quote:
Ik vind dat commentaar van hem altijd bagger. Waar zijn de goede verslaggevers gebleven van "vroeger"quote:Op zondag 8 juni 2008 21:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een gejank van Jeroen. Als ie niet wil scoren moet ie niet voor Duitsland uitkomen.
Wat een NSBers!quote:Op zondag 8 juni 2008 21:06 schreef VoreG het volgende:
Wat een hypocriete lijers die Klose en Podolski.
Wel je naturaliseren tot Duitser, maar vervolgens niet juichen als je tegen je 'eigen land' scoort.
Het is Bratwurstquote:Op zondag 8 juni 2008 21:06 schreef sweetgirly het volgende:
Bradwurst (land)
quote:Op zondag 8 juni 2008 21:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Nou dat klopt, het is een Pool die scoort.
Inderdaad, scoor je tegen je eigen land. Het land dat jij verlaten hebtquote:Op zondag 8 juni 2008 21:06 schreef VoreG het volgende:
Wat een hypocriete lijers die Klose en Podolski.
Wel je naturaliseren tot Duitser, maar vervolgens niet juichen als je tegen je 'eigen land' scoort.
Doe eens normaal man..quote:Op zondag 8 juni 2008 21:08 schreef GuyFawkes het volgende:
KK MOFFEN KK MOFFEN
Ach, hij heeft de oorlog nog meegemaaktquote:Op zondag 8 juni 2008 21:09 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Doe eens normaal man..
Jezus, wat zit bij sommige mensen die frustratie diep..
quote:Op zondag 8 juni 2008 21:09 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Doe eens normaal man..
Prosinečki?quote:
Ben ik niet met je eens, ik denk dat er nog wel meer gaat gebeuren. Ze zijn net 25 minuten bezigquote:Op zondag 8 juni 2008 21:09 schreef SpotlessMind00 het volgende:
1-0. Wedstrijd gespeeld denk ik. Duitsland is sowieso sterker dan Polen.
GA JE MOEDER PIJPEN, ROTKIND.quote:Op zondag 8 juni 2008 21:09 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Doe eens normaal man..
Als mensen al met hoofdletters KK op een forum gaan typen zijn ze sowieso niet serieus te nemenquote:Op zondag 8 juni 2008 21:09 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Doe eens normaal man..
Maar ze staan wel 1-0 voor.quote:Op zondag 8 juni 2008 21:10 schreef sweetgirly het volgende:
Ik vind dat die Duitsers beter bradwursten kunnen gaan bakken! ofzo.
Dit is écht niks wat ze tot nu hebben laten zien!
Waarom ben jij eigenlijk pro duits?quote:Op zondag 8 juni 2008 21:09 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Doe eens normaal man..
Waarom ben jij eigenlijk voor duitsland? En heb je duitsland boven nederland staan?quote:Op zondag 8 juni 2008 21:09 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Doe eens normaal man..
quote:Op zondag 8 juni 2008 21:10 schreef Grulez het volgende:
ik krijg wel steeds meer zin in morgen.
Kan zien dat het bij jou ook niet helemaal goed zit -> usericon.quote:Op zondag 8 juni 2008 21:09 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Doe eens normaal man..
Nogmaals, het is Bratwurst.quote:Op zondag 8 juni 2008 21:10 schreef sweetgirly het volgende:
Ik vind dat die Duitsers beter bradwursten kunnen gaan bakken! ofzo.
Dit is écht niks wat ze tot nu hebben laten zien!
Ik ook wel eigenlijk. Moet alleen eerst werken, na een weekje niet. Zal wel chaos zijn....quote:Op zondag 8 juni 2008 21:10 schreef Grulez het volgende:
ik krijg wel steeds meer zin in morgen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je kan er gewoon niet mee omgaanquote:Op zondag 8 juni 2008 21:11 schreef Neo-Mullen het volgende:
schurft NOS echt godverdomme hele pc crasht op die tyfus site
geef me toch gewoon een sopcast linkje, damn... iemand moet toch ook via sopcast kijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |