quote:Op zondag 8 juni 2008 19:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zie de Duitsers ook nog niet zo makkelijk winnen van Polen hoor.
Het begint toch pas in september.quote:Op zondag 8 juni 2008 19:54 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Je kan natuurlijk ook rondkijken even, Klauw. Laat 't me weten, ik ben benieuwd!
quote:Op zondag 8 juni 2008 22:27 schreef k_man het volgende:
Zeg DM, je hebt toch niet echt uitgezocht wat het correcte nummer van dit deel is hè?
Ohquote:Op zondag 8 juni 2008 23:02 schreef k_man het volgende:
Oh, maar je weet dat de nummers van die laatste genummerde delen al niet meer klopten?
Inderdaad. Ik weet ook graag waar ik aan toe ben.quote:Op maandag 9 juni 2008 08:01 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Gelukkig heeft het weer een nummer.
Ik vind ze verbluffend!quote:Op maandag 9 juni 2008 10:11 schreef Z het volgende:
Die oude Kodachrome foto's zijn leuk trouwens Gellius.
Oeh wa mooi!quote:Op maandag 9 juni 2008 10:28 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ik vind ze verbluffend!
[ afbeelding ]!
[ afbeelding ]!
[ afbeelding ]!
[ afbeelding ].
Allen rond 1942 genomen. Klikken voor de volledige versie.
Foto's uit die periode ogen vaak grauw, dat komt doordat ze meestal zwart-wit zijn. Deze ogen zo lekker fris.quote:Op maandag 9 juni 2008 10:28 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ik vind ze verbluffend!
[ afbeelding ]!
[ afbeelding ]!
[ afbeelding ]!
[ afbeelding ].
Allen rond 1942 genomen. Klikken voor de volledige versie.
quote:McCurry's famous Afghan girl portrait, taken in 1984 for the National Geographic, was taken with Kodachrome.
When shot with a high quality lens, a 35 mm Kodachrome slide will hold detail eqivalent to 25 or more megapixels of image data
Doe maar niet. Daar zijn ze we in KSC al té goed inquote:Op maandag 9 juni 2008 08:15 schreef NoCigar het volgende:
We kunnern er echt reeksen mee vullen, gepraat over nummers.
Hier sluit ik me bij aan.quote:Op maandag 9 juni 2008 11:06 schreef Tokay het volgende:
Dat zijn héél fraaie plaatjes, Gellius.
Misschien was dát het probleem.quote:Op maandag 9 juni 2008 22:57 schreef Thisbe het volgende:
geen goede beurt!
Dat is helemaal niet leuk want ik heb de hele nacht wakker gelegen door u en de uwen.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:11 schreef ShadyLane het volgende:
Kijk mensen, dat is nou zo leuk aan het EK: naar huis zwalken terwijl je de volgende dag vroeg moet werken, en onderweg denken: "wat doe ik hier eigenlijk met die achterlijke rood-wit-blauw boa om en die oranje hoed op?"
Werkelijk? Toen ik naar huis fietste van het kijken was het erg rustig in de stad, vond ik.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 07:51 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet leuk want ik heb de hele nacht wakker gelegen door u en de uwen.
Nee, één per dag. Anders ben ik te gauw door mijn voorraad heen!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:27 schreef Lienekien het volgende:
Al wil je de hele dag poesjes posten, ik vind het best, Frollo.
Zeur ik ook over Amsterdam?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:28 schreef Gellius het volgende:
Volgens mij is het gebruikelijk dat iedereen hier een beetje leutert over wat hem of haar bezighoudt, Frollo. Alleen jij gaat altijd heel nadrukkelijk aan de orde stellen waar het hier 'kennelijk' over gaat, als het onderwerp je niet aanstaat. Voetbal, eten, Amsterdam. Ouwe zuurpruim.
Kan ik me niet meer herinneren. Wellicht werd de conversatie op een gegeven moment te veel op stoeptegelniveau gevoerd, maar verder is er bar weinig mis met Amsterdam.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:36 schreef Gellius het volgende:
[..]
Jazeker! Voorheen wel, althans. Misschien ben je grootmoediger geworden inmiddels.
Ik ook hoor.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:11 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Ik vond het een bijzonder interessant verslag van Frollo, anders.
Ik niet. Zullen we het maar weer over voetbal hebben?quote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:03 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik niet. Zullen we het maar weer over voetbal hebben?
Wat een avond, hè, mensen! Ik heb me zitten brullen.
2-0 voor Zweden is beter hoorquote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:14 schreef ShadyLane het volgende:
Het feestje was des te groter omdat niemand erop rekende. Frankrijk, Roemenie, alla, maar winnen van Italie? MET DRIE-NUL?
Ik heb Spanje-Rusland finaal verkeerd voorspeld zie ik al. Dan maar hopen op 2-0 voor Griekenland, straks.
Jij zoekt het menselijk tekort weer gelijk bij les autres.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:06 schreef k_man het volgende:
Gaan brullen, bij voetbal? Veel lager kun je niet zinken. Wat ordinair.
OSM brult niet en zeker niet bij voetbal. Voetbal is voor het plebs.
quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:10 schreef ShadyLane het volgende:
Adriaan Jaeggi overleden
Ik ken 'm eigenlijk niet, maar darmkanker op je 45e zou verboden moeten worden.
Da's leuk nieuws! Hier zullen duizenden Colonization-fans heel blij mee zijn!quote:
Civ IV: Colonization aangekondigd!quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:46 schreef Gellius het volgende:
Jazeker, dat heb ik een tijdje gespeeld. Grafisch fijner dan de ouwe Col, maar kweenie, er ontbreekt iets aan de gameplay waardoor het niet zo spannend is.
Hee, dat is de vrijdagpoes van RJPvD! Dat gaat zomaar niet.quote:
Het tempo ligt gewoon te laag denk ik.quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:46 schreef Gellius het volgende:
Jazeker, dat heb ik een tijdje gespeeld. Grafisch fijner dan de ouwe Col, maar kweenie, er ontbreekt iets aan de gameplay waardoor het niet zo spannend is.
Wablief?quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:59 schreef Gellius het volgende:
[..]
Hee, dat is de vrijdagpoes van RJPvD! Dat gaat zomaar niet.
De vaste vrijdagpoes die Tokay altijd plaatste in Raad-je-Plaatje. Coucou, c'est vendredi, and all that sort of thing. Die kan hier niet hoor, dat is heiligschennis. En het is geeneens vrijdag ook nog.quote:
Raad-je-Plaatje? Meid, ik weet niet eens wat het ís!quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:04 schreef Gellius het volgende:
[..]
De vaste vrijdagpoes die Tokay altijd plaatste in Raad-je-Plaatje. Die kan hier niet hoor, dat is heiligschennis.
O, maar dat vind ik helemaal geen probleem. Het tempo kan mij niet laag genoeg liggen. Ach, als tbs-speler word(ben?)je toch al stiefmoederlijk bedeeld.quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:00 schreef Frollo het volgende:
[..]
Het tempo ligt gewoon te laag denk ik.
Wat overigens ook voor het origineel geldt; die heb ik maar één keer uitgespeeld.
Het is leuk om een beetje bloeiend economietje op de bouwen, maar daarna stop ik meestal en wil ik weer een nieuwe map ontdekken.
Kan jij ook niet weten. Maar haal 't nu maar gauw weg hè? Er zijn zat andere poesjes.quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:06 schreef Frollo het volgende:
[..]
Raad-je-Plaatje? Meid, ik weet niet eens wat het ís!
Nee hoor, dit is mijn poesje van de dag. Zelf gevonden.
Mag het op vrijdag wel?quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:10 schreef Gellius het volgende:
[..]
Kan jij ook niet weten. Maar haal 't nu maar gauw weg hè? Er zijn zat andere poesjes.
Ah, polderenquote:
Nou, dan is het toch geregeld zo?quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:16 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ah, polderen. Ik ben geneigd het voor één keer door de vingers te zien, op vrijdag. Omdat je er zelf mee komt. Vin'k goed van je.
Hela!quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:59 schreef Gellius het volgende:
Hee, dat is de vrijdagpoes van RJPvD! Dat gaat zomaar niet.
If only...quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:31 schreef Z het volgende:
Is het al weer vijdag?
quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:10 schreef ShadyLane het volgende:
Adriaan Jaeggi overleden
Ik ken 'm eigenlijk niet, maar darmkanker op je 45e zou verboden moeten worden.
Als ik je iets nuttigs kan vertellen over testtrajecten geef je maar een gil.quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:09 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik ben nog steeds een beetje ziekjes. En dan is een hele dag achter een laptop staren naar teksten over testtrajecten of architectuur (en dan niet de leuke soort) best vermoeiend. Maar ach, over 1,5 week krijg ik m'n salaris, en ik kom vanzelf wel een keer bij een klant terecht.
Ik kan mij nog heel goed mijn eerste pay-day herinneren. Dat was extreem bevredigend.quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:09 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik ben nog steeds een beetje ziekjes. En dan is een hele dag achter een laptop staren naar teksten over testtrajecten of architectuur (en dan niet de leuke soort) best vermoeiend. Maar ach, over 1,5 week krijg ik m'n salaris, en ik kom vanzelf wel een keer bij een klant terecht.
Nou, het leuke is vooral dat ik bij m'n oude werk een maand na het werk betaald kreeg, zodat ik nu DUBBEL krijg. Helaas heb ik het geld dat ik ga krijgen vorige maand al uitgegeven aan een racefiets.quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:34 schreef Z het volgende:
[..]
Ik kan mij nog heel goed mijn eerste pay-day herinneren. Dat was extreem bevredigend.
Nee, maar woensdag is natuurlijk wél een beetje de nieuwe zaterdag. Veel mensen hebben al standaard vrij, enkele werken nog gewoon op deze dag, vaak half. Nog een paar jaar en het is gewoon een vrije dag en je krijgt extra betaald als je wél werkt!quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:31 schreef Z het volgende:
Is het al weer vijdag?
quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:04 schreef LXIV het volgende:
Neen. Ik ben wel verhuisd naar Boxtel, zoals je gezien hebt in je mailbox.
Klinkt goedquote:Hier heb ik het nu heel goed naar mijn zin, fietsafstand naar werk, vrienden en familie. Veel, heel veel natuur in de directe omgeving, huisje met tuintje, vier daagse werkweek. Allemaal heel fijn en lekker!!
Jarenlang heb ik een heel onrustig en onbestemd gevoel gehad. Ik wilde op een zeker moment zelfs emigreren, ik voelde me niet meer thuis (in Nederland). Achteraf was dat dus eerder een soort heimwee naar de Meierij, het stuk van Brabant waar ik vandaan kwam. Kei-mooi en gezellig hier! Ik zit weer helemaal op mijn plek, in alle opzichten.
Vooralsnog kan ik niet uitgezonden worden, omdat ik onlangs nog geweest ben, en dat is eigenlijk mijn primaire reden om iets anders te zoeken. Tegen de tijd dat zoiets weer in zicht is gekomen wil ik wel weg zijn. Maar heb het an sich nog steeds heel goed naar mijn zin op mijn werk, over twee weken ga ik bijvoorbeeld weer een hele week surviven in Zuid-Duitsland, onder werktijd met extra toelages etc, en dat soort dingen heb je natuurlijk nergens anders. Voor mij is zoiets leuker dan een "gewone vakantie".
quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:11 schreef sigme het volgende:
[..]Ow, wel, weet je, ik ben ooit ook verhuisd, en @home verhuisde niet mee.
Er staat een werkend mail-adres in mijn profiel: sigme
Ik las ergens dat je de komende maanden veel uren ging draaien bij een project, en hiervoor ook altijd heel vroeg op moest. Dat loopt dus nog steeds?quote:Klinkt goed. Hier ook alles goed, druk druk druk, niet eens tijd voor een fatsoenlijke post hier. Zojuist even de kuikens bekeken en nu moet ik naar bed
.
Dank je. En op deze foto is ze ook "echt' aan het lezen, want ze wil graag de letters leren. We hebben haar ooit verteld dat de "A" van Anne is maar toen wilde ze alle andere letters ook kennen! Wij vinden dat niet goed, het kind was toen pas één jaar oud en als ze met twee al leert lezen gaat ze zich rot vervelen op de lagere school, met alle problematiek van dien. Dus leren we haar andere dingen (over de natuur enzo). Maar ze is tóch heel nieuwsgierig geworden, als we lopen dan stopt ze bij ieder auto-nummerbord om te vragen welke letters en cijfers er op staan. Hier deed ze dat dus met de 'e'.quote:
Dat deed ik als klein baviaantje ook. Het enige probleem was dat ik pas heel laat kon praten, dus ik kon mijn cijfer en letterobsessie nauwelijks onder woorden brengen. Dat praten gaat overigens uitstekend, tegenwoordig.quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:19 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dank je. En op deze foto is ze ook "echt' aan het lezen, want ze wil graag de letters leren. We hebben haar ooit verteld dat de "A" van Anne is maar toen wilde ze alle andere letters ook kennen! Wij vinden dat niet goed, het kind was toen pas één jaar oud en als ze met twee al leert lezen gaat ze zich rot vervelen op de lagere school, met alle problematiek van dien. Dus leren we haar andere dingen (over de natuur enzo). Maar ze is tóch heel nieuwsgierig geworden, als we lopen dan stopt ze bij ieder auto-nummerbord om te vragen welke letters en cijfers er op staan. Hier deed ze dat dus met de 'e'.
Voor hun twaalfde wel.quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:28 schreef k_man het volgende:
Lekker interessant. Doen niet alle kinderen met een bovengemiddelde intelligentie dat?
Is dat z?! Die is ook lekker gegroeid de afgelopen tijd!!quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:26 schreef Z het volgende:
[ afbeelding ]
Wordt hier gedweept met kinders?!?
Meisje.quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:33 schreef LXIV het volgende:
[..]
Is dat z?! Die is ook lekker gegroeid de afgelopen tijd!!![]()
Lekker joch.
quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:33 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Hoe heet die ene enge meneer nou van Klokhuis? Van middelbare leeftijd met altijd zo'n ontzettende grimas?
Jij mag mijn kind verhaaltjes komen voorlezen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:30 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Je moet gewoon zeggen dat het helemaal geen letters zijn, maar magische runen van de aliens.
Jouw foto's van dorpskinderen in de 70'er jaren (of net iets later) zijn altijd zó herkenbaar Claudia! Op de gezichtjes na kan ik ze zo uitwisselen met mijn eigen kinderfoto'squote:
Nee, daar is ze traag mee, duurt ook nog wel even denk ik. Er is niets technisch mis, ze is alleen een beetje laks (aldus de fysio).quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:39 schreef LXIV het volgende:
[..]
Lekker joch is slang voor al het kleine grut! Loopt ze al een beetje?
Woehoe.quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:37 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Jij mag mijn kind verhaaltjes komen voorlezen.
Heb je inmiddels een kind?quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:37 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Jij mag mijn kind verhaaltjes komen voorlezen.
Aaaaahhhh!!quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:26 schreef Z het volgende:
[ afbeelding ]
Wordt hier gedweept met kinders?!?
Voor mij is die Fons middelbaar.quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:53 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Woehoe.
Ik bedoelde trouwens niet die Fons, maar een wat jongere man. Ik zei middelbare leeftidj, niet hoogbejaard.
Nee hoor.quote:
welke personages speelde hij?quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:53 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Woehoe.
Ik bedoelde trouwens niet die Fons, maar een wat jongere man. Ik zei middelbare leeftidj, niet hoogbejaard.
Als morgen in het rest van het land niets rijdt, gaan de andere provincies geloof ik ook naar de rechter.quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, in het hoge noorden en dan nog alleen in de spits. Daar heb ik dus ook niks aan. Zelfs al zouden ze hier in de spits rijden, ik heb nooit van spits tot spits college.
quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:10 schreef wonderer het volgende:
Ik las dat het vandaag de laatste dag zou zijn.
Da's me nog eens een sollicitatiegesprekquote:
Ja, ik laat ze gewoon VET in de steek.quote:Op donderdag 12 juni 2008 18:10 schreef Gellius het volgende:
Maar dat is toch zeker verraad tegenover je huidige leerlingen, Mane!.
Ja hallo, regel jij dan gewoon even iets voor die jongen, ZOALS HET HOORT.quote:
Ik kijk èlke dag op de prikborden van het instituut of er een modestudentenmeisjeshuis is dat Pope liefdevol wil opnemen. Aan mij zal het niet liggen.quote:Op donderdag 12 juni 2008 18:20 schreef mane het volgende:
[..]
Ja hallo, regel jij dan gewoon even iets voor die jongen, ZOALS HET HOORT.
Je gaat er al van haspelen, zie ik.quote:Op donderdag 12 juni 2008 18:30 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
stundenten
Span-nend! Heb je een goed gevoel aan het gesprek overgehouden?quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:55 schreef mane het volgende:
Oh man, ik vind het zo spannend. Ik heb vandaag een sollicitatiegesprek gehad op één van de leukste scholen van Den Haag voor een combinatie functie docent geschiedenis/maatschappijleer. Ik wil die baan zo graag! Neem mij, neem míj!.
.
Waar? Wanneer? Ik heb ja geen tv, ik ben afhankelijk van dit soort mededelingen dat ik ergens iets misquote:Op woensdag 11 juni 2008 21:18 schreef k_man het volgende:
Geheel los daarvan is het wat verbazingwekkend en teleurstellend dat hier kennelijk nog niet is doorgedrongen dat We zijn weer thuis weer wordt uitgezonden. Dat is toch by far de beste Nederlandse comedyserie ooit.
5.15 op, 5.55 in de auto, op z'n vroegst om 18.00 thuis, en dan kuikens bewonderen, eten koken, eten eten & naar bed.quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:14 schreef LXIV het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ik las ergens dat je de komende maanden veel uren ging draaien bij een project, en hiervoor ook altijd heel vroeg op moest. Dat loopt dus nog steeds?
quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:12 schreef ShadyLane het volgende:
In dat geval weet je wellicht ook nog niet dat Duitsland zojuist is verslagen door Kroatie, en dat lijkt me toch iets dat elke Nederlander wil weten
Dat wist ik inderdaad niet. Ik neem aan de Duitsers niettemin kampioen geworden zijn?quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:12 schreef ShadyLane het volgende:
In dat geval weet je wellicht ook nog niet dat Duitsland zojuist is verslagen door Kroatie, en dat lijkt me toch iets dat elke Nederlander wil weten
Nederland 3, elke avond rond middernacht.quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:10 schreef sigme het volgende:
[..]
Waar? Wanneer? Ik heb ja geen tv, ik ben afhankelijk van dit soort mededelingen dat ik ergens iets mis.
Sowieso kijkt de late avond op NL3 trouwens lekker weg tegenwoordig. Met Ab Fab, Law & Order en We zijn weer thuis.quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:34 schreef k_man het volgende:
[..]
Nederland 3, elke avond rond middernacht.
So true.quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:51 schreef Z het volgende:
Ik erger me kapot aan dat gruwelijke muziekje wat telkens als overgang wordt gebruikt.
God. Inderdaad ja.quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:51 schreef Z het volgende:
Ik erger me kapot aan dat gruwelijke muziekje wat telkens als overgang wordt gebruikt.
Jouw niet afgaan is van ondergeschikt belang!quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:54 schreef ShadyLane het volgende:
Ik wil niet al te erg afgaan in de poule op het werk (winnen zit er geloof ik nu al niet meer in), dus ik ben voor Polen. Dat ze maar mogen winnen met precies 0-2.
Ook mooi. Maar ik heb nog geen hoge pet op van Duitsland noch Italie.quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:59 schreef ShadyLane het volgende:
Z!
In mijn poule wint Duitsland in de finale van Italie, als revance voor de tragedie bij het laatste WK
België is er toch juist al een tijdje niet meer bij?quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:07 schreef Z het volgende:
Er stond trouwens wel een aardig interview met Don Leo in de VKM van afgelopen zaterdag. Over z´n boosheid.
Van Belgie had ik een hoop verwacht. Engeland is er wel eens vaker niet bij geweest toch.
Ja, dat heb ik ook ingevuld. De Polen hebben het op het werk trouwens meer over formule 1 dan over voetbal.quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:54 schreef ShadyLane het volgende:
Ik wil niet al te erg afgaan in de poule op het werk (winnen zit er geloof ik nu al niet meer in), dus ik ben voor Polen. Dat ze maar mogen winnen met precies 0-2.
Ik vind ze allebei wel leuk.quote:
Ik vind het altijd verbazend te horen hoe ontzettend veel geld jullie betalen moeten voor een klein kamertje in Amsterdam! En dat dan vaak van een studentensalaris! Respect voor jullie financial skills!quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:53 schreef I.R.Baboon het volgende:
Mijn huisgenoot wil weg omdat ie 330 euro te veel vindt. En dan zit ie nog wel in de fokkin jordaan met fokkin bijna 20 vierkante meter en fokkin mij als huisgenoot.
Gut, dat heb ik ook ergens gelezen. Kluun, niet waar?quote:
Dit is een grapje hoop ik toch?quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:09 schreef I.R.Baboon het volgende:
Die jongen stalkte me al terwijl hij niet bij me in een huis woonde, dus ik wil niet weten hoe hij zich DAN zou gaan gedragen.
Die kende ik nog niet. Leuk ja.quote:
quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:51 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nu ik jouw reactie zie, ga ook ik twijfelen, Pope.
Maar Kenneth Herdigeins personage in We Zijn Weer Thuis speelde toch ook in Zeg 'ns Aaa? Of heb ik dat zelf bedacht? Lang geleden, pfff.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:30 schreef De-oneven-2 het volgende:
Tja, één bruine is genoeg voor zo een misverstand, ShadyLane.
Dat zeg ik, Frollo.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:46 schreef Frollo het volgende:
[..]
Maar Kenneth Herdigeins personage in We Zijn Weer Thuis speelde toch ook in Zeg 'ns Aaa?
Wat was het ook alweer? "Mag je de seriemoordenaar verwijten dat hij seriemoordenaar is?"quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:02 schreef De-oneven-2 het volgende:
Tussen de regels door ben ik niets minder dan een groot genie.
Ik durf daar zo ja op te antwoorden. Hij is zelf al weg.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:47 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Zou jij in de Efteling willen wonen Do2??
quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:35 schreef wonderer het volgende:
Paar dagen terug was F1 wel grappig, stonden er twee voor het rode licht in de pits, knalt er een derde achterop want die had het niet gezien
Je bent er nooit geweestquote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik durf daar zo ja op te antwoorden. Hij is zelf al weg.
Ik moet er niet aan denken, leven in zo'n Anton Pieck huisje, en de godgansedag de touristen voor je raamquote:
Of Do2 dat zou willen bedoel ik. Als we straks in Groningen wonen is de kans dat we naar de Efteling gaan natuurlijk wel kleiner.quote:
Die is erg leuk inderdaad!quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:43 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ik vind ze allebei wel leuk..
"Life ist ein tunnel, witz blek lait et ze eee-end"
Het kwam zelfs nog even ter sprake in de aflevering die gisteren werd uitgezonden.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:46 schreef Frollo het volgende:
Maar Kenneth Herdigeins personage in We Zijn Weer Thuis speelde toch ook in Zeg 'ns Aaa? Of heb ik dat zelf bedacht? Lang geleden, pfff.
Ja, dat dus!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:35 schreef k_man het volgende:
[..]
Het kwam zelfs nog even ter sprake in de aflevering die gisteren werd uitgezonden.
"Wat knap dat je naast je zakelijke afspraken ook nog tijd hebt om dokter John te spelen in Zeg 'ns Aaa."![]()
Wait...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:10 schreef Gellius het volgende:
[..]
Wat was het ook alweer? "Mag je de seriemoordenaar verwijten dat hij seriemoordenaar is?"
Nee, dan is het aanbevelenswaardig, natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:33 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ook als je het zelf bent? En met een reden?
Ik had eerst getypt "nee, je mag hem alleen verwijten dat hij seriemoordt". Maar als hij dat niet zou doen, zou hij geen seriemoordenaar zijn, maar alleen iemand met die neiging, dus ja, je mag hem verwijten een seriemoordenaar te zijn.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:33 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ook als je het zelf bent? En met een reden?
Italië is ook wel gedegradeerd nu... net als Frankrijkquote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:43 schreef Claudia_x het volgende:
Wat een wedstrijd.
Ik heb het gevoel dat ik naar de eerste divisie zit te kijken.
Ik vind het hier juist steeds stiller worden.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:52 schreef Claudia_x het volgende:
Nou, wie zet de 't Is stil aan de overkant in?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |