Jongeh, je snapt 't niet. Daar gaat het niet om, het punt is dat ze überhaupt iets draagt. Slettebak dat ze is!quote:
Dat is toch knikkebeenquote:
Dat doe ik dan wel voor drquote:
Of schurfie de rat.quote:
Ik bijt die haren d'raf tot d'r rode irritatiebolletjes op komen om die vervolgens uit te likken onder de aangename geur van haar kutvocht.quote:
Jukquote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:39 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik bijt die haren d'raf tot d'r rode irritatiebolletjes op komen om die vervolgens uit te likken onder de aangename geur van haar kutvocht.
Hypothetisch gezien dan he.
Heul wel! Zulke foto's zijn juist het mooist. Spontaan en onverwacht, heerlijk!quote:
Investeren in een groeiproject heet datquote:
Als je d'r volspuit en ze gaat groeien is dat geen investering hoor, da's een misdaadquote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:16 schreef HeatWave het volgende:
Investeren in een groeiproject heet dat.
Kutquote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
Als je d'r volspuit en ze gaat groeien is dat geen investering hoor, da's een misdaad
een Dutrouxje of Fritzl plegen?quote:
Ja ver)(#&*((*)quote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:20 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
een Dutrouxje of Fritzl plegen?
Ze is overigens gewoon 18 hoor.quote:
Ja hij is wel spontaan en onverwacht, maar toch vind ik hem niet mooiquote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:50 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Heul wel! Zulke foto's zijn juist het mooist. Spontaan en onverwacht, heerlijk!
Ik doe d'r in iedere denkbare hoek hoor.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:28 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja hij is wel spontaan en onverwacht, maar toch vind ik hem niet mooiIk vind het geen mooie hoek ofzo.
ja dat dacht ik alquote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:29 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik doe d'r in iedere denkbare hoek hoor.
Whehe. Kijk dit verschil eensquote:
Die is ook harig.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:34 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Whehe. Kijk dit verschil eensOok om je dood te schrikken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Avada Kedavraquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
Iedereen is ooit wel eens illegaal neukmateriaal geweest. What's your point?quote:
Ook fricking handig als ze zo in je gezicht heeft liggen klaarkomen en dat kutvocht langs je mouth druipt om 't even aan af te vegen om vervolgens aan den nippel te lekken!!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:53 schreef RickoKun het volgende:
Wat boeit dat nou, dat ze een beetje stoppeltjes heeft? Dat vind ik juist wel lekker bij het beffen en als de ruimte nét boven mijn penis tegen haar aan batst!
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:56 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ook fricking handig als ze zo in je gezicht heeft liggen klaarkomen en dat kutvocht langs je mouth druipt om 't even aan af te vegen om vervolgens aan den nippel te lekken!!
Peace out.
Of als ze de pilz0r vergeten is en je wilt niet in d'r natte grot cummen en moet dat dus -ja, je bent al half aan 't komen he anders had ik 't kwakkie wel gefaceplant- op haar onderbuik sproeien. Dan schuren die haartjes zo net over je balzak. Geeft toch wat extra's.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:58 schreef RickoKun het volgende:
[..], kijk, dit is nou typisch een voorbeeld van GMTA!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |