quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:51 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nu ik jouw reactie zie, ga ook ik twijfelen, Pope.
Maar Kenneth Herdigeins personage in We Zijn Weer Thuis speelde toch ook in Zeg 'ns Aaa? Of heb ik dat zelf bedacht? Lang geleden, pfff.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:30 schreef De-oneven-2 het volgende:
Tja, één bruine is genoeg voor zo een misverstand, ShadyLane.
Dat zeg ik, Frollo.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:46 schreef Frollo het volgende:
[..]
Maar Kenneth Herdigeins personage in We Zijn Weer Thuis speelde toch ook in Zeg 'ns Aaa?
Wat was het ook alweer? "Mag je de seriemoordenaar verwijten dat hij seriemoordenaar is?"quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:02 schreef De-oneven-2 het volgende:
Tussen de regels door ben ik niets minder dan een groot genie.
Ik durf daar zo ja op te antwoorden. Hij is zelf al weg.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:47 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Zou jij in de Efteling willen wonen Do2??
quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:35 schreef wonderer het volgende:
Paar dagen terug was F1 wel grappig, stonden er twee voor het rode licht in de pits, knalt er een derde achterop want die had het niet gezien
Je bent er nooit geweestquote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik durf daar zo ja op te antwoorden. Hij is zelf al weg.
Ik moet er niet aan denken, leven in zo'n Anton Pieck huisje, en de godgansedag de touristen voor je raamquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |