quote:Op zondag 8 juni 2008 16:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
Yes!
Naja bij deze ben ik dus voor Federer
Ik zat vooral te twijfelen omdat ik Nadal 4 op rij gun.. Maar ik gun Federer eigenlijk gewoon om een keer alle grand slams te winnenquote:
Inderdaad proberen het spel van Nadal te ontregelen, voor zover dat gaat uiteraardquote:Op zondag 8 juni 2008 16:07 schreef erkel het volgende:
Kijk, zo moet het spelletje gespeeld worden Fed
iddquote:Op zondag 8 juni 2008 16:10 schreef groenen het volgende:
Dat publiekweten ze na 3 jaar nog niet dat Nadal die bal terugheeft.
Niemand, op gravel ten minste. Wie een kansje maken, met nadruk op het verklein gedeelte zijn spelers van het kaliber: Federer, Djokovic, Nalbandian op crack, wellicht nog enkele andere spelers als ze de dag en het geluk van hun leven hebben.quote:Op zondag 8 juni 2008 16:03 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
welke speler maakt een grote kans om van nadal te winnen?
quote:Op zondag 8 juni 2008 16:15 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
Niemand, op gravel ten minste. Wie een kansje maken, met nadruk op het verklein gedeelte zijn spelers van het kaliber: Federer, Djokovic, Nalbandian op crack, wellicht nog enkele andere spelers als ze de dag en het geluk van hun leven hebben.
Verkerk natuurlijk ook. Maar Hij vindt het zielig voor Nadal als z'n gravelrecords eraan gaan.quote:Op zondag 8 juni 2008 16:15 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
Niemand, op gravel ten minste. Wie een kansje maken, met nadruk op het verklein gedeelte zijn spelers van het kaliber: Federer, Djokovic, Nalbandian op crack, wellicht nog enkele andere spelers als ze de dag en het geluk van hun leven hebben.
quote:Op zondag 8 juni 2008 16:17 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Verkerk natuurlijk ook. Maar Hij vindt het zielig voor Nadal als z'n gravelrecords eraan gaan.
Ik zou een banaan-vraag indienen voor deze laster.quote:
Que ?quote:Op zondag 8 juni 2008 16:19 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik zou een banaan-vraag indienen voor deze laster.
tja hij moet in ieder geval proberenquote:Op zondag 8 juni 2008 16:20 schreef Federer-fan het volgende:
Niet te doen dit voor Federer, als je ook naar die laatste rally kijkt.
quote:Op zondag 8 juni 2008 16:22 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
Nalbandian op dieet was het alternatief geweest...
Een ban-aanvraag, maar dat was een grap.quote:
Bedankt voor het goede nieuws.quote:
Waar is die PI dan, oelewapperquote:Op zondag 8 juni 2008 16:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Een ban-aanvraag, maar dat was een grap.
quote:
Vergeten.quote:
Gered.quote:
Ook gered.quote:
Federer is blij met fans zoals jijquote:Op zondag 8 juni 2008 16:30 schreef Federer-fan het volgende:
Gaat lekker.Weer een breakpoint tegen.
Ja, graag.quote:
Dat denk ik niet.quote:
Ook graag.quote:
Nee, weer een breakpoint.quote:
Ja, dan moet Nadal nog 3 op rij verliezen en dat gaat never nooit niet gebeuren.quote:Op zondag 8 juni 2008 16:24 schreef Ambrosius het volgende:
4-3*, zometeen de break en 6-3 Rafa.
Dat voel je aankomen. Breakkansen missen, dan valt 'ie aan de andere kant. Zeker bij mannen als Nadal.quote:
Ja, helaas gaat het nu niet op bij Nadal, want die miste ook wat breakpoints maar maakte de break uiteindelijk wel. Goeie voorspelling van je in elk geval.quote:Op zondag 8 juni 2008 16:33 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat voel je aankomen. Breakkansen missen, dan valt 'ie aan de andere kant. Zeker bij mannen als Nadal.
*5-3 Rafa.
Die heeft hij in het weleer gelaten.quote:Op zondag 8 juni 2008 16:34 schreef Lastpost het volgende:
Wat een voorspelbaar getennis van Federer zeg, waar is die genialiteit van weleer.
Beetje zelfde als de tweede denk ik. 6-4 Rafa.quote:Op zondag 8 juni 2008 16:34 schreef Federer-fan het volgende:
Ik geloof niet dat ik je voorspelling voor de derde set wil weten.
Zwaar respect voor Nadal....die jongen is gewoon muurvastquote:Op zondag 8 juni 2008 16:34 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Die heeft hij in het weleer gelaten.
6-0 Federer als je toch zo makkelijk vatbaar bent voor loze voorspellingen.quote:Op zondag 8 juni 2008 16:34 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, helaas gaat het nu niet op bij Nadal, want die miste ook wat breakpoints maar maakte de break uiteindelijk wel. Goeie voorspelling van je in elk geval.
Ik geloof niet dat ik je voorspelling voor de derde set wil weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |