Span-nend! Heb je een goed gevoel aan het gesprek overgehouden?quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:55 schreef mane het volgende:
Oh man, ik vind het zo spannend. Ik heb vandaag een sollicitatiegesprek gehad op één van de leukste scholen van Den Haag voor een combinatie functie docent geschiedenis/maatschappijleer. Ik wil die baan zo graag! Neem mij, neem míj!.
.
Waar? Wanneer? Ik heb ja geen tv, ik ben afhankelijk van dit soort mededelingen dat ik ergens iets misquote:Op woensdag 11 juni 2008 21:18 schreef k_man het volgende:
Geheel los daarvan is het wat verbazingwekkend en teleurstellend dat hier kennelijk nog niet is doorgedrongen dat We zijn weer thuis weer wordt uitgezonden. Dat is toch by far de beste Nederlandse comedyserie ooit.
5.15 op, 5.55 in de auto, op z'n vroegst om 18.00 thuis, en dan kuikens bewonderen, eten koken, eten eten & naar bed.quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:14 schreef LXIV het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ik las ergens dat je de komende maanden veel uren ging draaien bij een project, en hiervoor ook altijd heel vroeg op moest. Dat loopt dus nog steeds?
quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:12 schreef ShadyLane het volgende:
In dat geval weet je wellicht ook nog niet dat Duitsland zojuist is verslagen door Kroatie, en dat lijkt me toch iets dat elke Nederlander wil weten
Dat wist ik inderdaad niet. Ik neem aan de Duitsers niettemin kampioen geworden zijn?quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:12 schreef ShadyLane het volgende:
In dat geval weet je wellicht ook nog niet dat Duitsland zojuist is verslagen door Kroatie, en dat lijkt me toch iets dat elke Nederlander wil weten
Nederland 3, elke avond rond middernacht.quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:10 schreef sigme het volgende:
[..]
Waar? Wanneer? Ik heb ja geen tv, ik ben afhankelijk van dit soort mededelingen dat ik ergens iets mis.
Sowieso kijkt de late avond op NL3 trouwens lekker weg tegenwoordig. Met Ab Fab, Law & Order en We zijn weer thuis.quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:34 schreef k_man het volgende:
[..]
Nederland 3, elke avond rond middernacht.
So true.quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:51 schreef Z het volgende:
Ik erger me kapot aan dat gruwelijke muziekje wat telkens als overgang wordt gebruikt.
God. Inderdaad ja.quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:51 schreef Z het volgende:
Ik erger me kapot aan dat gruwelijke muziekje wat telkens als overgang wordt gebruikt.
Jouw niet afgaan is van ondergeschikt belang!quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:54 schreef ShadyLane het volgende:
Ik wil niet al te erg afgaan in de poule op het werk (winnen zit er geloof ik nu al niet meer in), dus ik ben voor Polen. Dat ze maar mogen winnen met precies 0-2.
Ook mooi. Maar ik heb nog geen hoge pet op van Duitsland noch Italie.quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:59 schreef ShadyLane het volgende:
Z!
In mijn poule wint Duitsland in de finale van Italie, als revance voor de tragedie bij het laatste WK
België is er toch juist al een tijdje niet meer bij?quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:07 schreef Z het volgende:
Er stond trouwens wel een aardig interview met Don Leo in de VKM van afgelopen zaterdag. Over z´n boosheid.
Van Belgie had ik een hoop verwacht. Engeland is er wel eens vaker niet bij geweest toch.
Ja, dat heb ik ook ingevuld. De Polen hebben het op het werk trouwens meer over formule 1 dan over voetbal.quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:54 schreef ShadyLane het volgende:
Ik wil niet al te erg afgaan in de poule op het werk (winnen zit er geloof ik nu al niet meer in), dus ik ben voor Polen. Dat ze maar mogen winnen met precies 0-2.
Ik vind ze allebei wel leuk.quote:
Ik vind het altijd verbazend te horen hoe ontzettend veel geld jullie betalen moeten voor een klein kamertje in Amsterdam! En dat dan vaak van een studentensalaris! Respect voor jullie financial skills!quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:53 schreef I.R.Baboon het volgende:
Mijn huisgenoot wil weg omdat ie 330 euro te veel vindt. En dan zit ie nog wel in de fokkin jordaan met fokkin bijna 20 vierkante meter en fokkin mij als huisgenoot.
Gut, dat heb ik ook ergens gelezen. Kluun, niet waar?quote:
Dit is een grapje hoop ik toch?quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:09 schreef I.R.Baboon het volgende:
Die jongen stalkte me al terwijl hij niet bij me in een huis woonde, dus ik wil niet weten hoe hij zich DAN zou gaan gedragen.
Die kende ik nog niet. Leuk ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |