quote:
quote:Op zondag 8 juni 2008 21:31 schreef Paaskonijn het volgende:
-edit-
Volgens mij vind je het niet alleen een mooi woordquote:Op zondag 8 juni 2008 21:32 schreef sweetgirly het volgende:
Ik vind het wel een leuk woordBradwurst
Maargoed, wanneer scoren die bradwursten nou eens weer !![]()
Ik hoop overigens dat procinetski ea scoren.
Ohhhh, 1e helft voorbij, dan gaan ze zeker nu vast veel bradwursten eten!
Het windt d'r opquote:Op zondag 8 juni 2008 21:33 schreef Grulez het volgende:
[..]
Volgens mij vind je het niet alleen een mooi woord
quote:Op zondag 8 juni 2008 21:32 schreef sweetgirly het volgende:
Ik vind het wel een leuk woordBradwurst
Maargoed, wanneer scoren die bradwursten nou eens weer !![]()
Ik hoop overigens dat procinetski ea scoren.
Ohhhh, 1e helft voorbij, dan gaan ze zeker nu vast veel bradwursten eten!
na een duw en trekpartijtje , ging een pool expres nog een keer over het been van de duitser heen lopen, zeer onsportief, waarna de duitser pas na 1 minuut toen de scheidsrechter bij hem in de buurt was op de grond viel.quote:Op zondag 8 juni 2008 21:32 schreef Strychnine het volgende:
De commentator zei iets over dat iemand op iemands been ging staan, maar ik heb geen herhaling gezien. Watskeburt?
het word gewoon echt vervelendquote:
Ok, thanksquote:Op zondag 8 juni 2008 21:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
na een duw en trekpartijtje , ging een pool expres nog een keer over het been van de duitser heen lopen, zeer onsportief, waarna de duitser pas na 1 minuut toen de scheidsrechter bij hem in de buurt was op de grond viel.
Freud zou idd wel weten waar die obsessie vandaan komtquote:Op zondag 8 juni 2008 21:33 schreef Grulez het volgende:
[..]
Volgens mij vind je het niet alleen een mooi woord
dat is zo 1999 he.......quote:Op zondag 8 juni 2008 21:32 schreef HocBarr het volgende:
EK Lingerie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |