quote:Op zondag 8 juni 2008 19:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zie de Duitsers ook nog niet zo makkelijk winnen van Polen hoor.
Het begint toch pas in september.quote:Op zondag 8 juni 2008 19:54 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Je kan natuurlijk ook rondkijken even, Klauw. Laat 't me weten, ik ben benieuwd!
quote:Op zondag 8 juni 2008 22:27 schreef k_man het volgende:
Zeg DM, je hebt toch niet echt uitgezocht wat het correcte nummer van dit deel is hè?
Ohquote:Op zondag 8 juni 2008 23:02 schreef k_man het volgende:
Oh, maar je weet dat de nummers van die laatste genummerde delen al niet meer klopten?
Inderdaad. Ik weet ook graag waar ik aan toe ben.quote:Op maandag 9 juni 2008 08:01 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Gelukkig heeft het weer een nummer.
Ik vind ze verbluffend!quote:Op maandag 9 juni 2008 10:11 schreef Z het volgende:
Die oude Kodachrome foto's zijn leuk trouwens Gellius.
Oeh wa mooi!quote:Op maandag 9 juni 2008 10:28 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ik vind ze verbluffend!
[ afbeelding ]!
[ afbeelding ]!
[ afbeelding ]!
[ afbeelding ].
Allen rond 1942 genomen. Klikken voor de volledige versie.
Foto's uit die periode ogen vaak grauw, dat komt doordat ze meestal zwart-wit zijn. Deze ogen zo lekker fris.quote:Op maandag 9 juni 2008 10:28 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ik vind ze verbluffend!
[ afbeelding ]!
[ afbeelding ]!
[ afbeelding ]!
[ afbeelding ].
Allen rond 1942 genomen. Klikken voor de volledige versie.
quote:McCurry's famous Afghan girl portrait, taken in 1984 for the National Geographic, was taken with Kodachrome.
When shot with a high quality lens, a 35 mm Kodachrome slide will hold detail eqivalent to 25 or more megapixels of image data
Doe maar niet. Daar zijn ze we in KSC al té goed inquote:Op maandag 9 juni 2008 08:15 schreef NoCigar het volgende:
We kunnern er echt reeksen mee vullen, gepraat over nummers.
Hier sluit ik me bij aan.quote:Op maandag 9 juni 2008 11:06 schreef Tokay het volgende:
Dat zijn héél fraaie plaatjes, Gellius.
Misschien was dát het probleem.quote:Op maandag 9 juni 2008 22:57 schreef Thisbe het volgende:
geen goede beurt!
Dat is helemaal niet leuk want ik heb de hele nacht wakker gelegen door u en de uwen.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:11 schreef ShadyLane het volgende:
Kijk mensen, dat is nou zo leuk aan het EK: naar huis zwalken terwijl je de volgende dag vroeg moet werken, en onderweg denken: "wat doe ik hier eigenlijk met die achterlijke rood-wit-blauw boa om en die oranje hoed op?"
Werkelijk? Toen ik naar huis fietste van het kijken was het erg rustig in de stad, vond ik.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 07:51 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet leuk want ik heb de hele nacht wakker gelegen door u en de uwen.
Nee, één per dag. Anders ben ik te gauw door mijn voorraad heen!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:27 schreef Lienekien het volgende:
Al wil je de hele dag poesjes posten, ik vind het best, Frollo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |