Is dat z?! Die is ook lekker gegroeid de afgelopen tijd!!quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:26 schreef Z het volgende:
[ afbeelding ]
Wordt hier gedweept met kinders?!?
Meisje.quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:33 schreef LXIV het volgende:
[..]
Is dat z?! Die is ook lekker gegroeid de afgelopen tijd!!![]()
Lekker joch.
quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:33 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Hoe heet die ene enge meneer nou van Klokhuis? Van middelbare leeftijd met altijd zo'n ontzettende grimas?
Jij mag mijn kind verhaaltjes komen voorlezen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:30 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Je moet gewoon zeggen dat het helemaal geen letters zijn, maar magische runen van de aliens.
Jouw foto's van dorpskinderen in de 70'er jaren (of net iets later) zijn altijd zó herkenbaar Claudia! Op de gezichtjes na kan ik ze zo uitwisselen met mijn eigen kinderfoto'squote:
Nee, daar is ze traag mee, duurt ook nog wel even denk ik. Er is niets technisch mis, ze is alleen een beetje laks (aldus de fysio).quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:39 schreef LXIV het volgende:
[..]
Lekker joch is slang voor al het kleine grut! Loopt ze al een beetje?
Woehoe.quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:37 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Jij mag mijn kind verhaaltjes komen voorlezen.
Heb je inmiddels een kind?quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:37 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Jij mag mijn kind verhaaltjes komen voorlezen.
Aaaaahhhh!!quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:26 schreef Z het volgende:
[ afbeelding ]
Wordt hier gedweept met kinders?!?
Voor mij is die Fons middelbaar.quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:53 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Woehoe.
Ik bedoelde trouwens niet die Fons, maar een wat jongere man. Ik zei middelbare leeftidj, niet hoogbejaard.
Nee hoor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |