quote:Op zondag 8 juni 2008 19:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zie de Duitsers ook nog niet zo makkelijk winnen van Polen hoor.
Het begint toch pas in september.quote:Op zondag 8 juni 2008 19:54 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Je kan natuurlijk ook rondkijken even, Klauw. Laat 't me weten, ik ben benieuwd!
quote:Op zondag 8 juni 2008 22:27 schreef k_man het volgende:
Zeg DM, je hebt toch niet echt uitgezocht wat het correcte nummer van dit deel is hè?
Ohquote:Op zondag 8 juni 2008 23:02 schreef k_man het volgende:
Oh, maar je weet dat de nummers van die laatste genummerde delen al niet meer klopten?
Inderdaad. Ik weet ook graag waar ik aan toe ben.quote:Op maandag 9 juni 2008 08:01 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Gelukkig heeft het weer een nummer.
Ik vind ze verbluffend!quote:Op maandag 9 juni 2008 10:11 schreef Z het volgende:
Die oude Kodachrome foto's zijn leuk trouwens Gellius.
Oeh wa mooi!quote:Op maandag 9 juni 2008 10:28 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ik vind ze verbluffend!
[ afbeelding ]!
[ afbeelding ]!
[ afbeelding ]!
[ afbeelding ].
Allen rond 1942 genomen. Klikken voor de volledige versie.
Foto's uit die periode ogen vaak grauw, dat komt doordat ze meestal zwart-wit zijn. Deze ogen zo lekker fris.quote:Op maandag 9 juni 2008 10:28 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ik vind ze verbluffend!
[ afbeelding ]!
[ afbeelding ]!
[ afbeelding ]!
[ afbeelding ].
Allen rond 1942 genomen. Klikken voor de volledige versie.
quote:McCurry's famous Afghan girl portrait, taken in 1984 for the National Geographic, was taken with Kodachrome.
When shot with a high quality lens, a 35 mm Kodachrome slide will hold detail eqivalent to 25 or more megapixels of image data
Doe maar niet. Daar zijn ze we in KSC al té goed inquote:Op maandag 9 juni 2008 08:15 schreef NoCigar het volgende:
We kunnern er echt reeksen mee vullen, gepraat over nummers.
Hier sluit ik me bij aan.quote:Op maandag 9 juni 2008 11:06 schreef Tokay het volgende:
Dat zijn héél fraaie plaatjes, Gellius.
Misschien was dát het probleem.quote:Op maandag 9 juni 2008 22:57 schreef Thisbe het volgende:
geen goede beurt!
Dat is helemaal niet leuk want ik heb de hele nacht wakker gelegen door u en de uwen.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:11 schreef ShadyLane het volgende:
Kijk mensen, dat is nou zo leuk aan het EK: naar huis zwalken terwijl je de volgende dag vroeg moet werken, en onderweg denken: "wat doe ik hier eigenlijk met die achterlijke rood-wit-blauw boa om en die oranje hoed op?"
Werkelijk? Toen ik naar huis fietste van het kijken was het erg rustig in de stad, vond ik.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 07:51 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet leuk want ik heb de hele nacht wakker gelegen door u en de uwen.
Nee, één per dag. Anders ben ik te gauw door mijn voorraad heen!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:27 schreef Lienekien het volgende:
Al wil je de hele dag poesjes posten, ik vind het best, Frollo.
Zeur ik ook over Amsterdam?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:28 schreef Gellius het volgende:
Volgens mij is het gebruikelijk dat iedereen hier een beetje leutert over wat hem of haar bezighoudt, Frollo. Alleen jij gaat altijd heel nadrukkelijk aan de orde stellen waar het hier 'kennelijk' over gaat, als het onderwerp je niet aanstaat. Voetbal, eten, Amsterdam. Ouwe zuurpruim.
Kan ik me niet meer herinneren. Wellicht werd de conversatie op een gegeven moment te veel op stoeptegelniveau gevoerd, maar verder is er bar weinig mis met Amsterdam.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:36 schreef Gellius het volgende:
[..]
Jazeker! Voorheen wel, althans. Misschien ben je grootmoediger geworden inmiddels.
Ik ook hoor.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:11 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Ik vond het een bijzonder interessant verslag van Frollo, anders.
Ik niet. Zullen we het maar weer over voetbal hebben?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |