Onze tijd komt nog wel, dat heel FOK! haar mag bangen (maar ik eerst)quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:26 schreef Lyzio het volgende:
Kijk die kop van Ron ook echt he. De vuile smerige paupermongool. Hij wel, en ik niet. De tyfus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bovenstaande tekst is geheel gelogen. Het is maar dat je het weet. Emma, laat je niks voor ogen houden. Je hoort bij mij schat.quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:32 schreef Wiiperdiipii het volgende:
Ik zou bijna medelijden met je krijgen Lyzio, maar zelfs als ze ons simpele jongens ziet staan, dan nog heb jij geen kans want dan komt ze lina directa naar mijn huis gehuppeld. Je moet de harde feiten onder ogen zien
quote:Op donderdag 12 juni 2008 00:03 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Bovenstaande tekst is geheel gelogen. Het is maar dat je het weet. Emma, laat je niks voor ogen houden. Je hoort bij mij schat.
OMFG that's sickquote:Op donderdag 12 juni 2008 00:56 schreef Lyzio het volgende:
Geen idee. Misschien handig bij 't plassen, hoeft je stringetje niet uit.
Ja inderdaad. best raar.quote:
En ze ís 18. Sommigen dromen daarvan!quote:
Ik heb nog geen foto gezien waar ze er wel aantrekkelijk uitziet. Ze kan dat wel 18 zijn maar ze ziet er uit als 13. En dat is helemaal niet aantrekkelijk.quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:06 schreef Wiiperdiipii het volgende:
Op die laatste foto's ziet ze er vreselijk uit imo :S
Op die laatste foto lijkt ze niet 13!quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:18 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen foto gezien waar ze er wel aantrekkelijk uitziet. Ze kan dat wel 18 zijn maar ze ziet er uit als 13. En dat is helemaal niet aantrekkelijk.
Legaal een 13 jarig-uitziende chick neuken. De wens van velen.quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:18 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen foto gezien waar ze er wel aantrekkelijk uitziet. Ze kan dat wel 18 zijn maar ze ziet er uit als 13. En dat is helemaal niet aantrekkelijk.
Ik ook nietquote:Op donderdag 12 juni 2008 10:25 schreef -Willempie- het volgende:
10 in een dozijn!![]()
Ben trots dat ik nog nooit een HP film heb gezien!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |