quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:51 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nu ik jouw reactie zie, ga ook ik twijfelen, Pope.
Maar Kenneth Herdigeins personage in We Zijn Weer Thuis speelde toch ook in Zeg 'ns Aaa? Of heb ik dat zelf bedacht? Lang geleden, pfff.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:30 schreef De-oneven-2 het volgende:
Tja, één bruine is genoeg voor zo een misverstand, ShadyLane.
Dat zeg ik, Frollo.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:46 schreef Frollo het volgende:
[..]
Maar Kenneth Herdigeins personage in We Zijn Weer Thuis speelde toch ook in Zeg 'ns Aaa?
Wat was het ook alweer? "Mag je de seriemoordenaar verwijten dat hij seriemoordenaar is?"quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:02 schreef De-oneven-2 het volgende:
Tussen de regels door ben ik niets minder dan een groot genie.
Ik durf daar zo ja op te antwoorden. Hij is zelf al weg.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:47 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Zou jij in de Efteling willen wonen Do2??
quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:35 schreef wonderer het volgende:
Paar dagen terug was F1 wel grappig, stonden er twee voor het rode licht in de pits, knalt er een derde achterop want die had het niet gezien
Je bent er nooit geweestquote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik durf daar zo ja op te antwoorden. Hij is zelf al weg.
Ik moet er niet aan denken, leven in zo'n Anton Pieck huisje, en de godgansedag de touristen voor je raamquote:
Of Do2 dat zou willen bedoel ik. Als we straks in Groningen wonen is de kans dat we naar de Efteling gaan natuurlijk wel kleiner.quote:
Die is erg leuk inderdaad!quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:43 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ik vind ze allebei wel leuk..
"Life ist ein tunnel, witz blek lait et ze eee-end"
Het kwam zelfs nog even ter sprake in de aflevering die gisteren werd uitgezonden.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:46 schreef Frollo het volgende:
Maar Kenneth Herdigeins personage in We Zijn Weer Thuis speelde toch ook in Zeg 'ns Aaa? Of heb ik dat zelf bedacht? Lang geleden, pfff.
Ja, dat dus!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:35 schreef k_man het volgende:
[..]
Het kwam zelfs nog even ter sprake in de aflevering die gisteren werd uitgezonden.
"Wat knap dat je naast je zakelijke afspraken ook nog tijd hebt om dokter John te spelen in Zeg 'ns Aaa."![]()
Wait...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:10 schreef Gellius het volgende:
[..]
Wat was het ook alweer? "Mag je de seriemoordenaar verwijten dat hij seriemoordenaar is?"
Nee, dan is het aanbevelenswaardig, natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:33 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ook als je het zelf bent? En met een reden?
Ik had eerst getypt "nee, je mag hem alleen verwijten dat hij seriemoordt". Maar als hij dat niet zou doen, zou hij geen seriemoordenaar zijn, maar alleen iemand met die neiging, dus ja, je mag hem verwijten een seriemoordenaar te zijn.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:33 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ook als je het zelf bent? En met een reden?
Italië is ook wel gedegradeerd nu... net als Frankrijkquote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:43 schreef Claudia_x het volgende:
Wat een wedstrijd.
Ik heb het gevoel dat ik naar de eerste divisie zit te kijken.
Ik vind het hier juist steeds stiller worden.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:52 schreef Claudia_x het volgende:
Nou, wie zet de 't Is stil aan de overkant in?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |