niet verzenden, maar gewoon net als hier. invoegen van urlquote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:51 schreef kissa het volgende:
Geen idee waar het over gaat maar ik ben HiDiHo-fan
Hoe kun je foto's per pm verzenden?
Oh, tinypic of zo?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
niet verzenden, maar gewoon net als hier. invoegen van url
Ik denk dat ie nu niet meer oranje isquote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:55 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zit een QX op, dat is smullen
Maar ik wil die oranje tank!
Ja, zelfde als hierquote:
pm maar hoorquote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:59 schreef kissa het volgende:
Wie meldt zich als vrijwilliger? Je krijgt slechts een foto van de kat of zo, gewoon ff testen.
ja hoor, ik hoorde enkele geruchten enzo. lijkt mij wel lachenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:56 schreef Desii het volgende:
[..]
zou toch gaaf zijn...... kom je mee posten dan
Je boxje is vol? Maar wat je zei klopt welquote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:01 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
pm maar hoor
ik ben trouwens ook even aan het testen.
http://www.ustream.tv/channel/heidi's-live-stream
Ik ben jullie kwijt, log ik uit..foetsie..linkje pleasequote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:13 schreef HoneyBunny het volgende:
Heidie rules![]()
Ken er alleen nog niet chatten zonder in te loggen
http://www.ustream.tv/channel/big-brother-9-uk-live-streamquote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:14 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ben jullie kwijt, log ik uit..foetsie..linkje please
strange...en nu komt de chat niet tevoorschjinquote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:15 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
http://www.ustream.tv/channel/big-brother-9-uk-live-stream
( en we zagen je naam gewoon hoor!)
Compie opnieuw opstarten? Bij mij laadde gisteren de hele site niet meer! Na resetje werkte het!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
strange...en nu komt de chat niet tevoorschjin
Danke viel maals.. of zoiets.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
Striempje
http://www.justin.tv/micknsamuk
quote:
Ziet live on airquote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:57 schreef Ziet het volgende:
[..]
hehehe ik zag het net![]()
maar ik heb geen zin om me te registreren....
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:58 schreef agter het volgende:
Nou, het 3e uiltje gaat ook slecht. Ik denk dat hij de nacht niet haalt.
Daar is helaas geen tijd meer voor hier..BB9 gaat voor nu..quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:58 schreef agter het volgende:
Tijd voor BB-Nature...quote:Op zaterdag 7 juni 2008 01:01 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Daar is helaas geen tijd meer voor hier..BB9 gaat voor nu..Maar ik zag het..Nature is hard...
Nu welquote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
Heidi, waarom ben ik niet allowed to participate..
Wat een klotestream.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:58 schreef agter het volgende:
jeetje...quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:58 schreef agter het volgende:
wie is deze malloot ?quote:
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 01:06 schreef cobain94 het volgende:
[ afbeelding ]
Even een snotje wegwerken..
Het hangt een beetje uit in de UK en is daar overweldigend aanwezig (er komt bijna geen "native' meer aan te pas)quote:Op zaterdag 7 juni 2008 01:21 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
markvanrinsum
![]()
Volgens mij is de COS leeggelopen!
Leuk joh.. is eigenlijk een dubbele big brother..Je hoort in de huiskamer waar de kamera staat ook zo af en toe wat praten mompelen...quote:Op zaterdag 7 juni 2008 01:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat gaat wel moeite kosten om dat te volgen .... No Gracias
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:53 schreef cobain94 het volgende:
[ afbeelding ]
Z'n pappie en mammie? (geintje...erg zat)
quote:
Zis is de naithowk, kom in Inglandquote:Op zaterdag 7 juni 2008 01:49 schreef Ziet het volgende:
engeland?
ze hebben daar gewoon de hele tijd op tv de streams hequote:
trustequote:Op zaterdag 7 juni 2008 01:51 schreef Ziet het volgende:
[..]
ze hebben daar gewoon de hele tijd op tv de streams he
wel vervelend zo, elke keer die lange reclame er tussen...
(ben nu echt weg)
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 02:16 schreef Prospera het volgende:
Bolle zit van de grond te eten en trekt stukken vlees los.
Mogelijk is het 2de uiltje ook dood, ik maakte me gisteren al zorgen omdat als de mamsie eten kwam brengen, de kleine niks kreeg.
Alles ging naar die Bolle![]()
[ afbeelding ]
Ik denk op de voorgrond het velletje van het 2de dode uiltje![]()
[ afbeelding ]
Er zijn er nog maar twee. Ik ben bezorgd om de kleinste die ook aal niesaanvallen liet zien, maar nu ineens we wat actiever blijkt. Bolle redt het wel denk ik, die pakt alles wat mams brengt, maar ik zie niks mee van het muisje wat eerder gebracht werd. Zie nog wel grote delen van uil1 en 2 liggenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 02:16 schreef Prospera het volgende:
Bolle zit van de grond te eten en trekt stukken vlees los.
Mogelijk is het 2de uiltje ook dood, ik maakte me gisteren al zorgen omdat als de mamsie eten kwam brengen, de kleine niks kreeg.
Alles ging naar die Bolle![]()
[ afbeelding ]
Ik denk op de voorgrond het velletje van het 2de dode uiltje![]()
[ afbeelding ]
Dat velletje lag er gisteren nog niet, die Bolle heeft zijn broertje vrij snel verobertquote:
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 02:21 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dat velletje lag er gisteren nog niet, die Bolle heeft zijn broertje vrij snel verobert
Weet jij waar deze nestkast staat?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 02:25 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
't zijn geen mooie beelden.........
Uiltje nr 2 is gisteren rond vier uur overleden zie http://www.beleefdelente.nl/steenuil#commentformquote:Op zaterdag 7 juni 2008 02:25 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
't zijn geen mooie beelden.........
Vandaar dat hij al helemaal leeggevreten was.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 02:30 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Uiltje nr 2 is gisteren rond vier uur overleden zie http://www.beleefdelente.nl/steenuil#commentform
en nee, de beelden zijn niet leuk
Trustenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 02:36 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ik ga d'r maar een van tussen. wordt hier ook niet vrolijk van en het is al weer half drie geweest
nhet is de natuur, niks aan te doen, maar wel behoorlijk klote soms![]()
truste jongelui vast wel weer tot morgen![]()
Nah, het meeste ligt er nog, terwijl de muis die mams bracht nu ineens weg is. Uiltje twee over wie ik twijfelde lijkt het nu beter te doen, plotseling sinds ekele uurtjes (Mus raakt verslaafd aan andere streams). Ik hoop dat ze het beiden redden.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 02:37 schreef Prospera het volgende:
[..]
Vandaar dat hij al helemaal leeggevreten was.
Dan is hij een paar uur na mijn laatste cap overleden, ik vond het al vreemd dat zijn moeder hem gisternacht niet voerde.
Die Bolle mag wel een boete krijgen wegens kannibalisme![]()
Eerst een potje pokeren
heb je de hele nacht naar die beestjes zitten kijken?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 06:12 schreef Prospera het volgende:
Ze hebben trouwens wel humor van beleefdelente.nl, 3 dagen na de geboorte van de steenuiltjes kregen ze beschuit met muisjes![]()
[ afbeelding ]
Het gaat niet goed met de 3de, snel ademhalen enzo. Die gaat het ook niet redden.
Bolle zit alleen maar te krijsen, maar moeders is al anderhalf uur niet langs geweest.
Als dat andere jong dood is, heeft Bolle weer wat te eten.
Trouwens om 11 uur gaan ze de uiltjes online wegen. De bedoeling was ook ze te ringen, maar
dat gaat ws. niet door vanwege de slechte conditie.
[ afbeelding ]
wat een depressing streams, die uilenkooiquote:Op zaterdag 7 juni 2008 02:20 schreef Prospera het volgende:
In memoriam: het 2de dode uiltje links op de cap van gisteren.
[ afbeelding ]
Bolle zou het kunnen redden, ware het niet dat ze vermoeden dat de uilen een virus hebben, waardoor ze allemaal doodgaanquote:Op zaterdag 7 juni 2008 08:51 schreef Desii het volgende:
[..]
wat een depressing streams, die uilenkooi
Nu zijn Huub & Amanda dus officieel overleden...... enkel Jaap en Brian leven nog
* krijgt deja-vu naar de dgk-finale (zelfs de volgorde is 't hetzelfde)
Dat is eigenlijk best wel grappig, toch.. Nou ja, grappig niet het goede woord. Maar het klopt allemaal.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 08:51 schreef Desii het volgende:
Nu zijn Huub & Amanda dus officieel overleden...... enkel Jaap en Brian leven nog
* krijgt deja-vu naar de dgk-finale (zelfs de volgorde is 't hetzelfde)
Kaat zit mee te kijken!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 10:59 schreef Flabberguest het volgende:
Op cam 2 van de torenvalk begint nu het ringen
Bon giorno principessa!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 10:46 schreef Smash-it het volgende:
Goedemorgen trouwens!
Ach kleine pauze, scheelt me weer teruglezenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 15:30 schreef miesy het volgende:
volgens mij zin we er weer!
wat duurde dat lang zeg![]()
Wiiii, welke spellen speel je?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 15:42 schreef Smash-it het volgende:
Hallodio! Dat duurde inderdaad lang.. Lang leve de wii!
Net Mario Partyquote:Op zaterdag 7 juni 2008 15:42 schreef Dementor het volgende:
Wiiii, welke spellen speel je?
Super Mario Galaxy al geprobeerd?quote:
Als je FOK! niet kunt vinden kun je het best hier checken, altijd handig.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 15:39 schreef Deisyy het volgende:
Ik was jullie hartstikke kwijt![]()
Ik ging nog op fokjoe-forum kijken of jullie daar waren, maar daar stond van alles gepost wat er niet hoorde
We zaten ook met een paar man/vrouw hierquote:Op zaterdag 7 juni 2008 15:39 schreef Deisyy het volgende:
Ik ging nog op fokjoe-forum kijken of jullie daar waren, maar daar stond van alles gepost wat er niet hoorde
Ik zag dat je daar postte Kaat, jij zit ook overal.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 15:46 schreef Kaat38 het volgende:
hehe, zijn we weer in de lucht? zit al een uur naar de uilencam te kijken en vanmorgen 11 uur ook even, werden ze gewogen.
ondertussen forum ik gezellig daar mee en heb al gemeld dat er ook mensen van fok meekijken
ik heb vandaag een pesthumeur, mijn buren zijn nogal aan het verbouwenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 15:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zag dat je daar postte Kaat, jij zit ook overal.
Kheb daar vorig jaar ook gepost maar alleen bij de slechtvalken, die zitten bij mijn vorige baas ophet terrein. Dit jaar geen beelden daarvan helaas, die zijn wel gaaf om te zien.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 15:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zeg dát!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 15:39 schreef Deisyy het volgende:
valt trouwens mee hoor, ik zit op nowlive, reality friends, fok, zooi hyves en eigen sitequote:Op zaterdag 7 juni 2008 15:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
ik zag het. allemaal spam, met filmpjes en alquote:Op zaterdag 7 juni 2008 15:39 schreef Deisyy het volgende:
ik ken dat hele fokjoe niet, is dat de noodstal?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 15:56 schreef miesy het volgende:
[..]
ik zag het. allemaal spam, met filmpjes en al
Ik zou het je niet kunnen zeggen, ken die gasten heul niet.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 15:53 schreef tipsch het volgende:
We kunnen al weer koekeloeren hoor.
Is dit Stephanie, 19 jaar oud? Is zij degen die een relatie met ... moet faken van BB?
[ afbeelding ]
Ik hoop dat je down figuurlijk bedoelt.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 15:54 schreef BONG4002 het volgende:
Was een stevige downtime maargoed we zijn weer up, ik althans niet lang meer aangezien ik alle wedstrijden van het EK ga zien en daardoor zelf erg vaak down zal zijn![]()
heb 'em gelijk toegevoegd aan mijn favorieten.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 15:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als je FOK! niet kunt vinden kun je het best hier checken, altijd handig.![]()
http://foknl.wordpress.com/2008/06/
Goedemiddag.
Hyves is cool!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 15:52 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
valt trouwens mee hoor, ik zit op nowlive, reality friends, fok, zooi hyves en eigen site
Hidiho's forum als vervanging voor waneer Fok! weer eens raar doet.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 15:58 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
ik ken dat hele fokjoe niet, is dat de noodstal?
Haha, neehoor, down als in de PC staat uit dus disconnected van het inet enzoquote:Op zaterdag 7 juni 2008 15:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hoop dat je down figuurlijk bedoelt.![]()
Alle wedstrijden.......jemig.
Yeah wii is gaaf! Vooral Mario kart around the world!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 15:42 schreef Smash-it het volgende:
Hallodio! Dat duurde inderdaad lang.. Lang leve de wii!
Yep, zelfs oude schoolvriendinnen gevonden!quote:
Nou, geniet er dan maar van zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:05 schreef BONG4002 het volgende:
(al kijk ik normaliter nooit voetbal, uitsluitend alleen het EK/WK en die kijk ik dan ook volledig 100%)
Ik heb er ook een, maar die zal voornl. uitstaan nu het EK van start gaat, ach af en toe ook wel lekker....ff niet gamenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:07 schreef petraa het volgende:
[..]
Yeah wii is gaaf! Vooral Mario kart around the world!
Forum is van Ikweetniets en niet van HiDiquote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:05 schreef miesy het volgende:
[..]
Hidiho's forum als vervanging voor waneer Fok! weer eens raar doet.
Dankjequote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou, geniet er dan maar van zou ik zeggen.![]()
Ik ga nog even van het zonnetje genieten, laterzzzz.
Nu welquote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:09 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ook lid van http://forum-fok.hyve.nl/ ?
Jaja, alweer een klein uurtje inmiddelsquote:
Ik jou wel en het is scary je voornaam, tweede naam en achternaam.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:24 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Eens kijken of ik je kan vinden, haha..
Catharina ook? Hoe kom je daar aan dan? En mij maakt het echt niks uit..quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:25 schreef Dementor het volgende:
Ik jou wel en het is scary je voornaam, tweede naam en achternaam.
Tricky hoor.
Ja die stond ook op hyves in een anne verzamel hyve, ik was gewoon aan het surfen jeweetzelf.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:26 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Catharina ook? Hoe kom je daar aan dan? En mij maakt het echt niks uit..
Oh ja. Het blijft wel erg eenzijdig zo, he?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:27 schreef Dementor het volgende:
Ja die stond ook op hyves in een anne verzamel hyve, ik was gewoon aan het surfen jeweetzelf.
Voordat de lucht er zo ging uitzien:quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Jaja, alweer een klein uurtje inmiddels![]()
WB btw
Ik kies ervoorquote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:29 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Oh ja. Het blijft wel erg eenzijdig zo, he?
Dat tapsysteem met die flessen, hoe werkt dat dan?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:29 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Voordat de lucht er zo ging uitzien:
[ afbeelding ]
Zijn wel lekker de stad ingeweest, mijnwilde dat nieuwe tapsysteem van Grolsch hebben en het was nog lekker weer.
![]()
Ty!
Voel fokking met me mee dan! Haha, nee hoor. Ik hou gewoon in mijn achterhoofd dat je tot voor kort een stoere leeuwentemmer was!quote:
Ah ben jaloers op je manquote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:29 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Voordat de lucht er zo ging uitzien:
[ afbeelding ]
Zijn wel lekker de stad ingeweest, mijnwilde dat nieuwe tapsysteem van Grolsch hebben en het was nog lekker weer.
![]()
Ty!
Zit 2 liter in, is 10 gewone stapelglazen, voordeel is dat die flessen gewoon in de koelkast passen en niet een hele dag gekoeld hoeven te worden dus.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:30 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat tapsysteem met die flessen, hoe werkt dat dan?
Dat is toch zo leeg?
Ik boek langzaam vooruitgangquote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:31 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Voel fokking met me mee dan! Haha, nee hoor. Ik hou gewoon in mijn achterhoofd dat je tot voor kort een stoere leeuwentemmer was!
Groningen definately geen zon meer!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:31 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ah ben jaloers op je manHelaas kan ik ff tijdelijk niet drinken ivm CH dus dan maar aan de fris, hier is het nog een beetje zonnig maar wel aan de benauwde kant moet ik zeggen
Oh ok dan is het wel relaxed.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:31 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zit 2 liter in, is 10 gewone stapelglazen, voordeel is dat die flessen gewoon in de koelkast passen en niet een hele dag gekoeld hoeven te worden dus.
dankjequote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:35 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Groningen definately geen zon meer!![]()
Ow, en eenop je hoofd.
![]()
Hopelijk knapt dat snel wat op zodat je het ook kunt gaan proberen.
OH JA! is ook zoquote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Forum is van Ikweetniets en niet van HiDi
'Er zijn beelden van een fokking kopstoot. Van bloed. Nee, nee, nee..'quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:43 schreef Dementor het volgende:
Huub die staat te dansen op de trap terwijl Brian doorflipt.
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:43 schreef Dementor het volgende:
Huub die staat te dansen op de trap terwijl Brian doorflipt.
Oh ik zie dat LS gister gebanned is, ik zet de muziek nog wat harder.
Oeh, staat er ook bij waarom?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:43 schreef Dementor het volgende:
Oh ik zie dat LS gister gebanned is, ik zet de muziek nog wat harder.
Hello Bongo!quote:
No headache @the moment, because i drink no alcohol @this very pointquote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hello Bongo!![]()
Headache again? Poor you![]()
I had a question for you, is your dad teacher?
Iets over hetzelfde recept en Yvonne.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:48 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Oeh, staat er ook bij waarom?
Paaaa-raaa broo-tthaaaa (in slow motion)
That's nice..The weather is very okay over here, I go to Alkmaar by bikequote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:50 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
No headache @the moment, because i drink no alcohol @this very point
Answer to your question: no
ik heb een vogelhuisje, vorig jaar een zooi jonge vinken en toen stelde ik een webcam voorquote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:52 schreef Dementor het volgende:
Ik ruik geld, ik plaats ook gewoon een vogelkastje met webcam in mijn tuin
en laat je ook mensen sms om te bepalen welk vogel een niewe kooi wintquote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:52 schreef Dementor het volgende:
And I smell you, take a shower, nasty boy!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:52 schreef Dementor het volgende:
Uiteraard!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:53 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
en laat je ook mensen sms om te bepalen welk vogel een niewe kooi wint
That's knap van je!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:52 schreef Lobasca het volgende:
[..]
That's nice..The weather is very okay over here, I go to Alkmaar by bike
Hoe dan, ik was me iedere dag met Sanicur en Sanex met een beetje Axe Shock Glacier en Deep Sea Mint.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
And I smell you, take a shower, nasty boy!
Nou, ik zou nog smsen ook. Altijd voor het kleinste, zieligste uiltje (Huubje..)quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:54 schreef Dementor het volgende:
Uiteraard!
Die vogel wint dan het kastje en een levenlang gratis voedsel in de winter.
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:53 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
en laat je ook mensen sms om te bepalen welk vogel een niewe kooi wint
Weer een mysterie opgelost.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:56 schreef Dementor het volgende:
met een beetje Axe
Taking care of my lovely kiddiesquote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:55 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
That's knap van je!
What ga je daar dan doen?
(ja, een beetje ENG NL met elkaar mengen, ben een beetje lui vandaag)
Sounds and smells goodquote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:56 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hoe dan, ik was me iedere dag met Sanicur en Sanex met een beetje Axe Shock Glacier en Deep Sea Mint.
Sanex deo daarna en ik ben good to go.
![]()
Weer een ritueel uit de doeken gedaan.
That sounds really good, Anyway ik ga zo het EK kijkenquote:
Have much fun, dear Bong!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:01 schreef BONG4002 het volgende:
Jup, ik ga de boel hier afsluiten, veel plezier vanavond hier en ik ga me zo eens goed settelen voor de TV, m.a.w. tot morgen!![]()
oh! Jij was dus 6654!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 15:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zou het je niet kunnen zeggen, ken die gasten heul niet.![]()
Zag je mijn berichtje dat FOK! weer in de lucht was?
Die chat is kapot!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:02 schreef beequeen het volgende:
Volgens mij zit iedereen hier te chatten.
Echt niet, Heidi en Mazaru kletsen gezellig mee.quote:
Ik krijg hier de melding justin.tv is down, hoe dan?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Echt niet, Heidi en Mazaru kletsen gezellig mee.
Misschien even refreshen? Ik kijk streams en zie de chat.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:07 schreef Dementor het volgende:
Ik krijg hier de melding justin.tv is down, hoe dan?
Ja ook daar weer.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:11 schreef Flabberguest het volgende:
Hmzzzzz mot je zeker eerst inloggen daar
Ja, vastquote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:21 schreef Flabberguest het volgende:
Dementor bijna ban daar whahahaha
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:49 schreef Dementor het volgende:
http://www.hansteeuwen.tv/post/?post_id=65
Over een uil.
Al 2 dagen skattie, Amanda is al bijna opgegeten door de andere pulletjes, Jaap en Brian.quote:
Ik zie er nu nog maar éénquote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Al 2 dagen skattie, Amanda is al bijna opgegeten door de andere pulletjes, Jaap en Brian.![]()
Ze zitten in het hoekje onder de camera, er zijn er gelukkig nog 2.quote:
Ik zie het, kan vanuit Utrecht Oost niks zien en ik verdom het om het centrum in te gaan.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:55 schreef Dementor het volgende:
Dit is ook best bizar Mensen die aan de Oudegracht wonen
Brand bij SHE in de buurt.
Ik zie hetquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze zitten in het hoekje onder de camera, er zijn er gelukkig nog 2.
Waarom denk je dat ik altijd meteen HiDiHo neemquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:02 schreef Desii het volgende:
Ik kom niet op de BB chat.... iemand heeft mijn naam ingepikt![]()
moet ik weer een andere inlognaam verzinnen
snap ik maar Desii (met dubbel i) is toch niet standaardquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik altijd meteen HiDiHo neem
Nee, dat niet. Maar dan kan niemand anders zich voordoen dan ik.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:23 schreef Desii het volgende:
[..]
snap ik maar Desii (met dubbel i) is toch niet standaard
Nou jah... schijnbaar wel..... ben nu dgkdesii (hoe origineel)
Was ook een leuke serie from the UK.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik altijd meteen HiDiHo neem
Ja, ik zie dat het wel vaker gebruikt wordt iddquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Was ook een leuke serie from the UK.Dat zal ook wel de reden zijn dat je wel eens een nummertje achter je aan krijgt
Ik ben niet zo "van de Dales". Als jij dat zegt dan geloof ik je.quote:
beauty???quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:18 schreef Desii het volgende:
Deze heeft een leuk koppie
[ afbeelding ]
En dit is de beauty & the beast
[ afbeelding ]
ja, beetje irritant.... moet nog wel erg wennen aan dat engels en zoveel mensen in huis .. pfff kan ze echt nog niet uit elkaar houden.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:43 schreef blomst het volgende:
komt er steeds reclame?
Niet normaal die reclamequote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:49 schreef Desii het volgende:
[..]
ja, beetje irritant.... moet nog wel erg wennen aan dat engels en zoveel mensen in huis .. pfff kan ze echt nog niet uit elkaar houden.
Dale wel natuurlijk
hoe heet die in het oranje shirt?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:49 schreef Desii het volgende:
[..]
ja, beetje irritant.... moet nog wel erg wennen aan dat engels en zoveel mensen in huis .. pfff kan ze echt nog niet uit elkaar houden.
Dale wel natuurlijk
nou met deze streams zal ik gelukkig niet verslaafd worden.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:58 schreef Desii het volgende:
[..]
een beetje die dikke is volgens mij Mario
Het feit dat je hier nog steeds post zegt ook wel watquote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:01 schreef blomst het volgende:
[..]
nou met deze streams zal ik gelukkig niet verslaafd worden.
Geweldig, denk dat alle dames nu wel in dat ruimte-hok willenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wel leuk dat lange blonde haar with zero gravity![]()
Niks in dat ruimte-hok gaat hangen
Ik vind hem wel een leukie om te zien, maar las gisteren dat hij beter zijn mond kon houden, ik hebhem zel fnog niet gehoord.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:09 schreef petraa het volgende:
[..]
Hoe praat hij ?? Want zo is het wel een cutie
Ja , deze: http://www.justin.tv/livebbstreamquote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:15 schreef PeterNB het volgende:
Goeienavond !! Zijn er al FATSOENLIJKE streams van BigBrother ergens ?
Thanx Ruud !quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja , deze: http://www.justin.tv/livebbstream
En daar zitten NATUURLIJK ook Fokkerts![]()
ze zijn bang dat als deze stream bekend wordt, ze eraf gegooid worden (beetje vreemd verhaal)quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja , deze: http://www.justin.tv/livebbstream
En daar zitten NATUURLIJK ook Fokkerts![]()
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:30 schreef Desii het volgende:
[..]
ze zijn bang dat als deze stream bekend wordt, ze eraf gegooid worden (beetje vreemd verhaal)
Maar ik merk wel dat mijn engels weer wat bijgeschaafd moet worden
En die vogeltjes iedere keerquote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:28 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind dat hele BB-UK geen hol aan, met die stomme commercials er telkens tussendoor
Het went. Koffie?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:28 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind dat hele BB-UK geen hol aan, met die stomme commercials er telkens tussendoor
Don't know Peter, vast welquote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:34 schreef PeterNB het volgende:
[..]
En die vogeltjes iedere keerEn ik vind het ook moeilijk te volgen (omdat het mijn
moedertaal niet is).
Zitten er ook gays in the house daar eigenlijk ?
De vogeltjes zijn een soort Soundlock en er zit een Ricardo in dat hok. Tot nu toe vind ik er geen ruk aan.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:34 schreef PeterNB het volgende:
En die vogeltjes iedere keerEn ik vind het ook moeilijk te volgen (omdat het mijn
moedertaal niet is).
Zitten er ook gays in the house daar eigenlijk ?
Ligt aan jou.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:38 schreef noekje het volgende:
Dat was wel grappig voor een paar minuten. Het geluid is zo slecht of ligt dat aan mij?
Het klinkt heel hol.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:38 schreef noekje het volgende:
Dat was wel grappig voor een paar minuten. Het geluid is zo slecht of ligt dat aan mij?
En ook heel zachtjes. Heb de volume voluit maar ik kan er bijna geen chocola van maken.quote:
NEE, geen softe BB........ een bikkelharde DGK -IIquote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:41 schreef PeterNB het volgende:
Ik vind het ook weinig boeiend en dat geluid suckt inderdaad. Ik denk dat ik afhaak.
OH PLEASE RTL OF SBS GEEF ONS EEN NIEUWE DGK !! DESNOODS EEN NL-BB !!
Nou, daar heb ik geen last, volume is prima.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:42 schreef noekje het volgende:
En ook heel zachtjes. Heb de volume voluit maar ik kan er bijna geen chocola van maken.
Dat chatvenster vind ik ook niks, eigenlijk.
Dat dus !!!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:45 schreef Desii het volgende:
[..]
NEE, geen softe BB........ een bikkelharde DGK -II
hij is helemaal voor jou....... help wel even deze vol te spammenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik heb een nieuw COSje voorbereid (met een OP that not so much voorstelt)
Anyone else too? Zo ja dan gooi ik het in the bin
Gelukkig niet, lief dat je aan me denkt.quote:
vind ik ook......... op de engelse chat, krijgt ze het advies in der ondergoed te trouwenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:55 schreef PeterNB het volgende:
Toch heeft ze wel wat van Nena weg hoor Ruud
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:55 schreef PeterNB het volgende:
Toch heeft ze wel wat van Nena weg hoor Ruud
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |