Deze beelden zijn uit Basel, maar ze blijft erg in de anonimiteit. Las ik ook in Quest for Perfection, Federers biografie.quote:Op zondag 8 juni 2008 15:36 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ah, die heb ik wel eens in het publiek zien zitten ja
Misschien loopt Federer op een gegeven moment naar hem toe en geeft hij hem zijn racket. Guga heeft misschien meer kans tegen Nadal.quote:Op zondag 8 juni 2008 15:43 schreef Ambrosius het volgende:
Guga. Gaat hij de beker uitreiken zeker?
Precies mijn gedachten.quote:
Dat is dan ook weer overdreven, het een volgt uit 't anderquote:Op zondag 8 juni 2008 15:45 schreef golfer het volgende:
Nadal speelt niet eens zo goed,
Nee, inderdaad. Federer moet nu toch wel heel erg bang zijn voor Nadal. Dit zou weleens de allergrootste teleurstelling uit Federers carrier kunnen worden. Straks gaat hij er gewoon met 6-1 6-2 6-3 af.quote:Op zondag 8 juni 2008 15:43 schreef Tim86 het volgende:
hopeloos tot nu toe..Nadal speelt ook nog totaal niet dominant maar hoeft dat ook niet eens te doen..
Elk nadeel heb zijn voordeel.quote:Op zondag 8 juni 2008 15:51 schreef RayMania het volgende:
Wel handig, is het ruim voor Oostenrijk - Kroatië afgelopen.
Ik hoop het ook. Oplopen naar het net en vervolgens om de oren geslagen worden is niet echt een goede tactiekquote:Op zondag 8 juni 2008 15:50 schreef erkel het volgende:
Draaamaaa!
Federer mag wel met een ander gameplan de 2e set beginnen, anders is het snel afgelopen.
quote:Op zondag 8 juni 2008 15:51 schreef Rumille het volgende:
Jongens jongens, dit is allemaal deel van z'n masterplan.
De 1e 2 sets verliest ie om te kijken hoe Nadal speelt om vervolgens 3 sets achter elkaar te winnen.
Daarin kwam Federer tenminste nog op voorsprong.quote:Op zondag 8 juni 2008 15:52 schreef BOKA het volgende:
Was ook wel te verwachten na de vorige partijen van Federer, die waren ook niet bepaald briljant.
De stand doet niks af aan hoeveel punten je verdient. Federer blijft hoe dank ook eerste.quote:Op zondag 8 juni 2008 15:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
Als Nadal nu met 6-1 6-1 6-1 wint wordt hij dan eerste van de wereld?
Daar heeft ie dan wel recht op
Maar kom op Roger
Verrassend misschien niet. Maar dat Federer in de eerste set zo dramatisch speelde wel.quote:Op zondag 8 juni 2008 15:54 schreef RayMania het volgende:
Ach, is allemaal niet verrassend. Overduidelijk, van tevoren al, dat Nadal in drie gaat winnen.
En meer variatie, zoals een backhandslice tussendoor. Hij speelt nu Nadal in de kaart met hoge spinballen.quote:Op zondag 8 juni 2008 15:52 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Ik hoop het ook. Oplopen naar het net en vervolgens om de oren geslagen worden is niet echt een goede tactiek![]()
Hoog spinnen op zijn backhand en wachten op de opening (en tevens hopen dat ie geen bal op Fedje zijn backhand speelt)
Toch nog iets positiefs voor Federer.quote:Op zondag 8 juni 2008 15:55 schreef Ambrosius het volgende:
Dat was het eerste punt voor Fed na 13 voor Rafa.
Inderdaad 6-1 *2-0 Nadal. Dit is echt een vernedering voor Federer.quote:
Daarom is de reactie van het publiek ook zo lauw.quote:Op zondag 8 juni 2008 15:54 schreef borisz het volgende:
Nadal heeft mazzel dat Martin er niet is
quote:Op zondag 8 juni 2008 15:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dit is echt een vernedering voor Federer.
De laatste 116 potjes: Federer en JCF. 114-2 is de stand voor Rafa op gravel nu de laatste ruim 3 jaar.quote:Op zondag 8 juni 2008 15:58 schreef RijstNatie het volgende:
wie heeft wel eens van nadal gewonne?
quote:Op zondag 8 juni 2008 15:57 schreef MikeLowrey het volgende:
goede speler die Fed maar een mentaliteit van likmnkut..laat veels te gauw zn koppie hangen.
Wat bedoel je?quote:
quote:Op zondag 8 juni 2008 16:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
Yes!
Naja bij deze ben ik dus voor Federer
Ik zat vooral te twijfelen omdat ik Nadal 4 op rij gun.. Maar ik gun Federer eigenlijk gewoon om een keer alle grand slams te winnenquote:
Inderdaad proberen het spel van Nadal te ontregelen, voor zover dat gaat uiteraardquote:Op zondag 8 juni 2008 16:07 schreef erkel het volgende:
Kijk, zo moet het spelletje gespeeld worden Fed
iddquote:Op zondag 8 juni 2008 16:10 schreef groenen het volgende:
Dat publiekweten ze na 3 jaar nog niet dat Nadal die bal terugheeft.
Niemand, op gravel ten minste. Wie een kansje maken, met nadruk op het verklein gedeelte zijn spelers van het kaliber: Federer, Djokovic, Nalbandian op crack, wellicht nog enkele andere spelers als ze de dag en het geluk van hun leven hebben.quote:Op zondag 8 juni 2008 16:03 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
welke speler maakt een grote kans om van nadal te winnen?
quote:Op zondag 8 juni 2008 16:15 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
Niemand, op gravel ten minste. Wie een kansje maken, met nadruk op het verklein gedeelte zijn spelers van het kaliber: Federer, Djokovic, Nalbandian op crack, wellicht nog enkele andere spelers als ze de dag en het geluk van hun leven hebben.
Verkerk natuurlijk ook. Maar Hij vindt het zielig voor Nadal als z'n gravelrecords eraan gaan.quote:Op zondag 8 juni 2008 16:15 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
Niemand, op gravel ten minste. Wie een kansje maken, met nadruk op het verklein gedeelte zijn spelers van het kaliber: Federer, Djokovic, Nalbandian op crack, wellicht nog enkele andere spelers als ze de dag en het geluk van hun leven hebben.
quote:Op zondag 8 juni 2008 16:17 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Verkerk natuurlijk ook. Maar Hij vindt het zielig voor Nadal als z'n gravelrecords eraan gaan.
Ik zou een banaan-vraag indienen voor deze laster.quote:
Que ?quote:Op zondag 8 juni 2008 16:19 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik zou een banaan-vraag indienen voor deze laster.
tja hij moet in ieder geval proberenquote:Op zondag 8 juni 2008 16:20 schreef Federer-fan het volgende:
Niet te doen dit voor Federer, als je ook naar die laatste rally kijkt.
quote:Op zondag 8 juni 2008 16:22 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
Nalbandian op dieet was het alternatief geweest...
Een ban-aanvraag, maar dat was een grap.quote:
Bedankt voor het goede nieuws.quote:
Waar is die PI dan, oelewapperquote:Op zondag 8 juni 2008 16:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Een ban-aanvraag, maar dat was een grap.
quote:
Vergeten.quote:
Gered.quote:
Ook gered.quote:
Federer is blij met fans zoals jijquote:Op zondag 8 juni 2008 16:30 schreef Federer-fan het volgende:
Gaat lekker.Weer een breakpoint tegen.
Ja, graag.quote:
Dat denk ik niet.quote:
Ook graag.quote:
Nee, weer een breakpoint.quote:
Ja, dan moet Nadal nog 3 op rij verliezen en dat gaat never nooit niet gebeuren.quote:Op zondag 8 juni 2008 16:24 schreef Ambrosius het volgende:
4-3*, zometeen de break en 6-3 Rafa.
Dat voel je aankomen. Breakkansen missen, dan valt 'ie aan de andere kant. Zeker bij mannen als Nadal.quote:
Ja, helaas gaat het nu niet op bij Nadal, want die miste ook wat breakpoints maar maakte de break uiteindelijk wel. Goeie voorspelling van je in elk geval.quote:Op zondag 8 juni 2008 16:33 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat voel je aankomen. Breakkansen missen, dan valt 'ie aan de andere kant. Zeker bij mannen als Nadal.
*5-3 Rafa.
Die heeft hij in het weleer gelaten.quote:Op zondag 8 juni 2008 16:34 schreef Lastpost het volgende:
Wat een voorspelbaar getennis van Federer zeg, waar is die genialiteit van weleer.
Beetje zelfde als de tweede denk ik. 6-4 Rafa.quote:Op zondag 8 juni 2008 16:34 schreef Federer-fan het volgende:
Ik geloof niet dat ik je voorspelling voor de derde set wil weten.
Zwaar respect voor Nadal....die jongen is gewoon muurvastquote:Op zondag 8 juni 2008 16:34 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Die heeft hij in het weleer gelaten.
6-0 Federer als je toch zo makkelijk vatbaar bent voor loze voorspellingen.quote:Op zondag 8 juni 2008 16:34 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, helaas gaat het nu niet op bij Nadal, want die miste ook wat breakpoints maar maakte de break uiteindelijk wel. Goeie voorspelling van je in elk geval.
Ik geloof niet dat ik je voorspelling voor de derde set wil weten.
Wat zei die?quote:
Zeg dat wel.quote:Op zondag 8 juni 2008 16:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
Je kan die schaal ook gewoon meteen aan hem geven Federer
Inderdaad, 2-0, over naar de prijsuitreiking.quote:Op zondag 8 juni 2008 16:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
Je kan die schaal ook gewoon meteen aan hem geven Federer
Ik heb je een tijd niet gezien. Leuk je weer te zien!quote:Op zondag 8 juni 2008 16:37 schreef MikeLowrey het volgende:
[..]
6-0 Federer als je toch zo makkelijk vatbaar bent voor loze voorspellingen.
Oh, over die tijdwaarschuwing zeker.quote:Op zondag 8 juni 2008 16:39 schreef erkel het volgende:
[..]
'Totaal niet interessant'![]()
Nee, regels zijn totaal niet interessant Siemerink
Hij kreeg een waarschuwing (nam te veel tijd). 'waarom moet dat nu, totaal niet interessant'. Te veel tijd is te veel tijdquote:
Dat zeker, geniaal spel van Nadal en dat al jaren op rij op gravel.quote:Op zondag 8 juni 2008 16:36 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Zwaar respect voor Nadal....die jongen is gewoon muurvast
Ik ben wel met Siemerink eens dat de umpire dat ook gewoon even kan aankondigen tijdens de wissels. Als hij het dan nog doet, dan wel een waarschuwing.quote:Op zondag 8 juni 2008 16:40 schreef Fukjoeman het volgende:
[..]
Hij kreeg een waarschuwing (nam te veel tijd). 'waarom moet dat nu, totaal niet interessant'. Te veel tijd is te veel tijd
Goeie vergelijking.quote:Op zondag 8 juni 2008 16:43 schreef Soul79 het volgende:
Arme Federer.
Doet me denken aan de lijdensweg van Ivan Lendl vroeger op Wimbledon.
Nog tijd over om te koken, eten en andere dingen te doenquote:Op zondag 8 juni 2008 15:51 schreef RayMania het volgende:
Wel handig, is het ruim voor Oostenrijk - Kroatië afgelopen.
Inderdaad. Mar teleurstellend hoor, ook die laatste bal van Federer.quote:Op zondag 8 juni 2008 16:45 schreef Denewar het volgende:
federer staat ook echt slecht te tennissen! Nadal speelt goed, maar niet geweldig!
quote:
Gewaagde uitspraakquote:Op zondag 8 juni 2008 16:46 schreef Federer-fan het volgende:
Ik denk dat Nadal dit gewoon gaat winnen.
No shit Sherlockquote:Op zondag 8 juni 2008 16:46 schreef Federer-fan het volgende:
Ik denk dat Nadal dit gewoon gaat winnen.
quote:
Zou mooi zijn voor Andyquote:Op zondag 8 juni 2008 16:53 schreef Tim86 het volgende:
dit gaat mentale gevolgen hebben voor Federer op gras vrees ik..
quote:
Inderdaad dus Belluci is beter dan Federer...quote:Op zondag 8 juni 2008 16:54 schreef Ambrosius het volgende:
Belucci deed het nog beter dan Federer, die had nog een SP (of 2 zelfs?)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Verkerk versloeg Belucci een paar weken daarvoor toch? 1 en 1 is 2.quote:Op zondag 8 juni 2008 16:55 schreef MikeLowrey het volgende:
[..]
Inderdaad dus Belluci is beter dan Federer...
Ja, geniaal.quote:
quote:Op zondag 8 juni 2008 16:56 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En Verkerk versloeg Belucci een paar weken daarvoor toch? 1 en 1 is 2.
Zal ook een beetje afhangen van zijn eerste wedstrijden op gras.quote:Op zondag 8 juni 2008 16:53 schreef Tim86 het volgende:
dit gaat mentale gevolgen hebben voor Federer op gras vrees ik..
Misschien had hij ze kunnen delen met Federer.quote:Op zondag 8 juni 2008 16:55 schreef Wopper1 het volgende:
Trouw, 24-05-08.
Higueras kent geheimen van gravel
Maar die had al van Verkerk gewonnen, dan was Nadal net even minder indrukwekkend. Federer heeft niet dat zelfvertrouwen. Als Nadal 'm had mogen baggelen had ie hier nog wat opgedaan, de ware kracht.quote:Op zondag 8 juni 2008 16:54 schreef Ambrosius het volgende:
Belucci deed het nog beter dan Federer, die had nog een SP (of 2 zelfs?)
Andersomquote:Op zondag 8 juni 2008 16:56 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En Verkerk versloeg Belucci een paar weken daarvoor toch? 1 en 1 is 2.
Nadal zal hem wel een game voor de troost gunnen.quote:
quote:Op zondag 8 juni 2008 16:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Misschien had hij ze kunnen delen met Federer.
Gelukkig ben jij Federer nietquote:Op zondag 8 juni 2008 16:58 schreef MikeLowrey het volgende:
Als ik Federer was zou ik elek keer proberen om de bal zo hard mogelijk tegen Nadals zijn kop slaan. Totdat ie nokkie gaat en Nadal moet opgeven.![]()
Dat vind ik een goed idee.quote:Op zondag 8 juni 2008 16:58 schreef MikeLowrey het volgende:
Als ik Federer was zou ik elek keer proberen om de bal zo hard mogelijk tegen Nadals zijn kop slaan. Totdat ie nokkie gaat en Nadal moet opgeven.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |