweetgirly het volgende:
Nou ik ga maar, wat een bradwursten hier![]()
![]()
Doei!
Toch ben ik niet voor Duitsland, vraag me ook niet waarom. Bradwurst.
Oehhhh, bijna een goal voor Polen, kom op!!
FAILquote:Op zondag 8 juni 2008 21:21 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
je bolle vader op een zeekoe met vleugels.
Weinig soeps van die kant inderdaad.quote:Op zondag 8 juni 2008 21:21 schreef Strychnine het volgende:
Nou, Polen mag nu wel wat laten zien onderhand
Breezertje teveel op?quote:Op zondag 8 juni 2008 21:21 schreef sweetgirly het volgende:
En ik heb helemaal geen zin in bradwurst !
ik dacht dat je gingquote:Op zondag 8 juni 2008 21:21 schreef sweetgirly het volgende:
Kan jij voor één keer even je muil houden over ''bradwursten''? Dat woord is inmiddels al vaak genoeg voorbij gekomen hier.quote:Op zondag 8 juni 2008 21:21 schreef sweetgirly het volgende:
quote:Op zondag 8 juni 2008 21:21 schreef sweetgirly het volgende:
Dankje schat, doeiquote:Op zondag 8 juni 2008 21:22 schreef sweetgirly het volgende:
Mike, ga jij nou maar duimen dat Nederland morgen uberhaupt nog een doelpunt scoort !
Slapjanus.
Ja, we zien je wel in US zonder broekje ofzoquote:Op zondag 8 juni 2008 21:20 schreef sweetgirly het volgende:
Nou ik ga maar, wat een bradwursten hier![]()
![]()
Doei!
Toch ben ik niet voor Duitsland, vraag me ook niet waarom. Bradwurst.
Oehhhh, bijna een goal voor Polen, kom op!!
quote:Op zondag 8 juni 2008 21:21 schreef _Mike_ het volgende:
Die kut bradwursten ook altijd.
Duitsland suckt gewoon. Bradwurstland.quote:Op zondag 8 juni 2008 21:22 schreef HocBarr het volgende:
Ik bij het zien van Duitsland in een patatje oorlog.
Polen stelt inderdaad teleur.quote:Op zondag 8 juni 2008 21:23 schreef Happel het volgende:
Niveautje hoor...
quote:Op zondag 8 juni 2008 21:22 schreef HocBarr het volgende:
[..]
Ik bij het zien van Duitsland in een patatje oorlog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |