Of geitenkaas, zoals Johan het zou noemen.quote:Op zondag 8 juni 2008 21:11 schreef -Jean- het volgende:
die verdediging is echt gatenkaas
Altijd nog een stuk beter dan wat Kroatië liet zienquote:Op zondag 8 juni 2008 21:10 schreef sweetgirly het volgende:
Ik vind dat die Duitsers beter bradwursten kunnen gaan bakken! ofzo.
Dit is écht niks wat ze tot nu hebben laten zien!
quote:Op zondag 8 juni 2008 21:12 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]Dan spreek je wel goed nederlands (ik ken duitsers die hier 40 jaar wonen en nog geen woord nederlands kunnen schrijvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
Vivre
quote:
[..]BAN HEM!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En turkijequote:Op zondag 8 juni 2008 21:13 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Altijd nog een stuk beter dan wat Kroatië liet zien
alle welpies helpenquote:Op zondag 8 juni 2008 21:11 schreef Welpie het volgende:
[..]
Waarom ben jij eigenlijk voor duitsland? En heb je duitsland boven nederland staan?
http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=12976&part=sportsquote:Op zondag 8 juni 2008 21:11 schreef Neo-Mullen het volgende:
schurft NOS echt godverdomme hele pc crasht op die tyfus site
geef me toch gewoon een sopcast linkje, damn... iemand moet toch ook via sopcast kijken?
Jeroen zegt iets andersquote:Op zondag 8 juni 2008 21:12 schreef hello_moto1992 het volgende:
Wat speelt Duitsland op een laag tempo zeg.
Echt, kap eens met je bratwurst.quote:
[..]Verklaart ook gelijk je clubkeuzesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Niet!quote:Op zondag 8 juni 2008 21:13 schreef TheZapster het volgende:
Altijd nog een stuk beter dan wat Kroatië liet zien
HET IS FUCKING BRATWURST EINSSS!!!!!!quote:
quote:Op zondag 8 juni 2008 21:14 schreef Chadi het volgende:
[..]
Zal zo een bradwurst tussen je benen planten
Kom, we gaan d'r slaan.quote:Op zondag 8 juni 2008 21:14 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Echt, kap eens met je bratwurst.
En als je dan zo nodig erover wil schrijven, schrijf het dan gewoon goed, je bent er al 3 keer op aangesproken muts.
Hoevaak ga je dat nog zeggen?quote:
Daar zou ik ook wel om kunnen lachen.quote:Op zondag 8 juni 2008 21:15 schreef Grulez het volgende:
Ik ben niet zozeer tegen Duitsland, als wel tegen Lehmann. Lijkt me geweldig als hij een beslissende blunder maakt.
quote:Op zondag 8 juni 2008 21:14 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Niet!
Komt door die bradwursten dat ze een beetje redelijk spelen. Voor de rest is het echt 3x niks, hoor.
Nietusquote:Op zondag 8 juni 2008 21:16 schreef GuyFawkes het volgende:
2-0.
Ban, valse tussenstand!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |