quote:Op zondag 8 juni 2008 21:48 schreef Steeven het volgende:
[..]
Inderdaad. Vandaag lieten ze ook beide wedstrijden zien, morgen ivm planning andere programma's alleen de vroege wedstrijd.
Inderdaadquote:
Stoer dat jij bier neemtquote:
Je krijgt geen aandacht meer, dus verander je de spelling?quote:Op zondag 8 juni 2008 21:50 schreef sweetgirly het volgende:
Maargoed, over naar het fussball, met bratwurst!
Kom eens hier met je @%$^.quote:Op zondag 8 juni 2008 21:50 schreef sweetgirly het volgende:
Maargoed, over naar het fussball, met bratwurst!
Braziliaanse Polen,Kroaten,Turken en Portugezen.Nog even en er is een land dat gewoon een heel elftal brazilianen opsteltquote:Op zondag 8 juni 2008 21:48 schreef popolon het volgende:
En hup, de Polen gooien er een Braziliaan in.
Ik geef toch de voorkeur aan breedbeeld.quote:Op zondag 8 juni 2008 21:51 schreef Wilskracht het volgende:
BBC heeft niet de rechten om alle wedstrijden uit te zenden
Portugal-Turkije moest ik ook jammer genoegop ned1 kijken
[..]
NED1 is ook 16:9quote:Op zondag 8 juni 2008 21:53 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik geef toch de voorkeur aan breedbeeld.
Het zal niet door je leuke opmerkingen zijn. Hou je toevallig van breezers dan?quote:Op zondag 8 juni 2008 21:53 schreef sweetgirly het volgende:
Nee hoor Grulez, ik vond het toch netter staan, aandacht heb ik niet nodig, die krijg ik vanzelf wel![]()
Bradwurst.
slecht hoor van de BBCquote:Op zondag 8 juni 2008 21:48 schreef Steeven het volgende:
[..]
Inderdaad. Vandaag lieten ze ook beide wedstrijden zien, morgen ivm planning andere programma's alleen de vroege wedstrijd.
... portugal is erger dan polen hoorquote:Op zondag 8 juni 2008 21:53 schreef Cyberia18 het volgende:
Een Braziliaanse enclave bij de Polen dus?
HD hierquote:Op zondag 8 juni 2008 21:53 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik geef toch de voorkeur aan breedbeeld.
Had jij aandacht nodig ofzoquote:Op zondag 8 juni 2008 21:52 schreef Strychnine het volgende:
En door mensen als sweety krijgen meiden als ik nou altijd te horen dat we irritant zijn tijdens het voetbal kijken.... Godskolere zeg.
klopt als een busquote:Op zondag 8 juni 2008 21:53 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
... portugal is erger dan polen hoor
samengevat geslachtziektequote:Op zondag 8 juni 2008 21:53 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Irriteer jij je ook al aan die lul?
quote:
Gelukkig niet denk ik. Maar SBS is echt nummer 1 in dit..quote:Op zondag 8 juni 2008 21:54 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dan heb je die lullen nog niet gehoord van tele2![]()
Blijf dan ook meteen weg graag.quote:Op zondag 8 juni 2008 21:54 schreef sweetgirly het volgende:
Ik vind prima, want ik ga toch bradwurst eten even..
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |