Inderdaad dus Belluci is beter dan Federer...quote:Op zondag 8 juni 2008 16:54 schreef Ambrosius het volgende:
Belucci deed het nog beter dan Federer, die had nog een SP (of 2 zelfs?)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Verkerk versloeg Belucci een paar weken daarvoor toch? 1 en 1 is 2.quote:Op zondag 8 juni 2008 16:55 schreef MikeLowrey het volgende:
[..]
Inderdaad dus Belluci is beter dan Federer...
Ja, geniaal.quote:
quote:Op zondag 8 juni 2008 16:56 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En Verkerk versloeg Belucci een paar weken daarvoor toch? 1 en 1 is 2.
Zal ook een beetje afhangen van zijn eerste wedstrijden op gras.quote:Op zondag 8 juni 2008 16:53 schreef Tim86 het volgende:
dit gaat mentale gevolgen hebben voor Federer op gras vrees ik..
Misschien had hij ze kunnen delen met Federer.quote:Op zondag 8 juni 2008 16:55 schreef Wopper1 het volgende:
Trouw, 24-05-08.
Higueras kent geheimen van gravel
Maar die had al van Verkerk gewonnen, dan was Nadal net even minder indrukwekkend. Federer heeft niet dat zelfvertrouwen. Als Nadal 'm had mogen baggelen had ie hier nog wat opgedaan, de ware kracht.quote:Op zondag 8 juni 2008 16:54 schreef Ambrosius het volgende:
Belucci deed het nog beter dan Federer, die had nog een SP (of 2 zelfs?)
Andersomquote:Op zondag 8 juni 2008 16:56 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En Verkerk versloeg Belucci een paar weken daarvoor toch? 1 en 1 is 2.
Nadal zal hem wel een game voor de troost gunnen.quote:
quote:Op zondag 8 juni 2008 16:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Misschien had hij ze kunnen delen met Federer.
Gelukkig ben jij Federer nietquote:Op zondag 8 juni 2008 16:58 schreef MikeLowrey het volgende:
Als ik Federer was zou ik elek keer proberen om de bal zo hard mogelijk tegen Nadals zijn kop slaan. Totdat ie nokkie gaat en Nadal moet opgeven.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |