Jongeh, je snapt 't niet. Daar gaat het niet om, het punt is dat ze überhaupt iets draagt. Slettebak dat ze is!quote:
Dat is toch knikkebeenquote:
Dat doe ik dan wel voor drquote:
Of schurfie de rat.quote:
Ik bijt die haren d'raf tot d'r rode irritatiebolletjes op komen om die vervolgens uit te likken onder de aangename geur van haar kutvocht.quote:
Jukquote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:39 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik bijt die haren d'raf tot d'r rode irritatiebolletjes op komen om die vervolgens uit te likken onder de aangename geur van haar kutvocht.
Hypothetisch gezien dan he.
Heul wel! Zulke foto's zijn juist het mooist. Spontaan en onverwacht, heerlijk!quote:
Investeren in een groeiproject heet datquote:
Als je d'r volspuit en ze gaat groeien is dat geen investering hoor, da's een misdaadquote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:16 schreef HeatWave het volgende:
Investeren in een groeiproject heet dat.
Kutquote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
Als je d'r volspuit en ze gaat groeien is dat geen investering hoor, da's een misdaad
een Dutrouxje of Fritzl plegen?quote:
Ja ver)(#&*((*)quote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:20 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
een Dutrouxje of Fritzl plegen?
Ze is overigens gewoon 18 hoor.quote:
Ja hij is wel spontaan en onverwacht, maar toch vind ik hem niet mooiquote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:50 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Heul wel! Zulke foto's zijn juist het mooist. Spontaan en onverwacht, heerlijk!
Ik doe d'r in iedere denkbare hoek hoor.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:28 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja hij is wel spontaan en onverwacht, maar toch vind ik hem niet mooiIk vind het geen mooie hoek ofzo.
ja dat dacht ik alquote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:29 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik doe d'r in iedere denkbare hoek hoor.
Whehe. Kijk dit verschil eensquote:
Die is ook harig.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:34 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Whehe. Kijk dit verschil eensOok om je dood te schrikken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Avada Kedavraquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
Iedereen is ooit wel eens illegaal neukmateriaal geweest. What's your point?quote:
Ook fricking handig als ze zo in je gezicht heeft liggen klaarkomen en dat kutvocht langs je mouth druipt om 't even aan af te vegen om vervolgens aan den nippel te lekken!!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:53 schreef RickoKun het volgende:
Wat boeit dat nou, dat ze een beetje stoppeltjes heeft? Dat vind ik juist wel lekker bij het beffen en als de ruimte nét boven mijn penis tegen haar aan batst!
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:56 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ook fricking handig als ze zo in je gezicht heeft liggen klaarkomen en dat kutvocht langs je mouth druipt om 't even aan af te vegen om vervolgens aan den nippel te lekken!!
Peace out.
Of als ze de pilz0r vergeten is en je wilt niet in d'r natte grot cummen en moet dat dus -ja, je bent al half aan 't komen he anders had ik 't kwakkie wel gefaceplant- op haar onderbuik sproeien. Dan schuren die haartjes zo net over je balzak. Geeft toch wat extra's.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:58 schreef RickoKun het volgende:
[..], kijk, dit is nou typisch een voorbeeld van GMTA!!!!
Go grab it!quote:
Kon dat maar. Oneerlijk verdeeld in de wereld. Ik durf te wedden dat als ze niet zo beroemd was en in de buurt had gewoond ik nu d'r aars aan 't penetreren was. Maarja, ze moest weer zonodig in Harry Potters spelen. Ze komt vanzelf wel naar me toe. Als ze er klaar voor is.quote:
Mijn godquote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:02 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Of als ze de pilz0r vergeten is en je wilt niet in d'r natte grot cummen en moet dat dus -ja, je bent al half aan 't komen he anders had ik 't kwakkie wel gefaceplant- op haar onderbuik sproeien. Dan schuren die haartjes zo net over je balzak. Geeft toch wat extra's.
Ik hoop het voor jequote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:08 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Kon dat maar. Oneerlijk verdeeld in de wereld. Ik durf te wedden dat als ze niet zo beroemd was en in de buurt had gewoond ik nu d'r aars aan 't penetreren was. Maarja, ze moest weer zonodig in Harry Potters spelen. Ze komt vanzelf wel naar me toe. Als ze er klaar voor is.
Verstand komt met de jaren. Evenals grotere tieten en een nog perfecter lijf. Dat wordt rukken op Harry Potter films. Wie had dat ooit gedacht. Ohja, en mister Hefner, wordt eens wakker joh. Ze is 18!quote:
Kan je die ouwe niet ff inlichten danquote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:12 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Verstand komt met de jaren. Evenals grotere tieten en een nog perfecter lijf. Dat wordt rukken op Harry Potter films. Wie had dat ooit gedacht. Ohja, en mister Hefner, wordt eens wakker joh. Ze is 18!
Daar lijkt het wel op.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:09 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Mijn godben jij mijn verloren rechterhersenhelft!??!!?!?!
Meh, hij moet me niet meer sinds ik z'n bitches gefacecummed heb. Seniele ouwe vent.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:14 schreef reetveter het volgende:
[..]
Kan je die ouwe niet ff inlichten dan
Fuckquote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:17 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Meh, hij moet me niet meer sinds ik z'n bitches gefacecummed heb. Seniele ouwe vent.
Wat flauw van hem. Ik snap het probleem niet..quote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:17 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Meh, hij moet me niet meer sinds ik z'n bitches gefacecummed heb. Seniele ouwe vent.
Zeg nou niet!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:20 schreef Dementor het volgende:
Watson is al lang binnen, die gaat never nooit bloot in een blad staan.
Misschien word ze ooit nog ontzettend hebberig en doet ze het alsnog! (zoals zo veel)quote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:20 schreef Dementor het volgende:
Watson is al lang binnen, die gaat never nooit bloot in een blad staan.
Tja tenzij ze aan de drank en drugs gaat en al die miljoenen er doorheen knalt.quote:
Nee nee, dat zie je helemaal verkeerd vriend. Ze is artistiek ingesteld, en gaat dus heel gepast op de foto. Als een vorm van kunst. Maar wel naakt. Jawel, ik zie het wel gebeuren. Naakt met d'r poes bij het Colosseum ofzo. Jawel..quote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:23 schreef Dementor het volgende:
[..]
Tja tenzij ze aan de drank en drugs gaat en al die miljoenen er doorheen knalt.
Ik denk wel dat je ruikt dat 't kut is, maar zo heel zacht..warmige zoete kutgeur. Waar je het liefst met je neus in duikt. Haar aarschgat is volgens mij ook erg rein.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:35 schreef RickoKun het volgende:
Echter denk ik wel dat zij wel een schoon kutje heeft hoor! Echt waar, want ik denk niet dat Angelina Jolie een lekker ruikend kutje heeft! Maar Emma wel, want zij is nog redelijk jong maar volgens mij smeert ze er ook iets op om het lekker zoetig te laten ruiken!![]()
Ja, echt hé? Zo heel perfect een heeeeeeeeel klein beetje lichtbruin maar niet met poep ofzo maar gewoon zo ziet haar anushuid eruit!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:38 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik denk wel dat je ruikt dat 't kut is, maar zo heel zacht..warmige zoete kutgeur. Waar je het liefst met je neus in duikt. Haar aarschgat is volgens mij ook erg rein.
Weet maar broeder. En ook van die ieniemienierimpeltjes waar de cum zijn eigen weg gaat leiden als het uit haar kontje lekt.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:40 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ja, echt hé? Zo heel perfect een heeeeeeeeel klein beetje lichtbruin maar niet met poep ofzo maar gewoon zo ziet haar anushuid eruit!
Bazen schat, bazen. Met geen enkel gevoel van realisme what so ever.quote:
Daar ben ik het mee eens jaquote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:48 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Met geen enkel gevoel van realisme what so ever.
Typ het dan gewoon in het engels lieverd..quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:13 schreef Lyzio het volgende:
Emma, schatje, als je dit leest en een vertaler gevonden hebt. Ik wacht op je. Voor altijd.
Liefs,
Lyzio.
what for?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:49 schreef Lyzio het volgende:
and found a translator
e hééft tenminste wenkbrauwen, niet zoals al die goedkope kutwijven met compleet uitgerukte wenkbrauwen tegenwoordigquote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:46 schreef Lyzio het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Volgens mij heeft ze wel een lichtelijk haarprobleem, check die wenkbrauwen. En die hand, waar gemakkelijk een fallus in past...eeuwig zonde.
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:50 schreef Troggor het volgende:
-Browser-verneukende-rickroll-
Nee waarom moet ze nog een vertaler vinden?quote:
Dat is gewoon een fotoshop. Denk je echt dat iedereen daarin trapt?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:04 schreef BabeWatcher het volgende:
met google toch een beetje bloot kunnen vinden
[ afbeelding ]
wat zou ik haar toch graag samen met Hayden Panettiere in lesbische pr0n zien
Haha, slechste photoshop ooitquote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:04 schreef BabeWatcher het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:04 schreef BabeWatcher het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:43 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Weet maar broeder. En ook van die ieniemienierimpeltjes waar de cum zijn eigen weg gaat leiden als het uit haar kontje lekt.
Ach ze krijgt nu andere dingen omhoog, en dat zonder toverspreuk!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 03:09 schreef Wootism het volgende:
Echt een fakking eng topic dit![]()
Vooral de TS met een Watson avatar....
Ik herinner me haar als een meisje met blonde lokjes die uitermate goed was in toverspreuken en top prestaties leverde op Zweinstein!
En nu hebben we het over de kleur van haar anus huid en hoe rein deze wel niet is!
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 03:10 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ach ze krijgt nu andere dingen omhoog, en dat zonder toverspreuk!
Knap werk toch?
[..]
Knap werk toch?
Ik zeg, het gaat de goede kant op. Maar dat ben ik....quote:Op zaterdag 7 juni 2008 03:09 schreef Wootism het volgende:
Ik herinner me haar als een meisje met blonde lokjes die uitermate goed was in toverspreuken en top prestaties leverde op Zweinstein!
En nu hebben we het over de kleur van haar anus huid en hoe rein deze wel niet is!
*fap fap fapperdefap*quote:
Is zij nu niet al "legal" dan?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 11:47 schreef Viking84 het volgende:
Smerige pedo's!
Ik heb mijn liefdesverklaring ergens staan hier. Hopen dat ze dat wel leest.quote:
quote:Op zondag 8 juni 2008 13:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Shit, het is echt een super, super mooie meid vrouw![]()
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:21 schreef Lyzio het volgende:
Ze is fricking 18, dus dit topic is niet alleen überganzgeil maar ook nog eens legaal. Mooier krijg je 't niet.
Ricko: mooi man, ik beeld me altijd in hoe ze zo mijn piemel tegen haar inmiddels opgezwollen klit aan port!!1
ze vond dat berichtje wel cutequote:
[..]
Knap werk toch?
Gangbangquote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:49 schreef ImMaxa het volgende:
Ze is 15 april 18 geworden
Dus, ga je gang allemaal
quote:
Als je d'r daarna maar goed gewassen aflevert.quote:Op zondag 8 juni 2008 19:55 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Ik zag haar het eerst dus ze is voor mij alleen!
Welcome to the real worldquote:Op maandag 9 juni 2008 00:23 schreef Snever het volgende:
Dat stomme wijf heeft haar op d'r kut. Owned
Bied haar aan om het te scheren zou ik zeggen.quote:Op maandag 9 juni 2008 00:23 schreef Snever het volgende:
Dat stomme wijf heeft haar op d'r kut. Owned
Ik vind haar ook niet bijzonder knap, hoor.quote:
Maar echt lelijk is ze ook niet. Ik zou d'r mijn bed niet uit trappen in ieder geval.quote:Op maandag 9 juni 2008 11:07 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ik vind haar ook niet bijzonder knap, hoor.
Bummer, hij rookt.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:34 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Whehe. Kijk dit verschil eensOok om je dood te schrikken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zou haar liever mezelfst volspritzenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:04 schreef BabeWatcher het volgende:
[ afbeelding ]
Beter dan dat deze onrein is toch?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 03:09 schreef Wootism het volgende:
Echt een fakking eng topic dit![]()
Vooral de TS met een Watson avatar....
quote:Op maandag 9 juni 2008 11:22 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Bummer, hij rookt.
Wat we hier missen is een 'instortende erectie smiley'
Wat heb ik nou met Harry Potter te maken?quote:Op maandag 9 juni 2008 11:22 schreef Beelzebufo het volgende:
Bummer, hij rookt.
Wat we hier missen is een 'instortende erectie smiley'
Stiekem vond ik haar toen ook al lekkerquote:Op zaterdag 7 juni 2008 03:09 schreef Wootism het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
Als ik er 1 had gehad had ik dat inderdaad wel gedaan jahquote:Op maandag 9 juni 2008 12:32 schreef Lyzio het volgende:
Die smoking Potter is inderdaad van een toneelstuk. In 't echt schijnt ie niet te roken. Kan me ook geen flikker boeien zolang ik Emma maar naakt zie. Of fantaseer. Of teken. Of hoor. Of whatever. En waarom zijn wij sick fucks? Alsof jij niet je erecte plasser in zulks vrouw wilt persen...
Als dat niet zo is ben jij een sick fuck.
Gotta love thisquote:Op maandag 9 juni 2008 12:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Als ik er 1 had gehad had ik dat inderdaad wel gedaan jah
quote:Emma Watson seems to want to drop her good-girl image and bare all on the stage. As you know, Harry Potter co-star Daniel Radcliffe has some naked scenes in London stageshow Equus and Emma admires the his courage.
She says, "I’d like to think I would do that. Not that I want to get naked, but I hope that something like that will come along. That’s the plan anyway.
Origineelquote:Op maandag 9 juni 2008 14:56 schreef MikeyMo het volgende:
In bed slaagt ze wellicht ook wel tien met een griffel
quote:Op maandag 9 juni 2008 15:13 schreef Lyzio het volgende:
[..]
OrigineelIk krijg d'r al knikkende beentjes van.
Nou druk verdorie eens de goede knop in Lyzio.quote:
Zeg dat. Net zo goed als de naaktfoto's van Emma.quote:
Hermelien heeft al een relatie met Ron hoor!quote:Op maandag 9 juni 2008 18:17 schreef Wiiperdiipii het volgende:
We proberen Hermelien zo ver te krijgen om een relatie met ons te krijgen ( met mij het liefst thought ) I deserve her!
Ron?quote:Op maandag 9 juni 2008 19:30 schreef TheDenialTwist het volgende:
[..]
Hermelien heeft al een relatie met Ron hoor!
Voel je niks van.quote:Op maandag 9 juni 2008 19:30 schreef TheDenialTwist het volgende:
[..]
Alles kan kapotquote:Op maandag 9 juni 2008 19:30 schreef TheDenialTwist het volgende:
[..]
ZIJ IS GEIL MAN! Geile schaamhaartjes!quote:Op maandag 9 juni 2008 14:38 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en een nepperd om het wachten tot die tijd door te komen
[ afbeelding ]
Zie haar geil glimlachen dan!!!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 17:11 schreef RijstNatie het volgende:
Volgens mij verstuurd ze ook slipjes naar haar fans
[ afbeelding ]
Om eens een archaīsch Fok!-woord te gebruiken: Liev!quote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:51 schreef Lyzio het volgende:
Je ziet d'r bh!!!11
Omdat ze onbereikbaar is!quote:
Je hebt het nog niet eens geprobeerd jij lafaardquote:
Ik bestook d'r al sinds jaar en dag met liefdesbrieven, nog nooit antwoord gehad.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:08 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Je hebt het nog niet eens geprobeerd jij lafaard![]()
Dat jij ze ook liever met hoofddoekje zietquote:
Wat een zwak en dom antwoord.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:14 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Dat jij ze ook liever met hoofddoekje ziet
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:14 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Dat jij ze ook liever met hoofddoekje ziet
Een of ander traliestring. Zal wel bij de hype van die maffe brillen passen.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:09 schreef Breathtaking het volgende:
Maar eh, wtf heeft ze nou aan op die foto's voor ondergoed? Echt?
Had er gisternacht wel wat problemen mee om hem los te krijgen, maar toen had ik ook watquote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:27 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Een of ander traliestring. Zal wel bij de hype van die maffe brillen passen.
Een bos haar!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:34 schreef Resco het volgende:
[..]
Had er gisternacht wel wat problemen mee om hem los te krijgen, maar toen had ik ook wat
EEN NAKENDE KUT JONGEH.quote:
Dat zie je dus echt helemaal verkeerd. dit is een pracht topicquote:
Elke kut is nakende jongeman.quote:
Harry Potter is er heus wel een paar keer overheen geweest. Kan me niet voorstellen dat je normaal met haar kunt 'werken'quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:54 schreef Lyzio het volgende:
Zou ze nog maagd zijn? Oh my, think of the tightness...
Nee, volgens mij is ze nog maagd en wacht ze op mij. Dat kán niet anders.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:55 schreef Remzz het volgende:
[..]
Harry Potter is er heus wel een paar keer overheen geweest. Kan me niet voorstellen dat je normaal met haar kunt 'werken'
Naja als ze dit topic onder haar ogen krijgt ben je in ieder geval binnenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:56 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Nee, volgens mij is ze nog maagd en wacht ze op mij. Dat kán niet anders.
Don't get your hopes up too high.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:54 schreef Lyzio het volgende:
Zou ze nog maagd zijn? Oh my, think of the tightness...
En dan ben ik de heerscher van FOK! Een onvoorstelbare macht bevalt mij dan waar Danny nog een punt aan kan zuigen.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:57 schreef Remzz het volgende:
[..]
Naja als ze dit topic onder haar ogen krijgt ben je in ieder geval binnen
quote:Op woensdag 11 juni 2008 00:06 schreef Lyzio het volgende:
[..]
En dan ben ik de heerscher van FOK! Een onvoorstelbare macht bevalt mij dan waar Danny nog een punt aan kan zuigen.
quote:Op woensdag 11 juni 2008 07:20 stond er in de sig van slindenau het volgende:
[..]
[..]
"I[..] r [..]an [..] a[..]s[..]s...Mmkay."
Wat heeft dat er nou weer mee te makenquote:Op woensdag 11 juni 2008 09:05 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Je valt niet op seksueel gerijpte vrouwen?
Asl dat zo zou werken zou ik hier echt de hele dag moeten liggen krikkenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:55 schreef Remzz het volgende:
[..]
Harry Potter is er heus wel een paar keer overheen geweest. Kan me niet voorstellen dat je normaal met haar kunt 'werken'
Volgens mij kwam niemand dan aan werken toequote:Op woensdag 11 juni 2008 09:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Asl dat zo zou werken zou ik hier echt de hele dag moeten liggen krikken.
Nou, het lijkt mij nogal een lolita achtige fetish dat je je zo druk maakt over enige schaamhaar. Ik heb er geen kritiek op, ik trek alleen mijn conclusies.quote:Op woensdag 11 juni 2008 09:09 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nou weer mee te maken
Opzich geen vervelend alternatief natuurlijkquote:Op woensdag 11 juni 2008 09:18 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Volgens mij kwam niemand dan aan werken toe
Hier lijkt ze op een (lekkere) jonge versie van Keira Knightlyquote:
Snape!quote:
Moeten er wel betere mods komen, als die er dan komenquote:Op woensdag 11 juni 2008 00:06 schreef Lyzio het volgende:
[..]
En dan ben ik de heerscher van FOK! Een onvoorstelbare macht bevalt mij dan waar Danny nog een punt aan kan zuigen.
Snape is inderdaad meesterlijk!quote:
COĪTUS RECTUM @emma!quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:36 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Snape is inderdaad meesterlijk!
SECTUMSEMPRA!
Ze is geen maagd meer nee, maar ik was zeker weten eerder dan jij.quote:Op woensdag 11 juni 2008 09:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hier lijkt ze op een (lekkere) jonge versie van Keira Knightly
En ze zal vast geen maagd meer zijnZelfs Malvoy zal er over heen geweest zijn
en Snape misschien ook wel
quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:46 schreef Resco het volgende:
[..]
Ze is geen maagd meer nee, maar ik was zeker weten eerder dan jij.
quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar het scheelde dat ie van jou niet zo groot was waardoor ze nog lekker strak was.
![]()
Geintje he![]()
NOOO'Z! Niet uit elkaar scheuren johquote:Op woensdag 11 juni 2008 14:50 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Beter scheur ik Emma eens volledig naakt uit elkaar!
quote:
Sterker nog, ik blijf topics maken tot ze volledig naakt gaat. Dat mag op foto, maar zeker ook op film.quote:
Dan gaat dribbel daar ook in posten zodat ie aan het einde kan zeggen dat het topic bijna uit z'n MyAT is.quote:
In mijn bed is ook goed!quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:48 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Sterker nog, ik blijf topics maken tot ze volledig naakt gaat. Dat mag op foto, maar zeker ook op film.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
Hulde!quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:48 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Sterker nog, ik blijf topics maken tot ze volledig naakt gaat. Dat mag op foto, maar zeker ook op film.
Een nobel streven!quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:48 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik blijf TVP'en tot het zover isquote:Op woensdag 11 juni 2008 16:48 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Daar let niemand opquote:Op woensdag 11 juni 2008 19:15 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Heeft iemand die gigantisch foute schoenen van die vent daarachter al gezien?
nee je been staat scheefquote:Op woensdag 11 juni 2008 18:07 schreef Magic-IRC het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doe ik het wel goed?
Onze tijd komt nog wel, dat heel FOK! haar mag bangen (maar ik eerst)quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:26 schreef Lyzio het volgende:
Kijk die kop van Ron ook echt he. De vuile smerige paupermongool. Hij wel, en ik niet. De tyfus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bovenstaande tekst is geheel gelogen. Het is maar dat je het weet. Emma, laat je niks voor ogen houden. Je hoort bij mij schat.quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:32 schreef Wiiperdiipii het volgende:
Ik zou bijna medelijden met je krijgen Lyzio, maar zelfs als ze ons simpele jongens ziet staan, dan nog heb jij geen kans want dan komt ze lina directa naar mijn huis gehuppeld. Je moet de harde feiten onder ogen zien
quote:Op donderdag 12 juni 2008 00:03 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Bovenstaande tekst is geheel gelogen. Het is maar dat je het weet. Emma, laat je niks voor ogen houden. Je hoort bij mij schat.
OMFG that's sickquote:Op donderdag 12 juni 2008 00:56 schreef Lyzio het volgende:
Geen idee. Misschien handig bij 't plassen, hoeft je stringetje niet uit.
Ja inderdaad. best raar.quote:
En ze ís 18. Sommigen dromen daarvan!quote:
Ik heb nog geen foto gezien waar ze er wel aantrekkelijk uitziet. Ze kan dat wel 18 zijn maar ze ziet er uit als 13. En dat is helemaal niet aantrekkelijk.quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:06 schreef Wiiperdiipii het volgende:
Op die laatste foto's ziet ze er vreselijk uit imo :S
Op die laatste foto lijkt ze niet 13!quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:18 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen foto gezien waar ze er wel aantrekkelijk uitziet. Ze kan dat wel 18 zijn maar ze ziet er uit als 13. En dat is helemaal niet aantrekkelijk.
Legaal een 13 jarig-uitziende chick neuken. De wens van velen.quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:18 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen foto gezien waar ze er wel aantrekkelijk uitziet. Ze kan dat wel 18 zijn maar ze ziet er uit als 13. En dat is helemaal niet aantrekkelijk.
Ik ook nietquote:Op donderdag 12 juni 2008 10:25 schreef -Willempie- het volgende:
10 in een dozijn!![]()
Ben trots dat ik nog nooit een HP film heb gezien!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |