quote:Op maandag 9 juni 2008 11:22 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Bummer, hij rookt.
Wat we hier missen is een 'instortende erectie smiley'
Wat heb ik nou met Harry Potter te maken?quote:Op maandag 9 juni 2008 11:22 schreef Beelzebufo het volgende:
Bummer, hij rookt.
Wat we hier missen is een 'instortende erectie smiley'
Stiekem vond ik haar toen ook al lekkerquote:Op zaterdag 7 juni 2008 03:09 schreef Wootism het volgende:
Ik herinner me haar als een meisje met blonde lokjes die uitermate goed was in toverspreuken en top prestaties leverde op Zweinstein!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
Als ik er 1 had gehad had ik dat inderdaad wel gedaan jahquote:Op maandag 9 juni 2008 12:32 schreef Lyzio het volgende:
Die smoking Potter is inderdaad van een toneelstuk. In 't echt schijnt ie niet te roken. Kan me ook geen flikker boeien zolang ik Emma maar naakt zie. Of fantaseer. Of teken. Of hoor. Of whatever. En waarom zijn wij sick fucks? Alsof jij niet je erecte plasser in zulks vrouw wilt persen...
Als dat niet zo is ben jij een sick fuck.
Gotta love thisquote:Op maandag 9 juni 2008 12:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Als ik er 1 had gehad had ik dat inderdaad wel gedaan jah
quote:Emma Watson seems to want to drop her good-girl image and bare all on the stage. As you know, Harry Potter co-star Daniel Radcliffe has some naked scenes in London stageshow Equus and Emma admires the his courage.
She says, "I’d like to think I would do that. Not that I want to get naked, but I hope that something like that will come along. That’s the plan anyway.
Origineelquote:Op maandag 9 juni 2008 14:56 schreef MikeyMo het volgende:
In bed slaagt ze wellicht ook wel tien met een griffel
quote:Op maandag 9 juni 2008 15:13 schreef Lyzio het volgende:
[..]
OrigineelIk krijg d'r al knikkende beentjes van.
Nou druk verdorie eens de goede knop in Lyzio.quote:
Zeg dat. Net zo goed als de naaktfoto's van Emma.quote:
Hermelien heeft al een relatie met Ron hoor!quote:Op maandag 9 juni 2008 18:17 schreef Wiiperdiipii het volgende:
We proberen Hermelien zo ver te krijgen om een relatie met ons te krijgen ( met mij het liefst thought ) I deserve her!
Ron?quote:Op maandag 9 juni 2008 19:30 schreef TheDenialTwist het volgende:
[..]
Hermelien heeft al een relatie met Ron hoor!
Voel je niks van.quote:Op maandag 9 juni 2008 19:30 schreef TheDenialTwist het volgende:
[..]
Alles kan kapotquote:Op maandag 9 juni 2008 19:30 schreef TheDenialTwist het volgende:
[..]
ZIJ IS GEIL MAN! Geile schaamhaartjes!quote:Op maandag 9 juni 2008 14:38 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en een nepperd om het wachten tot die tijd door te komen
[ afbeelding ]
Zie haar geil glimlachen dan!!!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 17:11 schreef RijstNatie het volgende:
Volgens mij verstuurd ze ook slipjes naar haar fans
[ afbeelding ]
Om eens een archaïsch Fok!-woord te gebruiken: Liev!quote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:51 schreef Lyzio het volgende:
Je ziet d'r bh!!!11
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |