Ik had eens maar een paar steden in Argentinië, die zorgden aardig voor zichzelf en elkaar en ondertussen kon ik mooi zilver kopen van de Inca's voor geen geld. Wel handig, hoor.quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:32 schreef Frollo het volgende:
Met die indianen deed ik nooit veel trouwens. Als ze dingen wilden geven, prima. Als ze eten wilden, ook prima, als ik het kon missen. Maar verder liet ik ze met rust. Handelen was veel te omslachtig, met die karretjes die maar 1 vakje per beurt konden.
Dan speelde je zeker niet als de Spanish.quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:30 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik had eens maar een paar steden in Argentinië, die zorgden aardig voor zichzelf en elkaar en ondertussen kon ik mooi zilver kopen van de Inca's voor geen geld. Wel handig, hoor.
Dutch, he. English zijn ook wel goed. Lekker veel immigranten.quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:23 schreef Frollo het volgende:
[..]
Dan speelde je zeker niet als de Spanish.
Als je vooral met de natives handelt hoef je niet per se Dutch te zijn, lijkt me.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:13 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dutch, he. English zijn ook wel goed. Lekker veel immigranten.
Als je zilver koopt van de indianen is het handig een stabiele thuismarkt te hebben...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:19 schreef Frollo het volgende:
Als je vooral met de natives handelt hoef je niet per se Dutch te zijn, lijkt me.
Ik ken het. Tegelijkertijd blijft het altijd uitdagend een heerlijk geoliede economie op te bouwen.quote:Hè, aan de ene kant heb ik altijd keiveel zin om Col te gaan doen als ik er weer eens over lees of zo, aan de andere kant weet ik dat ik het steevast na een paar uur saai ga vinden en de pot nooit afmaak.
Oh ja, natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:20 schreef Monidique het volgende:
Als je zilver koopt van de indianen is het handig een stabiele thuismarkt te hebben...
Lol, meestal stop ik voor die tijd al. Als ik een stuk of vijf, zes steden heb op dermate mooie locaties dat het vrijwel zeker is dat ik een geoliede economie op kan bouwen, vind ik het al best.quote:Ik ken het. Tegelijkertijd blijft het altijd uitdagend een heerlijk geoliede economie op te bouwen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |